.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.kwi.2024 07:47:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lut.2011 00:40:52 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Ja kiedyś na początku też założyłem Reinza i po kilku dniach (na spocie zresztą :diabel: ) zauważyłem dymek palonego oleju na kolektorze :): Mógł przyczynić się do tego też ówczesny mechanik, który jak się później okazało, niemiłosiernie poczęstował uszczelki silikonem :peace: Po jakimś czasie Kornel założył mi ori uszczelki z ASO (09.2009 płaciłem 270zł po upustach za komplet na obie strony, teraz mogą być tańsze, wtedy euro było dosyć drogie) do tego uszczelki pod nastawniki wałków, w międzyczasie jeszcze ori zaślepki wałków i ori simeringi na wałkach i nastała susza. Nie będzie najtaniej w ASO (zaślepka ok.25zł sztuka, uszczelka pod nastawnik ok.50-60zł szt. simering ok.50zł szt.), ale często to jedyne wyjście jeśli chcesz ogarnąć te wycieki....

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lut.2011 14:20:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2009 18:06:28
Posty: 480
Lokalizacja: Pruszków
Auto: D5
założone uszczelki Reinz. zobaczymy jak sie spisze. dodatkowo jakis o-ring przy chłodnicy oleju który żygał oliwą. oby to był koniec na jakis czas :)

_________________
Jest: E39 02' 525d Touring
Jest: Yamaha X-Max 125 07'
Jest: Merida XC100
Było: Peugeot Vivacity 05'
Było: S60 D5
Było: A6 C4 30V Q ACK Avant 97'
Było: 100 C3 1.8 SH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lut.2011 23:05:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2010 18:26:38
Posty: 340
Lokalizacja: Lublin
niech szura ten karawan, a czy już czekuś sprawdziłeś przedział bagażowy :peace: hmmmm po złożeniu kanapy :?:


p.s. Stawiasz flaszkę wczoraj strzeliło ci 2 lata na AKP :diabel: :diabel:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lut.2011 14:49:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2009 18:06:28
Posty: 480
Lokalizacja: Pruszków
Auto: D5
Tego jeszcze nie sprawdzałem :peace: może jakby było webasto... :>

W poniedziałek odbieram za to letni felunek z reanimacji :) jak bedzie wygladal na samochodzie tak jak wygląda luzem - bedzie git :):

_________________
Jest: E39 02' 525d Touring
Jest: Yamaha X-Max 125 07'
Jest: Merida XC100
Było: Peugeot Vivacity 05'
Było: S60 D5
Było: A6 C4 30V Q ACK Avant 97'
Było: 100 C3 1.8 SH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2011 10:40:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2009 22:52:15
Posty: 140
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Auto: Mercedes Benz C32 AMG
Fajny silnik.
Życze bezawaryjnej jazdy.
Seria w tej budzie bardzo ładnie sie prezentuje a wysoki prześwit przydaje sie na naszych drogach. jako autko użytkowe ten model AUDI, jest OK, ale pewnie troszke pali.
Tu moje małe pytanko: ILE PALI TWÓJ SILNIK 30V ?

Wania

_________________
A6 C5 AKE Quattro 2001


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2011 13:14:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lip.2006 13:50:12
Posty: 365
Lokalizacja: Gdynia
czekereke napisał(a):
Sam sie do tego chyba przyczyniłem zalewając ostatnio 5W-40 zamiast 10W-40 jaki był wcześniej - dowiedzialem sie od poprzendniego właściciela dzien po tym jak wymieniłem olej :-/


Hej
Jaki masz przebieg ?
Jak miałeś wcześniej zalany 10W-40 to i tak miałeś dobrze u mnie poprzedni właściciel zalał mineralnym przy przebiegu 220kkm dobrze że auto miał nie cały rok.
Ja zmieniłem przy 230kkm na Shell Helix Plus 10W-40
przy 240kkm również zalałem Shell Helix Plus 10W-40
przy 250kkm również zamierzam wlać Shell Helix Plus 10W-40

Nie mam i nie miałem wycieków ale 5W-40 bym nie próbował choć z drugiej strony podobno ACK jest bardziej podatne na wycieki

_________________
Jest: Audi A6 C4 2.8 AAH Avant Quattro '95 było: Audi 80 B3 1.8 '90
Poza tym w rodzinie: Audi 80 B4 2.0E '92 , Audi A3 1.9TDI '01 , Audi A4 B5 1.8 '95 , Audi 80 B3 1.8S '89 , Audi A6 C5 2.4 '00 , VW Lupo 1.7 SDI '00


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2011 20:39:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2009 18:06:28
Posty: 480
Lokalizacja: Pruszków
Auto: D5
tak, to przypadłość typowa w ACK. Nieodpowiedniej firmy uszczelki potrafią pocieknąć bezpośrednio po ich wymianie :):

przebieg 210kkm. Zalewam Castrola bo mam dojście w dobrej cenie. Czytałem tu gdzieś, że Valvoline leją i tylko to, chwile sie zastanawialem, ale trzebaby to kupować na alledrogo zeby mialo finansowy sens. Temu jakoś bym nie zaufał...

_________________
Jest: E39 02' 525d Touring
Jest: Yamaha X-Max 125 07'
Jest: Merida XC100
Było: Peugeot Vivacity 05'
Było: S60 D5
Było: A6 C4 30V Q ACK Avant 97'
Było: 100 C3 1.8 SH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2011 20:41:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2009 18:06:28
Posty: 480
Lokalizacja: Pruszków
Auto: D5
gsx1100g napisał(a):
Fajny silnik.
Życze bezawaryjnej jazdy.
Seria w tej budzie bardzo ładnie sie prezentuje a wysoki prześwit przydaje sie na naszych drogach. jako autko użytkowe ten model AUDI, jest OK, ale pewnie troszke pali.
Tu moje małe pytanko: ILE PALI TWÓJ SILNIK 30V ?

Wania


około 15-16 LPG przy trybie jazdy 100% miasto. Trasa 10-11. wszystko zalezy od stylu :) sądzę że jadąc normalnie po autobanie na tempomacie wyszłoby z 9.

_________________
Jest: E39 02' 525d Touring
Jest: Yamaha X-Max 125 07'
Jest: Merida XC100
Było: Peugeot Vivacity 05'
Było: S60 D5
Było: A6 C4 30V Q ACK Avant 97'
Było: 100 C3 1.8 SH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2011 20:45:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sie.2009 00:43:26
Posty: 149
Lokalizacja: Lublin
czekereke napisał(a):
gsx1100g napisał(a):
Fajny silnik.
Życze bezawaryjnej jazdy.
Seria w tej budzie bardzo ładnie sie prezentuje a wysoki prześwit przydaje sie na naszych drogach. jako autko użytkowe ten model AUDI, jest OK, ale pewnie troszke pali.
Tu moje małe pytanko: ILE PALI TWÓJ SILNIK 30V ?

Wania


około 15-16 LPG przy trybie jazdy 100% miasto. Trasa 10-11. wszystko zalezy od stylu :) sądzę że jadąc normalnie po autobanie na tempomacie wyszłoby z 9.


Gdybyś zmienił zdanie na allegro ogłasza się przedstawiciel Valvoline, jest parę
dni w tygodniu w Lublinie. Ceny ciekawe i pewny dostawca.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lut.2011 20:48:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.wrz.2005 11:57:51
Posty: 1859
Lokalizacja: Wrocław
Auto: noo... ford :]
Gratulacje!

Wygląda bardzo zdrowo. :peace:

Mam nadzieję, że będzie okazja obadać na żywo, tylko nie po %, bo na ostatnim kronachu po tych Łukowskich wynalazkach trochę orientacje w terenie. :P

Życzę bezproblemowej eksploatacji, a wanna zawsze pozostanie w naszej pamięci. :)

_________________
100 C4 2.0 2004-2007, 80 B3 1.8, 90 q NG
A6 C4 2,5 AEL Quattro 2007-2008 ;(
S6 PLUS C4 4.2 V8 2008-2012
JEST: F Explorer, A8 D2 i 80 B4
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2011 09:23:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2009 18:06:28
Posty: 480
Lokalizacja: Pruszków
Auto: D5
podpytam sie Ciebie o tego Valvoline'a za jakies 15-20 tys km :)

Toms, jasne ze bedzie okazja, przeciez nastepnego Kronacha nie odpuścimy :):
Napisz czy i jak dzialasz na te skórzane boczki w fotelach. U ciebie wygladaja jak nowe, czym je traktujesz?


Bardzo bardzo czekam na wiosnę - nie moge sie doczekac reanimacji lakieru :): mam pierdolca na tym punkcie troche, jak zaczne to nie moge przestaćL( Po zaopatrzeniu sie w dobre środki czyszczące, polerujące i zabezpieczające bedziemy działać.

_________________
Jest: E39 02' 525d Touring
Jest: Yamaha X-Max 125 07'
Jest: Merida XC100
Było: Peugeot Vivacity 05'
Było: S60 D5
Było: A6 C4 30V Q ACK Avant 97'
Było: 100 C3 1.8 SH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.lut.2011 09:33:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Ja tylko smigałem na Valvoline 5w40 i dla mnie to rewelacja, auto nic nie piło praktycznie, silniczek chodził przez całe 215tkm super. Do każdego leje zawsze Valvo.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 2.8 30V Avant Quattro
PostNapisane: 19.kwi.2013 14:30:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2009 18:06:28
Posty: 480
Lokalizacja: Pruszków
Auto: D5
To tak żeby nikt nie mowil ze sie nic nie dzieje w wątku... tak sprawa się ma na wiosnę. Jakos mi sie taka wlasnie felga uraiła... :): zaraz po tym jak sprzed nosa uciekł mi komplet od S6 Plus..
Obrazek

_________________
Jest: E39 02' 525d Touring
Jest: Yamaha X-Max 125 07'
Jest: Merida XC100
Było: Peugeot Vivacity 05'
Było: S60 D5
Było: A6 C4 30V Q ACK Avant 97'
Było: 100 C3 1.8 SH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 2.8 30V Avant Quattro
PostNapisane: 19.kwi.2013 15:35:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.gru.2007 10:09:40
Posty: 203
Lokalizacja: Kraków
Fajnie wygląda

_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C4 2.8 30V Avant Quattro
PostNapisane: 19.kwi.2013 16:52:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2009 18:06:28
Posty: 480
Lokalizacja: Pruszków
Auto: D5
elmi_k napisał(a):
Fajnie wygląda


Miedzy innymi za Twoja poradą - przynajmniej jesli chodzi o rozmiar felg :okulary:

Jak wiedzą wszyscy posiadacze ACK - no poporstu leje sie oliwa. Zrobilem z tym porządek: Odmy, zaślepki zwane również zaklopkami w głowicy, ezektor, zylion uszczelek i uszczelniaczy, w tym te pod rozrządem też, no i.... nie leje sie :okulary: Korzystając ze szczelności silnika, przy następnej wymianie oleju którą przewiduję poźnymi wakacjami lub na jesieni, przejdę na olej jaki fabryka przewidziała czyli 5W40, najpewniej Valvo lub Motul. Wydaje mi sie ze tak bedzie lepiej, szczególnie na zimę.

_________________
Jest: E39 02' 525d Touring
Jest: Yamaha X-Max 125 07'
Jest: Merida XC100
Było: Peugeot Vivacity 05'
Było: S60 D5
Było: A6 C4 30V Q ACK Avant 97'
Było: 100 C3 1.8 SH


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 75 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 109 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: