.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2024 11:33:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2006 08:09:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
margo napisał(a):
Co do temperatury - to mogła taka być bo przy jeździe był ciśnięty zdrowo...
A te ciśnienie oleju to chyba mi się pomyliło ze wskaźnikiem ładowania... :): hehe - zonk


ładowania? :):

chyba napięcia wtedy by się zgadzało :P

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2006 08:23:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Temperatura cieczy chłodzącej powinna raczej stać w okolicach 90st. Niezależnie od stylu jazdy przy jakichś 95 u mnie załącza się wentylator (silnik w końcu bardzo podobny) i więcej temp nie podskoczy chyba że pustynia, ostra jazda, za mało płynu...
Może to być też wina samego czujnika podającego pomiar na deskę rozdzielczą –wtedy nie jest to groźne bo ten czujnik nic więcej nie robi, grunt żeby inne czujniki dobrze działały. Ale dopóki nie wiesz jaka jest naprawdę temperatura to nie wiesz co musi znosić silnik.

Dobrego zawieszenia już Ci zazdroszczę :)

Części do C3 mogą być droższe bo to już prawie zabytek :)

Ważna kwestia –ile pali gazu (w końcu to chyba Avant) i jaki ma zbiornik, żeby się nie okazało że musisz co 200 km tankować. Jaką ma elektronikę sterującą? Czy daje jakieś możliwości regulacji, podłączenia do laptopa, czy w Twojej okolicy jest w miarę popularna itp. Wszystko oczywiście można wymienić ale to kosztuje. Jeszcze ważniejsze –jak się sprawuje na benzynie.

Co do jednego nie ma wątpliwości –ze słabszym silnikiem jednak trudniej się zabić, mniej kusi, uczy cierpliwości i pokory :) a przecież ważne jest żeby być szczęśliwym a nie żeby mieć szybki samochód.

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2006 08:52:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
margo napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
Jak chcesz ekonomicznie jeździć to kup se (tfu,tfu) diesla :P .
2.0 w tej budzie?? to już cię nawet maluchy zaczną przeganiać.
A co do samego auta.
Bardzo dobre zawieszenie,b.dobra blacha,i całkiem wygodne.
Jako minus to chyba to że mało miejsca w środku :P no i ten silnik :zly:

Ja szybciej już bym się na Cygaro zdecydował z końcówki produkcji.Kupisz za dużo mniejszą kasę i bedziesz bardziej zadowolony.Bynajmniej ja bym tak wybrał. Z silnikiem 2,3 oczywiście.


Jeszcze do niedawna dopuszczałem do myśli tylko TDi. Zwłaszcza, ze miałem przyjemność jazdy kilkoma audi z silnikami 1.9 90KM, 1.9 110KM, 2.5 150KM oraz nowym paskiem 1.9 130KM.
Fakt - samochodziki żwawe i baaaaardzo oszczędne.
Jednak znaleźć egzemplarz, który ma rzeczywisty przebieg mniejszy niż 250tys km to jak wygrać w totka...
Wiem, wiem.... te silniki wytrzymują dużo więcej, ale jak już zacznie coś sie dziać to ceny części raczej sporo wyższe niż do 2.0 8v...
No i cała kwintesencja TDi - czyli turbina - też nie jest wieczna. Do tego trzeba uwzględnić bardzo wrażliwe przepływki, które w TDi padają często - przejrzałem kilka forów internetowych dla użytkowników TDi i jest to częscty problem. Generalnie mnóstwo jest postów użytkowników, którzy borykają się z brakiem mocy i kopceniem tdi.

Nigdy nie miałem swojego auta z dieslem i trochę się obawiam czy będę umiał wyłapać nieprawidłowości w pracy tych silników i w porę zainterweniować.

Benzyniak pracuje tak cicho, że wszystkie podejrzane dźwięki od razu słychać...

Dla pewności - dgybym miał wybierać między TDi a silnikiem benzynowym o pojemności 2.6 lub wyższej to wybrałbym diesla. Ale 2.0 to mnie jeszcze nie przeraża jeśli chodzi o wydatki na ewentualne naprawy.


Co do silnika 2.3 w cygarach - mój sąsiad miał właśnie taki i z napędem quattro. - Rzeczywiście dźwięk piękny, ciąg super - wyciągał 160 km/h na trójce, po zapięciu czwórki - 200 osiągał bez zająknięcia.
Tylko, że jak pewnego razu zaczął mu sie sypać to już do końca nie mógł z nim dojść do ładu - cały czas nie palił na jeden gar. I żaden mechanik nie mógł mu tego poprawić - po naprawach przez chwilę było dobrze a po kilku tygodniach znowu to samo... Do tego zaczął mu palić 25l/100km...
Facet dał se na spokój i pozbył się klamota.
A i jeszcze ciekawostka (jak dla mnie): części do 100 "cygaro" były droższe niż do tego A6... - tego nie rozumiem.

Pozdrawiam

Łaj aj aj ... ale bajeczki ... widac kolega jeszcze forum nie poczytał. Przypadków ludzików którym wysypała się turbina można policzyć na palcach ręki, a przeciętny problem kopcenia załatwia się przy pomocy power tape lub kawałka rury gumowej.

Co do kompromisowego benzyniaka to polecam 2,3. Stosunkowo mało pali paliwa, oleju (w odróżnieniu od V6), jakos tam jedzie i w miarę akceptuje gazowanie.
Poza tym kolego - jeśli będziesz szedł typ tropem myślenia - będziesz jeździł atobusem, każde autko nawet najdoskonalsze prędzej czy później złapie awarię i nie masz na to wpływu. Przemyśl temat i poczytaj sobie forum , a będzie Ci łatwiej.

Powodzenia.

PS: jesli zdecydujesz się jednak na TDI to służymy merytoryczną pomocą.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2006 14:58:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
margo napisał(a):
Co do silnika 2.3 w cygarach - mój sąsiad miał właśnie taki i z napędem quattro. - Rzeczywiście dźwięk piękny, ciąg super - wyciągał 160 km/h na trójce, po zapięciu czwórki - 200 osiągał bez zająknięcia.
Tylko, że jak pewnego razu zaczął mu sie sypać to już do końca nie mógł z nim dojść do ładu - cały czas nie palił na jeden gar. I żaden mechanik nie mógł mu tego poprawić - po naprawach przez chwilę było dobrze a po kilku tygodniach znowu to samo... Do tego zaczął mu palić 25l/100km...
Facet dał se na spokój i pozbył się klamota.
Pozdrawiam


Przykład pospolitego tępego polaczka który puki jeździ to nawet niezagląda pod maske, a jak auto zaczyna odmawiać posłuszeństwa to pchnie do żyda, bo nie wyda przecież pare groszy na sprawdzenie podstawowych żeczy u dobrego mechanika.....niedobrze mi sie robi :zly:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2006 15:30:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Mauzer, a skąd wiesz jak tam dokładnie było i jeszcze wymyślasz ludziom od polaczków i żydów. Nieelegancko, żeby nie użyć innych słów lubianych przez premiera i byłego-obecnego-wicepremiera

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2006 16:23:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Ramon1 napisał(a):
Mauzer, a skąd wiesz jak tam dokładnie było i jeszcze wymyślasz ludziom od polaczków i żydów. Nieelegancko, żeby nie użyć innych słów lubianych przez premiera i byłego-obecnego-wicepremiera


Podpisuje się pod słowami Mauzera czterema łapami.
A jak nazwiesz inaczej 60-70% społeczeństwa kierowców??
Mało to przypadków debilizmu?? Chęci kupowanie 1 (słownie "jednego") klocka hamulcowego ,połowy amortyzatora,zastępowania uszczelek silikonem budowlanym,podwiązywania tłumików sznurkiem od snopowiązałki, i bóg jeszcze wie co jeszcze.Przez takich cymbałów kupujemy często za ciężko zaoszczędzone pieniądze nasze wymażone auto które okazuje się szrotem do potęgi ętej.
Widocznie nie trafiłeś jeszcze na ten rodzaj hamstwa od strony sprzedajacych i tego Ci nie życzę.Nikomu tego nie życzę.
Ale wierz mi że widze codziennie mechaników,chandlaży i innych zwykłych ziomów jak kombinują na skróty ,byle taniej i szybciej.

Sorry Ramon ale to są właśnie "polaczki" czy "żydki" którzy bogacą się na nas i na innych i śmieją się nam prosto w twarz.
Pozdrawiam
EOT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2006 19:19:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2006 21:08:43
Posty: 20
Cytuj:
Przykład pospolitego tępego polaczka który puki jeździ to nawet niezagląda pod maske, a jak auto zaczyna odmawiać posłuszeństwa to pchnie do żyda, bo nie wyda przecież pare groszy na sprawdzenie podstawowych żeczy u dobrego mechanika.....niedobrze mi sie robi


Nie bardzo rozumiem na jakiej podstawie tak oceniasz tego człowieka.
Ja znam tego gościa od urodzenia i na pewno nie nazwałbym go "tępym polaczkiem" :<
Poza tym napisałem przecież, że facet zjeździł wielu mechaników i żaden nie dał sobie z tym rady. Może po prostu facet miał dość i zamiast wydawać kolejne ciężko zarobione pieniądze w poszukiwaniach kogoś kogo mógłby szukać jeszcze długo, dał sobie spokój. Czy to grzech?????????
Każdy przecież ma granice swoich możliwości zarówno jeśli chodzi o cierpliwość i nerwy jak również o zasobność portfela...
Proszę o troszkę tolerancji dla innych poglądów.
Może gdybyś Ty był na jego miejscu - zdjąłbyś ostatnią koszulę z pleców żeby reanimować kupę żelastwa... OK. Takie podejście też pewnie ma swoje uzasadnienie i byc może jest słuszne.

Ale ja osobiście postąpiłbym tak jak ten znajomy. I wcale nie należę do ludzi, którzy nie dbają o swój samochód. Jak coś zaczyna się dziać niedobrego, to zawsze staram się w porę zareagować. Kilka razy zdarzyło mi się uparcie naprawiać auto, mimo iż wszyscy mówili mi żebym dał sobie z tym spokój.
Jednak z biegiem czasu zaczynam inaczej podchodzić do samochodu (jaki by nie był) i dostrzegam, że jest WIELE ważniejszych spraw niż 4 kółka - nawet gdyby to był porsche czy inne cudo. To w końcu tylko samochód i kiedyś nadejdzie dla niego kres.
Czy to że ktoś lubi jeździć trabantem czy polonezem to znaczy że jest głupi? A może go po prostu na inny nie stać. A może po prostu nie potrzebuje innego...

Osobiście znam człowieka który jest profesorem, politykiem, dyrektorem naczelnym jednego z największych instytutów w Polsce i mimo iż ma człowiek kasy jak lodu, to jeździ fiatem brava. A spokojnie mógłby jeździć nawet nową S-klasą.
Tylko że ten człowiek ma inne życiowe priorytety i piękny, kultowy samochód z całą stadniną koni pod maską jest mu do niczego nie potrzebny. On nikomu nic nie musi udowadniać i przed nikim się pokazywać jak większość nas - Polaczków, którzy jak widzą sąsiada w lepszym aucie niż sami mają to zazdrość ściska ich w dołku... - Czy to nie jest właśnie tępactwo i głupota?

Jednym wystarczy silnik 2.0l, innym w zupełności starcza 1.2l, a jeszcze innym nie starczyłby nawet 8.0l i 1000KM.......



Szanowni audimaniacy, proszę o spokój. Bez zbędnych nerwów bo temat zaczyna się sypać...

Ja myślę, że po prostu każdy ma swój punkt widzenia pewnych spraw i każdy ma prawo do własnego zdania i popełniania błędów.
Każdy ma swój patent na zjawisko jakim jest "samochód" i ilu jest kierowców tyle jest opinii na temat poszczególnych aut...

To że jednemu dany model się sypie na potęgę nie znaczy że komuś innemu taki sam nie będzie sprawować się wspaniale. Jest milion powodów dla których jedni narzekają na dane auto a inni je chwalą pod niebiosa...

Jak to mówią: jeszcze się taki nie narodził żeby wszystkim dogodził :D

Nie ma więc co się nakręcać i brnąć w niepotrzebne spory.

Chciałem tylko poznać Wasze zdanie na temat tego właśnie modelu i za WSZYSTKIE wypowiedzi jestem bardzo wdzięczny i WSZYSTKIE je szanuję.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 06:37:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
:peace:

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 08:23:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2005 09:12:22
Posty: 910
Lokalizacja: Pruszków
Osobiście marzy mi się Polska w której nie będę musiał prześwietlać samochodu rentgenem i nie będę musiał się bać że hamulce są wiązane sznurkiem. Jednak przestrzegam przed wydawaniem tak zdecydowanych ocen na temat konkretnej osoby o której w sumie nic nie wiemy poza tym że miała problemy z samochodem i w końcu go sprzedała. Sorry ale nie było tam wzmianki o wiązaniu drutem, gumką od majtek, krawatem czy sznurkiem od snopowiązałki (na marginesie to uśmiałem się czytając o tych patentach :) )

_________________
Audi A4 B8 Q, 3,0TDI, 2010
dawniej: A4 B6 1,9TDI AVF; Passat 1,9TDI AVF; Audi 80 B4 2.0 ABT 90KM...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 08:35:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Ramon1 napisał(a):
Osobiście marzy mi się Polska w której nie będę musiał prześwietlać samochodu rentgenem i nie będę musiał się bać że hamulce są wiązane sznurkiem. Jednak przestrzegam przed wydawaniem tak zdecydowanych ocen na temat konkretnej osoby o której w sumie nic nie wiemy poza tym że miała problemy z samochodem i w końcu go sprzedała. Sorry ale nie było tam wzmianki o wiązaniu drutem, gumką od majtek, krawatem czy sznurkiem od snopowiązałki (na marginesie to uśmiałem się czytając o tych patentach :) )


nigdzie tak nie ma w 100%

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2006 20:47:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2006 21:08:43
Posty: 20
Wracając do A6 Avant z 94 roku - czy w tym modelu tylne zawieszenie jest regulowane? - Tzn. czy jest możliwość ustawiania zbieżności kół tylnych oraz ustawiania kąta pochylenia koła?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 08:25:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
margo napisał(a):
Wracając do A6 Avant z 94 roku - czy w tym modelu tylne zawieszenie jest regulowane? - Tzn. czy jest możliwość ustawiania zbieżności kół tylnych oraz ustawiania kąta pochylenia koła?


Tylko jeśli jest to quattro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2006 08:41:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
A6 z 94?

Modelowo były od 95ego dopiero... jak jedna z pierwszych
to może byc taki mieszaniec trochę z A6 i trochę z 100ki

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 20:39:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2006 21:08:43
Posty: 20
Gorąca prośba do tych , którzy mają C4 ABT:

Jeśli możecie to prześlijcie mi fotkę tablicy rozdzielczej z przekręconym zapłonem - tak aby było widać świecące się kontrolki jakie powinny się palić podczas uruchamiania. PLEASE.
Mam podejrzenie, że w tej C4, o której tu piszę, czegoś brak - może koleś poodłączał co nieco...

I jeszcze jedna prośba - napiszcie jaką prędkość wskazuje prędkościomierz gdy jedziecie na 5-tym biegu przy 3 tysiącach obrotów.

Będę wdzieczny za pomoc.

Pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2006 20:49:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2006 21:08:43
Posty: 20
maciu napisał(a):
A6 z 94?

Modelowo były od 95ego dopiero... jak jedna z pierwszych
to może byc taki mieszaniec trochę z A6 i trochę z 100ki


W prasie motoryzacyjnej znalazłem info, że zmiana nazwy modelu była w 1994r.
W tym roku zmieniono kierunki na białe, amieniono zderzaki oraz atrapę chłodnicy.

Jednak na zdjęciach w necie C4 z 94 roku różnią się od siebie, tzn.:
jedne mają czarne pasy na zderzakach, białe kierunki i starszy wygląd grila
inne mają: zderzaki gładkie, także białe kierunki lecz nieco o innym kształcie, nowszy wygląd grila oraz mają kierunki na bokach błotników

Wygląda na to iż C4 100 miała pomarańczowe kierunki i starszy gril oraz czarne plastikowe pasy na zderzakach, a C4 A6 miała białe kierunki o innym kształcie, inny kształt grila, gładkie zderzaki.
Wnioskuję z tego iż w 94 roku była jeszcze "wersja przejściowa", która miała już białe kierunki lecz o kształcie jak w 100, starszy gril oraz pasy na zderzakach i brak kierunków na bokach błotników.

Czy tak to wygląda?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2006 11:37:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
margo napisał(a):
maciu napisał(a):
A6 z 94?

Modelowo były od 95ego dopiero... jak jedna z pierwszych
to może byc taki mieszaniec trochę z A6 i trochę z 100ki


W prasie motoryzacyjnej znalazłem info, że zmiana nazwy modelu była w 1994r.
W tym roku zmieniono kierunki na białe, amieniono zderzaki oraz atrapę chłodnicy.

Jednak na zdjęciach w necie C4 z 94 roku różnią się od siebie, tzn.:
jedne mają czarne pasy na zderzakach, białe kierunki i starszy wygląd grila
inne mają: zderzaki gładkie, także białe kierunki lecz nieco o innym kształcie, nowszy wygląd grila oraz mają kierunki na bokach błotników

Wygląda na to iż C4 100 miała pomarańczowe kierunki i starszy gril oraz czarne plastikowe pasy na zderzakach, a C4 A6 miała białe kierunki o innym kształcie, inny kształt grila, gładkie zderzaki.
Wnioskuję z tego iż w 94 roku była jeszcze "wersja przejściowa", która miała już białe kierunki lecz o kształcie jak w 100, starszy gril oraz pasy na zderzakach i brak kierunków na bokach błotników.

Czy tak to wygląda?


tu bylo troche opisane
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... c&start=20

każdy rok modelowy zaczyna produkcję w lipcu roku poprzedniego
więc A6 C4 które w ETCE jest od 95 roku było produkowane już
w 94 ale rok modelowy jest 95

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2006 18:14:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
margo napisał(a):
Gorąca prośba do tych , którzy mają C4 ABT:

Jeśli możecie to prześlijcie mi fotkę tablicy rozdzielczej z przekręconym zapłonem - tak aby było widać świecące się kontrolki jakie powinny się palić podczas uruchamiania. PLEASE.
Mam podejrzenie, że w tej C4, o której tu piszę, czegoś brak - może koleś poodłączał co nieco...

I jeszcze jedna prośba - napiszcie jaką prędkość wskazuje prędkościomierz gdy jedziecie na 5-tym biegu przy 3 tysiącach obrotów.

Będę wdzieczny za pomoc.

Pozdro.
Na 5 biegu:
2000 obr. - ok. 70 km/h
3000 obr. - ok. 100 km/h
4000 obr. - ok. 140 km/h
5000 obr. - tak szybko nie jezdze :D
Zdiecia Ci nie zrobie, bo teraz nie mam takiej mozliwosci - brak cyfrowki
ale w pozycji "wlaczony zaplon"
swieca sie czerwone: "alumulator" i "olej"
migaja czerwone: "poziom plynu" i "hamulce"
pomaranczowa "ABS" po 2 sekundach gasnie
Z boku zegarow na panelu swieci sie czerwona "air bag" - gasnie z opoznieniem ok. 2 sek. po uruchomieniu silnika.
Gdy wlaczam kierunki ( na pracujacym silniku ) to oprocz strzalki, raz mignie dodatkowa zielona kontrolka kierunkowskazow na bocznym panelu.
Tak to wyglada u mnie.
Pozdrawiam !

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2006 20:58:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2006 21:08:43
Posty: 20
ZiPi napisał(a):
margo napisał(a):
Gorąca prośba do tych , którzy mają C4 ABT:

Jeśli możecie to prześlijcie mi fotkę tablicy rozdzielczej z przekręconym zapłonem - tak aby było widać świecące się kontrolki jakie powinny się palić podczas uruchamiania. PLEASE.
Mam podejrzenie, że w tej C4, o której tu piszę, czegoś brak - może koleś poodłączał co nieco...

I jeszcze jedna prośba - napiszcie jaką prędkość wskazuje prędkościomierz gdy jedziecie na 5-tym biegu przy 3 tysiącach obrotów.

Będę wdzieczny za pomoc.

Pozdro.
Na 5 biegu:
2000 obr. - ok. 70 km/h
3000 obr. - ok. 100 km/h
4000 obr. - ok. 140 km/h
5000 obr. - tak szybko nie jezdze :D
Zdiecia Ci nie zrobie, bo teraz nie mam takiej mozliwosci - brak cyfrowki
ale w pozycji "wlaczony zaplon"
swieca sie czerwone: "alumulator" i "olej"
migaja czerwone: "poziom plynu" i "hamulce"
pomaranczowa "ABS" po 2 sekundach gasnie
Z boku zegarow na panelu swieci sie czerwona "air bag" - gasnie z opoznieniem ok. 2 sek. po uruchomieniu silnika.
Gdy wlaczam kierunki ( na pracujacym silniku ) to oprocz strzalki, raz mignie dodatkowa zielona kontrolka kierunkowskazow na bocznym panelu.
Tak to wyglada u mnie.
Pozdrawiam !



Dzięki za odpowiedź.

W tej C4, którą jeszcze prześwietlam prędkości były identyczne przy tych samych obrotach :)
U mojego znajomego w B4 z 2.0E 115KM jest przy 3000obr/min 120 km/h na 5-tym biegu.

Czyżby w C4 była jakaś "krótsza" skrzynia, czy to wina masy autka.


Co do kontrolek - czy ten model nie ma na desce żadnej kontrolki od sterowania układem wtryskowym - jakiś "check engine" lub innej w tym rodzaju? - Troche mnie to dziwi, bo pierwszy raz widzę auto z elektronicznym wtryskiem, które nie ma takiej kontrolki.

pozdro.

Aha. Oczywiście chodzi o ABK a nie o ABT - pomyliłem się wyżej...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2006 21:41:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.lis.2005 21:08:32
Posty: 754
Lokalizacja: Beskid Wyspowy
"Co do kontrolek - czy ten model nie ma na desce żadnej kontrolki od sterowania układem wtryskowym - jakiś "check engine" lub innej w tym rodzaju? - Troche mnie to dziwi, bo pierwszy raz widzę auto z elektronicznym wtryskiem, które nie ma takiej kontrolki. "

W większości Audi i VW (starsze roczniki ) nie dali kontrolki silnika bo zbyt często by się świeciła ;)

_________________
AUDI A4 1.9 AVF limuzyna quattro(96KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A3 1.9 TDI (74KW + soft Goodhope, reszta moja)
AUDI A4 2.8 quattro - było
AUDI 80 2.0 - zapomniałem, że to tez było
< Jak mam dość Audi to biorę auto najmłodszego syna (Staś już ma prawie 4 lata).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.paź.2006 21:52:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.paź.2006 21:08:43
Posty: 20
Kobra7 napisał(a):
"Co do kontrolek - czy ten model nie ma na desce żadnej kontrolki od sterowania układem wtryskowym - jakiś "check engine" lub innej w tym rodzaju? - Troche mnie to dziwi, bo pierwszy raz widzę auto z elektronicznym wtryskiem, które nie ma takiej kontrolki. "

W większości Audi i VW (starsze roczniki ) nie dali kontrolki silnika bo zbyt często by się świeciła ;)


Serio, jest aż tak źle, czy mnie wkręcasz??????

A tak poważnie - im bardziej zagłębiam się w to forum i tematy tu poruszane, tym bardziej zmieniam zdanie o audi - i to raczej "in minus". Sorry, ale sądziłem, że są to bardziej porządne autka, a niestety zaskakuje mnie ilość opisywanych niedomagań i usterek.
Jest jednak jedna ważna sprawa, która mnie w tych samochodach zachwyca - mianowicie jakość zabezpieczenia antykorozyjnego. Jeżeli auto jest nie bite, to nawet w 15-letnim egzemplarzu nie ma oznak właściwie żadnej korozji... Tak nie ma nawet w mercach... I to mi się baaaardzo podoba.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: