.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.kwi.2024 07:09:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2011 07:22:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Lukasik napisał(a):
do silników 2.2t zachipowanych w okolice 280KM mogę polecić 2xZAVOI ZETA S. Wraz z wtryskiwaczami HANA akurat u kolegi model 2100, dają radę. Ciśnienie niewiele siada, nawet pod obciążeniem jest co najmniej 1bar, oraz nie ma problemów z temperaturą przy katowaniu.
W drugim samochodzie 2.2t też siedzą 2xZAVOLI ZETA S i wtryskiwacze MAGIC JET i też daje to rade, akurat w tym wypadku na 330KM.

P.S. Zobaczymy po jakim czasie, trzeba będzie wyczyścić reduktory w okolicy sprężynek jak się zapchają ;)

P.S.2 Z dwóch reduktorów magic jet u kolegi w V8 o których wczesniej wpominałem, jeden się trochę popsuł po jakimś czasie - zaczęło latać na nim ciśnienie.

Zavoli to podstawowy błąd przy silnikach doładowanych - a im bardziej doładowanych, tym większy błąd! Jak któremuś zrzuci albo rozerwie wąż gazowy, względnie zniszczy czujnik ciśnienia gazu, to się nauczy montować reduktory o małych przerostach ciśnienia po cutoffie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2011 10:09:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
moze by tak jak piszesz. pomierze te przerosty.jakie reduktory w takim razie zaproponowalbys w to miejsce?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2011 13:27:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Pany,

do kogo z mazowieckiego uderzyć w sprawie doboru i montażu cyklonu? Jest opcja przesiadki na D3 4.2, ale zanim podejmę decyzję muszę się rozeznać w kosztach instalacji. Potrzebuję namiar na sprawdzonych fachowców :peace:

Dzięki za odp.

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2011 15:27:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2009 10:04:39
Posty: 139
Lokalizacja: pl-WPR/de-GOA
Auto: Łosiem 4.2V8
designer napisał(a):
do kogo z mazowieckiego uderzyć w sprawie doboru i montażu cyklonu? Jest opcja przesiadki na D3 4.2, ale zanim podejmę decyzję muszę się rozeznać w kosztach instalacji. Potrzebuję namiar na sprawdzonych fachowców :peace:

Tu masz kontakt bezpośredni: http://www.a8team.pl/topics12/2649.htm :)

_________________

FOSS motorsport
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2011 20:40:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
designer napisał(a):
Pany,

do kogo z mazowieckiego uderzyć w sprawie doboru i montażu cyklonu? Jest opcja przesiadki na D3 4.2, ale zanim podejmę decyzję muszę się rozeznać w kosztach instalacji. Potrzebuję namiar na sprawdzonych fachowców :peace:

Dzięki za odp.


Hmm, moje zrobione w Mławie u Nowotczyńskiego na polskim STAGU, polecam Jarka.

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2011 12:39:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
designer napisał(a):
Pany,

do kogo z mazowieckiego uderzyć w sprawie doboru i montażu cyklonu? Jest opcja przesiadki na D3 4.2, ale zanim podejmę decyzję muszę się rozeznać w kosztach instalacji. Potrzebuję namiar na sprawdzonych fachowców :peace:

Dzięki za odp.


Skoro opcja przesiadki na A8+LPG, to w "za i przeciw" trzeba uwzględnić, że D3 i 4.2 to w grę wchodzi tylko ten silnik z pośrednim wtryskiem, bo gazyfikacja FSI póki co, to raczej ciężki temat.

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2011 13:04:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Rocznik 2003 więc jeszcze bez FSI

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2011 12:32:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.maja.2008 20:03:47
Posty: 776
Lokalizacja: trojmiasto
Auto: A8 D3 4.2 MPI
ja też ci polecam do D3 polskiego staga z reduktorami ac-r01 i wtryski HANA mam taki zestaw u siebie płaciłem 5 tyś super się sprawuje instalacja z tym autem i silnikiem dosłownie zero problemów a ile kasy w kieszeni :peace:

_________________
audi a8 d3 4.2 pb 2003 jest
http://www.youtube.com/watch?v=0TGOmui21CY - takie tam bączki A8

Obrazek

audi a3 1.9 tdi ahf jest
bmw e46 330d 204 ps byla :)
bmw e46 320d 150 ps byla
audi a6 c5 avant quattro 2.5 tdi ake bylo
suzuki gsxr 1000 k3 175 ps ponad 300 km/h smiga:):) 0-200 km/h 7 sek :P
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 6h8e2jv3-c
tak to daje ognia :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2011 12:38:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
A ja tylko dodam że w GZW zrobią jak trzeba :):

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2011 22:12:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.maja.2005 20:56:43
Posty: 168
Lokalizacja: okolice Radomia
Witam :)
Ja ze swojej strony moge polecic montaz gazu na Słomianej w Wawie. montowałem tam juz hmm 6 instalacji i zawsze wracam .Kiedyś ten zakład nalezał do polecanych na tym forum .I d3 ogarniaja bez problemu moj tata ma taki obecnie .Pozdrawiam :peace:

_________________
Audi 200 20v byl stan lalka;/
jest Audi 100 2,3 nf avant automat bylo
30.05.2007->23.11.2008 S6 4,2v8 quattro(oczywiscie limo) znow odzylem :] sprzedany
bez Audi (ale tylko tymczasowo)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lis.2011 15:38:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sty.2011 22:30:22
Posty: 12
Lokalizacja: Łódź
Witam
Posiadam Audi a8 4.2 299 km . Może jakiś spec od gazu zaznajomić się z tematem http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=112558 oraz podpowiedzieć co w instalacji należy poprawić, jest m.in jeden Gold, wtryski Hana - na zdjęciu certyfikatu wszystko jest dokładnie wyszczególnione . Po wielu wizytach u gazowników jutro rano jadę do głównego warsztatu KME do Zgierza i chciałbym im coś ewentualnie zasugerować . Więc proszę o fachową poradę .

Pozdrawiam

_________________
AUDI A8 4.2 '95 ABZ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lis.2011 21:33:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
gold nie nadaje sie do takiej mocy. zamarza po kilku-nastu sekundach pełnego buta. dwa zavolaki-s (moze i N wystarczą) zapodać i potem po roku,dwóch poprostu je wyczyscic. ew od razu przy montazu wyjac po sprezynce-gaziarze beda wiedziec o co chodzi ;)

...Ponawiam pytanie do znawców. Jakie reduktory najlepiej nadają się do turbo? i ile mocy obsługują, ew. żeby dwa/trzy wrzucic.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.lis.2011 03:16:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Potwierdzam. 2 zavolaki S, wyjęte sprężynki(termika zachowana) i wszystko gra i buczy.

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re:
PostNapisane: 10.gru.2011 13:10:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Lukasik napisał(a):
...Ponawiam pytanie do znawców. Jakie reduktory najlepiej nadają się do turbo? i ile mocy obsługują, ew. żeby dwa/trzy wrzucic.

Doskonała sprawdzalność Magic III, AC R-01, przy mocnych autach AC R-01 typ 250 - zupełna nowość. Testujemy od miesiąca na 250-konnym silniku PT 3,6 V8 - jest dobry i termicznie i ciśnieniowo, przerosty cisnienia - bardzo niewielkie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 28.kwi.2012 18:02:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
Pytanie do kolegów gazowników.
Czy mogę skrócić przewody gazowe idące od listwy wtryskowej do kolektora :?: Chciałbym po prostu schować wtryskiwacze pod osłonę silnika. Rozumiem, że wtryskiwacze nie mogą latać, muszą być zamocowane. Silnik to 4.2 ABH w V8.
Tak to wygląda obecnie:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 29.kwi.2012 09:03:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
mozesz skrocic, a nawet powinienes. wazne zeby wszystkie mialy rowna dlugosc. ja bym wogole ta listwe odwrocil, przepial krociec wejsciowy, przepial opowiednio przewody na odpowiednie cyl.

a tak wogole to powinienes zmienic listwy na jakies normalne :) np omvl reg. dobry filtr i ze 100k zrobia.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 29.kwi.2012 10:16:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
Nie znam się na LPG. Co zmieni obrócenie listwy :?:
Wiem, że listwa nie jest "z najwyższej półki", ale pracuje bez zastrzeżeń, co dziwne bardzo cicho, więc ją pozostawię.
Auto kupiłem z instalacją LPG, jeszcze na gwarancji. Niestety zgubiłem gdzieś wszystkie dokumenty od gazu: książkę serwisową, świadectwa homologacji. Zrobiłem "na gazie" ok 30 tyś km, poprzedni właściciel ok 10 tyś km. Instalacja na szczęście nie sprawia kłopotów.

Może nie będę ingerował za mocno w instalację, pozostawię to gazownikom. Zrobię sobie ładną podstawkę pod listwy, skrócę jedynie przewody i zamocuję je tylko pod osłoną silnika.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 29.kwi.2012 20:44:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Marianb napisał(a):
Nie znam się na LPG. Co zmieni obrócenie listwy :?:


Zamontować w taki sposób, aby cewki (te czerwone) były z lewej strony, a wyjście na dysze - z prawej (mowa o listwie ze zdjęcia). Dzięki temu skrócisz wężyki o jakieś 10 cm, a dając listwę bliżej kolektora - jeszcze więcej.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 30.kwi.2012 09:43:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Wymiana valtyeków na reg OMVL to nie jest sensowna propozycja. OMVL nie odznaczają się jakąś miażdząco większą trwałością, z biegiem czasu precyzja dawkowania się dramatycznie pogarsza - to nadal jest ta sama półka, tylko pozycja na niej może nieco lepsza. Na wtryskiwacze nie należy żałować pieniędzy. Proponuję Hana 2000, jeśli już zmieniać. A zmienić będzie trzeba i to niedługo - 40.000 km na valtekach to i tak dobry wynik.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [wszystkie V8 - N/A i turbo] osiem garów i LPG
PostNapisane: 24.cze.2012 10:23:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
Upchałem wtryskiwacze pod osłonę silnika, którą musiałem mocno pociąć od wewnątrz. Listwy zamocowałem na stelażach z nierdzewki własnego pomysłu przykręconych do listew wtryskowych PB. Przewody skróciłem o ok 100mm. Silnik pracuje na PB jak i na LPG. Nie wiem jak jeździ na drodze, bo mam wyjęte całe zawieszenie. Sterownik LPG schowałem za zbiorniczek płynu wspomagania w błotnik.
Tak to wygląda po złożeniu:
Obrazek
Narazie tak zostanie. Z resztą LPG nie jest mi potrzebne, ale skoro ktoś założył i do tej pory nie sprawiało problemów, to niech będzie :)
Kilka dodatkowych fotek:
https://picasaweb.google.com/1157203436 ... 9044210514


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: