.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 29.mar.2024 13:27:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6Q Limo ACK
PostNapisane: 09.lip.2014 20:42:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2014 19:37:00
Posty: 110
Lokalizacja: Szydłowiec
Auto: Audi 200 C3 Typ44 2.1 turbo quattro
Witam wszystkich.
W wielkim skrócie opisze moją przygodę z A6 C4 ;-)
Po długich intensywnych poszukiwaniach i kilkuset przejechanych kilometrach nareszcie znalazłem, to czego szukałem
Mianowicie Audi A6 C4 z napędem QUATTRO i manualną skrzynią biegów.


Audi stało sobie na podwórku około roku czasu "mechanik" miał je naprawiać ale nie mieściła mu się do garażu :peace:
więc stał sobie i czekała...na mnie jak na zbawienie
A6-stka miała ubity silnik wszystkie panewki korbowodowe były obrócone a główne powycierane, ktoś przegrzał silnik bądź nie dopilnował stanu oleju...
Ale cena za nią była śmieszna jak na taki wypas i zarejestrowane w pl :):
Więc decyzja była tylko jedna, kupujemy reanimujemy, jeździmy i się cieszymy :D

W takim dłuuugim skrócie od początku cała historia mojej Limo



Fabrykę opuściło 19.02.1996

Wyposażenie
- klimatronik
- servotronik
- regulacja wysokości świateł
- abs i eds
- kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
- 2 x szyby elektryczne (przód)
- lusterka elektryczne + podgrzewane (2 x) lewe asferyczne
- AC/BC
- wyświetlacz temp. zewnętrznej
- długa deska (7 zegarów + ringi chrom)
- fabryczne xenony Hella + spryskiwacze reflektorów
- spryskiwacze szyby przedniej podgrzewane
- tylna blenda od S6
- kierownica sportowa trójramienna skórzana (S-line)
- 2 x poduszka powietrzna
- felgi 7Jx16" ET45 + zapas
- siedzenia RECARO z regulacją odcinka lędźwiowego i rozsuwanymi siedziskami + wysokość (manualne)
- kolor tapicerki ANTRACYT (jeszcze z takim się nie spotkałem )
- kolor kokpitu również siwy + listwy ozdobne aluminium ze strukturą
- siedzenia grzane przód/tył
- nagłośnienie 8 głośników (ktoś radio gwizdną po kodzie Gamma )
- zamek centralny + alarm (ori) z domykiem szyb
- elektrycznie sterowany szklany szyberdach + roleta
- immobiliser
- dwa podłokietniki, w przednim ori telefon + zestaw głośno mówiący
- worek na narty
- chromy w okół szyb
- lampki w rączkach x 4
- silnik 2.8 V6 30v o oznaczeniu ACK (wersja wyposażenia 078.2)
- kolor to LZ9U vulkanschwarz perleffect (czyli nie taka smoła)
- ori hak zdejmowany
- pakiet zawieszenia sportowego 1BE -20mm
- wszystkie instrukcje i książka serwisowa w Niemczech jeden właściciel ostatni serwis przy 246 tys w 2009 roku teraz zegar wyświetla 255 tyś
Chyba tyle jak dobrze pamiętam



Kilka zdjęć
Oględziny
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek







Wszystkie plastikowe elementy pokrywy silnika mam.

Tutaj już po odświeżeniu środka i po umyciu

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Prosto z kufra
Obrazek

Demolka
Obrazek

Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Tarcza OUT dwumasa pozostaje jest ok nie ma dużych luzów jakieś 1-1.5cm czyli norma, przechyłów bocznych tez nie ma więc wszystko w normie.
Wszystko tak jak fabryka dała Sprzęgło + dwumas LUK-a
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek
Drugi wał z AAH :)
Obrazek
Kupiłem wał z silnika AAH pasuje jak ulał :] w raz z panewkami od niego silnik na prawdę był w dobrym stanie i z małym przebiegiem widać z resztą po panewkach są bielutkie Obrazek
Wał od razu zawiozłem do sprawdzenia i jest w jak najlepszej kondycji.
Graty zakupione zostały takie do silnika (jeszcze było coś al już ie pamiętam...)
- pompa wody (Dolz)
- pasek rozrządu (Gates)
- rolka napinająca (INA)
- rolka prowadząca (INA)
- pasek napędzający altek i klimę jakiś tam (Dongil)
- termostat (Wahler)
- filtr powietrza (Filtron)
- filtr oleju (obecnie SCT)
- uszczelki pokrywy zaworów + gniazd świec (Elring)
- pierścienie (komplet) GOETZE
- tarcza sprzęgłowa + łożysko oporowe LUK
- simeringi i uszczelki pod głowice REINZ/ELRING
- olej Valvoline 5W-30 XL-III
- płyn BORYGO (różowy)
- odebrane zregenerowane głowice,nowe uszczelniacze,prowadnice, docieranie gniazd
- wał korbowy od AAH + panewki główne i korbowodowe (silniki ACK w A6 C4 to takie hybrydy swego rodzaju, dół mają identyczny jak ABC/AAH a jedynie mają głowice od ACK i osprzęt)
Dokumentacja z montowni
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

ak poskładana to od razu lepiej :lol: z zewnątrz jeszcze ma kilka niedoróbek ale wszystko powoli się zrobi. <ok>
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio była okazja odświeżyć elementy zawieszenia i dokładnie obejrzeć co do wymiany w najbliższym czasie. Oczyściłem wahacze, półośki, zaciski i inne elementy i pomalowałem je na czarny półmat.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Końcówka :-P
Obrazek

wleciały nowe końcówki drążków w tylnim zawieszeniu, koła miały już dość mocny przechył coś typu /--\ po wymianie jest I--I <ok>
Ori oczywiście Lemforder Obrazek

Stare już miały dość
Obrazek
Obrazek

Komora silnika czysta ale nie dość by mnie się podobała aż tak bardzo, będę musiał tutaj trochę posprzątać jeszcze

Obrazek

Fajna pogoda była to nie marnowałem okazji
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Drugie błotniki
ObrazekObrazek

Obrazek
Obrazek
Toyo Proxes T1R w rozmiarach 205/55 16"

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Już ma "nowe" polakierowane błotniki przednie i usunięte bąble pod lakierem i rdza na prawym tylnym nadkolu wszystko pomalowane a i jeszcze przedni zderzak dostał nowy lakier bo miał zarysowania.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Amortyzatory tył Sachs Advantage dedykowane do zawieszenia 1BE (Sport) :mrgreen:
Klocki hamulcowe tył (których nie ma na zdjęciu)
Płyn hamulcowy ATE
Jakieś tam odboje + osłony :-P
Przy rozbieraniu zawieszenia coś się znajdzie jeszcze do wymiany raczej...
Idę do garażu montować amory, nie mogłem już wytrzymać dłużej jak po wjechaniu w dołek podskakuje mi koło z tyłu :evil:
Obrazek
Obrazek

Fanty:
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Stare już miały dosyć.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Kilka zdjęć z operacji.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zmontowałem quattro do quattro :mrgreen:
Emblemat oryginalny pochodzący z Audi 80 quattro typ89 :-P
Obrazek

Dwa nowe filmiki, coś tam słychać i widać
http://www.youtube.com/watch?v=WBuCRGvVon4

http://www.youtube.com/watch?v=kLzRw-OrgE8

Obrazek

Teraz pozostaje dbać by się nie porysował :-P
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Wahacz out.

Obrazek

Obrazek
Nowy na miejscu.

Szrot
Obrazek

Obrazek
Obrazek
:roll:
Obrazek
:ok:
Obrazek


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Kolejny zestaw już :ok:
Obrazek

Przed MajóVWką 2013
Obrazek
Obrazek

To co planowałem
Obrazek
Obrazek
Obrazek
I wykresik
Obrazek
I czasy przejazdów na 1/4 mili
Obrazek

Obrazek
Obrazek

wymiana chłodnicy klimatyzacji ori wytrzymała prawie 17 lat
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ale po wymianie chłodnicy i ponownym napełnieniu układu poszła rurka idąca pod belką z przodu do chłodnicy....
Naprawiłem układ zmiennej geometrii dolotu nieszczelność w siłowniku (gruszka) silnik lepiej ciągnie na wyższych obrotach.

Najważniejsze :D
Obrazek
Głowice do mojego ACK w bardzo dobrym stanie jeśli chodzi o wałki rozrządu nie powycierane jak te co mam obecnie) ale głowice będą założone na wiosnę. Najpierw pójdą do kompletnej regeneracji wymiana prowadnic,uszczelniaczy zaworowych frezowanie i docieranie gniazd zaworowych,planowanie płaszczyzn i oczywiście nowe uszczelki. Stan głowic jest bardzo dobry
Obrazek

Co jeszcze... Reanimacja silniczka pompki spryskiwaczy (tego od szyb) zardzewiał nie trzymała uszczelka w pompce. Silniczek działa puki co nie wiadomo do kiedy :P
Obrazek

kilka zmian w Limo było trochę rozbierania trochę składania poprawiania itp itd :mrgreen:
od początku
Złożone drugie głowice z wałkami (w lepszym stanie jeśli chodzi o podpory wałków rozrządu) oczywiście po kompletnej regeneracji. Nie powycierane podpory wałków jak i wałki pomogły uciszyć hydraulikę która "klepała"
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Nowy olej tym razem Valvoline 5W-50 VR1 Racing i filtry
Obrazek
Rozebrane i umyte przednie reflektory
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Teraz środek :P
Tylne głośniki w półce że jakiś czas temu umarły (pękły resory membran) na tył wleciały głośniki z A4 B5 średnica 16cm zasilane są wzmacniaczem z aktywnego suba jako niskotonowe w maskownicach pozostały wysoko tonowe, było trochę cięcia ale wszystko upchnięte w ori maskownice głośników i gra super wcale nie gorzej niż Bose (zdjęć z cięcia nie mam :roll: )
Dzisiaj do środka wleciały S-kowe liczydła :mrgreen:
Zmieniłem jedynie same wskaźniki nie chciałem mieć przebiegu z zegarów które kupiłem więc podmieniłem do płyty z zegarów jedynie S-kowe wskaźniki. Nie trzeba było nic kodować VAG-iem
I obudowe zegarów założyłęm od swoich miałem z ringami :ok:
Dodatkowo reanimowałem podświetlanie regulacji lusterek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Puki co tyle aa tak teraz pracuje 30-stka http://youtu.be/ARj5nTGAzxg
Po wymianie glowic na inne znikl problem z ubywaniem oleju w silnik.
Poprzedne glowice byly rowniez regenerowane przez tych samych ludzi w tym samym zakladzie. Te glowice co mam obecnie zakrecone sa z silnika z A6 C5 mysle ze to bez znaczenie znaczenie ma jednak przebieg silnika ktory wynosil ok 160tys (silnik w mojej C4 mial ponad 255tys)
Obecniej cos ok 2tys od zalozenia drugich glowic hydraulika znacznie ucichla i apatyt na olej praktycznie zanik moc silnika wedlug odczuc bez zmian wiec same plusy :)
Jak sie uspokoja wydadki wlaca tlumiki rozpezne zamiask rur ktore ktos wspawal w miejsce katow... :-/
Byc moze eksperymentalnie jedna puszke sie wytnie z wydechu ciekawe jak bedzie slychac :)

_________________
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo 0.65bar JY 84'
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 96'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6Q Limo ACK
PostNapisane: 09.lip.2014 20:55:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
Noo, i to jest temat godny tego działu! :)
Podoba mi się że robisz wszystko jak trzeba, systematycznie i z głową a nie zacząłeś od założenia ledów, końcówki wydechu i chińskich 18-tek.
Solidna baza na długie lata bezproblemowej jazdy, czego życzę ;)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6Q Limo ACK
PostNapisane: 09.lip.2014 20:56:00 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Miałem 2szt ACK, ponad 40tyś przejechanych kilometrów, dobre wspomnienia. Dbaj o swoją skarbonkę.

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6Q Limo ACK
PostNapisane: 09.lip.2014 20:58:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2014 19:37:00
Posty: 110
Lokalizacja: Szydłowiec
Auto: Audi 200 C3 Typ44 2.1 turbo quattro
Dzięki bardzo, dbam cały czas jak tylko mogę :)

_________________
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo 0.65bar JY 84'
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 96'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6Q Limo ACK
PostNapisane: 09.lip.2014 22:33:59 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
Piękna fura i szacun dla Ciebie.

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6Q Limo ACK
PostNapisane: 10.lip.2014 09:42:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Lubie takie tematy, szkoda tylko, że wklejasz miniaturki do zdjęc, bo szczerze mówiąc nie chce mi się wszystkich otwierać :).

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6Q Limo ACK
PostNapisane: 10.lip.2014 13:16:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2014 19:37:00
Posty: 110
Lokalizacja: Szydłowiec
Auto: Audi 200 C3 Typ44 2.1 turbo quattro
Zdjecia kopiowalem z innego forum a jest ich sporo by je teraz od nowa dodawac jako wieksze :P
Jak bedzie cos nowego to bede dodawal jako normalny rozmiar :)

_________________
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo 0.65bar JY 84'
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 96'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6Q Limo ACK
PostNapisane: 10.lip.2014 14:22:56 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Robisz to zgodnie z regulaminem forum (miniaturki lub linki) więc jest ok :) Jakby zdjęcie były za duże to wtedy mod musiałby ingerować :D
A co do auta to gratuluję wytrwałości i konsekwencji w realizacji planów :peace:
Widzę, że chce Ci się dłubać i nie żałujesz kasy.
Na pierwszych fotach brakuje listwy od poduchy pasażera. Założyłeś zwykłą, poszukaj z emblematem quattro by była seria. Felgę też bym zmienił na Avus I lub Bolero (tak wiem, oklepane wzory...).
Pomiar na hamowni był po remoncie dołu czy też po zmianie głowic :?: Moc jak widać w serii, ale pare Nm gdzieś uciekło... Z wydechem coś robiłeś czy masz jeszcze katy :?:
Też miałem kilka lat temu przez kilka lat taki zestaw (tyle że Avant), przejechałem coś ponad 100kkm i też robiłem niemal to samo co Ty + jeszcze trochę rzeczy (za to blach ni ruszałem bo nie musiałem, ale wtedy auto miało niewiele ponad 10 lat a nie prawie 20....)

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6Q Limo ACK
PostNapisane: 10.lip.2014 18:02:56 
Zacne auto,a i robota konkret. Wytrwałości życzę,a ceczwórka się odwdzięczy to masz jak w banku :peace:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: A6Q Limo ACK
PostNapisane: 10.lip.2014 20:05:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2014 19:37:00
Posty: 110
Lokalizacja: Szydłowiec
Auto: Audi 200 C3 Typ44 2.1 turbo quattro
Listwa od poduchy jest leżała na podłodze na szczęście z emblematem quattro ;)
Co do pomiaru,to robiony był po złożeniu silnika od śrubki przy przebiegu wtedy coś ok 13tys km
Nie dawno zmienione były same głowice z wałkami. Po odczuciach z jazdy raczej moc nie spadła :peace:
Podczas hamowania nie działała w ACK-u zmienna geometria pękła gruszka gumowa siłownika i kanały były cały czas na długich otwarte a powyżej 4100obr powinny się skrócić, obecnie zmienna geometria dział jak należy wymieniona gruszka.
Z wydechem jeszcze nic nie robiłem jest seryjny jedynie ktoś (zanim kupiłem) wyciął katalizatory i wspawał rury dźwięk powyżej 3 tys jest lekko metaliczny co trochę irytuje ogólnie dlatego chcę wspawać tłumiki rozprężne w miejsce tych rur wyciąć dodatkowo rure X za (katami) i puścić dwie osobne do pierwszej puszki wydechu wiadomo dalej już idzie pojedyńcza a być może jeszcze wyciąć jedną puszke z wydechu środkową, ostatnia zostaje ori powinno być słychać wtedy fajnie V-łkę :):
Wydaje mi się że NM uciekły przez brak katów :galy:
Moc ma jak na taki okręt to jedzie dość dobrze na ćwiartkę golf Gti 4 180KM dostaje a jest sporo lżejszy i mniejszy :peace:
Udało się rozpędzić okręt w 5 osób do 240 licznikoych oczywiście na niemieckiej autostradzie :sylwester:

A co do felg myślałem nad Avusami I z S6 C4 nie chciał bym zmieniać rozmiaru koła puki co. Bolero fajne ale dużo jest ich... w 17" znalazł by już coś fajnego ale to odległe plany jak na razie zostają fabryczne felgi są praktycznie jak nowe nie pokrzywione lakier nigdzie nie złazi

_________________
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo 0.65bar JY 84'
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 96'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6Q Limo ACK
PostNapisane: 10.lip.2014 20:26:44 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
No jest trochę pracy :)
Nieźle trzyma moc no i ładnie się prezentuje.

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6Q Limo ACK
PostNapisane: 10.lip.2014 20:51:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2014 19:37:00
Posty: 110
Lokalizacja: Szydłowiec
Auto: Audi 200 C3 Typ44 2.1 turbo quattro
Z tego co zauważyłem to moja Limo ma bardzo krótką skrzynie mi się wydaje, przy tych licznikowych 240 na 5 biegu ma 6400obr więc jeśli by nawet to 250 się skończy skrzynia
Porównuje tak do tego co się widuje na filmikach na yt z innymi C4 2,8
Wszystkie biegi są dość krótkie ale za to ładnie przyśpiesza :D

_________________
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo 0.65bar JY 84'
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 96'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6Q Limo ACK
PostNapisane: 10.lip.2014 21:38:45 
może masz coś takiego jak ja:
G0C = Manualna 5-biegowa skrzynia b. (przelozenia sport.)
tylko,że u mnie ABC w ośce...


Góra
  
 
 Tytuł: Re: A6Q Limo ACK
PostNapisane: 10.lip.2014 21:42:10 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5398
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Kod skrzyni DJT :?:
Ja taką miałem i faktycznie była krótka. Przy licznikowych 225 km/h coś ok.6000obr., dalej nie bujałem ;)

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6Q Limo ACK
PostNapisane: 10.lip.2014 21:51:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2014 19:37:00
Posty: 110
Lokalizacja: Szydłowiec
Auto: Audi 200 C3 Typ44 2.1 turbo quattro
U mnie jest skrzynia CKF
Do odcinki czyli 6800obr
1~55
2~105
3~150
4~205

_________________
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo 0.65bar JY 84'
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 96'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6Q Limo ACK
PostNapisane: 12.lip.2014 01:23:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2014 22:36:04
Posty: 17
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Audi A4 B5 1999 1.6 PB+LPG
Jak sobie pomyślę ile pracy włożyłeś w swój samochód to aż nie mogę tego nawet ogarnąć. Ja jestem zbyt leniwy na takie akcje :D Coś tam mogę pozmieniać, ale aż takie zmiany... Szacun


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6Q Limo ACK
PostNapisane: 12.lip.2014 08:56:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
Fajne auto, które zostało dobrze naprawione i doprowadzone do stanu używalności - opcja auta super jak na "zwykłe A6"

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6Q Limo ACK
PostNapisane: 12.lip.2014 14:41:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2014 19:37:00
Posty: 110
Lokalizacja: Szydłowiec
Auto: Audi 200 C3 Typ44 2.1 turbo quattro
Pracy wlozone duzo jak i czasu poswieconego $$$ tego nie liczac bo nie szkodza kasy. Najwazniejsza jest frajda ze uratowane zostalo autko i ma sie dobrze :)
A jak by nie bylo C4 z ACK jest bardzo malo nie mowiac juz o quattro z manualem :)
No niby takie zwykle C4 ale nosa utrze jakims nowszym autka na drodze, daje rade ze tak powiem :P

_________________
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo 0.65bar JY 84'
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 96'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6Q Limo ACK
PostNapisane: 22.lip.2014 19:41:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2014 19:37:00
Posty: 110
Lokalizacja: Szydłowiec
Auto: Audi 200 C3 Typ44 2.1 turbo quattro
Kilka zaległych strzałów Limo
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
200 C3 Typ44 quattro 2.1 R5 turbo 0.65bar JY 84'
A6 C4 4A quattro 2.8 V6 ACK 96'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6Q Limo ACK
PostNapisane: 22.lip.2014 20:35:16 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
Kolego zapraszam Cię i twojego Limonkowego przyjaciela do konkursu na miss AKP:

viewtopic.php?f=25&t=129751&start=40

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: