.: AUDI KLUB POLSKA :.
http://www.audiklub.org/forum/

Sreberko spod znaku S ;) czyli kolejny Avancik C4 quattro...
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=109948
Strona 6 z 6

Autor:  bloku [ 26.lip.2015 20:05:24 ]
Tytuł:  Re: Sreberko spod znaku S ;) czyli kolejny Avancik C4 quattr

E500 czy 500E już zgniły i zostało ich mniej niż S6 czy S6+ :D

Autor:  j@cek [ 27.lip.2015 09:02:12 ]
Tytuł:  Re: Sreberko spod znaku S ;) czyli kolejny Avancik C4 quattr

E500 czy 500E a S6/C4 to dwa rózne światy tak różne, że wstęp do takiego świata kosztuje 50-80 tyś w przypadku 124 i 8-15 tyś w przypadku C4

Autor:  gitmar [ 27.lip.2015 09:38:58 ]
Tytuł:  Re: Sreberko spod znaku S ;) czyli kolejny Avancik C4 quattr

j@cek napisał(a):
E500 czy 500E a S6/C4 to dwa rózne światy tak różne, że wstęp do takiego świata kosztuje 50-80 tyś w przypadku 124 i 8-15 tyś w przypadku C4


Taaa....fajnie....tylko pokaż mi godne/zadbane/wylizane, nadające się do jazdy/użytku/zawieszenia oka S6 C4 za 8-15kzł a tymbardziej (o zgrozo) S6+ do niego porównano tu E500. Bo jeśli myślisz, że fajne S6 C4 można jeszcze kupić za 8-10k (i "wejść do jego świata" :): ) to nie mamy o czym mówić....No chyba że mówisz o zwykłym 100/A6 C4 to zgoda.

bloku napisał(a):
E500 czy 500E już zgniły i zostało ich mniej niż S6 czy S6+ :D

Bloku S6 czy S6+ też nie ma niestety już zbyt wiele :/ W samym Łukowie w ciągu ostatnich 20 lat poszło "na żyletki" kilkadziesiąt (jak nie więcej) eSek, w tym sporo Plusów. A przypominam, że z fabryki wyjechało 855+97 sztuk S6+ i 2475 zwykłych S6. A gdzie Suwałki, Chełm i inne zakątki Polski i świata gdzie te auta były tłuczone...

Autor:  j@cek [ 27.lip.2015 09:59:42 ]
Tytuł:  Re: Sreberko spod znaku S ;) czyli kolejny Avancik C4 quattr

a ile wyszło s6 /c4 4.2 sedan ?? podobno 286 szt.

Autor:  gitmar [ 27.lip.2015 12:47:58 ]
Tytuł:  Re: Sreberko spod znaku S ;) czyli kolejny Avancik C4 quattr

Bardzo możliwe sądząc po ilości ogłoszeń z S6 C4 limo. Zresztą już sobie obiecałem, że zawita u mnie kolejne S6 C4, tym razem w sedanie 4.2 aut. lub 2.2T 6-gang. Albo wtedy gdy sprzedam obecnego Avanta, albo (co bardziej prawdopodobne) sreberko zostanie (bo jakoś nie mam sumienia oddawać jej w obce ręce) i za czas jakiś dokupię sedana do kolekcji resoraków w skali 1:1 :) Jak coś sobie obiecam, to staram się być w tym konsekwentny. Marzenia są po to by je spełniać, a fantazja.....faaantazja....bo fantazja jest od tego.....:peace:


EDIT:
wg tego źródła -> http://s6-audi.co.uk/index.php?option=c ... 4&Itemid=4

S6 2.2T sedan - 3231 sztuk
S6 2.2T Avant - 3724 sztuk
S6 4.2 sedan - 745 sztuk
S6 4.2 Avant - 2475 sztuk

Autor:  Dymian [ 27.lip.2015 14:11:24 ]
Tytuł:  Re: Sreberko spod znaku S ;) czyli kolejny Avancik C4 quattr

Ciekawe dlaczego było takie wzięcie na 2.2T..

Autor:  gitmar [ 27.lip.2015 16:17:20 ]
Tytuł:  Re: Sreberko spod znaku S ;) czyli kolejny Avancik C4 quattr

Zapewne dlatego, że S6 (podstawowa wersja) to 2.2T. Silnik 4.2 był za dopłatą jako opcja. Tak też było w przypadku 100/S4, które na początku było zestawione tylko z 2.2T. 4.2 ABH pojawiło się dopiero w roczniku modelowym 1993 i katalogowo stało wyżej niż 2.2T (czyli było też droższe). Gołe wypasy częściej widzi się w 2.2T niż 4.2 (satyna zamiast skóry, kiera w "talar" i pokrętłonic zamiast klimy ;) ). Na zalinkowanej stronie można też przeczytać, że wersja podstawowa 4.2 miała automat a manual był opcją dodatkową.

By nie być gołosłownym, cytuję ten fragment:

Audi had made a high-performance, 4.2 L V8 available as an option in the first generation European S4s, and made the decision to continue to do so with the S6, making a 290 PS (213Â kW/286 hp) version of the 4.2 available as an optional upgrade over the 5-cylinder. Unlike the turbocharged version, the V8-powered S6 was shipped with automatic transmission by default, but kept the quattro four wheel drive. A 6-speed manual gearbox was available as an option.

Autor:  j@cek [ 27.lip.2015 21:13:21 ]
Tytuł:  Re: Sreberko spod znaku S ;) czyli kolejny Avancik C4 quattr

Jeszcze raz pytam ile bylo audi S6 c4 4.2 MANUAL GEAR BOX SEDAN????? Czyli tepe 4.2 w sedanie.....125 szt??? Czy ile? Mniej jak s6 minus czy jak???

Autor:  gitmar [ 04.sie.2015 22:17:00 ]
Tytuł:  Re: Sreberko spod znaku S ;) czyli kolejny Avancik C4 quattr

eSa kilka chwil temu odjechała z nowym właścicielem :|
Są jeszcze jeszcze osoby, które potrafią docenić ponad przeciętny stan auta i wyłożyć godne pieniądze za dobre auto pomimo starego rocznika.
Jeśli ktoś, chce coś dopisać - proszę bardzo. Jutro zamykam wątek.

P.S.....takiego auta już chyba nigdy miał nie będę. Teraz mogę to z pewnością powiedzieć - było to najlepsze auto jakie kiedykolwiek miałem, najdłużej że wszystkich aut je trzymałem, nigdy mnie nie zawiodło. Ale wszystko ma swój kres....
...na otarcie łez został Plusiak.

Autor:  Energy [ 05.sie.2015 06:00:23 ]
Tytuł:  Re: Sreberko spod znaku S ;) czyli kolejny Avancik C4 quattr

Ktoś kiedyś mówił że człowiek dwa razy jest zadowolony z auta. Raz jak kupuje, drugi kiedy sprzedaje.

Autor:  gitmar [ 05.sie.2015 07:26:00 ]
Tytuł:  Re: Sreberko spod znaku S ;) czyli kolejny Avancik C4 quattr

To nieprawda.

Autor:  metyoo [ 05.sie.2015 08:33:40 ]
Tytuł:  Re: Sreberko spod znaku S ;) czyli kolejny Avancik C4 quattr

To teraz powrót do C5?

Autor:  gitmar [ 05.sie.2015 09:00:46 ]
Tytuł:  Re: Sreberko spod znaku S ;) czyli kolejny Avancik C4 quattr

C5 mam już dawno :> Do dupowożena i na przejechanie zimy może być. Bo Plusiak oczywiście będzie zimował w garażu :D

Autor:  spanky [ 05.sie.2015 10:19:16 ]
Tytuł:  Re: Sreberko spod znaku S ;) czyli kolejny Avancik C4 quattr

gitmar napisał(a):
eSa kilka chwil temu odjechała z nowym właścicielem :|
Są jeszcze jeszcze osoby, które potrafią docenić ponad przeciętny stan auta i wyłożyć godne pieniądze za dobre auto pomimo starego rocznika.
Jeśli ktoś, chce coś dopisać - proszę bardzo. Jutro zamykam wątek.

P.S.....takiego auta już chyba nigdy miał nie będę. Teraz mogę to z pewnością powiedzieć - było to najlepsze auto jakie kiedykolwiek miałem, najdłużej że wszystkich aut je trzymałem, nigdy mnie nie zawiodło. Ale wszystko ma swój kres....
...na otarcie łez został Plusiak.



ktoś z forum czy obcy ?

Autor:  gitmar [ 05.sie.2015 10:27:45 ]
Tytuł:  Re: Sreberko spod znaku S ;) czyli kolejny Avancik C4 quattr

Czytający forum, ale mi na forum nie znany.

Autor:  newman [ 05.sie.2015 11:45:20 ]
Tytuł:  Re: Sreberko spod znaku S ;) czyli kolejny Avancik C4 quattr

Myślałem, że przez gaz (nieoryginalny stan)
cena jest nierealna... a jednak

Gratki

Autor:  emge [ 05.sie.2015 15:00:51 ]
Tytuł:  Re: Sreberko spod znaku S ;) czyli kolejny Avancik C4 quattr

Gratki, ale wiem, że zatęsknisz :-) Gdyby można było utrzymywać stajenkę...:-)

tap

Autor:  tomeksopot [ 05.sie.2015 16:34:06 ]
Tytuł:  Re: Sreberko spod znaku S ;) czyli kolejny Avancik C4 quattr

gitmar napisał(a):
eSa kilka chwil temu odjechała z nowym właścicielem :|
Są jeszcze jeszcze osoby, które potrafią docenić ponad przeciętny stan auta i wyłożyć godne pieniądze za dobre auto pomimo starego rocznika.
Jeśli ktoś, chce coś dopisać - proszę bardzo. Jutro zamykam wątek.

P.S.....takiego auta już chyba nigdy miał nie będę. Teraz mogę to z pewnością powiedzieć - było to najlepsze auto jakie kiedykolwiek miałem, najdłużej że wszystkich aut je trzymałem, nigdy mnie nie zawiodło. Ale wszystko ma swój kres....
...na otarcie łez został Plusiak.



czasem przeglądam ogłoszenia esek w niemcowni i powiem szczerze,że jak przeczytałem tu info o sprzedaży to zanim kliknąłem na link to byłem pewien,że cena będzie dużo wyższa niż te 25tysi.... Można powiedzieć,że byłem zaskoczony.
ale tak jak pisałeś został plusiak do biedy :peace:

Autor:  gitmar [ 07.sie.2015 22:31:03 ]
Tytuł:  Re: Sreberko spod znaku S ;) czyli kolejny Avancik C4 quattr

newman napisał(a):
Myślałem, że przez gaz (nieoryginalny stan)
cena jest nierealna... a jednak

Gratki


Co Wy z tym gazem.... Myślałem, że na rodzimym forum już dawno minęły te czasy gdzie były uprzedzenia do LPG itp. Umówmy się, S6 C4 jeszcze klasykiem nie jest (chociaż ma zadatki) i instalka LPG w tym aucie to duży atut. Do takich samych wniosków doszedł nowy właściciel auta. Jeśli podliczymy ile kosztuje sprowadzenie eSy z DE, CH czy skądkolwiek + opłaty + gaz (by za normalne pieniądze się przemieszczać) + jakieś naprawy to spokojnie dobijemy do 25kzł :) Zresztą, co za problem wyjąć i płacić przy dystrybutorze 2.5 x tyle.... Nieskromnie powiem, że sprzedała się za satysfakcjonującą mnie niemałą kwotę dzięki temu w jakim była stanie. Wysoka cena, "niechodliwe" auto, 5 dni emisji ogłoszenia...i jak widać da się i ciągle są ludzie którzy tych aut szukają. Nie przeszkodziły nawet yntylygentne commenty gimbazy na fuckbooku. Szkoda, że nie mam tam konta (a może nie szkoda, bo i tak nie zamierzam mieć) bo bym odpisał co mi na wątrobie leży. Chociaż osoby znające auto wzięły je w obronę ;)


emge napisał(a):
Gratki, ale wiem, że zatęsknisz :-) Gdyby można było utrzymywać stajenkę...:-)

tap

Tu nie chodzi nawet o utrzymanie tej stajenki. Straciłem sens posiadania x aut jednocześnie. Gdyby została, to razem z Plusem by zimą stała (jak co roku) z troski o jej stan. Chwilami miałem wrażenie, że na punkcie tego auta mi już odwala i jest to chorobliwe :): Dla uzdrowienia sytuacji, może lepiej że stało się jak się stało. Nie byłem w ogóle przygotowany na sprzedaż. Zarówno jeśli chodzi o moje rzeczy w aucie (te osobiste i te na wyposażeniu auta) jak i podejście psychiczne. Myślałem, że przyjedzie ktoś, kto chce tylko obejrzeć jako ciekawostkę. Nie chcę żałować nowemu właścicielowi, niech mu służy conajmniej tak jak mi. Chociaż nie ukrywam, że łezka w oku się kręciła jak odjeżdżała spod domu i musiałem się powstrzymywać by nie położyć się w poprzek przy wyjeździe :):


tomeksopot napisał(a):
czasem przeglądam ogłoszenia esek w niemcowni i powiem szczerze,że jak przeczytałem tu info o sprzedaży to zanim kliknąłem na link to byłem pewien,że cena będzie dużo wyższa niż te 25tysi.... Można powiedzieć,że byłem zaskoczony.
ale tak jak pisałeś został plusiak do biedy :peace:


Też przeglądam...właściwie codziennie. A zdjęcia co ciekawszych egzemplarzy zapisuję na dysku :D Żeby nie było - moja też była wystawiona na mobile.de.....za 6999 euro :D ale mam wrażenie że jednak u nas jest większy ruch jeśli chodzi o eS....może z powodu mniejszej podaży, a może tylko mi się tak wydaje.

Co tam....trzeba iść do przodu. Jest Plus, jest przy nim jeszcze trochę do zrobienia, trochę już zostało zrobione. Będzie aktualizacja wątku za czas jakiś. Pożyjemy, zobaczymy....a jakaś kolejna zabawka ze znaczkiem CCCO też się jeszcze pojawi ;) Jak będzie coś fajnego, jestem gotów jechać na drugi koniec Europy.Tylko ta słabość do C4 nie pozwala mi wyjść poza jego ramy....

Tyle na koniec. Na forum się przygoda z tym autem zaczęła i tutaj też kończę....

P.S....Kiedyś (lata 90. gdy te auta "latały" po Łukowie) nie przypuszczałem, że będę miał eSkę, a tym bardziej Plusa. Jak widać życie czasami mile zaskakuje. Teraz celownik ustawiam na S6 Plusa ale w sedanie :P

Strona 6 z 6 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/