.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2024 07:11:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Audi 100 2.3 Q Sport
PostNapisane: 13.sty.2013 17:02:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10303
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Kamil_gd napisał(a):
Uważam podobnie jak marszall:) ja już sie nacieszylem widokiem standardowej setki i niemal już skompletowalem wszystkie graty do a220v look i niedługo montaz:)


A za 15 lat ktoś kupi i będzie wuje słał że jakiś idiota pościągał oryginalne fanty i pozakładał nie ten przód, do klasyka, ale podobno ze wszystkiego się wyrasta.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 2.3 Q Sport
PostNapisane: 13.sty.2013 17:08:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.wrz.2009 15:23:36
Posty: 180
Lokalizacja: Warszawa-Wola, Raszyn, Wól - ka
piękny mi sie podoba taka perełka :)

_________________
Audi 100 C4 93r. AVANT 2.0 16v ACE
AUDI by żyło się lepiej:)
Sposób na szczęście - nie przejmować się tym na co nie mamy wpływu...
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 2.3 Q Sport
PostNapisane: 13.sty.2013 17:25:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2012 18:32:13
Posty: 708
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Audi 200 20V turbo quattro
Mały v8,

Oryginalne elementy zostawiam, żeby przy ew. sprzedazy sety za 15 lat zaden "idiota" nie zarzucil braku mozliwosci powrócenia do oryginalu.

Btw. Uważam, ze montaz oryginalnych (markowych), lepiej wystylizowanych elementow pochodzacych z blizniaczego klasycznego nadwozia nie jest niczym złym, a skutecznie wpływa na ogólny wygląd auta (oczywiście miękki argument, bazujacy na subiektywnych odczuciach). Z pewnością "wuje" mógłby ktoś slać np. przy demontażu nakładek na pedały a'la Real i tym podobnych gadżetów, których ja akurat nie uznaję.

Pozdro

_________________

Audi 200 quattro 20V turbo '89 sedan
Audi V8 d11 4.2 '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 2.3 Q Sport
PostNapisane: 13.sty.2013 17:49:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Kamil_gd napisał(a):
(...) niemal już skompletowalem wszystkie graty do a220v look i niedługo montaz:)


Przednie błotniki już masz z 20V?

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 2.3 Q Sport
PostNapisane: 13.sty.2013 17:58:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2012 18:32:13
Posty: 708
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Audi 200 20V turbo quattro
Nie, mam swoje. Są zaokraglone.

_________________

Audi 200 quattro 20V turbo '89 sedan
Audi V8 d11 4.2 '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 2.3 Q Sport
PostNapisane: 13.sty.2013 20:11:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Znasz różnice w błotnikach sport i 20V? :)

A tak się czepiam :sylwester:

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 2.3 Q Sport
PostNapisane: 13.sty.2013 20:18:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2012 18:32:13
Posty: 708
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Audi 200 20V turbo quattro
Hehe nie ma sprawy :peace: - temat, o który zahaczyles przez większość czasu nie dawał mi spokoju i nie wiedziałem do końca, czy to sie może w ogóle udać. Przed zamówieniem jakichkolwiek części sprawdziłem jakie są różnice w blotnikach, właśnie dzięki Twoim postom w podobnym temacie na AKP. Jednakże powołując sie na doświadczenia kefira zdecydowałem sie na zabieg a200 look. Otóż kefir swego czasu miał na warsztacie zarówno sporta, jak i 220v. Zmierzył dokładnie obydwa blotniki i stwierdził brak różnic w wymiarach. Bazuje także na wiedzy z forum zagranicznego, gdzie z powodzeniem przeprowadzono takie konwesje (sport avant na 200 look).


Jeśli natomiast masz jakieś dodatkowe wskazówki i sugestie to oczywiście proszę o syganal, aczkolwiek z tego miejsca chciałbym przeprosić autora tego wątku, ze zalatwiam prywate :sylwester:

_________________

Audi 200 quattro 20V turbo '89 sedan
Audi V8 d11 4.2 '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 2.3 Q Sport
PostNapisane: 14.sty.2013 00:20:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2010 21:32:33
Posty: 491
Lokalizacja: okolice lublina
nie wystawiałem nigdy tego auta.
myslalem kiedys nad zmianą frontu, ale doszedłem do wniosku że jesli ma byc sport, to niech taki bedzie w calosci bez zmieniania czegokolwiek, blendy rowniez.
dzis wlamanie do audi. dziura w zamku pasazera, chcieli wyjac radio, ale nie dali rady bo siedzi ciasno :D natomiast bardziej ubolewam że wzieli sobie moja kurtke instruktorską, w ktorej ucze ludków jezdzic na nartach :/
komu to sie przyda?!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 2.3 Q Sport
PostNapisane: 14.sty.2013 07:19:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2010 17:25:44
Posty: 533
Lokalizacja: Liegnitz bierkenau
Auto: kibitka
Jakie masz radio?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 2.3 Q Sport
PostNapisane: 14.sty.2013 09:50:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2010 21:32:33
Posty: 491
Lokalizacja: okolice lublina
nie pamietam teraz. jakiś stary Pioneer, wart może 100zł

takie o
pioneer DEH-6700

Obrazek

http://www.audiophile.pl/p/191_pioneer_deh-p6700mp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 2.3 Q Sport
PostNapisane: 14.sty.2013 11:25:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.maja.2011 13:26:39
Posty: 43
Lokalizacja: Lublin
To jacyś fachowi złodzieje, skoro dla takiego starego radia chce im się włamywać do samochodu, dobrze, że większych szkód nie narobili. ;)

_________________
100 C3 2.0 RT 1990 - było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 2.3 Q Sport
PostNapisane: 14.sty.2013 16:07:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
Chłopaki nie próbujcie odnaleźc sensowności we włamach do samochodów, mojemu kumplowi próbowali otwierać drzwi łomem miedzy słupek a ramke szyby, oczywiście nie udało im sie za to zbili szybę, ukradli z bagażnika torbę podróżna (pełną innych spakowanych toreb) a nawigacji w schowku nie zauważyli.
Bratu natomiast wybili szybe i nic nie wzieli bo nie było co zabrać ale sprawdzić chcieli.

Tacy wandale nie kieruja sie logika tylko chęcia zysku.
Jeszcze pół biedy jak boczną szybe zbiją gorzej jak tylną wywalą

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 2.3 Q Sport
PostNapisane: 17.sty.2013 08:01:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2012 18:32:13
Posty: 708
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Audi 200 20V turbo quattro
rodzynek napisał(a):
Znasz różnice w błotnikach sport i 20V? :)

A tak się czepiam :sylwester:



No i muszę przeprosić kolegę Rodzynka i zwrócić mu honor :peace:

Faktycznie - różnice w błotnikach (220v vs. 100 sport) są i to dość znaczne, ale niestety niewidoczne na pierwszy rzut oka.
Uzmysłowił mi to kolega Tomek83f i poparł to ciekawymi fotkami.

Pozdrawiam, Kamil.

_________________

Audi 200 quattro 20V turbo '89 sedan
Audi V8 d11 4.2 '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 2.3 Q Sport
PostNapisane: 17.sty.2013 17:47:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2715
Lokalizacja: Kr
Chętnie zobacze te różnice z fotami :) ciekawy temat

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/B5Q FL avant/B5Q FL avant/T25 Tojka
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/V6TDI swap na R4 TDI/1.8PB

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 2.3 Q Sport
PostNapisane: 18.sty.2013 07:42:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.wrz.2006 09:03:32
Posty: 253
Lokalizacja: Łuków
w A220V sa pełniejsze otwory na koła niż w sporcie

_________________
Stara miłość nie rdzewieje.......
.............bo jest w ocynku>:D


Audi 100 C3 2.0 RT - 115HP
Golf Mk II 2.0 16v - 156,7HP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 2.3 Q Sport
PostNapisane: 18.sty.2013 07:53:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2012 18:32:13
Posty: 708
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Audi 200 20V turbo quattro
Witam,

Kolega - Tomek83f podrzucił mi ciekawe zdjęcie, które pozwolę sobie zamieścić (mam nadzieję, że się nie pogniewa :peace: ). To zdjęcie chyba najlepiej oddaje specyfikę:


Czerwoną linią zaznaczona jest krzywizna błotnika od 100 sport + brak otworku na kierunek (co jest oczywiście mniejszym problemem).
Jeżeli załozymy błotnik od 220v do sporta okaże się, że jest on po prostu za krótki i nie będzie "zachodził" w całości na blachy błotnika. Niestety trzeba szukać od 5000.

Obrazek

_________________

Audi 200 quattro 20V turbo '89 sedan
Audi V8 d11 4.2 '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 2.3 Q Sport
PostNapisane: 18.sty.2013 17:40:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2010 18:26:38
Posty: 340
Lokalizacja: Lublin
Hmm,
to, że profil nadkoli i ich rozmiar w sporcie i 20v są różne już kiedyś przerabiałem, ale nie bardzo rozumiem do czego chcesz dążyć przez to i w czym jest problem...
dałeś chyba nie to zdjęcie bo nie widać żadnych malowideł.
piszę nie to żeby się czepiać tylko nie rozumiem przekazu..."Jeżeli załozymy błotnik od 220v do sporta okaże się, że jest on po prostu za krótki i nie będzie "zachodził" w całości na blachy błotnika. Niestety trzeba szukać od 5000.'

aaaa chyba chodzi o założenie zderzaka od 20v do sporta

nic nie pękaj klucz tkwi w mocowaniach czyli kłach zderzaka!! zderzaki są takie same

jakie masz zderzaki, z jakimi mocowaniami, chodzi mi o połączenie belka zderzaka- kieł czy na jedną śrubę czy na cztery?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 2.3 Q Sport
PostNapisane: 18.sty.2013 21:50:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2012 18:32:13
Posty: 708
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Audi 200 20V turbo quattro
GomeZ,

Ooczywiscie podzielam Twoje podejscie. Dlatego analizuje możliwość zastosowania wspornikow do przedniego zderzaka z połączeniem gwintowanym tak, aby ewentualne niespasowanie zderzaka przedniego względem blach blotnikow można było zniwelować do minimum. Jeżeli jest potrzeba większej ilości szczegółów jakie wymyśliłem, to proszę o info;)

Jak pisali poprzednicy - zderzaki od 220v i od 5000 są niestety rożne i to nie jest mój wymysł :) natomiast tak jak napisałeś i to co opisuję powyżej - może prowadic do wniosku, ze cała istota problemu tkwi w odpowiednim mocowaniu zderzaka, który może powodować owe niespasowanie. Pracuje nad tym.

_________________

Audi 200 quattro 20V turbo '89 sedan
Audi V8 d11 4.2 '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 2.3 Q Sport
PostNapisane: 19.sty.2013 11:32:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2010 18:26:38
Posty: 340
Lokalizacja: Lublin
Zderzaki są takie same........... błotniki są owszem inne i dlatego stosowane były regulowane kły i dodatkowo dokładki gumowe przy`nadkolach.

odpowiedz tu... viewtopic.php?f=33&t=120112&p=1512591&sid=171dae3b49764e048b089fff31912a7e#p1512591

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 2.3 Q Sport
PostNapisane: 08.wrz.2013 16:32:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2010 21:32:33
Posty: 491
Lokalizacja: okolice lublina
hoho! dawno nic nie pisałem.. ale samochód ciągle jeździ ;)

w końcu założyłem k.a.w.'y na przód, na tyle siedzą od roku, ale muszę puścić niżej talerzyk na amorze bo ciągle jest za wysoko :D

Obrazek Obrazek

po lewej kawy -40, po prawej ori spring z mojego sporta. na długość kawy były minimalnie krótsze (ok5mm). natomiast zwoje ciensze, no i po obliczeniach wyszło że rzeczywiście te kawy dały mi glebe o ok 40mm od zwyklego C3, ponieważ od mojego sporta obnizyl sie o ok 20mm, a sport jak wiadomo ma ori -20, wiec wszystko sie zgadza :)

Obrazek

co ciekawe, wydaje mi się że komfort sie poprawił mimo obniżenia, wiadomo jednak że skok jest teraz mniejszy i łatwiej o dobicie, jednak takie obniżenie uważam za wystarczające wizualnie i nie przeszkadza w normalnym uzytkowaniu, nawet na obecnych 17tkach. Tył tak jak pisałem wcześniej jest do poprawy, pójdzie w dół o jakieś 20mm.


poza tym normalna eksploatacja, żadnych niespodzianek.

Natomiast musze w koncu ogarnąć układ kierowniczy. Pompa już od dłuższego czasu nie daje dobre ciśnienia i jest gorsze wspomaganie, wywala troche płyn przez korek. Hamulce działają dobrze. Pompe na zmiane mam, gruchę również, maglownicę chcę wymontować i sprawdzić na przyrządach. Więc działam dalej.

Naszła mnie myśl żeby na następny sezon 17' zmienić na 16' bbs rg z V8 :D
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: