.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.maja.2024 23:56:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2003 22:20:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2993
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
hans napisał(a):
a co mu bede pisal ... niech sie sam przekona ... to jest lepsze od sexu ... bo przynajmniej ci auto nie powie ze udawalo .... :lol: ... nie no ... jezdzi sie tak samo , ale jak w osce czujesz ze zaczynasz wpadac w poslizg to w quattro masz wrazenie ze jedziesz pojazdem szynowym ... samochod do konca , czyli do momentu oderwania sie od ziemi ostratniego kola , reaguje na polecenia kierowcy 8)

A ja popadnę chyba w schizofrenię.
Dziś miałem okazję jeździć - jako pasanger w S6. No nie powiem - lało, mokro było bardzo i miałem stressssss.
Zwłaszcza, że na miejsce spotkania przyjechałem dizelkiem, czyli oską.
Po drodze miałem momenty zwatpienia...
A quattro zaś nie wyciągnąłem, bo mu oponki łysieją :oops:

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2003 22:23:19 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
ja zaczynam wychodzic z zalozenia ze jak jest slisko to zakret przejechany bez poslizgu to zakret przejechany za wolno :lol:

przede wszystkim trzeba sie nauczyc jezdzic a nie prowadzic fure z weglem ... jak sie chce jezdzic bezpiecznie to nie wystarczy dobry samochod ... przede wszystkim trzeba umiec jezdzic a nie przemieszczac sie ... technika pokonywania zakretow to podstawa bezpiecznej jazdy ... jak sie wie jakie sily oddzialywuja na auto w zakrecie i czuje sie to podczas jazdy to juz polowa sukcesu ... pozniej pozostaje tylko nauczyc sie w odpowidnim momencie reagowac na zmiany toru jazdy i auto robi co my chcemy ... no i wiadomo .... fizyki jeszcze nikomu nie udalo sieprzeskoczyc tak wiec to ze to bedzie quattro to nie daje nam licencji na skrecanie na skrzyzowaniu na lodzie przy 200 km/h .... quattro fantastycznie sie rozpedza i przekazuje moment obrotowy na podloze ... ale podczas hamowania hamuje conajwyzej tak dobrze jak kazdy samochod z dobrymi 4ma hamujacymi kolami ....


Ostatnio edytowano 05.paź.2003 22:27:57 przez hans, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2003 22:27:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12000
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
hans napisał(a):
ja zaczynam wychodzic z zalozenia ze jak jest slisko to zakret przejechany bez poslizgu to zakret przejechany za wolno :lol:


Tia Hans, zapomniałeś dodać, że jeszcze trzeba umieć tak zrobić, nie robiąc sobie krzywdy ;)

Mnie dziś niunia zaskoczyła bo przy wyprzedzaniu na 3. biegu, po mokrym zaczął tył buksować i rzucać :O

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2003 22:27:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
hans napisał(a):
ja zaczynam wychodzic z zalozenia ze jak jest slisko to zakret przejechany bez poslizgu to zakret przejechany za wolno :lol:


coś w tym jest :D wczoraj zdrowo u mnie popadało, wody od diabła na ulicach... ale fajnie się latało po mieście. zrobiłem koło 100 km bo miałem dużo spraw do załatwienia... ośką bym się umęczył, a z quattro miałem tylko zabawę. jednak co quattro to quattro.... trochę żałuję że prawie dwa lata jeździłem ośka.... pomiędzy 200'kami. chyba juz więcej nie chcę ośki... cokolwiek byle quattro.

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2003 22:33:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 410
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Wnioskuje z tego co czytam że quattro jest WARTE SWOJEJ CENY!!!!! :D :D :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.paź.2003 22:41:24 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
to co czytasz to nawet w 10 % nie oddaje tego co poczujesz jak sie pierwszy raz zima tym przejedziesz ... zaloz odrazu pieluchy :lol: ... i zapnij sie mocno bo mozesz probowac wysiasc z jadocego auta ... moze sie okazac ze to bedzie dla ciebie swoiste odkrycie kosmosu , takze przygotuj sie na cos o czym nigdy nie mogles sobie wyobrazic bo to przerastalo twoje wyobrazenie ... zaciagnij sobie ten film (zapisz element docelowy jako) http://www.nordicaudi.com/media/filmer/ ... irally.mpa (50 MB) warto ... swoim autkiem jak sie nauczysz to tez mozesz tak pomykac ...znaczy sie jak je kupisz ;)


ogolnie mozesz posciagac sobie wszystkie filmy z tej strony http://www.nordicaudi.com/media/filmer/filmer.htm .... tam gdzie w opisie masz quattro oczywiscie ;) ... mysle ze wiecej przekonywac nie bede musial ... a gdybys sie rozmyslil ... hmm .... niiie .. niemozliwe ... predzej czy pozniej bedziesz mial quattro ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2003 10:40:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sie.2003 17:13:24
Posty: 547
Lokalizacja: Warszawa
necro napisał(a):
hans napisał(a):
to powiem ci tylko ze utrzymanie BMW 850 CSI to polowa kosztow utrzymania Audi 200 20V quattro ...


nie przesadzasz troche?w bmw masz V12 wiec łatwo np.policzyc koszt swiec,przewodów itp
2.2 20V nie jest tanie w eksploatacji ale nie róbmy z niego bóg wie jak drogiego silnika w eksploatacji,normalne to ze jak ktos kupi padło to potem ciezko dojsc ze wszystkim ale w zadbanym silniku przeciez wszystko na raz nie bedzie sie psuło


Necro, jest to cholernie drogie do utrzymania, nie wiem jak Ty, ale ja wsadziłem już w auto ponad 25000!!! liczę coprawda też felgi i opony, zawieche i grzebanie, ale tego ostatniego jest w sumie najmniej, najwięcej pochłoneło doprowadzanie auta do stanu prawie idealnego, i mówię tu o 25000 bez kosztów zakupu auta.
zapytaj _Marka ile wsadzili z tatą w swoją S2. to naprawde jest cholernie drogie auto w utrzymaniu, czy to jest S2, S4, S6 czy 200 20V.... jeśli ktoś nie ma czym jeździć na codzień, czyli nie ma drugiego auta, to stanowczo mu odradzam, to jest auto kolekcjonerskie, no chyba że ktoś co wieczór na kanapie przelicza z żoną flote i doliczyć sie nie może, to wtedy śmiało można śmigać nim po bułki do sklepu, do pracy i wieczorem do teatru:)
tak już jest w naszym kraju, że każdy chce miec piękna furę, ale często przerastają go koszta utrzymania takich autek, zaczyna sie od jeżdżenia na PB95, potem na świecach a'la ISKRA, bo bosch platinium za drogi, alej minerał itd itd itd, a potem sie wszyscy dziwią że tak ciężko znaleźć dobry egzemplarz..., jak juz nawet jest to nie kosztuje 25000 tylko 40000 w góre, ale wtedy wiadomo że autko bedzie pięknie utrzymane. Jest taki jeden w dziale sprzedam. i co nikt go nie chce!
tak samo irytują mnie pytania o gaz do S2, niedługo do RS2, a może do prosiaka turbo też gaz, żeby było taniej?????
heh na koniec troche zjechałem z tematu...sorry

tak czy inaczej jeśli kolega wie w co sie pakuję to polecam, bo autko jest naprawde godne uwagi, ale trzeba liczyc sie z kosztami, i NAJLEPIEJ mieć coś normalnego (czyt.taniego w ekspoatacji) do jazdy na codzień.
pozdrawiam 8)

_________________
quattro...znowu odżyłem...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2003 15:51:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
hmmmmm1000%racji!!!!!ja wlozyłem 9tyś!i jeszcze.......duzo roboty!

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2003 16:55:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.lip.2003 22:50:28
Posty: 2993
Lokalizacja: SY
Auto: B2 8T
a ja tu nie napiszę ile włożyłem i jakie mam jeszcze plany finansowe względem mojego autka, bo co będzie jak ktoś to pokaże mojej żonce?? A po co mi rozwód?? :wink:

_________________
A6 C4 2,5 TDi aut (2002 - 2006)
A80 B3 2,0E aut (2002 - 2003)
S4 C4 2,2 T Avant aut (2003 - 2005)
A80 B3 2,3E aut (2004 - 2006)
ACQ B3 2,3 20v (2005 - 2006)
A6Q 4B 2,8 30v tip (2006 - 2010)
A4Q B5 2,8 30v avant tip (2006 - 2010)
A4000 CS Q B2 2,2 (2006->2007)
A Coupe GT 2,2 (1/3)(2006-2011)
A 200 Q 2,2T (2006-2008)
A 80 Q 2,2 (2007-2008)
ACQ B2 2,2 (1/3) (2008-2011)
ACQ B2 1,8T (2008->)
A6Q C6 3.0 TDi (2010-2019)
T5q 2,5 TDi (2015->2017)
RS5 8T (2019->)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2003 17:17:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30
Posty: 999
Lokalizacja: Jelenia Góra
Ataman70 napisał(a):
a ja tu nie napiszę ile włożyłem i jakie mam jeszcze plany finansowe względem mojego autka, bo co będzie jak ktoś to pokaże mojej żonce?? A po co mi rozwód?? :wink:


znowu były by koszty poniesione na coś innego niż audi :lol:

_________________
kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2003 18:03:47 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Migel ale chyba przyznasz ze spora czesc tych czesci ktore wymieniles to zaniedbanie poprzedniego wlasciciela,a kupic auto ktore nie bylo naprawiane na drut,klej i na odpowiednich czesciach a nie od żuka to 80% sukcesu
swoim przejechalem narazie 15tys.km w moim przypadku usterki nie planowane to byla cewka zapłonowa(350zł) oraz dodatkowa elektr. pompa wody(500zł nowa,taka sam jak w T4 :) )
czesci ktore wymienilem po kupnie to rozrzad(800zł),olej x 2(150zł)swiece(350zł),amorki(350zł),łozyska amorka(80zł),poduszki amorka(250zł),klocki(400zł),(tarcze 500zł) i to wszystko.......(opon nie licze)
aha no i cos mi zacisk hamulcowy stuka takze + zacisk uzywka
wiecej czesci wymienilem w calibrze ktora miałem poprzednio :lol:

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2003 22:26:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 410
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Co ile tys. km. zmienia sie rozrząd w s4??Standardowo co w innych wuzkach?? Po kupnie auta np. jeżeli poprzedni właściciel mówi że wymieniał rozrząd np.35 tys. km temu można se na tym jeszcze pojeżdzić ??Czy na dziendobry wymiana rozrządu ,filtrów,oleju itp.???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2003 22:52:33 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
a powiedz mi ile ty wczesniej aut miales ? ... :shock: ... rozrzad wymienia sie co 90 tys km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2003 23:06:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 410
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
aut miałem razem z obecnym obecnym 4.piszesz 90 tyś a ne przypadkiem 60 w zwykłym aucie??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.paź.2003 23:13:09 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro
producent zaleca wymiane paska co 120 tys km ... lub co 90 ..w zaleznosci od silnika .. ja kupuje oryginalny pasek i rolki wiec trzymam sie zalecen producenta z zapasem 30 tys km ... jak jezdzilem na podrobach to pasek wymienialem co 50-60 tys km ... olej wymieniam co 10 tys bo cholera wie co tak faktycznie leje ... powinno sie co 15 tys wymieniac ... tak czy inaczej ... jak chcesz wierzyc w to co ci porzedni wlasciciel mowi o pasku rozrzadu to znaczy ze stac cie , albo musi cie byc strac na remont silnika po zerwaniu paska ... no ale ostatecznie to twoj wybor ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.paź.2003 00:44:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 410
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Tu maz racje lepiej niewierzyć poprzednim właścicielom w bajeczki to było wymieniane, to było wymieniane.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2003 22:56:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 410
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Mam pytanko odnośnie świateł ksenonowych w S4.Czy światła ksenonowe to opcja czy były seryjnie montowane??S4 jakie widziałem miały właśnie ksenony .I niewiem czy jak auto bendzie miało zwykłe światła to znaczy że miało strzała przodem ,czy może niemiało fabryczine montowanych.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.paź.2003 22:58:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.paź.2003 22:56:14
Posty: 410
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Mam pytanko odnośnie świateł ksenonowych w S4.Czy światła ksenonowe to opcja czy były seryjnie montowane??S4 jakie widziałem miały właśnie ksenony .I niewiem czy jak auto bendzie miało zwykłe światła to znaczy że miało strzała przodem ,czy może niemiało fabryczine montowanych.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: