.: AUDI KLUB POLSKA :. https://www.audiklub.org/forum/ |
|
Audi do 25 tys https://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=32&t=150664 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Kamil699 [ 31.mar.2021 09:26:49 ] |
Tytuł: | Audi do 25 tys |
Witam chciałbym zakupić samochód marki Audi. Samochód miałby być pod lpg. Trasy jakie pokonuje do pracy nie są długie około 6 km w jedną stronę dlatego zrezygnowałem z diesla. Jasne pokonuje też dłuższe trasy w weekend a zdarzy się że i wtygodniu ale moim zdaniem to katowanie silnika padło więc na benzynę pod lpg. Przeglądając rynek tak właściwie wybór pozostał mi pomiędzy Audi A4 B7 z silnikiem 1.8 t bo 2.0 podobno lubią olej a Audi A6c6 z silnikiem 2.4. I dlatego mam pytanie które auto bardziej polecacie do takiej jazdy jak to jest z założeniem lpg do tych aut jakie koszty utrzymania itp. Jest jeszcze możliwość cofnięcia się do poprzednich generacjii tam jest większy wybór ale już auto wtedy max do 2004 |
Autor: | bloku [ 31.mar.2021 11:42:23 ] |
Tytuł: | Re: Audi do 25 tys |
Poszukaj A4 B6 z 1,8T lub 2,4V6. Oba nadają się do LPG. Są dość wytrzymałe i nie mają większych wad. W B7 to chyba nie ma za bardzo w czym wybierać i zostaje 1,8T. Jeśli nie masz potrzeby posiadania dużego auta to najlepsza opcja. Alternatywnie przemyśl A3 8P 1,6 MPI który z gazem tez bardzo dobrze współpracuje. |
Autor: | audi_cygaro [ 01.kwi.2021 21:24:08 ] |
Tytuł: | Re: Audi do 25 tys |
Kamil699 napisał(a): Audi A4 B7 z silnikiem 1.8 t bo 2.0 podobno lubią olej Dla ścisłości olej lubią b8- w b7 2.0T FSI jest ok. |
Autor: | gitmar [ 01.kwi.2021 21:43:45 ] |
Tytuł: | Re: Audi do 25 tys |
Ale były też nieszczęsne wolnossące 2.0 ALT w B6 i B7, które dolewkami nie gardziły |
Autor: | Kamil699 [ 04.kwi.2021 13:26:20 ] |
Tytuł: | Re: Audi do 25 tys |
bloku napisał(a): Poszukaj A4 B6 z 1,8T lub 2,4V6. Oba nadają się do LPG. Są dość wytrzymałe i nie mają większych wad. W B7 to chyba nie ma za bardzo w czym wybierać i zostaje 1,8T. Jeśli nie masz potrzeby posiadania dużego auta to najlepsza opcja. Alternatywnie przemyśl A3 8P 1,6 MPI który z gazem tez bardzo dobrze współpracuje. Zastanawialbym się mocno nad B6 z tym że wolałbym coś 2006 rok max więc zostaje mi tylko B7 z silnikiem 1.8 t a coś możecie powiedzieć na temat tego silnika i kosztów eksploatacji bo w a 6 c6 to chyba wymiana rozrządu jest bardzo kosztowna gitmar napisał(a): Ale były też nieszczęsne wolnossące 2.0 ALT w B6 i B7, które dolewkami nie gardziły Dokładnie tak brat miał B6 z silnikeim 2.0 i lubiła brać olej |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |