.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2024 13:35:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 24.wrz.2006 16:54:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2006 17:28:52
Posty: 497
Lokalizacja: Gdynia
Przy tej prędkości to co mam w podpisie pali 8,5l/100km Pb95. Dla tego nie zakładam gazu.

_________________
Audi A4 B6 1.9TDI AVF Avant od 2012r.
Audi Coupe B2 1.8 DS 2009 - 2013r.
Audi 80 B4 2.3 NG Avant 2006 - 2008r.
Audi 80 B2 1.6D JK 1999 - 2006r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2006 08:29:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Aston, nie wiem czym się poruszasz obecnie ale jak wpadniesz na dwupasmówkę np do Warszawy czy do Katowic z silnikiem 2,3 to nie utrzymasz prędkości 110km/h. Ja ze swoim skromnym 90konnym silnikiem utrzymuję na prostej 130-140 (Wawa-Śląsk) chyba, że nie ma warunków. Tak się obecnie podróżuje bo jak zwolnisz to Ci zaczną migać z tyłu. Jak ktoś chce jechać 120 to musi jechać prawym pasem w lewej koleinie albo w prawej koleinie do wyboru i co chwila hamować przed tirem, żukiem, starem, maluchem...

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2006 16:13:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2006 00:18:33
Posty: 16
Lokalizacja: Częstochowa
Rozumiem.

Sprawa mi się dość pomotała, czy quattro występowało z silnikiem 2.0E w 100-tce lub 80-tce?

_________________
PETROLHEAD.PL - Pierwszy polski serwis poświęcony samochodom
marki Aston Martin oraz programowi motoryzacyjnemu Top Gear.

www.petrolhead.pl
www.forum.petrolhead.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2006 16:25:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Aston Martin Lagonda napisał(a):
Rozumiem.

Sprawa mi się dość pomotała, czy quattro występowało z silnikiem 2.0E w 100-tce lub 80-tce?

W 80-tce tak.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2006 19:01:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2006 00:18:33
Posty: 16
Lokalizacja: Częstochowa
Aha, a w setce dopiero z silnikiem 2.3E?

_________________
PETROLHEAD.PL - Pierwszy polski serwis poświęcony samochodom
marki Aston Martin oraz programowi motoryzacyjnemu Top Gear.

www.petrolhead.pl
www.forum.petrolhead.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2006 21:30:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 05:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
to teraz ja dodam cos od siebie :peace:

Nie szukaj kolego silnika 2.0 dla C4 Avant,to jest ciezka bryka i taki silniczek to naprawde za malo tymabrdziej jak bedziesz mial komplet w autku plus graty w bagazniku,to bedzie ledwo jechac.
Skoro planujesz zakladanie gazu to zakladaj to do wiekszego silnika, Mialem Coupe (Audi 80) 2.0 115KM a teraz mam V6 i w miescie V6 pali mi litr wiecej wiec roznica to jest raczej zadna :peace: Mysle ze taki obciazony 2.0 majac naprawde co robic spali Ci wiecej niz V6 :peace:

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2006 22:18:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Aston Martin Lagonda napisał(a):
Aha, a w setce dopiero z silnikiem 2.3E?

Zdaje się że tak, ale niech się fachowcy od tych silników wypowiedzą. :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2006 23:07:55 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
w katalogu występował też silnik 2.0 ABK z napędem quattro ale osobiście takiego nie widziałem. Ja bym polecał 2.3 AAR. Jest to optymalny silnik. Osiągi lepsze niż w 2.0 a spalanie bardzo zbliżone. No i ten dźwięk :D Miałem taką C4 z tym silnikem i instalką I generacji i spalanie potrafiło zejść do 10,5 - 11 l LPG na trasie, w mieście ok.14. Silnik 2.0 nie będzie palił mniej. Gdy miałem B4 2.0 ABT to nie byłem z niej zbyt zadowolony. Zero dynamiki a spalanie w mieście przy włączonej klimie było w granicach 13-14 l. A co dopiero przy budzie C4.....

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 13:23:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2006 00:18:33
Posty: 16
Lokalizacja: Częstochowa
A jak się maluje spalanie w C4 na silniku 2.6?

Drugie pytanie, jak rozpoznać generację danego silnika?

_________________
PETROLHEAD.PL - Pierwszy polski serwis poświęcony samochodom
marki Aston Martin oraz programowi motoryzacyjnemu Top Gear.

www.petrolhead.pl
www.forum.petrolhead.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 14:18:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2005 05:48:11
Posty: 351
Lokalizacja: Heidenheim (Germany)
Najlepiej wez jakiegos V6,do tego mozna zalozyc instalacje sekwencyjna a do 2.3 juz niestety nie.

Co do spalania 2.6 w C4 Avant to ciezko mi powiedziec. Moge tylko powiedziec ze w A4 pali mi w miescie 11.5-12l trasa srednio 7,5 do 8l. Wydaje mi sie (ale tylko wydaje) ze mozna do tego dla C4 Avanta dodac 2l na miasto i 1l na trase.

Mialem juz te silniki u siebie 2.0 115 2.3 ,2.6, i jestem zdecydowanie najbardziej zadowolony z tego ostatniego :peace: Jak narazie nie poczulem roznicy w kosztach eksploatacjii :peace:

Reasumujac-szukaj 2.6 i 2.8 i kup po prostu tego lepiej zadbanego,jak juz musisz gazowac to sekwencje i ciesz sie z jazdy :peace:

_________________
BMW E39-jest
Audi A4 2.6 bylo http://www.hasoo.mojewww.com/audi/
A6 2.4-Ojca wozidełko
Audi Coupe 2.0 było
Audi 100 c3 2.3 bylo
A4 2.5 V6 TDI Avant- było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 15:27:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Johny napisał(a):

Reasumujac-szukaj 2.6 i 2.8 i kup po prostu tego lepiej zadbanego,jak juz musisz gazowac to sekwencje i ciesz sie z jazdy :peace:

Reasumując - szukaj 2.8 , a dlaczego ? Dowiesz się czytając archiwum forum :)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 17:50:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2006 00:18:33
Posty: 16
Lokalizacja: Częstochowa
baskecik napisał(a):
Reasumując - szukaj 2.8 , a dlaczego ? Dowiesz się czytając archiwum forum :)

Spalanie prawie identyczne z mniejszymi jednostkami, więcej mocy - tyle z tego wyczytałem.

W takim razie ile ostatecznie może spalić C4 2.8?

_________________
PETROLHEAD.PL - Pierwszy polski serwis poświęcony samochodom
marki Aston Martin oraz programowi motoryzacyjnemu Top Gear.

www.petrolhead.pl
www.forum.petrolhead.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.wrz.2006 21:42:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2006 17:28:18
Posty: 896
Lokalizacja: Olsztyn
tyle pali: http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight= http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... highlight=

_________________
C3 KP było C4 AAH było S4 AAN jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2006 09:40:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2005 00:01:24
Posty: 202
Lokalizacja: Łódź podwodna :)
Powiem ci tak
zgadzam sie z Hansem jak chcesz kupic c4 to kup juz z lepszym silnikiem bo
20E aby je rozbojac to musisz buta dac wiec na wysokich obrotach pali wiecej
28 dajesz mniej gazu i sie szybko boja wiec spalanie podaobne
ale tak czy siak bym wzial c4

_________________
Madness after me:)
Bączek - Diezel
1.6D b3 89r
powoli do przodu - sold 2004-2006
C4 93r 2.3 - stolen - 2006-2007


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.paź.2006 14:55:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2006 00:18:33
Posty: 16
Lokalizacja: Częstochowa
To wszystko co chciałem wiedzieć, dziękuję za pomoc.

_________________
PETROLHEAD.PL - Pierwszy polski serwis poświęcony samochodom
marki Aston Martin oraz programowi motoryzacyjnemu Top Gear.

www.petrolhead.pl
www.forum.petrolhead.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: