.: AUDI KLUB POLSKA :. http://www.audiklub.org/forum/ |
|
[Audi 80 B4] TDI do codziennej jazdy http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=129739 |
Strona 2 z 3 |
Autor: | solaris [ 25.maja.2015 16:26:04 ] |
Tytuł: | Re: [Audi 80 B4] TDI do codziennej jazdy |
Szacunek za projekt P.S liczysz ile już włożyłeś w auto? |
Autor: | kruku_b3 [ 26.maja.2015 16:08:30 ] |
Tytuł: | Re: [Audi 80 B4] TDI do codziennej jazdy |
Naprawde fajne B4 Aż sie micha cieszy z kazdym zdjeciem solaris napisał(a): Szacunek za projekt P.S liczysz ile już włożyłeś w auto? Nie licząc auta zgaduje ze gdzieś koło 5-6 kółeczek Ale przecież tego się nie liczy |
Autor: | solaris [ 26.maja.2015 19:03:47 ] |
Tytuł: | Re: [Audi 80 B4] TDI do codziennej jazdy |
tego to żonie nie powinno się mówić ale nam tutaj? jednej wielkiej rodzinie |
Autor: | wujo1 [ 26.maja.2015 19:22:33 ] |
Tytuł: | Re: [Audi 80 B4] TDI do codziennej jazdy |
szczerze to nawet nie wiem , z początku liczyłem pi razy oko , ale potem przestałem ogólnie od tego co zrobiłem i do tego co chce zrobić to jakieś Audi A4 B8 by się kupiło |
Autor: | solaris [ 26.maja.2015 19:54:48 ] |
Tytuł: | Re: [Audi 80 B4] TDI do codziennej jazdy |
wujo1 napisał(a): szczerze to nawet nie wiem , z początku liczyłem pi razy oko , ale potem przestałem ogólnie od tego co zrobiłem i do tego co chce zrobić to jakieś Audi A4 B8 by się kupiło To ten post będziemy pokazywać młodzieńcom którzy wykupią paścią i będą chcieli iść w mody, serie, tuning czy cokolwiek Tak czy tak powodzenia życzę i oby nigdy nie miała wypadku coby jej nie odratował Eh wypłuwam te słowo |
Autor: | pawmor21 [ 16.wrz.2015 09:47:51 ] |
Tytuł: | Re: [Audi 80 B4] TDI do codziennej jazdy |
Kozackie Audi. A wie moze ktos czy naped quattro z np 2.6 do 1.9 TDI podejdzie bez wiekszyc problemow?? No i oczywiscie z czego skrzynia bo z benzyny napewno bedzie krotsza |
Autor: | karol89 [ 30.paź.2015 20:03:00 ] |
Tytuł: | Re: [Audi 80 B4] TDI do codziennej jazdy |
jest kwatro kupa dobrej roboty trzeba przyznać |
Autor: | Kliku [ 02.lis.2015 21:55:29 ] |
Tytuł: | Re: [Audi 80 B4] TDI do codziennej jazdy |
Brawo |
Autor: | wujo1 [ 29.gru.2016 15:49:32 ] |
Tytuł: | Re: [Audi 80 B4] TDI do codziennej jazdy |
dzięki Prawie koniec trzeba tylko parę opasek skręcić , rura od IC zrobiona co prawda mega prowizora tak samo jak kawałek wydechu ale to tylko na odpalenie i przejazd . IC zamontowane niestety bez zderzaka dlatego że nie mogę go upchnąć muszą kratki wylecieć i dobre spasowanie zderzaka . Pomimo że CFL jest bardzo pojemny jakoś mi się tego nie udało Musi wylecieć chłodnica klimatyzacji ale że nie odpuszę klimy , popatrzyłem po internecie i skontaktowałem się z firmą co robią na zamówienie chłodnice koszt takiej operacji +- 500 zł na gratach nissens , chłodnica klimy będzie o 8 rdzeni krótsza a rdzenie będę trochę większe i będę mógł cofnąć o 3 cm IC i mieć klimatyzacjie Problem miałem też z przewodem który jest za głowicą i idzie do nagrzewnicy zahaczał o magiel , ponieważ miałem ori podgrzewacz płynu z 80 który mało esteryczne wyglądał i chce go zostawić a jednocześnie rozwiązać problem wpadłem na pomysł żeby zastosować podgrzewacz płynu z PD , rozwiązuje 2 problemy naraz ponieważ już wąż nie zahacza o magiel i będzie podgrzewacz . Samochód gotowy żeby oddać go na elektrykę A i po 4 miesiącach upolowany przekaźnik do komfortu kierunków oryginał VW tych wynalazków z allegro nie chciałem Up została zrobiona elektyka nie jedna A8 D2 może być zawstydzona 1) cała wiązka silnika ze wszystkimi czujnikami i będzie zrobiona jak fabryczna z 80 (komp będzie za nagrzewnicą) 2) EGR nie będzie podłączany 3) podświetlenie wszystkich przycisków od el szyb i luster 4) el fotele 5) Grzanie dup 6) BC 7) AC pełną opcje ze światłami itp 8) Spryskiwacze lamp (odobne zasilanie) 9) regeneracja silników szyb 10) Podświetlany przycisk od blokady tylnych szyb z A8 11) Dodatkowe zegary 12) wiązka halogenów 13) klakson 2 tonowy 14) cała wiązka ABS z quattro 15) odłączany ABS 16 ) grzane lusterka 17) przekaźnik od komfortu kierunków 18) servotronic 19) podświetlenie lampek od nóg 20) lampy mijania żeby świeciły nadal jak się zapali drogowe 21) 3 stop 22) funkcja GALA 23) pasy z napinaczami 24) centralny zamek na podczerwień 25) Grzane zamki 26 ) inna wiązka od grzania sprysków i lampki komory silnika 27) Tempomat 28) Kontrolka niedomkniętych drzwi 29) kontrolka świateł 30) kontrolka niezapiętych pasów 31) przekaźnik 341 32) gniazdo OBD II 33) lampka nad kierowcą z 3 pozycjami bo miałem tylko na 2 34) podświetlenie zapalniczki i popierniczek jak fabryka nakazała 35) układ ściemniający jak w A4 36) pozycje pod halogeny porsche 37) podgrzewacz płynu chłodniczego 38) wkońcu będzie kontrolka grzania świec 39) grzanie climatrionic bo coś to za specjalnie nie chodziło 40) radio zapalające się po przekręceniu stacyjki I jeszcze jakieś pierdoły których teraz nie pamiętam , ogólnie teraz będzie wszystko podpięte na tip top wszystko będzie działać , wcześniej były niektóre rzeczy podpięte ale trochę chaotycznie a niektóre były po prostu od tak :roll: Niestety wtedy samochód był w użytkowaniu codziennym nie mogłem sobie pozwolić na długie unieruchomienie . Jakieś tam pierdoły i filmik że samochód jeździ mały filmik jak rusza , grzechocze bo tłumnik V6 ori jest już leciwy , i coś nie łapie turbo albo zawór N75 nie cyka albo uj wie co ale to mały pikuś https://www.facebook.com/10000230863885 ... 378596171/ samochód jest rozkręcany na części , w tym tygodniu ma być wyspawana obrotnica do karoserii , potem będzie parę punktów wypiaskowanych i podłoga na nowo zabezpieczana . po całej zabawie buda leci do malowania . Oczywiście szyby itp też będą wycinane . Na szybkości przymierzyłem nowe serwo z B7 3.0 , trzeba tylko widełki od geja przedłużyć cwaniak_ Ale tym potem się zajmę Dachowanie podwozie musi być w paru miejscach wypiaskowane po przeróbkach na quattro , i to że ją złapała zaraza w postaci rdzy na szczęście tylko powierzchownie , ale wole to porządnie zrobić , i wiele innch rzeczy jak np naprawić te blachy co się podstawia lewar bo się rozwarstwiły . A dzięki temu mam lepszy dostęp i nie muszę tego robić z kanału , robota jest przyjemniejsza i co najważniejsze mam dobre światło żeby przejrzeć dokładnie każdy zakamarek podłogi . Zabezpieczenia już kupiłem z Novol for classic car 5L baranka 1L podkładu epoksydiowego 3 tubki masy uszczelniającej 3 L wosku Dziś jakieś tam wstępne oględziny i szlifowanie , zaznaczyłem również mniej więcej gdzie bedzie piaskowane , na środe lub w czwartek jestem umówiony z piaskarzem mam nadzieje że pójdzie to gładko . PS Podpora mostu będzie jeszcze obspawana . Po tym samochód idzie do malowania całego wraz z komorą i zakamarkami . Będą wycinane szyby i zabezpieczone na nowo woskiem podłużnice i progi oczywiście i usunięcie wszystkich wgnieceń. Szyba przednia będzie nowa za Sekurity 340 zł . Po piaskowaniu , miałem 2 małe elementy przegniłe ale to nie dużo , reszta zdrowa , do poprawy i wyszlifowania są spawy widoczne na foto , pójdzie na to masa uszczelniająca i baranek to nie będzie śladu Z ciekawych rzeczy to że ori konserwacja jest bardzo mocna stawiało opór przy piaskowaniu. podłoga skończona zapodkładowane i zapodana masa poten wszystkie profile zamknięte zostały zabezpieczone woskiem aż się wylewało i nałożenie baranka było formalnością . Czyli koniec prac pod spodem teraz trzeba bude dać do lakierowania Przy okazji zostało pare dupereli kupionych - nadkola przód - boczek bagażnika - tylne wygłuszenie pod podłogę - obejma do skraplacza - opornica - rączki pod parapety w lepszym stanie - linka maski i coś tam jeszcze rotfl EDIT Kupiona nowa szyba Sekurity Zdecydowałem się też na spoiler od Competition ale będę szukał do tego jeszcze stopek DTM szyba z napisem quattro ori z b4 , sprawdzałem ze swoją i wszystko takie same . Jedynie co to jest z 91r Buda pomalowana , powoli na wiosnę będą już uzbrajał |
Autor: | Megster [ 29.gru.2016 22:15:47 ] |
Tytuł: | Re: [Audi 80 B4] TDI do codziennej jazdy |
Zajebiaszczy projekt, ale 1Z? |
Autor: | Blt [ 30.gru.2016 00:51:56 ] |
Tytuł: | Re: [Audi 80 B4] TDI do codziennej jazdy |
Jak dobrze pamiętam to wkłada tam AWX |
Autor: | Megster [ 31.gru.2016 00:04:56 ] |
Tytuł: | Re: [Audi 80 B4] TDI do codziennej jazdy |
Nadal to klekocik, ale jak ktoś darzy sentymentem |
Autor: | wujo1 [ 31.gru.2016 00:58:00 ] |
Tytuł: | Re: [Audi 80 B4] TDI do codziennej jazdy |
Po prostu lubuje się w 1.9 TDI Aczkolwiek jakimś 2.2T lub 2.5TFSI bym nie pogardził, ale niestety, to nie na moją kieszeń |
Autor: | Blt [ 10.sty.2017 23:15:07 ] |
Tytuł: | Re: [Audi 80 B4] TDI do codziennej jazdy |
Dlatego mam 2.5 TDI Jest R5 Turbo 10V Jest diesel Brzmi a pali tyle co nic |
Autor: | wujo1 [ 25.sty.2017 20:16:02 ] |
Tytuł: | Re: [Audi 80 B4] TDI do codziennej jazdy |
Kolejne puzzle doszły |
Autor: | Kliku [ 26.sty.2017 12:49:00 ] |
Tytuł: | Re: [Audi 80 B4] TDI do codziennej jazdy |
Fajne to to. Na jakie tarcze siądą ? |
Autor: | spaykee [ 26.sty.2017 19:04:45 ] |
Tytuł: | Re: [Audi 80 B4] TDI do codziennej jazdy |
zastanawialem sie kiedy się pochwalisz tym, że auto jest rozpie...ne na czesci pierwsze i jest 100% puzzli do poskladania że też Ci się chce... trochę zazdro... |
Autor: | wujo1 [ 26.sty.2017 22:39:01 ] |
Tytuł: | Re: [Audi 80 B4] TDI do codziennej jazdy |
Kliku napisał(a): Fajne to to. Na jakie tarcze siądą ? Przód 345mm tył 312mm przynajmniej taki jest plan spaykee napisał(a): zastanawialem sie kiedy się pochwalisz tym, że auto jest rozpie...ne na czesci pierwsze i jest 100% puzzli do poskladania że też Ci się chce... Uwierz mi że powoli bokiem ten samochód mi wychodzi . No ale jak się chciało zbudować własną 80 zamiast kupić jakieś S2 , to muszę teraz walczyć |
Strona 2 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |