.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2024 13:58:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi V8 90r 3.6 PT from USA
PostNapisane: 16.lip.2014 07:45:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2013 08:41:09
Posty: 20
Witam,

Kupiona w październiku 2012r i powoli do przodu.....

Jest to wersja sprowadzona z USA.
(Wszystkie tabliczki są po Angielsku oraz mile i galony)

1990r
3.6 V8 PT 250KM
Czarny
Klima
Szyber
Pamięć foteli
Podgrzewane siedzenia przód/tył
Komputer w zegarach połączony z radiem
Skóra
Cały ,środek jasny/szary
Telefon
Podgrzewane spryski i zamki
Wycieraczki na reflektorach i spryski
Wszystkie szyby w prądzie
BOSE


Powoli będę uzupełniał temat.

Celem jest przywrócenie dawnego blasku ;)

Zrobione :
Uruchomienie silnika na benzynie
Wywalone Sprężyny H&R - Wstawione oryginalne
Po-dokupywane brakujące elementy wnętrza jak i elementy z zewnątrz.
(Osłony prowadnic foteli, brakujące wzmacniacze w subwooferach bose, Blenda Tylna, osłona pod silnik, wzmocnienie środkowe, Oryginalne Radio, prowadnice powietrza z pasa przedniego, Antena od telefonu, klapka/osłona od worka na narty, gumy w podszybiu, Podgrzewane spryskiwacze w maskę(ktoś zabrał sobie),
Pompa paliwa
Tłumik Końcowy
Wieszaki tłumików
Spinki tapicerki
Uszczelki pod dekle
Oleje, filtry,
Sprężyny i amortyzatory ori
Końcówki drążków
Wykładzina wybrzuszenia w bagażniku
Osłony przegubów
Sonda Lambda Bosch
Uruchomienie klaksonu
Uruchomienie Awaryjnych
Wymiana żarówek w liczniku
I uzupełnienie żarówek w lampach oraz halogenach
Uruchomienie podświetlenia w przyciskach(ktoś wyciął diody)
Wstawione nowe Kopułki, Palce, przewody, świece Bosch
Naprawiony system BOSE
Uruchomiony Telefon
Wstawiony oryginalny końcowy tłumnik (wcześniej przez kogoś wycięty i wspawany kawałek rynny)
Zerwana folia z szyb i chromów
Wywalenie "tony" kabli "Car-Audio" poprzednich właścicieli, którzy za wszelką cenę chcieli pozbyć się BOSE (spalone wzmacniacze, poucinane kostki itp. itd.)
Wymiana przewodu hamulcowego
Wywalenie gazu
Regeneracja lamp przednich
Ponownie obszyta kierownica gałka zmiany biegów oraz ręczny
Przegląd
Zakupione i zamontowane prawdopodobnie ostatnie z ASO na świecie uszczelki boczne lamp
Nowy z aso zamek plastykowy otwierający maskę zamontowany w masce
Naprawa podnośników szyb tylnych
Naprawione mocowanie chłodnicy oleju i wymienione gumowe wieszaki
Naprawione otwieranie centralnego z kluczyka (zakup w aso takich zębatek z uchwytami)
Nowe opony Fulda 225/50/16
Nowa sonda Lambda Bosch
Obszycie półki tylnej
Regeneracja tylnych Zacisków, jarzm, osłon (piaskowanie i malowanie proszkowe)


Poza tym znaleziono mnóstwo poobcinanych kabelków wtyczek oraz po odłączanych wtyczek jak np. od temp. płynu przy chłodnicy i dlatego świecił się Check Engine


Plany :
końca nie widać...
uruchomi klimę do końca(braki w podszybiu)
zacisk lewy tył nie trzyma
Poszukuje oryginalnych lamp USA dzielonych przednich


Tak wyglądała przed zakupem :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tak Wyglądała na 21.04.2014r :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


A tak wygląda teraz :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Nowe Fotki 05.01.2015r

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Ostatnio edytowano 07.sty.2015 22:02:38 przez f16mysliwiec, łącznie edytowano 6 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA
PostNapisane: 16.lip.2014 21:37:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2010 18:26:38
Posty: 340
Lokalizacja: Lublin
Dobre auto, dobre działanie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA
PostNapisane: 16.lip.2014 21:58:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2013 08:41:09
Posty: 20
A tak wygląda teraz :
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA
PostNapisane: 16.lip.2014 22:15:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Brawo, podoba mi się podejście do tematu.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA
PostNapisane: 16.lip.2014 23:13:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2013 08:41:09
Posty: 20
Potrzebuje pomocy z klimą
są dwa problemy :
1. mam braki w podszybiu ktoś odkręcił silniczek od klapy zimne -ciepłe i wywalił cięgna, brakuje kilku elementów oraz jakaś odłączona wtyczka z lewej strony
2. klima się załącza, wiatrak się uruchamia ale powietrze i rurki cieple

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA
PostNapisane: 16.lip.2014 23:30:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Przy silniku wycieraczek ma być regulator położenia klapy ciepło-zimno. Do niego jest ta 5-pinowa czarna wtyczka (ostatnie zdjęcie).
Ta wtyczka z lewej (a właściwie z prawej, patrząc z miejsca kierowcy, a tak się podaje kierunki auta), prawdopodobnie jest od czujnika temp. zewnętrznej.

A ciepłe powietrze leci Ci dlatego, że nie masz gumowej harmonijki między obudową parownika, a nagrzewnicą. Na wlocie do nagrzewnicy ma założone sitko jak do wersji bez klimy. Wywal je, a obie rury połącz czymkolwiek szczelnym (lub ori gumową harmonijką - jak tu - http://images24.fotosik.pl/304/52ee8da83b6fd331.jpg - zdjęcie zapożyczone z forum A6 Klub).

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA
PostNapisane: 17.lip.2014 07:07:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2013 08:41:09
Posty: 20
Jeden czujnik temperatury zewnętrznej jest przed chłodnicą a ten od tej wtyczki gdzie ma swoje miejsce?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA
PostNapisane: 17.lip.2014 07:09:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2013 08:41:09
Posty: 20
Ten regulator z niebieskim palcem jest tylko brakuje w tym białym miejscu gdzie powinien być zamocowany jakiś elementów oraz przykrywki i nie wiem jak to ma wyglądać finalnie ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA
PostNapisane: 17.lip.2014 08:27:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Jestem pod wrażeniem zaangażowania i determinacji. Musiałeś kupić za półdarmo skoro zdecydowałeś się na odbudowę. Tak czy inaczej gratulacje. Tablice widzę sąsiedzkie, to może będzie kiedyś okazja spotkać na ulicach.

Pozdrawiam :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA
PostNapisane: 17.lip.2014 11:52:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Patrz - nawet na naszym forum jest:
http://www.speco.pl/audi/fotostory/nagrzewnica/g81.jpg
a tu cała klima dobrze sfotografowana (łącznie z harmonijką):
viewtopic.php?f=29&t=117213

Jeden czujnik temp. przed chłodnicą, drugi koło zawiasu maski, w otworze na składaniu obudowy klimatyzatora.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA
PostNapisane: 17.lip.2014 13:07:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2013 08:41:09
Posty: 20
Jutro sprawdzę,

A jest ktoś z forum kto ma v8 żebyśmy mogli porównać moc-owo silniki ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA
PostNapisane: 17.lip.2014 15:26:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Tu chyba większość ma 4,2 z automatem, i to pomimo tego, że te auta "nie jadą" :)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA
PostNapisane: 17.lip.2014 15:28:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10303
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Czy tylko mi się fotki nie otwierają czy jeszcze komuś? :/

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA
PostNapisane: 17.lip.2014 15:31:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Mam dziesięć milionów dużych fotek. Aż przeszkadzają.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA
PostNapisane: 21.lip.2014 07:54:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2013 08:41:09
Posty: 20
Witam,

Przy zawiasie maski jest podobna wtyczka i jest podłączona , ale ta nie wiem kompletnie gdzie powinna być

Czy ktoś mógłby zrobić zdjęcia jak wygląda to wszystko oryginalnie(chciałbym poukładać przewody tak jak było w oryginale i uruchomić klimatronik)

Zrobiłem więcej zdjęć całego tego pierdzielnika :


Fotki usunięte ze względu na rozmiar- mod


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA
PostNapisane: 21.lip.2014 10:58:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5205
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
1. Sprawdź, czy nie masz tak jakiejś luźnej drugiej, pasownej wtyczki (np. z białych kabli).
2. Dokup harmonijkową rurę łączącą obie części nadmuchu.
3. Dokup silnik z obudową do klapy ciepło-zimno.

Sprawdź błędy klimatronika:
http://20v.org/climate.htm#temperature

Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c.
Naciśnij + lub - temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość.
Naciśnij + lub - temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod.

Uwaga: Silnik przepływu powietrza (V 71) i potencjometr (G 113) nie są instalowane w wersjach do USA/Kanady. Pominąć wartości wyświetlane dla tych elementów.

Wyświetlana wartości kodu.
1 Uszkodzenie systemu - wyświetla jako Diagnostic Trouble Code (DTC), zobacz ustęp poniżej
2 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)
3 Cyfrowa wartość wewnętrznego czujnika temperatury, w desce rozdzielczej (G 56)
4 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zasysanego powietrza (G 89)
5 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) (G 17), przód
6 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia)
7 Cyfrowa wartość czujnika temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G 109)
8 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)
9 Wartość różnicowa (błąd?) klapy regulacji temperatury (Delta value of Temperature Regulator Flap) 10 Wartość błędu klapy regulacji temperatury
11 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
12 Specjalna wartość klapy centralnej
13 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G 114)
14 Specjalna wartość klapy nogi/odszraniacz
15 Cyfrowa wartość potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
16 Specjalna wartość klapy przepływu powietrza
17 Prędkość samochodu (km/h)
18 Aktualne napięcie dmuchawy powietrza (V)
19 Specjalne napięcie dmuchawy powietrza (V) 20 Napięcie sprężarki klimatyzacji (sprzęgła klimatyzacji) (V)
21 Numer występowania niskiego napięcia, nie-nieustalony
22 Cykl klimatyzowania przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118)
23 Cykle przełącznika wysokiego ciśnienia klimatyzacji (F 118)
24 Cykle przełączania, absolutnie nie-wahające się
25 Analogowa/cyfrowa wartość, przełącznik Kick-Down
26 Analogowa/cyfrowa wartość, światła ostrzegania temperatury chłodzenia silnika (ECT)
27 Wartość kodu (Coding value)
28 Prędkość obrotowa silnika (RPM)
29 Prędkość obrotowa kompresora klimatyzacji - równy obrotom silnika x 1.2 (RPM) 30 Wersja programu
31 Sprawdzenie wyświetlacza (wszystkie segmenty sterownika zaświecą się)
32 Licznik błędów potencjometru klapy regulacji temperatury
33 Licznik błędów potencjometru klapy centralnej
34 Licznik błędów potencjometru klapy nogi/odszraniacz
35 Licznik błędów potencjometru klapy przepływu powietrza
36 Sygnał skrajnego położenia zimno potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92)
37 Sygnał skrajnego położenia gorąco potencjometru silnika klapy regulacji temperatury (G 92), max.
38 Sygnał skrajnego położenia zimno potencjometru silnika klapy centralnej (G 112)
39 Sygnał skrajnego położenia gorąco potencjometru silnika klapy centralnej (G 112) 40 Sygnał skrajnego położenia zimno potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)
41 Sygnał skrajnego położenia gorąco potencjometru silnika klapy nogi/odszraniacz (G114)
42 Sygnał skrajnego położenia zimno potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
43 Sygnał skrajnego położenia gorąco potencjometru silnika klapy przepływu powietrza (G 113)
44 Licznik cyklów operacji pojazdu (nośnika?)
45 Obliczona temperatura wewnętrzna (program wewnętrzny, cyfrowo)
46 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), po filtrze, dla regulacji (program wewnętrzny)
47 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (program wewnętrzny, w oC)
48 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), nie filtrowana, (cyfrowo)
49 Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu) 50 Czas postoju (min)
51 Temperatura chłodzenia silnika (ECT) in oC
52 Kanał graficzny 1 pod warunkiem, że kompresor klimatyzacji jest wyłączony wyświetli się 88.8.
Zobacz poniżej.
53 Kanał graficzny 2 - stan elektrycznego systemu wyjść jest identyfikowany wyświetleniem 88.8. Zobacz poniżej.
54 Znak sterujący
55 Temperatura zewnętrzna (otoczenia), w oC lub oF potwierdzona na panelu sterownika klimatyzacji
56 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, w podsufitce (G 86)
57 Temperatura w oC, z wewnętrznego czujnika temperatury, desce rozdzielczej (G 56)
58 Temperatura w oC, z czujnika temperatury w kanale świeżego powietrza, (G 89)
59 Temperatura w oC, z zewnętrznego czujnika temperatury (G 17), przód 60 Temperatura w oC, z czujnika temperatury otoczenia, dmuchawa świeżego powietrza (G 109)
61 Wersja programu (ostatnia)

Znaczenie kodów Diagnostic Trouble Code (DTC) 00.0 brak błędów
02.1 (G86) czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągła przerwa, *02.1 (zobacz poniżej)
02.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1
02.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem przerwa
02.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w podsufitce, czasem zwarcie
03.1 (G56) Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągła przerwa, zobacz 02.1
03.2 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, ciągłe zwarcie, zobacz 02.1
03.3 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem przerwa
03.4 Czujnik temperatury wewnętrznej, w desce rozdzielczej, czasem zwarcie
04.1 (G89) czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągła przerwa, *04.1 (zobacz poniżej)
04.2 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 04.1
04.3 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem przerwa
04.4 Czujnik temperatury w kanale świeżego powietrza, czasem zwarcie
05.1 (G17) Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągła przerwa, *05.1 (zobacz poniżej)
05.2 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, ciągłe zwarcie, zobacz 05.1, *05.2 (zobacz
poniżej)
05.3 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem przerwa
05.4 Czujnik temperatury zewnętrznej (otoczenia), przód, czasem zwarcie
06.1 (G110) czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągła przerwa, *06.1 (zobacz
poniżej)
06.2 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja ciągłe zwarcie, zobacz 06.1
06.3 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem przerwa
06.4 Czujnik temperatury chłodzenia silnika (ECT), klimatyzacja czasem zwarcie
07.1 (G109) Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągła przerwa, *07.1 (zobacz
poniżej)
07.2 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 07.1
07.3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem przerwa
07.4 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza, czasem zwarcie
08.1 (G92) Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągła przerwa, *08.1 (zobacz poniżej)
08.2 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, ciągłe zwarcie, zobacz 08.1
08.3 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem przerwa
08.4 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, czasem zwarcie
08.5 Klapa regulacji temperatury, ciągła blokada, *08.5 (zobacz poniżej)
08.6 Potencjometr silnika klapy regulacji temperatury, uszkodzenie
08.7 Klapa regulacji temperatury, czasem blokowana
11.1 (G112) Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągła przerwa, *11.1 (zobacz poniżej)
11.2 Potencjometr silnika klapy centralnej, ciągłe zwarcie, zobacz 11.1
11.3 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem przerwa
11.4 Potencjometr silnika klapy centralnej, czasem zwarcie
11.5 Klapa centralna, ciągła blokada, *11.5 (zobacz poniżej)
11.6 Potencjometr silnika klapy centralnej, uszkodzenie
11.7 Klapa centralna, czasem blokowana
13.1 (G114) Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągła przerwa, *13.1 (zobacz poniżej)
13.2 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, ciągłe zwarcie, zobacz 13.1
13.3 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem przerwa
13.4 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, czasem zwarcie
13.5 Klapa nogi/odszraniacz, ciągła blokada, *13.5 (zobacz poniżej)
13.6 Potencjometr silnika klapy nogi/odszraniacz, uszkodzenie
13.7 Klapa nogi/odszraniacz, czasem blokowana
15.1 (G113) Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągła przerwa, *15.1 (zobacz poniżej)
15.2 Potencjometr silnika klapy powietrza, ciągłe zwarcie, zobacz 15.1
15.3 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem przerwa
15.4 Potencjometr silnika klapy powietrza, czasem zwarcie
15.5 Klapa powietrza, ciągła blokada, zobacz *15.5 (zobacz poniżej)
15.6 Potencjometr silnika klapy powietrza, uszkodzenie
15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana
17.0 Wadliwy sygnał prędkości samochodu
18.1 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, ciągłe
18.3 Napięcie dmuchawy świeżego powietrza, sporadyczne
20.1 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - ciągle, *20.1 (zobacz poniżej)
20.3 Złe napięcie kompresora klimatyzacji - sporadycznie
22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa, *22.1 (zobacz poniżej)
22.3 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, czasem przerwa
22.5 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x otwarty, *22.5 (zobacz poniżej)
29.1 Detekcja poślizgu paska "soft", ciągła
29.2 Detekcja poślizgu paska "hard", ciągła
29.3 Detekcja poślizgu paska "soft", sporadycznie
29.4 Detekcja poślizgu pasa "hard", sporadycznie

Uwagi do Diagnostic Trouble Code (DTC):
02.1 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujnik jest uszkodzony
04.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury
05.1 Wartość dostarczana przez uszkodzony czujnik temperatury
05.2 Domyślna wartość cyfrowa 128 jest ustawiana jeżeli czujniki G89 i G17 są równocześnie uszkodzone
06.1 Temperatura chłodzenia silnika jest wyliczana jeżeli czujnik jest uszkodzony lub nie zainstalowany, diagnostykę wykonywać tylko powyżej 0 stopni Celsjusza
07.1 Zaprogramowana właściwa wartość = 0
08.1 Silnik klapy regulacji temperatury nie może być dłużej sterowany automatycznie, tylko ręcznie
08.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
11.1 Silnik klapy centralnej nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie
11.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
13.1 Silnik klapy nogi/odszraniacz nie może dłużej być sterowany automatycznie, tylko ręcznie
13.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
15.1 Wartość cyfrowa jest wewnętrznie zaprogramowana dla trybu limp-home (miękkiego?)
15.5 Silnik jest zapętlony, próbować programowo usunąć blokadę
20.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż napięcie będzie wyższe niż 10.8V przez ostatnie 25 sekund
22.1 Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie
22.5 Kompresor ponownie się uruchamia, skaner błędów VAG 1551


Kody kanału 52 - OBD kompresor klimatyzacji wyłączony Jeżeli kompresor klimatyzacji jest wyłączony, wyświetla się "88.8", pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą wyświetlane.
Część warunkowa
a1 Przerywanie lub blokowanie, przełącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, 120 x wyłączony
b1 Obroty silnika (RPM) poniżej 200 - 500
c1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000
d1 Obroty silnika (RPM) powyżej 6000
e1 Funkcje systemu OK
f1 Funkcje systemu OK
a2 Klimatyzacja ręcznie wyłączona (klimatyzacja nie aktywna)
b2 Niskie napięcie
c2 Przełącznik Kick-down, kompresor wyłączony na 12 s max.
d2 Włączona kontrolka temperatury chłodzenia silnika (ECT)
e2 Wyłącznik niskiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F73)
f2 Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji (F118)
a3 Wybrany tryb ECON
b3 Wybrane OFF
c3 Zewnętrzna temperatura (otoczenia) za niska
d3 Engine management system (compressor will remain off for 3 -12 seconds)
e3 Wysokie ciśnienie wystąpiło ponad 30 razy
f3 Czujnik temperatury otoczenia dmuchawy świeżego powietrza (G109) poniżej 27 oF (-3 oC)
g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno wtedy system OK) Kropka dziesiętna Zaświeci się - kompresor klimatyzacji ON Kropka dziesiętna Zgaśnie kompresor klimatyzacji OFF


Kody kanału 53 - OBD Stan kodów elektrycznych wyjść systemu Gdy wyjścia elektryczne NO są aktywne, wyświetli się "88.8", pojawią się poniższe alfanumeryczne kody, będą wyświetlane.
Kropka dziesiętna w "88.8" nie jest wyświetlana w tym kanale.
Część warunkowa
a1 Wentylator wewnętrznego czujnika temperatury
b1 Zamknięta klapa świeże powietrze/recyrkulacja (tryb recyrkulacji)
c1 Zamknięty zawór ogrzewania
d1 Przewody dwukierunkowe
e1 Kompresor klimatyzacji ON
f1 Pierwszy bieg wentylatora chłodnicy ON
a2 Klapa przepływu powietrza otwarta
b2 Klapa przepływu powietrza otwarta
c2 Klapa przepływu powietrza zamknięta
d2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "nogi"
e2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "nogi"
f2 Klapa nogi/odszraniacz w pozycji "odszraniacz"
a3 Klapa centralna w pozycji "nawiew centralny"
b3 Klapa centralna w pozycji "nawiew centralny
c3 Klapa centralna w pozycji "nogi/odszraniacz"
d3 Klapa temperatury w pozycji "zimne powietrze"
e3 Klapa temperatury w pozycji "zimne powietrze"
f3 Klapa temperatury w pozycji "ciepłe powietrze"
g1,g2,g3 Funkcje systemu OK (g1+g2+g3 muszą wyświetlać się kolejno wtedy system OK)

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA
PostNapisane: 21.lip.2014 14:10:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2013 08:41:09
Posty: 20
Niema tam nigdzie ani dziury ani kostki wolnej.

Więc prosiłbym kolegów o fotkę jak to wygląda w oryginale
Moja wolna kostka wychodzi razem z przewodami od żółtej kostki

https://imagizer.imageshack.us/v2/1242x ... 00a499.jpg

nie wstawiaj bezpośrednio takich dużych zdjęć- mod


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA
PostNapisane: 21.lip.2014 17:24:27 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
Kolego, jak ogarniesz fure, zapraszam tutaj

viewtopic.php?f=25&t=129751

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA
PostNapisane: 23.lip.2014 13:40:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2013 08:41:09
Posty: 20
Prosiłbym kolegów o fotkę jak to wyglądają w oryginale przewody i porządek w podszybiu.
Gdzie idzie n/w kostka ??
Moja wolna kostka wychodzi razem z przewodami od żółtej kostki

https://imagizer.imageshack.us/v2/1242x ... 00a499.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 90r 3.6 PT from USA
PostNapisane: 10.lis.2014 18:46:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2013 08:41:09
Posty: 20
Witam,

Z klimatyzacją już sobie poradziłem,

Ale mam problem z przeciwmgielnymi z tyłu :(

Ktoś wcześniej sobie tak zrobił żeby mu świeciły przeciwmgielne z tyłu razem z postojowymi ;/

Dzisiaj rozebrałem prawie całe wnętrze i nie mogę znaleźć miejsca tej zmiany ;/

Po włączeniu świateł zapalają się światła oraz przeciwmgielne oraz żółty trójkącik na przycisku od przeciwmgielnych.

Nie trzeba przekręcać stacyjki żeby się tak działo.

Po wyjęciu przycisku z wtyczki też się tak dzieje.

Po wyjęciu bezpiecznika nr1 oraz przekaźnika 1, (od przeciwmgielnych) bez zmian też świecą razem z postojowymi

Sprawdzałem przewody we wtyczce przycisku ale tam wszystko jest ok.(czyli napięcie przychodzi po przekręceniu stacyjki oraz włączeniu świateł)

Pytanie gdzie może być zrobione zwarcie albo gdzie kable przełożone że tak się dzieje ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: