Witam wszystkich,
Przyszedł ten czas, że w końcu odważyłem się na krótką prezentację mojego audiczka nt. bieżącego stanu oraz planów (tych bliższych i dalszych).
Audi kupione wyłącznie w celach rekreacyjnych. Do jazdy codziennej mam inne auta, a 100tka stoi w w garażu i czeka cierpliwie na wdrożenie n/w pomysłów:)
Wyposażenie: Silnik MC 2.2t 165 KM,
wersja Sport,
quattro z blokadą tylnego mostu,
4 x elektryczne szyby,
elektryczne lusterka,
Centralny zamek,
ABS,
halogeny,
Panel nawiewu na tylną kanapę,
Auto-Check,
Komputer pokładowy (BC),
rolety tylnej szyby,
lampki do czytania,
wspomaganie,
szyberdach,
oryginalne alu (w tym zapas),
brak klimy
wypruta gazownia,
Wygląd auta wg. stanu na 09.2012:09.2011 - Po zakupie 100tka trafiła na warsztat, gdzie zrobiono: wymiana kompletnego rozrządu,
wymiana pompy wspomagania,
paski, płyny,
wymiana przegubów z osłonami,
wymiana nagrzewnicy,
regeneracja tylnych zacisków hamulcowych,
naprawa hamulca ręcznego,
12.2012: Drobne naprawy Regeneracja oświetlenia deski rozdzielczej - zrobione na czerwonych diodach smd (szeroki kąt świecenia). Diody upchane fabrycznie w baxach.
Nie działające wycieraczki: rozebrałem przełączniki zespolone (pająk). Wszystkie styki, ścieżki przemylem KONTAKTEM. Miejsce wytartych konektorów odnowilem nanosząc niewielkie luty.
Wymiana pompki spryskiwacza wycieraczek. Obeszło się bez większych problemów: skręt kół na maxa w prawo i lekkie odchylenie plastikowego nadkola.
Uzupełnienie wszystkich brakujących drobiazgów wnętrza (popielniczka, zapalniczka itp.)
Założona wygłuszka tylnej klapy (od V8).
01.2013: Kolejne mody: Odnowilem podsufitkę nowym welurem:
Mieszek na dźwignię hamulca ręcznego:
Usunięta pęknięta osłona hamulca ręcznego i w to miejsce wstawiony skórzany mieszek od C4. Wyszło bardzo dobrze
Oklejenie słupków welurem pozostałym z podsufitki:
Zakup fantów od 220V/5000 (światła, zderzaki, listwy, atrapa, odboje itp.):
02.2013 - naprawy związane z układem hamulcowym i wspoagania: Montaż jednosekcyjnej pompy wspomagania + przewody (C4 2.3 AAR),
Montaż maglownicy (C4 2.3 AAR),
Zbiornik wyrównawczy płynu wspomagania (C4),
Układ zalany zielonym FEBI,
Usunięcie gruszki i montaż hamulcowego serwa podciśnieniowego (B4 2.0) - brak
((!)) aaaaaaaa
Regeneracja rozrusznika,
Wymiana stacyjki z zakodowaniem kluczyka,
Wymiana świec (NGK),
Wymiana czteropinowego czujnika temperatury,
Regeneracja regulatora termicznego,
Wstępne ogarnięcie Kjeta,
"Rozruszane" końcówek do ustawienia zbieżności,
Wstępne uporządkowanie instalacji elektrycznej przy silniku,
i wiele innych drobiazgów, które pojawiały się w trakcie
Zdjęcia z pod maski:
Po wykonanych modach wykonana geometria:
03.2013 - Montaż elementów karoserii 220V:04.2013 - Listwy boczne z wstawkami chromowanymi, blenda US, malowanie : Malowanie zderzaków:
05.2013 - Dorobienie listwy pod reflektory:Zrobiłem ją z korytka kablowego, odpowiednio wyprofilowałem przy pomocy opalarki.
Następnie ze starej listwy wkleiłem oryginalne zatrzaski. Kilka fotek poniżej:
Pranie tapicerki:
08.2013 - dodatkowe postojówki w blendzie:09.2013 - Kolejne naprawy bieżące: Wymiana wahacza (prawy przód) TRW,
Tarcze hamulcowe TRW + klocki (TRW, Delphi),
Przewody hamulcowe (elastyczne)