Nie wiem kto stoi za tą prowokacją,ale niech tam, niech mu będzie....
Witam kolegów po raz pierwszy w tym dziale i przedstawiam Wam mój wózek.
Niby nic Zwykłe A6 C4 sedan 2,6 ABC FWD MT,ale mi się podoba i tak ma być:)
Kolor LZ1T czyli jakiś tam kaszmir...
X0A = National sales program germany
B0A = Poj. bez szczególnych krajowych wymogów techn.
C0Z = Felga aluminiowa 7 jx15h2 et45 5/112
G0C = Manualna 5-biegowa skrzynia b. (przelozenia sport.)
H0P = Tires 205/60 r 15 v
J0J = Battery 300 a (63 ah)
M76 = 6-cylindrowy silnik z wtryskiem 2,6 ltr. litera kodowa
Q1A = Siedzenia normalne
1AC = System przeciwblokujĄcy -abs-
1G3 = Kolo zapasowe normalne zamiast dojazdowki
2PG = Kierownica do inst.pod.powietrz.
1N1 = Elektryczno-hydraul. wspomaganie ukladu kierown.
3AF = Lusterko zew.(konwex),el.regulowane
3BS = Lusterko zewn. (asferyczne), elektr. ustawiane lewo kzl
T7Y = 6-cylindrowy silnik z wtryskiem 2,6 ltr. litera kodowa
3S0 = Bez poręczy dachowych
4UE = Lewo/prawo
0G1 = Przedłużenie okresu przeglĄdu
8AD = Radio gamma
8GL = Alternator
8FA = Bez 2. akumulator
8RN = Eight speakers (active)
1KD = Hamulce tarczowe tył
1LB = Faustsattelbremse przod
3FA = Bez wkładu dachu (dach pełny)
3YB = Schowek w drzwiach przod.
1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe
Z planów to nic poza tym,że auto ma dobrze jeździć i świetnie wyglądać i oczywiście jak najbliżej oryginału.
Krótka historia auta:
Auto było własnością jednej osoby od początku czyli od 1.08.1996 do czasu wyrejestrowania czyli do 14.01.2014. Następnie zostało przekazane zięciowi,aby zabrał auto do Berlina i sprzedał... I tak trafiło w moje ręce. Przed sprzedażą Audi odwiedziło stację diagnostyczną gdzie po usunięciu kilku drobnych usterek otrzymało przegląd na dwa lata.
Przebieg auta to 207 tkm i wygląda na prawdziwy choć książka serwisowa była prowadzona tylko do 2001 gdzie auto miało 75 tkm przebiegu także tutaj głowy nie położę...,ale zużycie wnętrza jest znikome (ale jest) i faktycznie może wskazywać na autentyczność przebiegu.
Autem bez praktycznie inwestycji można jeździć (napisałem praktycznie bo olej i rozrząd to wiadomo) i na bieżąco dbać lub doprowadzać do coraz to lepszego stanu.
Na obu przednich błotnikach była odrobina rdzy,ale to zostało zrobione i na kilka lat spokój, jest czas poszukać ori błotników i kiedyś podmienić...
tradycyjnie w tym miejscu kilka zdjęć po wstępnym ogarnięciu:
http://images62.fotosik.pl/1001/8e7a1fcc2dfb34a9.jpg http://images64.fotosik.pl/1001/5fac0db3038edf1c.jpghttp://images62.fotosik.pl/1001/64bfb88e56f9a819.jpg http://images61.fotosik.pl/999/8ab6df274a2cffe7.jpghttp://images65.fotosik.pl/1001/cf5802814249f740.jpg http://images62.fotosik.pl/1001/ba660ecb710e3f1b.jpgno i teraz
:
Właśnie przyszły "nowe" koła do mojej C4
http://images62.fotosik.pl/995/56c4d0bc3a6f0456.jpg235/45/17