.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.kwi.2024 15:25:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 80 2.0- gaznik zamiast mechanicznego wtrysku
PostNapisane: 12.kwi.2009 08:18:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2009 14:49:36
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Witam ,szukałem podobnego tematu na forum jednak, nic ze znalezionych informacji nierozwiewa moich wątpliwośći.Reanimuje Audi z silnikiem 2.0 (4 cylindry) mechaniczny wtrysk, auto cały ubiegły rok było używane na gazie, paliwo nawet wyjeżdzone do końca ,przewody i świece stare co spowodowało tyle strzałów że z tego wtrysku niema co zbierać.Myśle że aby auto wróciło do życia można by przerobić system zasilania na gaznikowy.Mam namiary na kolektor ssący od audi b3 1.8 tylko od tego miejsca pojawia sie dylemat ,czy ten kolektor bedzie pasował?? (z tego co wiem ów kolektor ma kanały do chłodzenia) Pojemność silnika jest niewiele większa ,więc mysle ze bedzie możliwość regulacji .Kolejnym i może najważniejszym problemem jest zasilanie ,jak zasilnić gaznik skoro niema gdzie wkręcić mechanicznej pompy?? Jak można to rozwiązać?Zaznaczam że niejestem włascicielem auta mam jedynie za zadanie je zreanimować ,uważam że lepiej auto bedzie chodzilo na gazie z gaznikiem niż z mechanicznym wtryskiem .Pomijam kwestie wycięcia katalizatora i wstawienie tłumika bo to najmniejszy problem.

_________________
Audi 80 90'' 2.0 mechaniczny wtrysk +gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 2.0- gaznik zamiast mechanicznego wtrysku
PostNapisane: 12.kwi.2009 09:20:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
czajnik1111 napisał(a):
Witam ,szukałem podobnego tematu na forum jednak, nic ze znalezionych informacji nierozwiewa moich wątpliwośći.Reanimuje Audi z silnikiem 2.0 (4 cylindry) mechaniczny wtrysk, auto cały ubiegły rok było używane na gazie, paliwo nawet wyjeżdzone do końca ,przewody i świece stare co spowodowało tyle strzałów że z tego wtrysku niema co zbierać.Myśle że aby auto wróciło do życia można by przerobić system zasilania na gaznikowy.Mam namiary na kolektor ssący od audi b3 1.8 tylko od tego miejsca pojawia sie dylemat ,czy ten kolektor bedzie pasował?? (z tego co wiem ów kolektor ma kanały do chłodzenia) Pojemność silnika jest niewiele większa ,więc mysle ze bedzie możliwość regulacji .Kolejnym i może najważniejszym problemem jest zasilanie ,jak zasilnić gaznik skoro niema gdzie wkręcić mechanicznej pompy?? Jak można to rozwiązać?Zaznaczam że niejestem włascicielem auta mam jedynie za zadanie je zreanimować ,uważam że lepiej auto bedzie chodzilo na gazie z gaznikiem niż z mechanicznym wtryskiem .Pomijam kwestie wycięcia katalizatora i wstawienie tłumika bo to najmniejszy problem.



Ja będę przeciwny temu co piszesz, zostaw wtrysk mechaniczny doprowadź go do stanu fabrycznego aby poprawnie pracował na PB, potem zajmij się gazem, ale nie na "mieszalniku", tylko na blosie. Wtedy będzie to chodziło cacy.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2009 09:44:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.paź.2007 19:22:21
Posty: 20
Lokalizacja: z tąd
Do fabrycznego stanu doprowadzić przepływomierz to nie lada wyczyn zwłaszcza jak tyle czasu na sucho chodzil ,trzeba by O-ringi powymieniać w środku a moim zdaniem zrobić to w domowych warunkach ,potem poustawiać to nie taka prosta sprawa ,już lepiej kupić drugą przepływke ale z kad jak wiekszość w takim samym stanie jak moja podejrzewam;]

_________________
Audi 80 b4 2.0 ABT 1993 było : JEEP Cherokee XJ 4.0 + stag


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2009 11:59:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
leito1610 napisał(a):
Do fabrycznego stanu doprowadzić przepływomierz to nie lada wyczyn zwłaszcza jak tyle czasu na sucho chodzil ,trzeba by O-ringi powymieniać w środku a moim zdaniem zrobić to w domowych warunkach ,potem poustawiać to nie taka prosta sprawa ,już lepiej kupić drugą przepływke ale z kad jak wiekszość w takim samym stanie jak moja podejrzewam;]


Oby rozdzielacz był sprawny, i płytka od potencjometru była nie wytarta, resztę da się ustawić.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2009 16:10:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
kolektor montujesz na płytce - trzeba niestety dorobić... Zasilanie benzyną - wywalasz pompę ze zbiornika i regulator ciśnienia obok tylnej belki, zamiast niego wstawiasz elektryczną pompkę niskociśnieniową - do kupienia na Allegro za 120 PLN Trzeba też zmienić linkę od gazu (na dłuższą) i dorobić linkę ssania (chyba że masz automatyczne).

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2009 12:10:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2009 14:49:36
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Ciekawe jak by sie silnik sprawował po takiej przeróbce widział ktoś takie cos??

_________________
Audi 80 90'' 2.0 mechaniczny wtrysk +gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2009 21:25:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Widział, widział... Ostatnio robiłem 5 garowe RT za KE-jetronica na gaźnik :) Jeździ lepiej niż na wtrysku - przynajmniej na LPG, tyle że w gaźniku od 1.8 rozwierciłem gardziele... Bo miał trochę mało :)

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2009 21:57:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2009 14:49:36
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
Wordeck a pamiętasz może co to był za typ gaznika?

_________________
Audi 80 90'' 2.0 mechaniczny wtrysk +gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2009 08:33:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Nie pamiętam... Chyba Pierburg... Ale to nie ma znaczenia, weź to co ci będzie pasowało do kolektora i nie będzie wymagało sterowania elektronicznego :) Kiedyś zakładałem np. gaźnik Weber z FSO 125 do Cygara 1.8 :) Wszystko się da... Jeśli wstawiasz gaźnik nieoryginalny to uważaj na wysokość - żebyś mógł zamknąć maskę :)
Daj mi maila, to Ci wyślę kilka zdjęć.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2009 16:40:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.kwi.2009 14:49:36
Posty: 4
Lokalizacja: Warszawa
maila wysłałem ci przez pw każda ilosć fotek i innych informacji milewidziana :D

_________________
Audi 80 90'' 2.0 mechaniczny wtrysk +gaz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 2.0- gaznik zamiast mechanicznego wtrysku
PostNapisane: 09.kwi.2018 15:25:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.paź.2017 20:53:16
Posty: 9
Lokalizacja: Piła wlkp
Auto: A4b5 1,8 ARG AT 2000r
Poszukaj w necie firmy KJet killers oni przerabiają mechaniczny wtrysk na elektroniczny mają pojęcie do ostatniej śrubki.Nowe mapy,strojenie itp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 2.0- gaznik zamiast mechanicznego wtrysku
PostNapisane: 09.kwi.2018 15:30:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 11998
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
+1

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: