.: AUDI KLUB POLSKA :. http://www.audiklub.org/forum/ |
|
Audi 80 B2 2-door sedan quattro R32 VR6 turbo projekt ! http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=103584 |
Strona 13 z 13 |
Autor: | drookash [ 31.sie.2016 21:18:30 ] |
Tytuł: | Re: Audi 80 B2 2-door sedan quattro R32 VR6 turbo projekt ! |
Albo jak rozrząd poleci |
Autor: | cowboy [ 04.wrz.2016 12:43:07 ] |
Tytuł: | Re: Audi 80 B2 2-door sedan quattro R32 VR6 turbo projekt ! |
no i po zlocie AKP... no i nie udało sie znowu bezawaryjnie upalac ;( kolejne głupie upierdliwe usterki i zamiast jezdzic w motopark Torun trzeba było sie pałować z gruzem 1. nowa linka od gazu (ogólnie chyba trzecia) dorobiona w Raszynie po 2 godzinach jazdy sie rozwaliła i przetarła bo obcierała o pedalbox 2. przetarl sie chyba gdzies po podwoziem kabel do wentylatorów do chłodnicy w efekcie woda zanotowała 110 st C linka na szybko kupiona w sklepie rowerowym wiatraki po sprawdzeniu przekaźnika i bezpiecznika podłączone zostały na wariata na krótko do akumulatora na koniec juz w ogóle przestały działać, a pompa przy chłodnicy craig davies zaczeła przeciekać (chyba z tej temparatury) i pod autem kałuża płynu chłodzącego auto na nowej geometrii jedzie inaczej, na ten wolny tor za duzy negatyw trzeba zrobić inaczej zbieżności, moze założyć jakies ciut lepsze opony niz 8 letnie goodyeary wink.gif ogólnie to mocy za duzo na te opony, moze wsadze sprezyne do WG na 0,6 bara i bede jezdził na 350KM a nie na 500 wink.gif EBC i 1,4 bara to włączyłem tylko raz do testu na prostej wink.gif potrzebna szpera na tył, moze jednak zaryzykuje z torsenem, zobaczymy ile wytrzyma wink.gif niestety na zimowym zlocie blokada tyłu była spieta na stałe i nie chciała się rozpiąć, to teraz na letnimmimo naprawy i przeróbki w ogóle nie załaczała sie wink.gif w sumie jak sie jezdzi 2-3 razy do roku to nie mają gdzie te usterki wyjśc ale z drugiej strony takie awarie poprawiane kilka razy odbierają chec do jazdy auto jedzie podobnie ale jednak troche inaczej niz B2 quattro, na pewno ma jakiś potencjał jakby je ustawić i obejździć ale ja juz trace cierpliwość, i chyba mam na razie dość wpakowałem w to duzo kasy i musze sie zastanowić co dalej ? moim zdaniem trzeba to rozebrać wszystko i poskładać jeszcze raz dokładnie, bo za dużo trace na tym że coś było niedokręcone albo cos sie urywa mam kilka pomysłów na znaczące poprawki funkcjonalne i estetyczne moze jeszcze dam sobie ostanią szanse i z pomocą noorca (SLG Garage) przejrzy sie dokładnie wszystko i jeszcze przydałoby sie skatować go ze 2-3 razy w tym roku moze pojade na Ułeż indywidualnie pojezdzić i cos z tego wyniknie ja sie nie napinam na wyniki ale z kazdą minutą zaczynam kojarzyc o co chodzi w ogarnianiu tego sprzetu pojezdziłem z chłopakami którzy B2 quattro latają kilka lat w rajdach czy KJSach i widać ze nic nie zastąpi jezdzenia ogólnie auto podaje mocno, robi szał ale teraz to albo znowu ładowac w tego gruza kase, ani tego zardzewialca sprzedać nie da rady wink.gif po przejażdzce z Viperem jego B2Q z V8 chodzi mi po głowie V8 CFSA bo siądzie na skrzynie PnP (żart) |
Autor: | bloku [ 04.wrz.2016 13:12:45 ] |
Tytuł: | Re: Audi 80 B2 2-door sedan quattro R32 VR6 turbo projekt ! |
Nie poddawaj się. Według mnie jest coraz bliżej aby to auto dawało Ci mega fan. Wskazówki geometrii auta od Tasiora mogą się przydać. A samo auto poza tymi fakapami jest naprawdę nietuzinkowe. Ma swój styl - co można było porównać z Noorca, Braci Wojnowskich czy Vipera - 4x B2 a każde w innym stylu. 3mam kciuki abyś wreszcie się wyjeździł Ode mnie kilka fotek: |
Autor: | cowboy [ 04.wrz.2016 14:04:11 ] |
Tytuł: | Re: Audi 80 B2 2-door sedan quattro R32 VR6 turbo projekt ! |
nic nie zastąpi jezdzenia jak powiedział Viper, trzeba jezdzic, jezdzic i jeszcze raz jezdzic ale woda sie nie moze gotowac a linka gazu zacinać w zakręcie przy 5000 rpm |
Strona 13 z 13 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |