.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2024 13:26:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 B5 1.8T] Szukam informacji i porad.
PostNapisane: 15.paź.2006 12:07:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2006 00:18:33
Posty: 16
Lokalizacja: Częstochowa
Mam możliwość kupienia A4 B5 Sedan z silnikiem 1.8T.
Czy warto w ogóle się za czymś takim oglądać?
Jakie są wady i zalety tego silnika?
Oraz ile mniej więcej pije benzyny?

_________________
PETROLHEAD.PL - Pierwszy polski serwis poświęcony samochodom
marki Aston Martin oraz programowi motoryzacyjnemu Top Gear.

www.petrolhead.pl
www.forum.petrolhead.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 12:18:11 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
Jak najbardziej warto.Super silniczek , a w połączeniu z quattro to już kozak.Na trasie lecąc do 140 palił mi 8,5l , a po mieście trzeba się spodziewać spalania na poziomie 12-13l , a jak się będzie bardzo cisnęło to potrafi wciągnąć i 15l :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 12:28:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Bardzo udana jednostka, swietnie się kręci i podatna na mody.

Spalanie w zależności od tego jak ciśniesz. W trasie licz około 7,5-9,0 miasto około 11 z normalną jazdą.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 19:34:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2006 00:18:33
Posty: 16
Lokalizacja: Częstochowa
A jak wygląda usterkowość oraz żywotność tego silnika?
Mogą być problemy ze sprężarką?
Czy koszty serwisowania, części wiele się różnią od wersji nie uturbionej?
Interesuje mnie też zawieszenie i problemy z nim związane.

_________________
PETROLHEAD.PL - Pierwszy polski serwis poświęcony samochodom
marki Aston Martin oraz programowi motoryzacyjnemu Top Gear.

www.petrolhead.pl
www.forum.petrolhead.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2006 19:40:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.maja.2006 14:32:45
Posty: 1048
Lokalizacja: Chełm
Silnik jest udaną konstrukcją i nie ma jakiś poważnych mankamentów. Sprężarka.... jak o nią dbasz, lejesz odpowiednie oleje i postepujesz wg. kilku zasad to działa super. Nawet jak padnie to wstawienie innej K03, K03s nie jest kosztowną imprezą.

Wstawiająć k04 możesz śmiało kręcić go na 220KM...a to w quattro to już jest niezła zabawa, Co nalezy dodać. Spalanie przy takiej mocy nie wzrasta drastycznie... około 1 litra średnio.

Miałem taki silnik w Octavii i byłem bardzo zadowolony. TO naprawdę jedna z lepszych jednostek.

_________________
www.xj-jeep.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2006 14:54:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2006 00:18:33
Posty: 16
Lokalizacja: Częstochowa
OK, dziękuję za pomoc. :D

_________________
PETROLHEAD.PL - Pierwszy polski serwis poświęcony samochodom
marki Aston Martin oraz programowi motoryzacyjnemu Top Gear.

www.petrolhead.pl
www.forum.petrolhead.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2006 15:38:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Jechałem tym autem i twierdze że jest mulne (jeździłem nie jednym) .
W silnikach bardzo często sypia(zatykają) się magistrale olejowe co powoduje dużo problemów. Miedzy innymi z turbem.
Urywające się zawory i nieudolne rozrządy w pierwszych modelach.
Ja bym nie chciał tego silnika.Tym bardziej że wciąga dużo paliwka.
No i dlatego że to A4.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2006 16:28:48 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
ADAM 12 napisał(a):
Jechałem tym autem i twierdze że jest mulne (jeździłem nie jednym) .
W silnikach bardzo często sypia(zatykają) się magistrale olejowe co powoduje dużo problemów. Miedzy innymi z turbem.
Urywające się zawory i nieudolne rozrządy w pierwszych modelach.
Ja bym nie chciał tego silnika.Tym bardziej że wciąga dużo paliwka.
No i dlatego że to A4.
Pozdrawiam


Od razu widać , że tylko jechałeś takim autem :) Reszta informacji o których piszesz to zapewne z plotek :peace: A skoro uważasz , że auto które ma 8,3 do setki jest mulne to sorry :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2006 18:51:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Hugo: nie z plotek tylko z autopsji.
8,3 to żadna rewalacja gdy człowiek ma zboczenie 200 konne :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2006 19:46:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2006 18:42:53
Posty: 217
Lokalizacja: Sląskie
Siemanko! ja jeżdże A4 1.8T -Tip Tronic z 98r. jesli mam ci coś poradzic odnośnie kupna to nalepiej jedz sobie z jakims znajomym mechanikiem,lub jak sam sie znasz na tym to wez przyrządy do pomiaru cisnienia itd.. to nie jest taka błacha sprawa jesli chodzi o turbo,sprawdz sobie czy nie ma oleju w układzie chłodzenia,ja kupiłem moje 1.8T z pękniętym blokiem i po przejechaniu 300km woda w zbiorniczku nabrała koloru kawy z mlekiem... :( ludzie co mi szprzedali auto wykręcają się że oni to auto sprowadzili takie jak stało i sami nie wiedzieli co w nim jest.Już ponad miesiąc szukam dołu silnika.. .Mam tylko nadzieje że za niedługo będe już normalnie jezdził.Jak pech to pech,ale nie każdy pewnie ma takiego pecha.Jedno jest pewne przy zakupie warto wysilic swoje zmysły i uważnie kupować bo dzis nie wszyscy są rzetelni.

_________________
2x Audi 20VT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: