.: AUDI KLUB POLSKA :.
http://www.audiklub.org/forum/

Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK K16
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=124380
Strona 7 z 9

Autor:  Sprinter [ 06.kwi.2014 17:58:28 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Hmm, a skąd wiesz, że masz dziurę ? Słychać ? Ciśnienie doładowania Ci trzyma.

Przy tak zmniejszającym się początku wtrysku będzie Ci waliło strasznie sadzą, to niespalone paliwo idzie całe na suszarkę, ją też możesz załawić.

Coś się dzieje z wysterowaniem pompy wtryskowej albo faktycznie z ciśnieniem na pompie. Filtr musiałby być nieźle zabity.

Autor:  Gustav [ 06.kwi.2014 18:06:59 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Filtr zakupię jutro i wymienię odrazu. Czy zatkany filtr paliwa powodował by również czasami długieeeeeeee kręcenie jak auto jest dosłownie letnie czyli ani zimne ani gorące ? Czy zatkany filtr powodował by spalanie na poziomie 6.5L/100km przy dynamicznej jeździe ?

Sadza to mało powiedziane.

Dymu jest tak dużo że kierowcy jadący za mną znikają !!! Większej zasłony dymnej w życiu nie widziałem.

Co ciekawe na logach wyszło że kąt maleje ale auto tym razem nie szarpało co mnie strasznie zdziwiło.

1 dzień wcześniej jak odmulałem auto na odcinku obwodnicy Mińska Mazowieckiego to szarpania były tak duże że auto w pewnym momencie zaczęło zwalniać. Jechałem wtedy na 6 biegu i miałem około 3200 rpm i 180km/h.


Odnośnie ciśnienia doładowania:

Na 100% mam dziurę z racji tego iż nowe wtryskiwacze dają dużą dynamikę spalin a tym samym bardzo dobrze napędzają Turbinę przez co ciśnieni chwilowe powinno wzrosnąć dynamiczne do 1,6 bar'a zanim zredukuje to zawór n75. U mnie przeładowanie jest ale nie takie jak być powinno. Także IC pójdzie do wyciągnięcia.

Autor:  Sprinter [ 06.kwi.2014 19:20:05 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Nie wiem jakie miałeś wcześniej wartości, jeśli ciśnienie doładowania spadło, to nie ma sensu pytać dalej.

Zrób dziursko, a potem zloguj auto na nowo. Sprawdzałeś wcześniej jak zachowywał się początek wtrysku ?

Autor:  Gustav [ 06.kwi.2014 19:38:14 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Wcześniej auta nie logowałem bo jeżdziło normalnie, nic nie szarpało ale i też mizernie jechało i do tego paliło 8,5L jadąc spokojnie na trasie. Jutro pakuje się na kanał i wszystko się wyjaśni. IC to będzie chyba wygodniej wyciągnąć z dołu.

Autor:  arekr [ 06.kwi.2014 20:18:38 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Mapa początku wtrysku nie ma nic wspólnego z boostem zmien filtr paliwa na pewno nie zaszkodzi :)

Autor:  Gustav [ 06.kwi.2014 20:21:16 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Arku - mówisz że pompa już się poddaje ? rozbieraliśmy ją i prócz nalotu z paliwka nic jej nie było.

Autor:  arekr [ 07.kwi.2014 08:56:27 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Możliwe najlepiej pompe dac pompiarzowi na stol wtedy wszystko będzie wiadomo

Autor:  Gustav [ 07.kwi.2014 09:05:32 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

W tym problem że w Białej jest bardzo znikomy odsetek tych specjalistów. Myślę odrazu nad tematem podrasowania pompy. Kto by zajął się tym tematem ?

Autor:  spanky [ 07.kwi.2014 09:45:21 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

zapowietrzony uklad paliwowy moze dawac takie objawy

Autor:  Gustav [ 07.kwi.2014 09:49:27 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Spanky - bardzo mnie pocieszyłeś tym faktem. Przy pompie na przewodzie przezroczystym widać powietrze a czasami jest tego tyle że się wszystko pieni.

Autor:  arekr [ 11.kwi.2014 14:20:45 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Co tam jakies postępy już wiesz co go boli ?

Autor:  adrianzxv [ 11.kwi.2014 15:54:13 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Gustav z tym kręceniem na letnim to masz to samo co ja miałem. U mnie były dwie opcje pompa albo wtryskiwacze. Ty wtryski masz nówki...

Autor:  Gustav [ 11.kwi.2014 16:43:25 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Po wymianie na filtr na nowy auto znacznie mniej faluje, praktycznie falowanie nie zauważalne, dym również się zmniejszył ale dalej jest. Odpalanie to inna bajka, odpala nie zależnie od temperatury od strzała. Pozostaje mi znaleźć dziurę i zalogować to i owo.

edit:


Jednak po długim postoju [letni motor bez grzania świec] auto kiepsko odpala - długo kręci :( to już chyba na 90% wiem że to pompa wtryskowa. Szukam informacji na temat regeneracji oraz wzmocnienia.

Autor:  arekr [ 14.kwi.2014 12:54:38 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Jezeli chodzi o regeneracje i wzmocnienie pompy to polecam pana Krupke

Autor:  Gustav [ 07.maja.2014 09:37:20 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Zanim wydam klika stów na regeneracje pompy chciałem się upewnić co do innych kwestii.

Rozebrałem dolot a także sprawdziłem intercooler - ku mojemu zdziwieniu nie znalazłem żadnej dziury :(. Tak więc czeka mnie demontaż pompy.

Z ciekawości powiem iż wczoraj podłączyłem interfejs i co się okazało pompa bardzo bystro osiągała zadany kąt wtrysku. Największe wyprzedzenie jakie uzyskałem to 22 stopnie. Pomimo tego auto dalej dymi. Co więcej - swąd nie spalonego oleju napędowego wydobywał się z pod maski :(. Nie mam siły już na swoje auto.

Autor:  gitmar [ 07.maja.2014 10:39:48 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Kup w końcu z coś na Pb a Twoje problemy znikną :peace: :P

Autor:  Gustav [ 07.maja.2014 10:49:40 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Daily car musi być na ON a coś szybszego będzie na PB. Narazie muszę doprowadzić do stanu Quattro tdi, tyle kasy i czasu zmarnowałem że jak poświęce 1k pln więcej to nie zrobi to większej różnicy.

Autor:  emge [ 07.maja.2014 11:05:19 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

No tak, ale chyba generalnie te koszty to sam sobie wygenerowałeś. Gdybyś tylko wrzucił czipsa to być może obeszło by się bez dodatkowej kasy.

Autor:  Gustav [ 22.maja.2014 14:42:56 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Nie obeszło by się bo auto spalało 8,5L jadąc 120km/h. Teraz spala 5.2L także to bardzo pozytywny aspekt tej akcji.

[edit]

Pompa wtryskowa wysłana do specjalisty od Arkar , trzymam kciuki, oby nie była szrotem ....

Dalsze relacje niebawem.i

[edit] Z relacji Pana Krupki pompa jest ok - będzie przerobiona pod kątem większego konta wtrysku. P. z serwisu twierdzi że wtryski za duże jak do tej konfiguracji i co gorsza soft nie jest dobry. Przy maks bucie paliwa jest tyle że cały cylinder jest zalewany i efektem tego jest zwalnianie :(.

Autor:  arekr [ 22.maja.2014 19:21:38 ]
Tytuł:  Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK

Wtryski jeszcze sprawdz może ciśnienia się rozjechaly

Strona 7 z 9 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/