.: AUDI KLUB POLSKA :.
http://www.audiklub.org/forum/

karawan by afro89 A6 C4 AEL
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=116925
Strona 3 z 3

Autor:  afro89 [ 21.lis.2014 23:05:53 ]
Tytuł:  Re: karawan by afro89 A6 C4 AEL

Już panowie się robi. Miałem wklejony wykres, ale tak jak Dymian napisał foto było bardzo duże.

Obrazek

Może mały komentarz do wykresu. Być może mnie będziecie krytykować za zbyt słaby dół itp, ale osobiście powiedziałem tunerowi że przy 2 tyś nie oczekuję cudów, niech zrobi coś bardziej normalnego (jeden silnik już poszedł na złom, a konkretniej urwało mostek na wale korbowym), ale za to od 2,500 niech zrobi już co będzie w stanie. Generalnie jeszcze z tym powalczymy, będę chciał powalczyć trochę z dymem, oraz zaaplikuję chyba przepływomierz.

Marianb pozdro miło się wspomina tamte czasy. :diabel: :peace: :diabel:

Autor:  spanky [ 21.lis.2014 23:41:02 ]
Tytuł:  Re: karawan by afro89 A6 C4 AEL

A jaki setup dokladnie ?

Autor:  afro89 [ 22.lis.2014 07:32:49 ]
Tytuł:  Re: karawan by afro89 A6 C4 AEL

Wtryski firad 0.270
gtb 2260
wałek świątek
sztywne koło i tarcza na kevlarze
ecu jest z VW LT ANJ edc15VM+

Autor:  hubert. [ 23.lis.2014 13:36:50 ]
Tytuł:  Re: karawan by afro89 A6 C4 AEL

Piękna jest,sprzedam Vectre i kupię taką :d

Autor:  arekr [ 23.lis.2014 14:09:46 ]
Tytuł:  Re: karawan by afro89 A6 C4 AEL

Niezle :) Na jakim booscie było hamowane ?

Autor:  afro89 [ 30.lis.2014 23:12:57 ]
Tytuł:  Re: karawan by afro89 A6 C4 AEL

Na chwilę obecną 1,9 bara, ale raczej będziemy schodzić trochę niżej. Zastanawiam się nad założeniem przepływomierza, wtedy będziemy wiedzieć czy tak duże doładowanie daje więcej powietrza czy wręcz przeciwnie. Pozdrawiam.

Autor:  arekr [ 01.gru.2014 19:08:08 ]
Tytuł:  Re: karawan by afro89 A6 C4 AEL

Trzeba zejść nizej z boostem i zobaczyc co się będzie na rolkach dzialo

Autor:  afro89 [ 31.paź.2015 18:06:20 ]
Tytuł:  Re: karawan by afro89 A6 C4 AEL

Witam po dłuższej przerwie. Przy samochodzie cały czas coś się dzieje. Między innymi wpadły metalowe tuleje przednich sanek, amortyzatory Bilstein B8. Hamulce tył zostały wymienione na :
-tarcza hamulcowa + jarzmo od S6 C4
- zacisk hamulcowy od S6 C5
oczywiście ręczny jest i działa jak się należy

Poniżej zamieszczam kilka zdjęć.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

No i jeszcze jest to co cieszy mnie najbardziej:

Obrazek


Pozdrawiam.

Autor:  arekr [ 01.lis.2015 08:02:58 ]
Tytuł:  Re: karawan by afro89 A6 C4 AEL

Wynik super bardzo podobny do mojego :)
Jaki kat wtrysku ?

Autor:  Kliku [ 02.lis.2015 21:31:22 ]
Tytuł:  Re: karawan by afro89 A6 C4 AEL

Opisz dokładniej co zostało zrobione. Orginalny dwumas to wytrzymuje ?

Autor:  afro89 [ 02.lis.2015 21:55:04 ]
Tytuł:  Re: karawan by afro89 A6 C4 AEL

arek max kąt jaki dajemy to 25*

kliku kilka postów wyżej masz napisane jakie mody, jedynie co to mam turbinę GTB2260VK przerobioną od Perun Turbo

Autor:  spanky [ 03.lis.2015 12:24:57 ]
Tytuł:  Re: karawan by afro89 A6 C4 AEL

ładnie...
sztywne koło i tarcza od czego tam siedzi ?

Autor:  afro89 [ 03.lis.2015 19:04:04 ]
Tytuł:  Re: karawan by afro89 A6 C4 AEL

sztywne koło jak i całe sprzęgło od Audi 100 AAT, tylko tarcza obita kevlarem.

Autor:  arekr [ 08.lis.2015 13:51:28 ]
Tytuł:  Re: karawan by afro89 A6 C4 AEL

Pytam o kat bo zuwazylem ze po przekroczeniu 19 stopni orginalne korby się wyginaly
Turbo pewnie masz GTB 2263 :)

Strona 3 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/