.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.maja.2024 15:39:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B3 2.3 20V 7A] Na co zwrócić uwagę przy zakupie?
PostNapisane: 23.mar.2006 14:52:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.lut.2006 17:04:55
Posty: 45
Lokalizacja: Pomorskie
Witam pytanie jak w tytule, noszę się z zamiarem kupna audi 90 2,3 20v na co zwrócic uwage przy takim aucie.Jakie ma dolegliwości ,co najczęściej się psuje.

_________________
Audi 200 2,2 20v 3b 90r,
audi s2 2,2 20v 90r
a6 2,5tdi 140km 95r
v8 4.2 92r
powrót s2 91r, pakiet rs2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 15:45:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
swojego nie mam dlugo ale... przedewszystkim vag w lape i sprawdz caly silnik. Jesli tylko lekko go cos boli to Ci to powie.
Drugie, pozwol mu sie rozgrzac niech bedzie goracy przez 10 minut. Ma nie falowac, chodzic rowno i ma chodzic tak samo dobrze jak wczesniej (juz pare osob znam ktore maja problemy z 7A po mocnym nagrzaniu)

A reszta to standard, czy nie byl pukniety etc.

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 15:49:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Zwróć szczególną uwage na wtrysk bo jest tam mechaniczny i czasem lubi być nieposłuszny :)

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Ostatnio edytowano 23.mar.2006 15:54:03 przez quattros, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 15:51:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
quattros napisał(a):
Zwróć szczególną uwage na wtrysk bo jest tam mechaniczny i czasem lubi buć nieposłuszny :)


Chyba cos Ci sie pomylilo... w 20V jest jak najbardziej elektroniczny i jesli samochod chodzi ok to nie widze problemow np z wtryskiem?

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 15:56:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
para>Chyba cos Ci sie pomylilo... w 20V jest jak najbardziej elektroniczny i jesli samochod chodzi ok to nie widze problemow np z wtryskiem?[/quote]
Upsss, chyba pomyliłem z 10V to jaki tam jest dokładnie typ wtrysku?

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 16:18:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4387
Lokalizacja: Wrocław
quattros napisał(a):
Upsss, chyba pomyliłem z 10V to jaki tam jest dokładnie typ wtrysku?


Bosch MPI

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 16:23:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Sprinter napisał(a):
quattros napisał(a):
Upsss, chyba pomyliłem z 10V to jaki tam jest dokładnie typ wtrysku?


Bosch MPI

Ale KE-Motronic, Digifant czy K-Jetronic

_________________
>AUDI 80 B4 2.3 NG '93,
>2.8 AAH '93-sprzedane :-(
>Chrysler LHS 3.5 24V '97.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 17:55:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
quattros napisał(a):
Sprinter napisał(a):
quattros napisał(a):
Upsss, chyba pomyliłem z 10V to jaki tam jest dokładnie typ wtrysku?


Bosch MPI

Ale KE-Motronic, Digifant czy K-Jetronic


No właśnie jaki dokładnie jest w 20V wtrysk bo szukaliśmy z mechanikiem w róznych programach i katalogach i wszedzei napisane tylko Bosch :)


@para
Nie wszystkie 20V podepniesz pod VAGa, mojego się na przykład nie da, tylko kody błyskowe :(

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 18:04:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12001
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
co do wtrysku, żaden ke-jetronic, czy tam motronic - nazywa się po prostu BOSCH MPI i innego oznaczenia nie będzie.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 18:07:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Leo napisał(a):
co do wtrysku, żaden ke-jetronic, czy tam motronic - nazywa się po prostu BOSCH MPI i innego oznaczenia nie będzie.


Ale żadnej wersji, niczego? Poprostu Bosch MPI?

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 18:14:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12001
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
tak, tak po prostu. Tak samo jak Bosch VE, Digifant ML, Simos MPI ....

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 18:26:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
OK

A wracając do tematu to sprawdź to co w każdym innym aucie ;)
Sprawdź xisnienie na tłokach, zobacz czy się ładnie wkręca do samego końca czy nie dymi, czy trzyma równo obroty. Od 4000rpm powinieneś czuć zwiększony ciąg.

Może masz linka do autka, które chcesz kupić, pokaż, doradzimy :peace:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 20:02:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2005 12:51:14
Posty: 316
Lokalizacja: Warszawa
jmm napisał(a):
quattros napisał(a):
Sprinter napisał(a):
quattros napisał(a):
Upsss, chyba pomyliłem z 10V to jaki tam jest dokładnie typ wtrysku?


Bosch MPI

Ale KE-Motronic, Digifant czy K-Jetronic


No właśnie jaki dokładnie jest w 20V wtrysk bo szukaliśmy z mechanikiem w róznych programach i katalogach i wszedzei napisane tylko Bosch :)


@para
Nie wszystkie 20V podepniesz pod VAGa, mojego się na przykład nie da, tylko kody błyskowe :(


Pod sprzetowy jak najbardziej sie da, moze pod zwyklego kompa nie ale pod boxowego vaga nie ma problemow.

A blyskowe... hmm lubie je ;]

_________________
Czerwone Coupe 2.3 20V Quattro - 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: