.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2024 17:35:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Wybór silnika i "takie takie"
PostNapisane: 09.wrz.2021 13:06:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10303
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
W tych starociach to wybrzydzać sobie można było 15-20 lat temu, teraz to bierz co jest w lepszym stanie technicznym jak i wizualnym.Kupić cabrio i trzymać pod chmurą to chyba jakieś nieporozumienie.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wybór silnika i "takie takie"
PostNapisane: 09.wrz.2021 13:15:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6200
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Jak to cenowo teraz stoi. Tak pytam bo kupić i utrzymać takie auto to trzeba mieć cierpliwość i trochę zaplecza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wybór silnika i "takie takie"
PostNapisane: 09.wrz.2021 13:32:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10303
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Coś w miarę kompletne zaczyna się od 20 tyś.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wybór silnika i "takie takie"
PostNapisane: 09.wrz.2021 16:02:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6200
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
U nas jeden ściągnął 1.8, za 18k wystawiał, ciekawe czy sprzedał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Wybór silnika i "takie takie"
PostNapisane: 09.wrz.2021 16:27:29 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5204
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Buda to drugorzędna sprawa, silnik trzeciorzędna a najważniejszy i tak jest stan auta. Wiele z nich już swoje lata ma za sobą a za te, które są warte uwagi to trzeba zapłacic min 20k w przypadku R5 czy V6.

Jak Mały wspomniał kieruj się najlepszym stanem auta. Silnik zawsze możesz zmienić.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: