.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.cze.2024 10:38:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: jeśli quattro to czy 1,8T LPG czy 1,9TDI (110KM)
PostNapisane: 29.paź.2006 17:49:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.wrz.2003 18:51:46
Posty: 59
Lokalizacja: Warszawa
no właśnie tak jak w temacie..
dużo jeźdzę i dlatego 1,8T z instalacją gaz albo 1,9 TDI...
co radzicie.. z czego większa przyjemność z jazdy vs koszta paliwa ? ?

Pozdr.
G.

_________________
try drive a camel...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2006 17:53:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Oboma jeździ się fajnie. 1,8 T ma ok 150 KM a dłubany AFN moze miec tyle samo (145 KM). AFN bedzie mial tez duuuuzo wiekszy moment a do tego ma turbinę z VTG ...
Koszt dlubniecia AFN`a = 1500 zł, koszt instalacji LPG w 1,8 T , chyba ciut wiekszy ... poza tym butla w bagazniku i nieoryginalne paliwo. Jesli 1,8 T to tylko na benzynce ...

W tym przypadku -> AFN quattro :D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.paź.2006 18:13:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
1.9TDI bardzo dobry silniczek ale 1.8T jeszcze lepszy, mozna go po malym tuningu rozkrecic do 180KM. Kolega ma taki silnik z przeprogramowanym kompem (158KM) na sekwencyjnej instalacji, pali mu 11l. LPG i swietnie ciagnie juz od 1600obr. Bez wachania wybralbym 1.8T - cichszy, mocniejszy i tansza eksploatacja niz TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 00:02:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
jak chcesz korzystać z mocy powyżej 120km/h to 1.8Tq, jeśli "pracujesz zarobkowo" to 1.9tdi q wystarczy :):

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 00:11:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Mauzer napisał(a):
...

:/

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 00:18:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
baskecik napisał(a):
Mauzer napisał(a):
jeśli zwozisz ziemniaki z pola to 1.9tdi q wystarczy :):

:/

:diabel:
dlaczego nie jesteś obiektywny i nie napiszesz koledze że 1.8T też można zchipować i to na takie moce gdzie afn będzie srał ogniem jak huta katowice.
EOT :/

jeśli już jesteśmy przy kosztach to 1.8t w a4 jest duuużo tańsze przy kupnie jak tdi, różnica dobrej instalki sekwencyjnej napewno, jest ich więcej dlatego można nie zmęczoną sztukę kupić łatwiej.
po drugie takie tdi będą miały dużo większe przebiegi co za tym idzie większe prawdopodobieństwo padniętego osprzętu wzrasta (mówią nawet że przed kupnem afn'a weź ze sobą nową przepływke :): )

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Ostatnio edytowano 30.paź.2006 00:45:21 przez Mauzer, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 00:36:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Mauzer napisał(a):
baskecik napisał(a):
Mauzer napisał(a):
...

:/


:diabel:
dlaczego nie jesteś obiektywny i nie napiszesz koledze że 1.8T też można zchipować i to na takie moce gdzie afn będzie srał ogniem jak huta katowice.
EOT :/

Chodziło mi o coś innego, ale chyba nie zrozumiałeś ... mogłeś do ziemniaków dodać jeszcze buraki , albo gnojownik , wtedy byłbys bardziej dosadny ...

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 05:13:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lut.2006 01:07:43
Posty: 736
Lokalizacja: Leżajsk/Tampa FL
Spoko, bez klotni panowie, przeciez oczywiste ze 1.8T jest duuuuzo lepsze od traktora chociaz TDIto naprawde mistrzostwo swiata w dieslu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 08:53:57 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2451
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Padnięta przepływka w AFNie nie jest tradycją. Przykładem jest moje autko gdzie wszystko ładnie działa...Można naprawdę znaleźć dobre TDI:)

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 09:04:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sie.2003 20:48:56
Posty: 2300
Lokalizacja: CRACOVI
Najpierw o 1,8T q, temat potem o 1,9TDi q temat, teraz dwa naraz . Pytasz o to samo. Gdzie moderator :?:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 09:31:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Heh, co za jaja. Nie dreczcie basketa. A4 1.9TDI quattro nielatwo dopasc, w serii ma troche malo mocy jak na dosc ciezkie quattro. Trzeba chipowac, ale nalezy sobie zdawac sprawe ze chipowanie motoru z duzym przebiegiem to nie taka latwa sprawa i nie konczy sie jedynie na wymianie oprogramowania. 1.8T faktycznie jest tego wiecej i ma pewno nieco mniejsze przebiegi. Obiektywnie rzecz biorac, przy obecnych cenach Pb vs ON ja bym bral 1.8T. Zalety, cichszy, mocniejszy, dalej sie kreci, wieksze mozliwosci zabawy z moca na przyszlosc. Generalnie ceny ON moim zdaniem juz nie spadna w stosunku do benzyny, glownie przez fakt, ze wszelkiej masci turbo diesle sie bardzo rospowszechnily i popyt na to paliwo wzrasta. Paradoksalnie Pb moze okazac sie nieco tansze w przyszlosci niz ON :) LPG ponoc dobrze bangla w 1.8T, chociaz tez bym sie zastanawial czy jest sens pakowac instalke sekwencyjna do auta eksploatowanego np. w trasach.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 19:53:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.gru.2005 06:09:55
Posty: 137
Lokalizacja: Kraków
quattros napisał(a):
1.9TDI bardzo dobry silniczek ale 1.8T jeszcze lepszy, mozna go po malym tuningu rozkrecic do 180KM. Kolega ma taki silnik z przeprogramowanym kompem (158KM) na sekwencyjnej instalacji, pali mu 11l. LPG i swietnie ciagnie juz od 1600obr. Bez wachania wybralbym 1.8T - cichszy, mocniejszy i tansza eksploatacja niz TDI


no to kolego chyba troszke Cie okłamuje :P ja mam zgazowane 1.8 t na sekwencji i jakoś przy ostrej jeździe bardzo ciężko jest zejśc poniżej 14,5 litra ;/ ale może dlatego że u mnie jest ponić 215 km :)

_________________
już jest:):) jednak avant to najpiękniejsze AUDI:):):)
-----------------------------------------------------------------------
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 21:47:53 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2534
Auto: b8q caeb '09
benzyniak. bez gazu.
abstrahując od kosztów i suchych cyferek z mocami i momentami - dieslem bedziesz sie uczyl jezdzic od nowa. dopiero jak sie nauczysz - bedziesz spod swiatel łoił benzyniaki. ale 1,8t tidikiem nie wytniesz :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 22:13:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.mar.2006 14:29:21
Posty: 519
Lokalizacja: Dallas TX
Auto: 1995 audi 80 cabrio
Zamiast 1,8 T polecam zainteresować się autorowi tematu jeszcze 2,8.Spalanie porównywalne do 1,8 T, mniejsza awaryjność, lepsze osiągi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 22:47:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
K@mil napisał(a):
Zamiast 1,8 T polecam zainteresować się autorowi tematu jeszcze 2,8, ...lepsze osiągi.


Dopoki 1,8T nie jest grzebniete ;)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 23:19:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4391
Lokalizacja: Wrocław
emte napisał(a):
K@mil napisał(a):
Zamiast 1,8 T polecam zainteresować się autorowi tematu jeszcze 2,8, ...lepsze osiągi.


Dopoki 1,8T nie jest grzebniete ;)


No tylko to grzebnięcie musi być na ~200KM ;)


Mój wybór to 1.8Tq lub 2.8 V6 30V q :peace:

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 23:30:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
emte napisał(a):
K@mil napisał(a):
Zamiast 1,8 T polecam zainteresować się autorowi tematu jeszcze 2,8, ...lepsze osiągi.


Dopoki 1,8T nie jest grzebniete ;)

...bo po grzebnięciu zacznie spalać wiadro paliwa na setkę , co zostanie wynagrodzone setkemi koni mechanicznych w liczbie 200-tu ;)
Emcior, dołóż jeszcze blosa i będzie pozamiatane ... :):

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 23:33:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
ałaaaa, Przemo prosze Cie przestan :): wiemy -AFN rzadzi i nikt nie smie powiedziec ze jest inaczej :>

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.paź.2006 23:40:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Emciku ... LPG rulez i kłaniamy się po pas ... :diabel:

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2006 00:00:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4391
Lokalizacja: Wrocław
AFN to straszny bocian, nadaje się do taniego wożenia dupy i niczego więcej ;)

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: