.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.kwi.2024 02:14:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A4 B7 3.0 TDI 233KM
PostNapisane: 02.lip.2011 12:03:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2011 22:50:47
Posty: 4
Zastanawiam się nad kupnem A4 B7 3.0 tdi 233 KM. Co sądzicie o tym silniku, zawieszeniu i skrzyni automatycznej? Ma ktoś jakieś doświadczenia z takim autem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lip.2011 15:27:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2010 11:49:04
Posty: 533
Lokalizacja: kuj-pom
silnik + automat to jak dla mnie rewelka

_________________
Audi: Przewaga dzięki technice :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2011 09:10:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2011 22:50:47
Posty: 4
Jeździłeś takim? Coś więcej możesz o nim napisac? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2011 09:34:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1869
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi S38L BAM
Nie wiem jak w B7 ale mój kumpel ma A6 z tym silnikiem w 2008r kupił nowe.
Auto ma w tej chwili 90.000km i miał tylko jeden problem z czujnikiem od zapinania pasów, silnik, mechanika bez problemów.
Spalanie przy jego nodze(jeździ dynamicznie) średnio 10,5L/100km w b7 może być trochę mniejsze bo auto mniejsze i lżejsze.
Miałem kilka razy okazję sam prowadzić jego auto i najbardziej byłem zaskoczony hamulcami-rewelacja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lip.2011 20:58:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2010 11:49:04
Posty: 533
Lokalizacja: kuj-pom
akurat A4 nie jeździłem. ale mój tata miał A6 3.0 TDI 233 konie w automacie. dla mnie auto rewelacyjne, silnik to już CR więc nie słychać "kle kle". gdy sprzedawaliśmy (2 miesiące temu) miało 86000 i nic się z autem przez ten okres nie działo. średnie spalanie wg. FIS 8,5 litra co moim zdaniem nie jest wysoką wartością. oczywiście w mieści potrafił spalić te 13 litrów, ale jak się jeździło z głową to spokojnie w trasie (ponad 500 km) mi zszedł do 6,9 litra (oczywiście wszystko wg FIS). podejrzewam więc, że w A4 jest podobnie. odwiedź klub A4, tam trochę osób ma takie auto z takim silnikiem i na pewno chętnie pomogą

_________________
Audi: Przewaga dzięki technice :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2011 21:06:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
Dokładnie, uderz na a4-klub.pl, a szczególnie do usera 'Patrox' albo 'Miron78'. Obydwaj mieli B7 3.0 232ps, a teraz jeżdżą B8 IV gen CR w v6 - silnik CAPA. Z tego silnika (seryjnie 240ps) zrobione jest 350ps i 711Nm :):
Generalnie auto, którym jestes zainteresowany to bardzo słuszny wybór.

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2011 08:55:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2010 11:49:04
Posty: 533
Lokalizacja: kuj-pom
Miron akurat nie miał 232 tylko 204, ale są userzy którzy mieli i mają auta z tym silnikiem i na pewno chętnie pomogą :)

_________________
Audi: Przewaga dzięki technice :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2011 09:35:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
jedrekx napisał(a):
Miron akurat nie miał 232 tylko 204, ale są userzy którzy mieli i mają auta z tym silnikiem i na pewno chętnie pomogą :)

No tak, racja...ale efekt po modzie byl chyba praktycznie ten sam co z wersji 232ps:)

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.lip.2011 10:32:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Należy pamiętać, że w 3.0 tdi przy czipsie i zapchanym dpfie lubią spłynąc tłoki.
I nie są to sporadyczne przypadki.
Generalnie silniki fajny ale jak ktoś chce z prędkościami kosmicznymi hulać po autobahnach to jest to nienajszczęśliwszy wybór.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 15:33:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
zioolko napisał(a):
Należy pamiętać, że w 3.0 tdi przy czipsie i zapchanym dpfie lubią spłynąc tłoki.
I nie są to sporadyczne przypadki.


Masz chyba na myśli lejące wtryski ;)

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 15:39:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Mam na myśli tłoki, które spłynęły. (od lejących wtrysków)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 15:41:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
No zgadza sie ale co ma do tego chips i dpf ????? skoro tłoki płyneły w seryjnych motorowniach ze sprawnymi dpf-ami.

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2011 15:49:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Pawlo napisał(a):
No zgadza sie ale co ma do tego chips i dpf ????? skoro tłoki płyneły w seryjnych motorowniach ze sprawnymi dpf-ami.


Zapchany DPF powoduje zmulenie auta, ludzie "odmulają" chipem silnik, w którym w serii wtryski potrafią lać. Wydaje mi się, że nie wpływają w ten sposób na poprawienie jego kondycji, tylko przyspieszają agonię.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 10:41:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
zioolko napisał(a):
Pawlo napisał(a):
No zgadza sie ale co ma do tego chips i dpf ????? skoro tłoki płyneły w seryjnych motorowniach ze sprawnymi dpf-ami.


Zapchany DPF powoduje zmulenie auta, ludzie "odmulają" chipem silnik, w którym w serii wtryski potrafią lać. Wydaje mi się, że nie wpływają w ten sposób na poprawienie jego kondycji, tylko przyspieszają agonię.

Lejące sikacze to na pewno była przypadłość pierwszych wersji - 204ps. Te 232ps są już pod tym kątem poprawione. Poprawcie mnie jeżeli się mylę:)

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2011 12:39:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.cze.2010 12:21:13
Posty: 22
Lokalizacja: Wlkp
dejf napisał(a):
zioolko napisał(a):
Pawlo napisał(a):
No zgadza sie ale co ma do tego chips i dpf ????? skoro tłoki płyneły w seryjnych motorowniach ze sprawnymi dpf-ami.


Zapchany DPF powoduje zmulenie auta, ludzie "odmulają" chipem silnik, w którym w serii wtryski potrafią lać. Wydaje mi się, że nie wpływają w ten sposób na poprawienie jego kondycji, tylko przyspieszają agonię.

Lejące sikacze to na pewno była przypadłość pierwszych wersji - 204ps. Te 232ps są już pod tym kątem poprawione. Poprawcie mnie jeżeli się mylę:)


ASB mialy od poczatku wtryski AH, ktore nie maja problemu wyrabiajacej sie iglicy. Tak wiec przynajmniej z tym jest spokoj.

_________________
A6 4F 2008 287PS/544Nm by GoodHope
Misano Red


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2011 01:28:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.mar.2005 14:22:57
Posty: 39
Lokalizacja: Warszawa
od niedawna stałem sie posiadaczem b7 3.0 tdi BKN . zanim kupilem naczytałem sie troche i wiem ze moj model ma wade zwiazaną z wtryskami boscha . Kolega rogal zmienił mi program i teraz autko legitymuje sie 283KM oraz 555Nm . pytanie moje jest takie,kiedy bede wiedział ze nalezy wtyskiwacze wymienic,lub przy jakim przebiegu nalezy to zrobic zapobiegawczo? czy preparaty do czyszczenia wtryskow cos tu pomogą?

_________________
a4 b7 3.0tdi 493Nm@555Nm 216KM@283KM
było a4 1.9tdi 235Nm@321Nm 110KM@139KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: