.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 23:41:33

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2003 17:55:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
nie, wszystko w porządku, masz 1.1 bara nadciśnienia, max ile powinno być.

komp podaje absolutne, odnosi się do próżni czyli 0 bar.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2003 18:33:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2003 16:23:30
Posty: 168
Lokalizacja: Suwałki
Mondrego to i dobrze posłuchać.
U mojego koleszki w A200 2.2 20v wyskakuje 2.5, no ale to po wizycie u doktora K.

_________________
FORD FOCUS 1.6 16V
AUDI 200 2.2 20V QUATTRO VIP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2003 19:01:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
u mnie dochodzi max do 1.7.... (więc 0.7 doładowania). i z tego co słyszałem z raczej pewnego źródła to jest to standart w 200 20V seria..... czy nie ?
a moja niunia nie chodzi niestety tak jak powinna.... jeszcze.... ale jutro nowe kabelki WN dostanie.... i powoli ją odratuję.
A pali 14-15 po mieście, 11-12 na trasie.

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 17,6
PostNapisane: 18.wrz.2003 08:31:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2003 16:04:41
Posty: 281
Lokalizacja: Warszawa/Bytom
Ataman70 napisał(a):
No i zacząłem stosować nowy styl ruszania - wyrywa od razu do przodu. ciekawe ile takich startów wytrzyma sprzęgło. :?




a mógłbyś przybliżyć tę metodę?

_________________
było C4 2.3 w automacie

Passat B5 1.9 TDI
Chip by Rogal
Wtryski ASV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2003 13:36:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
Ataman70 napisał(a):
sugerujesz, że Koraś źle coś zrobił??
No może sie nie zna facet, kto wie...

nic nie sugeruje! :idea: poprostu glosno mysle i probuje znbalesc przyczyne takich rozbieznosci!!i juz chyba wiem u mnie jest inaczej!1

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 17,6
PostNapisane: 18.wrz.2003 17:51:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2993
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
Adam napisał(a):
Ataman70 napisał(a):
No i zacząłem stosować nowy styl ruszania - wyrywa od razu do przodu. ciekawe ile takich startów wytrzyma sprzęgło. :?




a mógłbyś przybliżyć tę metodę?

Przyjedź- zapraszam - pokaże Ci :twisted:

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2003 17:53:21 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2993
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
j@cek napisał(a):
Ataman70 napisał(a):
sugerujesz, że Koraś źle coś zrobił??
No może sie nie zna facet, kto wie...

nic nie sugeruje! :idea: poprostu glosno mysle i probuje znbalesc przyczyne takich rozbieznosci!!i juz chyba wiem u mnie jest inaczej!1

O.K. - sprawdziłem - jak spokojnie jadę - mam 0,6 ( przeciętnie), jak jeżdże po mieście - bez walki - pokazuje 1,1, natomiast przy max. wdepnięciu - doszło do 1,9 :twisted:

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 17,6
PostNapisane: 18.wrz.2003 19:39:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2003 16:04:41
Posty: 281
Lokalizacja: Warszawa/Bytom
Cytuj:
Przyjedź- zapraszam - pokaże Ci :twisted:



hehe, dwa razy mi nie powtarzaj :D juz jestem ciekaw

_________________
było C4 2.3 w automacie

Passat B5 1.9 TDI
Chip by Rogal
Wtryski ASV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: odp.
PostNapisane: 19.wrz.2003 09:02:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2003 15:14:38
Posty: 34
Lokalizacja: Kętrzyn
też mam automata tyle że 3-biegówkę i mniej jak 17 jeszcze nie wzieła - a ja durny myslałem, że to niezła przesada z tym spalaniem.
A to wszystko przez Audi mojego Starego - też ma 100-kę /ale na manualu/ i jemu pali ok.12l/100 - a śmiga po mazurskich drogach przeważnie 140.

Appropos Audiczki 100 Starego -też ma silnik 2.3 NF /tak jak moja/ ale kolektor dolotowy różni się -jest jakiś dłuższy od tego w mojej -zachodzi na całą pokrywę zaworów.
Jak to możliwe -może ktoś wie?

_________________
Audi 100 '90 2.3 NF Automat, ale żagle też są fajne...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: odp.
PostNapisane: 19.wrz.2003 12:18:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2003 16:04:41
Posty: 281
Lokalizacja: Warszawa/Bytom
mariusz napisał(a):
też mam automata tyle że 3-biegówkę i mniej jak 17 jeszcze nie wzieła





no, automaty palą nieco więcej ale twoje 17 l/100 ....ja wiem czy tak ma być :? Mój AAR, czyli prawie jak twój NG na automacie 4 biegowym w mieście nie bierze więcej jak 11-11,5 l (w zimie bądź latem na klimie).

_________________
było C4 2.3 w automacie

Passat B5 1.9 TDI
Chip by Rogal
Wtryski ASV


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2003 18:00:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
czyli tak jak mowilem! :) :) masz1.9 superrrrrrrrgratulacje !u mnie dochodzi do 1.7 :x

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2003 18:22:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Sory panowie,az wstyd ze nie znam dobrze swojego autka :oops: i sie wymadrzam,do dzisiaj dał bym sobie reke uciac ze 1.1 powinno byc,wlasnie do dzisiaj :D ........poki nie zobaczylem pieknej cyfry 1.9 na wskazniku,moze to dlatego ze przewaznie komp mam nie na bary ustawiony ,az nie mogłem wczoraj spac ze mam cos skopane w autku :lol: :lol: :lol:

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2003 20:18:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2993
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
necro napisał(a):
Sory panowie,az wstyd ze nie znam dobrze swojego autka :oops: i sie wymadrzam,do dzisiaj dał bym sobie reke uciac ze 1.1 powinno byc,wlasnie do dzisiaj :D ........poki nie zobaczylem pieknej cyfry 1.9 na wskazniku,moze to dlatego ze przewaznie komp mam nie na bary ustawiony ,az nie mogłem wczoraj spac ze mam cos skopane w autku :lol: :lol: :lol:

Przewidywałem taki właśnie rozwój sytuacji :lol:

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2003 20:21:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Nic tylko sie cieszyć i dalej jeździć ;)
Pozdro

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2003 22:01:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lip.2003 02:15:46
Posty: 538
Lokalizacja: Kołobrzeg
Auto: Audi A8 4.2q
Simpson pochwal sie ile ty masz :PP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.wrz.2003 18:05:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 17:13:24
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
piotr napisał(a):
u mnie dochodzi max do 1.7.... (więc 0.7 doładowania). i z tego co słyszałem z raczej pewnego źródła to jest to standart w 200 20V seria..... czy nie ?
a moja niunia nie chodzi niestety tak jak powinna.... jeszcze.... ale jutro nowe kabelki WN dostanie.... i powoli ją odratuję.
A pali 14-15 po mieście, 11-12 na trasie.


tak Piotrek z ciśnieniem masz standard, ale nie zakładaj takich przewodów! albo ngk albo beru

_________________
quattro...znowu odżyłem...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2003 10:36:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Migel napisał(a):
piotr napisał(a):
u mnie dochodzi max do 1.7.... (więc 0.7 doładowania). i z tego co słyszałem z raczej pewnego źródła to jest to standart w 200 20V seria..... czy nie ?
a moja niunia nie chodzi niestety tak jak powinna.... jeszcze.... ale jutro nowe kabelki WN dostanie.... i powoli ją odratuję.
A pali 14-15 po mieście, 11-12 na trasie.


tak Piotrek z ciśnieniem masz standard, ale nie zakładaj takich przewodów! albo ngk albo beru


jakich nie zakładać? tych High Voltage co pytałem? odradziłeś wieć odpuściłem je sobie i kupiłem NGK , tak jak radziłeś. wywczoraj je założyłem :D założyłem też nową kopułkę, co prawda EPS... i nie wiem czy dobrze zrobiłem bo wcześniej był BOSH i miał styki miedzine....a EPS ma aluminiowe.... ale to zawsze można zmienić. auto lepiej chodzi w dolnym zakresie obrotów ale wizyta u jakiegoś speca i tak mnie czeka.... zeby ją do końca odratować. czy to normalne że na drugim biegu doładowanie dochodzi tylko do 0.2 (1.2 na zegarze)? dopiero na 3 i 4 dochodzi do 0.7 (1.7 zegar).

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2003 10:40:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
prawdopodobieństwo, że masz coś zwalone jest równe 1

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2003 10:56:28 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
Leo napisał(a):
prawdopodobieństwo, że masz coś zwalone jest równe 1


też tak mi się wydaje. ciekawe co i ile to kosztuje :D
zrobię tylko łożysko oporowe i jadę do speca... szkoda że wszyscy daleko... nikogo pod ręką....

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.wrz.2003 11:26:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
Do speca? Hehe, chciałbym zobaczyć speca od tego auta w Twoich okolicach :/

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 46 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: