.: AUDI KLUB POLSKA :. http://www.audiklub.org/forum/ |
|
Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK K16 http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=124380 |
Strona 8 z 9 |
Autor: | Gustav [ 22.maja.2014 20:52:01 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
Owy Pan również wspominał o ciśnieniach na wtryskiwaczach. Pójdą do sprawdzenia. Chcę to zrobić na tip top. Pytanie zasadnicze : Da się to sprawdzić zwykłą maszynką czy potrzebny pro sprzęt ? Nie pamiętam co miałem ustawione ale chyba 190/300 bar. Pompa jak to Pan określił "przebija" 370 bar więc jest ok. |
Autor: | arekr [ 22.maja.2014 21:09:49 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
Zwykla pompka sprawdzisz dolne (pierwsze) ciśnienie otwarcia ale jak cos będzie nie tak to i pierwsze się rozjedzie. Jeżeli robi pan z Nadarzyna to on ustawia zawsze 240/340 cos ok tego. |
Autor: | Gustav [ 22.maja.2014 21:50:03 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
Wtryski z Nadarzyna, a ciśnienie to nie wiem jakie mam - wstyd mówić. Jutro zadzwonię do Cowboya i się podpytam, w razie w będzie ponowna regulacja i zobaczymy co z tego wyjdzie. Zastanawiały mnie mocno ujemne korekty na wtryskach, czy to może być związane z niewłaściwym ciśnieniem otwarcia ? |
Autor: | arekr [ 24.maja.2014 08:49:31 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
Na korekty nie patrz pomiar ciśnienia powie wszystko powiem tylko ze w skrajnych przypadkach lejace wtryski zrobily dziurke w tloku kumplowi w 1.9 TDI ASV |
Autor: | Gustav [ 24.maja.2014 12:42:21 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
arekr wypluj to słowo Nie strasz mnie . Z pozytywnych aspektów dojechała kiera z nowym obszyciem Kozak robota z BM Custom . |
Autor: | Monster [ 24.maja.2014 12:57:42 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
Gustav napisał(a): Z pozytywnych aspektów dojechała kiera z nowym obszyciem Kozak robota z BM Custom . "Pics or it didn't happen!" |
Autor: | Gustav [ 09.cze.2014 08:06:43 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
Pompa po sprawdzeniu i przerobieniu. Jak to Pan który sprawdzał pompę stwierdził " spokojnie przebija 360-370 bar. Auto już nie szarpie i pompa wykręca spokojnie 23,5 stopnia. Rozmawiałem z To_Ja - mówił żeby sprawdzić wtryski. Cowboy - mówił że to wina wtrysku sterującego - podmieniłem na ten z AAT i niestety ale dalej dymi . |
Autor: | arekr [ 09.cze.2014 18:19:46 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
wtryski sprawdzisz na zwyklej maszynce u każdego pompiarza pierwsze ciśnienie otwarcia wszystko wyjasni |
Autor: | Gustav [ 09.cze.2014 18:23:23 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
Cowboy i To_JA sugerują żeby nie ruszać wtrysków [Ciśnień na wtryskiwaczach.] Jak zmieniać ciśnienie to na jakie ustawić ? 230/340 ? |
Autor: | arekr [ 09.cze.2014 19:32:35 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
Najpierw sprawdz jakie masz ciśnienia |
Autor: | Gustav [ 11.cze.2014 09:06:37 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
Wtryski zdemontowane i wysłane wczoraj. Czekam z niecierpliwością na rezultaty. Arek - jak będę mieć 190/300 to zostawić tak jak jest czy zmienić ? |
Autor: | arekr [ 11.cze.2014 09:11:23 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
Generalnie pan z Nadarzyna w tuningach ustawia 240/330 ale jak będzie 190/300 to tez tragedii jeszcze nie ma |
Autor: | Gustav [ 13.cze.2014 07:40:30 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
No ale prosto tłumacząc: Przy rozmiarze 0.250, dawce 66mg i ciśnieniu 190 bar paliwo będzie dobrze rozpylone ? Omawiane ciśnienie z reguły CHYBA tyczy się wtryskiwaczy o standardowej wielkości otworka: od 0.180 do 0.216, dobrze mówię ? Jaka dawka jest na pompce która testuje wtryskiwacze ? Co jeśli się okaże że ciśnienia i rozpylanie są ok ? [edit] Po wstępnej rozmowie z Cowboyem: Wtryski są ok: rozpylanie dobre, ciśnienia ok czyli [podobno 220/300 bar] - Cowboy ma te słowa potwierdzić w sobotę. Pytanie: Co robić dalej ? Chyba będę musiał zrobić remap. Analizując dawkę paliwa i doładowanie [uznaję że kąt jest ok - ale specjalistą nie jestem] można stwierdzić że dawka w stosunku do doładowania jest za duża. Maksymalna dawak jaką wyznacza ECU to 66mg/cykl + napięcie na na stawniku wyższe więc teoretycznie dawka może sięgnąć nawet 70mg/cykl !!!!! - logi w następnym tygodniu powiedzą prawdę. Doładowanie wynosi 1.25 bar'a - wydaje mi się że jest to stanowczo za mało jak na K16. Proszę o pomoc. Do kogo się wybrać na konkretne strojenie? Do To_JA nie pojadę bo mam do niego blisko 500km w jedną stronę. Za daleko. Czy zmieniać ciśnienie na wtryskiwaczach czy zostawić tak jak jest ? |
Autor: | arekr [ 13.cze.2014 13:20:35 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
66 to za dużo ja mam u siebie 49 pow 4000obr i jest 270 hp z dymieniem gdzie mam dużo większy zapas powietrza |
Autor: | j@cek [ 13.cze.2014 13:53:12 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
Soft/korektę/ zrób u Spanky'ego Polecam |
Autor: | Gustav [ 13.cze.2014 13:56:24 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
49mg ? Przecież seryjny AEL tyle ma. |
Autor: | arekr [ 13.cze.2014 19:16:24 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
Na seryjnych wtryskach ja mam 0.260 AEL seria ma chyba cos pod 45 mg |
Autor: | Gustav [ 17.cze.2014 10:38:09 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
Wtryski przyjechały od Cowboy'a Ciśnienie na wtryskach - ok ustawione 220/300 bar rozpylanie - ok nowe logi dynamiczne: |
Autor: | Sprinter [ 17.cze.2014 11:32:19 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
Czarno ? Bo w sumie powinno być. |
Autor: | Gustav [ 17.cze.2014 11:55:57 ] |
Tytuł: | Re: Gustavove A6 C4 TDi Quattro 1996r + 0.250 Firady + KKK |
Czarno to mało powiedzane. Domyślam się iż podkręcone napięcie na nastawniu + dawka wyznaczona 64mg + wielkość wtryskiwacza = 80mg/ cykl - ale to tylko moje domysły. W sumie może tak być bo przy maks bucie paliwo znika w zastraszającym tempie - jak nie diesel. Testów z maks butem odnośnie spalanie nie będę robić bo podejrzewam że motor mógł by tego nie przeżyć. Korekta programu niebawem. |
Strona 8 z 9 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |