.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2024 02:12:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: (C5) V8 z dziwną (a może nie) awarią skrzyni
PostNapisane: 03.lis.2021 17:07:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6201
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
bloku napisał(a):
Do 3800 służą tylko jako prowadnica łańcuchów :P :D Dopiero potem ich rola nabiera znaczenia. Co lepsza w manualu bardziej jest odczuwalna zmiana fazy względem tipa.


Dzisiaj podpiąłem sobie VCDSa tak profilaktycznie po kilku tysiącach od odpalenia, logów nie robiłem ale jak przy 2000obr depnę porządnie to w grupie 90 wartości idą na 14 i 15, jedno co mnie zastanawia to po ustawieniu rozrządu miałem w 93 -2 i -1 teraz jest -2 -2 albo -3 i -3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: (C5) V8 z dziwną (a może nie) awarią skrzyni
PostNapisane: 03.lis.2021 17:11:21 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5204
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Nic nadzywczajnego. Rozgrzewając silnik rozgrzewasz pasek - długość też się minimalnie zmienia co powoduje lekki rozjazd. Dodatkowo ciepły olej też zmienai charakterystykę pracy napinaczy.

Co do grupy 090 to 3 lub 4 biueg i do odcinki. Napinacz musi miec min 21,5 a maks 23,5 aby był w zakresie. Przy niskich obrtoach to on tam sobie różniie wstaje.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: (C5) V8 z dziwną (a może nie) awarią skrzyni
PostNapisane: 03.lis.2021 17:47:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6201
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
bloku napisał(a):
Nic nadzywczajnego. Rozgrzewając silnik rozgrzewasz pasek - długość też się minimalnie zmienia co powoduje lekki rozjazd. Dodatkowo ciepły olej też zmienai charakterystykę pracy napinaczy.

Co do grupy 090 to 3 lub 4 biueg i do odcinki. Napinacz musi miec min 21,5 a maks 23,5 aby był w zakresie. Przy niskich obrtoach to on tam sobie różniie wstaje.


Może kiedyś się pobawię, trzeba LPG podpiąć w końcu bo teraz jeździć V8 na PB to jakby luksusowo :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: (C5) V8 z dziwną (a może nie) awarią skrzyni
PostNapisane: 03.lis.2021 17:48:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.kwi.2006 18:04:52
Posty: 1571
Lokalizacja: Wałbrzych
bloku napisał(a):
Nic nadzywczajnego. Rozgrzewając silnik rozgrzewasz pasek - długość też się minimalnie zmienia co powoduje lekki rozjazd. Dodatkowo ciepły olej też zmienai charakterystykę pracy napinaczy.

Co do grupy 090 to 3 lub 4 biueg i do odcinki. Napinacz musi miec min 21,5 a maks 23,5 aby był w zakresie. Przy niskich obrtoach to on tam sobie różniie wstaje.


Bloku, Twoja wiedza miażdży :piwo:

Przydałyby się takie informacje w jednym miejscu, bo pewnie pomimo tego że były nie raz na forum, to ciężko je wyszukać jak potrzeba.

_________________
Były:
C4 A6 ACE 94' AVANT
C4 A6 AEL 94' AVANT
C5 A6 AFN 98' AVANT
B6 A4 AWX 01' AVANT
8P A3 BKC 04'
2x S6 C4 AEC 95'
B3 AVB 89' QUATTRO :)
COUPE NG/LPG 92'
B5 A4 ABC/LPG 97' QUATTRO
COUPE ALH 92' QUATTRO
A8 D2 AAT 01' QUATTRO

C5 A6 ASG 01'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: (C5) V8 z dziwną (a może nie) awarią skrzyni
PostNapisane: 03.lis.2021 18:17:56 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5204
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
eeee tam...są mądrzejsi. W przypadku 40V to się nauczyłem na swoich dwóch eSkach + wiedza innych uzytkowników, którzy nie bali się podzielić doświadczeniem.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: