.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 21:08:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2004 21:35:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sty.2004 23:30:48
Posty: 42
Lokalizacja: podlaskie
Siemanko!!
Ja tez dosiadam 2,3 na gazie i bez kompa,wstyd sie przyznac.Ale przejechalem juz ponad 70 tys km i nie mialem zadnych problemow.Jedynym problemem jest spore spalanie 12-18 l, ale jesli by ktos zarzucil kompa do zwyklek gazowki to chetnie bym sie skonsultowal.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sty.2004 22:58:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Cytuj:
przejechalem juz ponad 70 tys km i nie mialem zadnych problemow.

Ja miałem problemy z gazem tzn odwrotnie; spalenie lusks (ekonomia) ale falowały obroty ( już ustawiłem :) ) a chodziło o regulacje przy parowniku...(nie silniczek krokowy, przewodzy, swiece, przepływomierz itp itd....rady mechaników bo bym wymienił 1/4 fury :diabel: ) Jednak bez kompa jest troche lipa bo trzeba samemu kombinować... z gazem. Jak wrzuce to napisze.. opinie..

Ale zem sie zaangażował w temat z gazem :diabel:

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lut.2004 14:15:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2003 12:38:47
Posty: 245
Lokalizacja: Warszawa-Ursus
a może membrama w parowniku pęknięta i przy zwiększonym podciśnieniu (powyzej 2000 obr/min ) zawór nie puszcza tyle gazu co powinien

_________________
A100 87r. 2.3NF
A100 Q 90r. 2.3KU
A100 93r. 2.3AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2004 19:40:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 22:08:06
Posty: 91
Lokalizacja: Lubin
wlasnie tak sie zachowuje (jak by byla membrana padnieta i nie dostawal gazu)

Teraz Panowie prosba
poniewaz bylem u naprawde zajebistego mechanika i stwierdzil ze przewody WN
sam widzislem jak w ciemnosciach sie swieca
KTO MA ???? do sprzedania
2.0 16 V silnik 6 A


Lub ewentualnie z jakiego modelu mozna dobrac i jakiej firmy do mojego delikatnego silniczka :)

Tu link do postu w OGLOSZENIACH
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=2913

_________________
Audi B3/B4 2.0 16V 6A + Gazownia Lovato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lut.2004 22:35:41 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2003 23:03:02
Posty: 1314
Lokalizacja: Bydgoszcz
stary takie rzeczy kupuje sie tylko nowe ....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2004 01:25:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
...i chyba nie warto oszczędzać...

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2004 01:33:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 22:08:06
Posty: 91
Lokalizacja: Lubin
chyba mnie Panowie zle zrozumieliscie
Nie szukam uzywanych !!!
a to, ze pytam z jakich modeli silnikow podpasuja kable WN (ewentualnie) to tylko dlatego ze do mojego jest trudno dostac (jak juz to 800 zl trzeba wyrzygac)

Ok wiec:
JAKA FIRME POLECACIE kabli ?
GDZIE TO SZUKAC ?
i czy beda sie nadawaly do swiec 3 elektrodowych BOSCH (posrebrzane)
Czy ewentualnie bede musial kupic inne swiece

_________________
Audi B3/B4 2.0 16V 6A + Gazownia Lovato


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2004 11:43:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Zgodnie z tym co mówiłem wcześniej wstawiłem kompa gadu do swojej intalacji ( była goła...) Efekt jest rewelacyjny, fura zdecydowanie lepiej sie zbiera, jest elastyczniejsz, lepszy ma moment... :) :P
Jeżeli chodzi o spalanie to sie okaże.... Dodam jeszcze, że już rozumiem co zuru miał na myśli.... :peace:
Cytuj:
Nie zauwazyles u siebie jakis niepokacych objawow...np. ze polonez ze swiatel szybciej rusza? ... powaznie, zainwestuj...w dobry komp z TPS. Bo ten gaz zepsuje Ci nerwy i zniecheci do Niuni (jak mnie)...

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2004 13:11:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2003 12:40:18
Posty: 60
Lokalizacja: warszawa
w przypadku naszego kolegi nie jest potrzebna instalacja z komp.( pracuje w warsztacie) te wozy najlepiej chodzą na najprostrzych instalacjach gazowych naprawde bez najmniejszych problemów i mają spore przebiegi miedzy przeglądami, a przyczyna moze być mały otworek w membranie parownika i z tad te klopoty (zestaw naprawczy membrana+komplet uszczelek miedzy60-80zl) ten element i tak sie wymienia co 40- 60tys km. :!:

_________________
80 B4 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2004 13:16:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2003 12:40:18
Posty: 60
Lokalizacja: warszawa
dodam jeszcze ze przewody swoja droga ale naprawde kto dawno nie wymieniał membrany parownika to niech to uczyni , efekt super, mniejsze spalanie, lebsze obroty ... to naprawde mocno sie zużywa.

_________________
80 B4 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2004 13:42:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Z ta membrana to sie zgadza. Jakiś czas temu razownicy rozbierali parownik i jak im powiedziałem że zrobiłem tylko 20tys na gazie, nie wierzyli :D tak to było zjechane.Tylko od czego?? :D ;) ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2004 14:03:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sie.2003 12:38:47
Posty: 245
Lokalizacja: Warszawa-Ursus
wowo napisał(a):
Z ta membrana to sie zgadza. Jakiś czas temu razownicy rozbierali parownik i jak im powiedziałem że zrobiłem tylko 20tys na gazie, nie wierzyli :D tak to było zjechane.Tylko od czego?? :D ;) ;)

prawdopodobnie od jazdy na gazie na nie rozgrzanym parowniku w zimę

_________________
A100 87r. 2.3NF
A100 Q 90r. 2.3KU
A100 93r. 2.3AAR


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lut.2004 19:29:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
mallecek napisał:
Cytuj:
w przypadku naszego kolegi nie jest potrzebna instalacja z komp.( pracuje w warsztacie) te wozy najlepiej chodzą na najprostrzych instalacjach gazowych

otóż nie... ja mam taki wóz :peace: i chodzi lepiej na instalacji z kompem.... (wcześniej taż myślałem ze to zbędne).
nasz kolega faktycznie może powinien zmienić membrane i... przewody, a instalacja to już jego decyzja...

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2004 00:22:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2003 12:29:44
Posty: 601
Lokalizacja: Stolyca
A ja tylko wsadze w temat swoje pare groszy...
A100 2.3 NF zalozona w maju instalacja najprostsza bez kompa miksera itp...
Wszystko bylo w miare normalnie, ale od jakiegos miesiaca czy moze dwoch auto wyraznie stracilo na mocy. W sumie niewiele tam siedzi bo 136KM na setke w Avancie i Q to chyba nie za wiele, ale czuc to wyraznie spadek w porownaniu z tym co bylo wczesniej. Dodatkowo - i to najgorsze - samochod przestal praktycznie jezdzic na benzynie...Odpalam go zawsze z benzynki i po paru minutach przelaczam sie na LPG a od czasu do czasu staralem sie nabic troche km na benzynie...Jakies 2-3 tygodnie temu skonczylo sie - przy przelaczeniu na benzyne w czasie jazdy autem szarpie i rwie jak glupie - no nie da sie jechac - po przepieciu na LPG idzie juz normalnie.
Zaczynam poszukiwania kogos kto bedzie umial poradzic sobie z tym problemem i ew. przebuduje mi instalke LPG dorzucajac komputer - jezeli rozwiaze on problemy z benzyna i kiepskimi osiagami na LPG.
Wiec prosze o wszelkie namiary na magikow ktorzy beda sobie w stanie poradzic z takimi problemami.
Nie chcialem juz wspominac o plywaniu obrotow i innych dziwnych problemach...

pzdrw
Neme

PS.Jako ciekawostke dodam ze przez ponad rok jezdzilem Coupe 2.3 NG (silnik nowszy niz NF) z IDENTYCZNA instalacja bez zadnych komputerow ani mixerow i sprawowala sie idealnie !!!
A w setce kupa :(

Zakladal ja gosc od ktorego kupilem samochod...

_________________
Audi A6 2.5TDi AEL Avant Quattro
odjechalo Audi 100 C3 2.3NF Avant Quattro
odjechalo Audi Coupe 2.3NG Quattro
odjechala Manta 2.0 GSI (Never ever Opel again)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2004 09:51:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
NemeretH napisał(a):
...


Jak zaczyna przymulac na gazie to wypadaloby sprawdzic/wymienic filtry: powietrza oraz gazu :!!: . ten drugi czesto zapycha sie grafitem z dystrybutorow gazu. Poza tym od dolu reduktora jest taka srubka spustowa, ktora czasem trzeba odkrecic i spuscic syf :!!: (taki olej, brud z gazu). czesto pomaga. A na benzynie to inna bajka :D ale na wszelki wypadek sprawdz czy gdzies nie rozszczelnil ci sie uklad od filtra powietrza do przepustnicy, bo moze tak jak wczoraj u mojego kolegi byl strzał na gazie az cala guma ktora idzie do kolektora spadla z niego :P juz nie wspomne ze jeden przwod odpadl od mieszacza gazu.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Ostatnio edytowano 07.lut.2004 16:54:23 przez Lukasik, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lut.2004 16:46:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Cytuj:
wowo napisał:
Z ta membrana to sie zgadza. Jakiś czas temu razownicy rozbierali parownik i jak im powiedziałem że zrobiłem tylko 20tys na gazie, nie wierzyli tak to było zjechane.Tylko od czego??

prawdopodobnie od jazdy na gazie na nie rozgrzanym parowniku w zimę


Niestety nie bo to było latem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2004 10:33:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2003 12:40:18
Posty: 60
Lokalizacja: warszawa
w aucie z wielopunktowym wtryskiem benzyny + lpg często występuje problem z jazdą na benzynie po przelączeniu z gazu. Dzieje sie tak ponieważ podczas jazdy na lpg wtryski benzyny nie biorą udziału i potrafią (bardzo często) zastać się - pomaga płyn do czyszczenia osadów na wtr. dobry jest ten z Schella. A co do dziwnych objawów pracy na lpg to przyczyna leży czasem nie w braku instalacji z kompem. ale w sposobie założenia np: parownika i długości przewodu doprowadzającego lpg do silnika, przeważnie jest to zbyt długa droga. ;) :)

_________________
80 B4 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2004 01:59:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
jeżeli chodzi o przewody doprowadzające gaz i ich długość ma to chyba znaczenie ( sam skracałem... - choć różnicy nie zauważyłem :peace: ), ale co ciekawe warto chyba czasem sprawdzić czy działa jeszcze sonda... ( bo gaz ma na nie wpływ...), ona może być przyczyną takiej pracy na paliwie, a właściwie braku :!:

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2004 08:01:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.gru.2003 12:40:18
Posty: 60
Lokalizacja: warszawa
różnica czasami jest ponieważ przewody takie są czasem zbyt długie a to powoduje wychładzanie lpg (zimą) ale oczywiscie może to być wspomniana wczesniej sonda??!! też nie mam przekonania. Jeżdziłem kiedyś Lanosem z dawno już wypalonym katalizatorem i nie działającą sondą i wszystko było ok, problemem był silniczek krokowy od lpg. Dodam jeszcze od.silnika krokowego lpg. w warsztatach montują silniczki krokowe tgzw. gorsze które powodują błędny przekaz otwarcia przepustnicy i z tąd np: po nacisnięciu gazu silnik sie trochę zastanawia zanim ruszy. Na 100% przeważnie montują te gorsze silniczki, koszt sil. w hurcie to 250zł i tego lebszego320zł. ale musze wam powiedzieć że zwykły zawor z powodzeniem zastepuje elektronikę. Ja w moim wczesniejszym aucie powypinałem cała elektronikę z kompem lpg. i dopiero wtedy skonczyły sie kłopoty. :diabel: :!: :)

_________________
80 B4 2.0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lut.2004 11:46:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
mallecek napisał(a):
Ja w moim wczesniejszym aucie powypinałem cała elektronikę z kompem lpg. i dopiero wtedy skonczyły sie kłopoty. :diabel: :!: :)


Cos w tym jest. Ale trzeba uwazac, zeby mieszanka nie byla za uboga bo to bedzie katorga dla silnika :!!: lepiej niech pali ten 1 litr gazu wiecej...

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: