.: AUDI KLUB POLSKA :.
http://www.audiklub.org/forum/

[Coupé B3 2.2t MC++] Swap flok gwint bra RH
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=104745
Strona 3 z 3

Autor:  2rafal7 [ 08.maja.2011 13:47:52 ]
Tytuł: 

No, teraz auto wygląda srogo :D . Tylko zerwij jeszcze ta naklejke z klapki wlewu bo wieś tanczy i spiewa.

Autor:  Yasiek [ 08.maja.2011 17:27:10 ]
Tytuł: 

Kris0181 napisał(a):
-> airbrush w postaci najzwyklejszego takiego se tam napisu którą wykonał user wielebny87 i dał dożywotnią gwarancję za co ogroooomny + :)

to chyba nie naklejka :):

Autor:  Kris0181 [ 09.maja.2011 23:27:06 ]
Tytuł: 

Yasiek napisał(a):
Kris0181 napisał(a):
-> airbrush w postaci najzwyklejszego takiego se tam napisu którą wykonał user wielebny87 i dał dożywotnią gwarancję za co ogroooomny + :)

to chyba nie naklejka :):

airbrush to airbrush, żadna naklejka tylko odręczne malowidło


UpDate 4 maj 2011
A tym czasem międzyczasem wpadła bra, regulowane zawieszenie FK i felgi RH ZW1 17/8 cali we własnoręcznej polerce. Na to wskoczyły gumy 215/45/17 Na to wskoczyły gumy 215/45/17 ale miałem lekkie zdziwko bo w poprzedniej qp taki setup kół bardzo ładnie się wpasował a ty okazało się ze nie zda to egzaminu bo gwintowana kolumna mcpersona ma mocowanie koncówki drązka kierowniczego 5cm niżej niż oryginalna kolumna przez co niemiłosiernie mocowanie z drązkiem tarło oponę.
Trzeba będzie więc załadować jakies 195/45 lub 205/40 jesli to nie pomoze to do tego szerszy dystans
Fotki różnych autorów z I zlotu Audi 80 w Ramsowie.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Autor:  Kliku [ 10.maja.2011 11:06:10 ]
Tytuł: 

ladna gleba

Autor:  molnar22 [ 10.maja.2011 14:11:28 ]
Tytuł: 

tył masz niżej niż przód ?? Dla mnie wszystko si tylko nalepka na wlewie nie przemawia do mnie.

Autor:  Kris0181 [ 10.maja.2011 20:50:05 ]
Tytuł: 

molnar22 napisał(a):
tył masz niżej niż przód ?? Dla mnie wszystko si tylko nalepka na wlewie nie przemawia do mnie.

Jo hehe tył BYŁ niżej niż przód, z przodu gwint mialem skrecony na maxa w dół a z tyłu na maxa w góre hehe, juz wyzej sie nie dało. Ale jedna wizyta u tokarza rozwiązała problem, teraz auto wisi równo :)
A na wlewie to nie nalepka :wpale: :):

Autor:  Kris0181 [ 05.lut.2013 10:36:27 ]
Tytuł:  Re: [Coupé B3 2.2t MC++] Swap flok gwint bra RH ZW1 17/8,5

UpDate 23 listopad 2012
-> Poliuretany żółte po całości zawieszenia
-> Flok wreszcie na pokladzie, czarny dach, slupki + wykladzina zmieniona na czarną
-> Silnik 2.2T 10v MC na elektronicznym sterowaniu wreszcie nalezycie funkcjonuje w aucie na razie na seryjnych ustawieniach 172KM i 275Nm
Obrazek
Udało mi sie dorwac aparat przed zmrokiem to trzasnalem na szybko jakies spyfoto. :sindbad:
Wiadomo, pod maską lekki bałagan, ale to do ogarniecia na końcu :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Autor:  Kris0181 [ 28.lut.2015 23:39:34 ]
Tytuł:  Re: [Coupé B3 2.2t MC++] Swap flok gwint bra RH ZW1 17/8,5

Auto idzie pod młotek, zapraszam -> http://otomoto.pl/audi-coupe-poliuretan ... 60264.html

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/