Po latach planuje powrót do Audi... padło na A4 i nie byłoby problemów gdyby nie to, że musi to być benzyna i automat
Tutaj pojawia się dylemat, bo do wybory mamy fajny silnik 1.8T w ośce, ale z tego co wiem i wyczytałem tutaj, w tym przypadku trafia tam multitronic, który podobno nie cieszy się dobrą opinią. Pozostając przy FWD, mamy silnik 2.0 131KM i tam również mamy multitronica...
Szukając więc tiptronica trafiamy na Quattro.. 1.8T w automacie nie występuje, więc zostaje tylko 2.0 TFSI quattro.. i to tyle..
Jak wygląda kwestia tych silników 2.0 TFSI, jak awaryjnosc, typowe usterki, koszty... jak opcja LPG w tych silnikach?
Nie zależy mi na mocy, ma to być zwykły "du*owóz" który komfortowo zawiezie z punktu A do B
Obecnie jezdze francuzem z CVT i praca tegu typu skrzyń nie sprawia mi problemów (może dlatego ze przebieg poniżej 80000), jednak podobno w Audi z tymi multitronicami roznie bywa, a z drugiej strony nie wiem jak z tym TFSI, co w ogólnym rozrachunku wypada lepiej?
W B7 multitronic jest inny niż w B6 i dużo fajniej się jeździ i są mniej awaryjne, w B6 to jest porażka, tutaj fajnie gość pokazuje