.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2024 14:29:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2006 11:43:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2005 20:34:05
Posty: 254
Lokalizacja: Trójmiasto
Blady99 napisał(a):
.nie dlugo ktos napsize ze mu 4,2 benzyna pali 10 w miescie:)


Był już taki jeden. Na p.m.s jeden zawodnik napisał, że A8 4.2 pali mu po mieście 10 litrów. Jak mu napisałem, że to chyba lekka pomyłka to się obraził. Z resztą na AKP też był taki jeden. Swojego czasu Darm z nim polemizował.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2006 12:55:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2006 12:56:11
Posty: 68
Lokalizacja: Hilden
Kiedys juz pisalem ze bralem sie z kolesiem, ktory ma 6-stke 155 PS i 35 tys przelatane. Jeden drugiemu nie mogl odskoczyc. Trzymalismy sie mniejwiecej rowno. Nie wierze w te gebelsowskie chipy. Wczoraj na banie nie moglem odskoczyc vektrze 2.2 DTI. Myslalem ze polkne kierownice. Mam alergie na ople. U mnie tak jak piszesz hamownia podstawa. Nie mam calkowitej pewnosci co do nowego softu. Sa zawsze jakies obawy. Czy silnik pochodzi przynajmniej jeszcze z 200 000 tys ? i jak bedzie wygladalo zuzycie paliwa ?

_________________
Audi A6 2.5TDI, Chip ABT 180 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2006 14:02:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.sty.2006 20:52:21
Posty: 1000
Lokalizacja: Warszawa
Auto: A6 C7 3.0 biTDI
O silnik bym sie nie obawial, trzeba pamietac o chlodzeniu turbinki po palowaniu i spokojnej jezdzie na zimnej motorowni, a spalanie u mnie po korekcie softu u Mastersa spadlo o 1 litr. Oczywiscie tuner podciaga Ci dawke paliwa, ale autko gdy ma wieksza moc potrzebuje relatywnie mniej czasu na przyspieszenie do zadanej przez Ciebie predkosci pomomo zwiekszonej dawki paliwa faktycznie zuzywa go mniej, ot cala zagadka mniejszego zuzycia po podniesieniu mocy. Tyczy sie to oczywiscie w miare normalnej jazdy, palujac non stop aftko zechla oczywiscie wiecej niz przed softem :peace:

_________________
90 2.2 bylo
80 2.6 bylo
80 2.0 16v avant bylo
A4 2.8 bylo
A4 1.9 TDI avant baaardzo krótko było
A4 2.5 TDI avant Tip... :( było
S4 2.7 T 321KM 477Nm było minęło
RS4 2.7T 413KM 525Nm
S4 B8 475KM 550Nm
A6 C7 3.0 biTDI 397KM 795Nm obecnie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 12:29:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.paź.2006 10:52:53
Posty: 28
meszrum napisał(a):
walki :):
w kazdym TDI od 1998 sa te same. w samochodach z 2003 sa wkladane walki z data z 1999...
nie wiem skad biora sie te bzdurne legendy.


Jestem dzisiaj po rozmowie z mechanikiem od Audi. Mówił mi, ze na 100% w wersji 163KM zmieniona jest głowica i poprawiono wałki :galy: .

Wiec jak jest rzeczywiscie?

Pzdr,
TS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 14:51:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.paź.2006 12:56:11
Posty: 68
Lokalizacja: Hilden
Czesc

Na nowych walkach mam okolo 40 tys km. W przyszlym roku zmieniam paski rozrzadu i zamierzam sciagnac pokrywy. Wtedy sie wszystko okarze czy znowu zbiera czy nie. Podobno mam juz te nowe walki. Zobaczymy, sam jestem ciekawy

_________________
Audi A6 2.5TDI, Chip ABT 180 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 16:49:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
TS147 napisał(a):
meszrum napisał(a):
walki :):
w kazdym TDI od 1998 sa te same. w samochodach z 2003 sa wkladane walki z data z 1999...
nie wiem skad biora sie te bzdurne legendy.


Jestem dzisiaj po rozmowie z mechanikiem od Audi. Mówił mi, ze na 100% w wersji 163KM zmieniona jest głowica i poprawiono wałki :galy: .

Wiec jak jest rzeczywiscie?

Pzdr,
TS



rozbierz BCZ, BAU, BDG i inne podobne, a nastepnie odczytaj date z walkow...

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 17:20:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.paź.2005 00:05:45
Posty: 2821
Lokalizacja: Beskid Śląski
Audi FAN napisał(a):
Czesc

Na nowych walkach mam okolo 40 tys km. W przyszlym roku zmieniam paski rozrzadu i zamierzam sciagnac pokrywy. Wtedy sie wszystko okarze czy znowu zbiera czy nie. Podobno mam juz te nowe walki. Zobaczymy, sam jestem ciekawy


Jeśli Twoja fura jest wyprodukowana przed rokiem 2003 i nie zmieniałeś głowic na nowy typ, to masz takie same wałki jak pierwsze AKNy z 97 rocznika - co najwyżej z minimalnie lepiej utwardzoną powierzchnią czynną. Ale to nie jest powód do zmartwienia, ponieważ wałki od początku były całkiem dobre, a przyczyna ich przyspieszonego zużycia leży gdzieś indziej (pomijając "ekologiczny" tryb serwisowy "LL").

_________________
Obrazek
Z cyklu złotych myśli:: Chipować może każdy ... lecz nie każdy powinien ... .
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: