.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2024 05:41:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: ustawienie reduktora ?
PostNapisane: 26.lis.2003 15:23:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
czy ktos z was testowal wplyw ustawienia reduktora na sklad mieszanki ??
jak pewnie zauwazyliscie reduktory sa montowane pionowo, rownolegle do kierunku jazdy pojazdu, poto by sily powstajace podczas przyspieszania i chamowania nie mialy wplywu na wydatek reduktora, tak sobie mysle ze moze by ustawic ten reduktor w poprzek pojadu w taki sposob aby podczas przyspieszania nastepowalo wzbogacenie mieszanki a podczas chamowania jej zubozenie, tylko zasanawiam sie o ile bedzie sie ten sklad zmienial... ??
moze ktos juz testowal takie ustawienie?

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2003 18:34:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
twoje rozważania teoretyczne są dość interesujące :piwo: ;)

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2003 19:02:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2003 23:03:02
Posty: 1314
Lokalizacja: Bydgoszcz
sasiad ma tak w Lanosie ... zadnej roznicy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2003 19:26:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.paź.2003 16:10:26
Posty: 457
Lokalizacja: SWINDON U.K.
Masa membrany jest zbyt mala w stosunku do sily sprezynki podtrzymujacaj ja. Dlatego jej bezwladnosc jest zamala aby przeciazenia powstajace podczas przyspieszania i chamowania oddzialywaly na jej polozenie. Wazna jest wysokosc montowania reduktora, bo zle dobrana spowoduje zabuzenia w przeplywie plynu chlodniczego.

_________________
AK-47 i zycie stalo sie prostsze. (A6 1995 2.0 KOMBI)Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2003 23:26:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Eee...a u mnie na starej membranie - grubszej miałem kłopot z ostrymi zakrętami w lewo (przy pełnym zbiorniku nawet) i pan Gazownik stwierdził, że to bezwładność membrany. Teraz mam delikatniejszą membranę i starą sztywniejszą sprężynkę i problem nie występuje...Aha...u mnie zdażało się po ostrym lewym zakręcie kichnięcie w dolot a elektryczne sprawy mam nowiutkie. Także z testami radzę ostrożnie...ale próbować...człowiek musi się rozwijać ;)

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lis.2003 11:39:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
U mnie ustawiony jest pod kątem 45st


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2003 13:22:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
hmm, czyli lepiej nie experymentowac z takim ustawieniem bo albo nie bedzie roznicy a jak bedzie to pewnie nie przy przyspieszaniu a tylko zubozenie podczas ostrego hamowania... :zly:

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: