.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.maja.2024 20:48:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Co wybrac 2.310V/ 2.320V / 2.8 jesli mysli sie o gazie?
PostNapisane: 11.kwi.2004 15:06:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 18:39:11
Posty: 125
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Czesc
Chce kupi quattro z jendym z tych silnikow 2.3 10V/ 2.3 20V / 2.8!
Moc juz nie gra takiej roli dla mnie gdyz nawet te 136ps mi wystarczaja. Barrzdiej bede patrzyl przy zakupie pod katem gazu ( ile mnie wyiesie dobra instalacja abym bezproblemowo sobie jezdil).
Nie kupie raczej auta za 18tys i wpakuje SGI za 5tys.
Co byscie mi w tej sytuacji poradzili jezeli bede raczej zakladam zwykly gaz!
A np jezeli zdecydowalbym sie na SGi (bardzo male szanse) to ktory slnik?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2004 15:11:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12000
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
2.3 10v plus gaz chyba będzie najtańszą alternatywą i w dodatku przećwiczoną przez wielu.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.kwi.2004 15:17:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
2,3 20V z racji duzego zapotzrebowania na powietzre bardzo dostanie po dupie przez mikser - szkoda go tak zmulac - ja tez tak mam w swoim 16V i mysle juz nad wtyskiem.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2004 12:49:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 18:39:11
Posty: 125
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Wyczytalem gdzies na forum ze 2.3 ma maechaniczny wtrysk i ciezko jest zagazowac?!? :?: a znowu ze 2.8 ma lelektroniczny i jest latwo?!?
Pytanie tylko co i ile bedzie mnie to kosztowalo?

Mam sie nastawic:
-> ze jak kupuje 2.3 to spokojnie zamkne sie w sumie 2000 za gaz (jaki bedzie najlepszy?)?
-> A jak kupie 2.8 to bede muisal zalozyc tylko sgi za 5000?

Dobrze rozumuje?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.kwi.2004 20:48:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2003 15:45:43
Posty: 1063
Lokalizacja: Jauer
witaj

skoro mowisz ze 136 ps ci wystarczy no wiec po co mowic o reszcie

2,3 10V ma mechaninczy wtrysk, ale nie jest problem w zagazowaniu go

problem pojawia sie podczas strzałow gazu w kolektor dolotowy
ale jak bedziesz mial automat czyli zapalanie na benzynce i pozniej gaz to nie bedzie to wystepowalo

w mech. wtrysku trzeba tylko dbac o to zeby bylo dobre paliwko w baku, co jakis czas jechac przejechac sie na paliwie i tyle

pozdrawiam

_________________
---------------------


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2004 11:13:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 18:39:11
Posty: 125
Lokalizacja: Dolnyśląsk
mowie o reszcie bo jak sie np. trafi fajne autko i bedzie mialo silik 2.8 (moze sie skusze:D) to chce wiedziec co mnie pozniej czeka? i ile mnie pozniej zagazowanie wyniesie i jakie beda z tym problemy?!?

teraz jest np. takie audi w rzeszowie do sprzedania z 2.8

wiec z instalacja do obu wersji nie bedzie problemu tylko chodzi o cene?
przy 2.8 z jakim kosztem trza sie liczyc?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2004 14:14:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
eden napisał(a):
mowie o reszcie bo jak sie np. trafi fajne autko i bedzie mialo silik 2.8 (moze sie skusze:D) to chce wiedziec co mnie pozniej czeka? i ile mnie pozniej zagazowanie wyniesie i jakie beda z tym problemy?!?

teraz jest np. takie audi w rzeszowie do sprzedania z 2.8

wiec z instalacja do obu wersji nie bedzie problemu tylko chodzi o cene?
przy 2.8 z jakim kosztem trza sie liczyc?


eden dzkoda do tego silnika wkladac zwykla instalke. koledzy maja takie silniki i wiekszosz z nich juz jezdzi na wtrysku (Szost, Hans, mq, Miki, Wowo, Kubia mial w Cupecie itd...). Juz zostaw 2,3 10V jest najlepsza opcja do zagazowania. Pozsluchaj kolegow ktorzy przez to przechodzili. Po co Ameryke znowu odkrywac?! Sam nie dawno ogladalem C4 (bo chce kupic) 2,8 quattro i co - na zwyklym gazie, kolektor klejony - jak to wyglada. Zastanow sie dobrze.
Wiem ze sa okazjie a wtedy tez trzeba myslec i wziac wszystkie za i przeciw. A jak jest okazja to jest tanio wiec stac cie bedzie na wtrysk. A 2,3 20V i 2,8 az sie prosi o wtrysk. A tego na pewno nie pozalujesz. Tyle ode mnie.
Pozdrowiam kolege.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2004 14:34:52 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
mq nie jezdzi na wtrysku mariusz.
on w ogole nie jezdzi ;) na gazie... o ile pamietam (bo mu sie nie chce)

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2004 20:08:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 18:39:11
Posty: 125
Lokalizacja: Dolnyśląsk
spoko nie kupie fajnego autka i pozniej go zalatwie dupowata instalacja gazowa!!!

dlatego sie wlasnie Was pytam ile bede musial wylozcy na gaz przy:
-> 2.3 10V ?
-> a ile przy 2.3 20V i 2.8?

Wole to wiedziec teraz i byc nastawiony na odpowiedni koszt!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2004 20:32:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2003 23:03:02
Posty: 1314
Lokalizacja: Bydgoszcz
Nie rozumiem o co dokladnie pytasz ... poszukaj w necie ile kosztuje instalka II gen do silnika z pelnym wtryskiem, ile kosztuje SGI do 5 i 6 cylindrow i gotowe ... albo zadzwon do gaziarza to ci szybciej powie ...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2004 20:51:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Moje 2.8 na zwykłej instalce jak narazie chodzi bezproblemowo koszt to 1400 pln bez buti (miałem swoją), oczywiście instalka z kompem.
Duże znaczenie ma to, kto tą instalkę będzie montował.Wcześniejsze 2.6 nie chciało na zwykłej chodzić.

Pozdrawiam J@rek

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.kwi.2004 21:45:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Witam, przy obecnej cenie paliwka nic dziwnego ze gaz .... szkoda ze tak jest bo traci sie to co zaoferowała firma wypuszczając te motorki... Jezeli chciałbyś kupić auto to najlepszym rozwiązaniem byłaby instalacja wtrysku ... w 2,3 10v dużo stracisz (sam mikser...) do tego stabilność.... :/ , w 2,8 powiedziałbym ze stracisz jeszcze więcej :diabel: , 20v nieznam...

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2004 13:56:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
Ja mam instalke II generacji i czasem na trasie smigam na gazie - ale niezbyt czesto ... na bezynie jakos lepiej jezdzi a nie paliznowu tak duzo (kupilem juz zagazowany bo pewnie sam to bym go nie zakladal)

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2004 21:37:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 18:39:11
Posty: 125
Lokalizacja: Dolnyśląsk
przy mojej jedzie to bedzie mi palil z 15l benzyny na 100km (obecnie mam 1.9tdi i mi pali 7) - dlatego musze miec gaz bo inaczej majatek wydam na benzyne!

Mq napisal:
Cytuj:
Ja mam instalke II generacji i czasem na trasie smigam na gazie - ale niezbyt czesto ... na bezynie jakos lepiej jezdzi...


a jakies masz problemy?
duzo ludzi pisze na forum ze do 2.3 przy II instalacji jest spox!?!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.kwi.2004 22:51:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
eden napisał(a):
przy mojej jedzie to bedzie mi palil z 15l benzyny na 100km (obecnie mam 1.9tdi i mi pali 7) - dlatego musze miec gaz bo inaczej majatek wydam na benzyne!

Mq napisal:
Cytuj:
Ja mam instalke II generacji i czasem na trasie smigam na gazie - ale niezbyt czesto ... na bezynie jakos lepiej jezdzi...


a jakies masz problemy?
duzo ludzi pisze na forum ze do 2.3 przy II instalacji jest spox!?!


ale mq ma 2,8 quattro.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.kwi.2004 07:27:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Ja mam 2.8 w kupecie i gaz na mieszalniku z ko0mpem, emulatorsmi etc. Powiem tak. Przez jakieś 6 miesięcy byłem zadowolony, żadnych kłopotów. Teraz juz nigdy nie założe gazu na mieszalniku. Tylko wtrysk. Autko raz jeździ spox innym sie toczy ze az wstyd. Nikt nie może tego wyregulować. Poza tym na PB tez wigorek jest odebrany bo mikserek strasznie dolot przewęża. Właśnie niedawno go rozebrałem i szoku doznałem :galy:
Tak więc jakiekolwiek autko będe miał to już tylko wtryska wstawie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.kwi.2004 16:03:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 18:39:11
Posty: 125
Lokalizacja: Dolnyśląsk
wiem juz o tym ze do 2.8 musialbym zakladac tylko sgi ale do 2.3 chyba w zupelnosci wystarczy zwylka instalka :?:

_________________
A6 V6 2.4 165PS S line


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.kwi.2004 13:11:15 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2003 23:03:02
Posty: 1314
Lokalizacja: Bydgoszcz
z kompikiem i jazda ... nic mu sie nie stanie. Rzeczjasna troche straci na tym zabiegu, ale ja osobiscie nic wiecej bym do niego nie ladowal.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co wybrac 2.310V/ 2.320V / 2.8 jesli mysli sie o gazie?
PostNapisane: 20.cze.2004 20:32:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.cze.2004 21:44:16
Posty: 67
Lokalizacja: Kraków
eden napisał(a):
Czesc
Chce kupi quattro z jendym z tych silnikow 2.3 10V/ 2.3 20V / 2.8!
Moc juz nie gra takiej roli dla mnie gdyz nawet te 136ps mi wystarczaja. Barrzdiej bede patrzyl przy zakupie pod katem gazu ( ile mnie wyiesie dobra instalacja abym bezproblemowo sobie jezdil).
Nie kupie raczej auta za 18tys i wpakuje SGI za 5tys.
Co byscie mi w tej sytuacji poradzili jezeli bede raczej zakladam zwykly gaz!
A np jezeli zdecydowalbym sie na SGi (bardzo male szanse) to ktory slnik?


Jestem teraz w podobnej sytuacji,ale biore też pod uwage silnik 2.0.Jestem ciekawy czy juz coś kupiłeś.Jezeli tak to z jakim motorem i jak ą instalację gazową wybrałeś?Jak sie na niej jeżdzi.

Generalnie dostrzegam że instalacja na mikserze to same problemy ,wtrysk to jazda.

_________________
Sebastian
www.sserafin.za.pl
ogłoszenia sprzedaży
ZAPRASZAM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.cze.2004 22:29:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.wrz.2003 18:39:11
Posty: 125
Lokalizacja: Dolnyśląsk
elo
jeszcze nic nie kupilem
ale jezdzilem jadna coupe 2.3 20V na mikserze i jak dla mnie to slabe to jest do takiej fury!
naprawde jezeli myslisz o quattro to 2.3 10V to totalne minimu - auto jest strasznie ciezkie i aby je rozpedzic muszisz miec troche koni pod maska.
Porazka pozniej bedzie jak nie bedziesz mogl wyprzedzic takiego golfika dizla.
A jak decydujesz sie juz na sgi (tez chyba tak zrobie) to tylko 2.8
takie jest moje zdanie

_________________
A6 V6 2.4 165PS S line


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: