.: AUDI KLUB POLSKA :. http://www.audiklub.org/forum/ |
|
[Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=119386 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | zegar [ 27.wrz.2012 22:29:06 ] |
Tytuł: | Re: [Audi A6 C5] Moja pijawa 2.7T |
metyoo napisał(a): Niestety brak komunikacji z modułem,więc chyba będzie rzeźba, bo kilka dni temu widziałem opis jak koleś do swojej C5 wyrzeźbił dzienne właśnie ze świateł długich i mówił, że efekt na żywo jest naprawdę spoko, bardzo podobny do efektu z C6... http://www.a6klub.pl/-a6-c5-swiatla-dzienne-vt33285.htm - będzie rzeźba dokaldnie takie cos chce u siebie zamontowac, moduł na allegro kosztuje 100 zl, a jak jeszcze znajde na swoich lampach oznaczenie RL to juz wogole bedzie super. musze sie za to zabrac jeszcze przed zima, bo czym bedzie chlodniej to napewno sie za to nie zabiore. Dobra, my tu gadu gadu, a Ty bys lepiej jakies mody poczynił pozdr |
Autor: | metyoo [ 27.wrz.2012 23:23:39 ] |
Tytuł: | Re: [Audi A6 C5] Moja pijawa 2.7T |
Dzięki chłopaki, chcę, żeby auto wyglądało jak najbardziej seryjnie, nie chcę z niego robić choinki, mimo nadchodzących świąt Zegar, takie dupeszwance można na allegroszu już za 20-30PLN wyrwać, taka sztuka, która obsługuje dodatkowo comming/leaving home to koszt ok 120 zeta... |
Autor: | metyoo [ 18.gru.2012 08:43:55 ] |
Tytuł: | Re: [Audi A6 C5] Moja pijawa 2.7T |
Zamówiłem na alegroszu moduł DRL, a konkretnie coś takiego: http://allegro.pl/show_item.php?item=2859166580 Jak wrócę do kraju to zabiorę się za rzeźbę, a jak skończę to foty wskoczą. Za jednym zamachem zagości u mnie DRL+Coming/Leaving Home OK. Komplecik dotarł. wygląda to mniej a więcej tak: EDIT: Do kompletu dołączona jest gwarancja 24 miesiące, szybkozłączki, końcówki zaciskowe i schematy podłączenia. Są trzy sposoby podłączenia, jeden z nich dotyczy opcji Coming/Leaving Home, którą wybrałem Zaczynamy od rozmontowania dolnej części obudowy kolumny kierowniczej. Odkręcamy zaznaczone śruby: Podnosimy obudowę, która jest na "wtrzaski" i zakrywa dwie ostatnie śruby, które trzeba odkręcić Obudowa schodzi, trzeba pamiętać o wypięciu gniazda OBD i lampki oświetlenia nóg Odkręcamy skrzynkę bezpieczników (2 śrubki) i wpinamy się w instalację za pomocą dołączonych szybkozłączek. Fioletowe przewody podpinamy do przewodów świateł drogowych, biały z żółtym paskiem i biały z czarnym paskiem (w skrzynce 18 i 19). Zielony przewód podłączamy do zielonego przewodu pozycyjnych (strona nieistotna), w skrzynce bezpiecznik nr. 22, albo 23. ?ółty przewód podłączamy do niebiesko-czarnego przewodu w skrzynce nr.06. A wygląda to tak: Pomarańczowy przewód (zasilanie po stacyjce) podpiąłem pod cienki czerwony przewód (są 3 czerwone) w wiązce przewodów ze stacyjki. Pozostaje jeszcze kwestia zasilania. Podłączyłem się bezpośrednio pod akumulator za pomocą końcówek zaciskowych z zestawu: Skręcamy i składamy wszystko z powrotem zusammen do kupy i cieszymy się efektem, wygodą i oszczędnością żarników zenona Pozostaje jeszcze polerka kloszy i sprawa lamp będzie załatwiona |
Autor: | damianos1705 [ 23.mar.2015 04:10:41 ] |
Tytuł: | Re: [Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T |
Jak do tej pory sprawuje się moduł Lepard? Warty był zakupu? Mam 3 pytania co do podłączenia zestawu: 1. Czy minus jest konieczny prosto z aku? Przecież masę można z całego auta, jeśli jestem w błędzie proszę mnie poprawić 2. Zasilania po stacyjce niema nigdzie w bezpiecznikach? Szkoda było rozgrywać oryginalnej instalacji. 3. Na ile procent swiecenia masz ustawione drl? |
Autor: | Zarathustra [ 23.mar.2015 17:46:25 ] |
Tytuł: | Re: [Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T |
Mateusz ogarnij te zdjęcia proszę bo wsio sie rozpi... |
Autor: | bloku [ 01.sie.2015 14:43:12 ] |
Tytuł: | Re: [Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T |
metyoo napisał(a): zastanawia mnie tylko fakt: skąd wzięło się tam tyle syfu? Płukanki silnika? Bardziej bym stawiał na słaby olej pokroju Castrola, Mobil czy jeszcze gorszy szlam. W pierwszych dwóch przypadkach kilkukrotnie spotkałem się z syfem w deklach górnych oraz odmie - brązowoszary szlam. Stąd od pewnego czasu stosuje Total Racing, Valvoline lub w ostateczności Motula tak aby było dobrze ale w portfelu zostało parę złociszy jeszcze bo taki Millers czy Fuchs to by zrujnował moją kieszeń. Z czystej ciekawości czy głowice z 2,8 coś zmieniają w charakterystyce silnika? |
Autor: | BiLu [ 01.sie.2015 18:44:46 ] |
Tytuł: | Re: [Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T |
Zarathustra napisał(a): Mateusz ogarnij te zdjęcia proszę bo wsio sie rozpi... plisss plisss plisss |
Autor: | metyoo [ 02.sie.2015 13:24:44 ] |
Tytuł: | Re: [Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T |
Głowice z 2.4 i 2.8 mają szersze kanały dolotowe, wałki w 2.4 są takie same jak z RS4, a na 2.8 podobno spokojniej pracuje na jałowym. Głowice kupiłem jako 2.4, ale najwyraźniej sprzedający sam nie wiedział co sprzedaje, bo po sprawdzeniu oznaczenia głowic, wychodzi, że to głowice od 2.8, chyba, że silnik był po przejściach i ktoś do 2.4 założył czapki od 2.8 PS. teraz lepiej z fotkami? |
Autor: | KORU [ 02.sie.2015 23:10:50 ] |
Tytuł: | Re: [Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T |
Mateusz zagłosowałem na koła bo mocy jest wystarczająco. To nie auto wyścigowe tylko rodzinne kombi. |
Autor: | metyoo [ 26.sie.2015 12:48:17 ] |
Tytuł: | Re: [Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T |
Właśnie dotarły długo wyczekiwane fanty Wczoraj dotarł zawias. Jedno koło już zmienione.... |
Autor: | szewek [ 16.wrz.2015 17:48:32 ] |
Tytuł: | Re: [Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T |
Szacunek za włożoną pracę . Niedługo i ja chyba szarpnę motor . Tak patrze nie tylko u mnie najlepsze miejsce na naprawy w biturbo, to podjazd własnego podwórka . Nie myślałeś o wrzuceniu większych turbin ? |
Autor: | metyoo [ 13.paź.2015 20:40:52 ] |
Tytuł: | Re: [Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T |
Nie myślałem o większych suszarach, bo musiałbym do tego kilka rzeczy przerobić, a to znowu generuje kolejne koszty.... Po złożeniu wszystko ładnie pięknie. Silniczek zagadał bez większego focha, ale pojawił się nowy problem - mam wyciek z fazatora, a dokładniej spomiędzy cewki, a obudowy. Będzie trzeba jeszcze jeden zakup zrobić. Kurde wszystko ładnie śmigało do czasu remontu,a tu nagle dym, bo awaria na B1, czyli kapie bezpośrednio na cieplutką rurę wydechową... Nic, wrócę do domu i będzie trzeba jeszcze jedną rzeźbę wykonać przy silniku.... |
Autor: | GrigoriKRK [ 13.paź.2015 21:15:11 ] |
Tytuł: | Re: [Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T |
wiesz że na seryjnych fazatorach i głowicach z 2.4 albo 2.8 będzie kupa na wysokich obrotach? |
Autor: | metyoo [ 14.paź.2015 23:28:05 ] |
Tytuł: | Re: [Audi A6 C5]Czarna mamba 2.7T |
Nie wiem. A dlaczego? Co w takim razie wstawić? |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |