.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 16.kwi.2024 13:48:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 100 C4 2.0 1990r
PostNapisane: 01.wrz.2014 17:15:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2013 00:53:21
Posty: 14
Witam wszystkich!

Jako, że jestem nowy na forum i do tego moja wiedza w dziedzinie mechaniki samochodowej nie jest rozległa - prosiłbym o wyrozumiałość w tej kwestii ;) Ale do rzeczy...

Przedstawiam Wam mój nowy nabytek, jakim jest Audi 100 C4 z 1990r. z silnikiem 2.0 101KM (tak, wiem, trochę mało... :D);


Rzecz jasna do roboty (jak to w aucie na niemal 25 lat przystało) jest sporo. Głównie wizualnie;

Ale nie tylko wizualnie. I głównie w tej kwestii będę prosił Was o porady. Dotychczas wymieniony został rozrząd, w kolejce już czekają; olej, filtr oleju, filtr paliwa, przewody paliwowe... I z tych podstawowych rzeczy chyba narazie tyle. Największym dotychczasowym problemem auta jest dymiąca się manetka od wycieraczek - tzn. po przełączeniu w pozycję inną, niż neutralna zaczyna uchodzić dym z kolumny kierownicy (? - nie wiem jak to się fachowo nazywa). Drugim dosyć poważnym problemem jest delikatne szarpanie silnika przy odejmowaniu/dodawaniu gazu, ale myślę, że to może być związane z przewodami paliwowymi/filtrami - tak więc tym będę się martwił po ich wymianie. Oczywiście w samochodzie jest parę patentów, których działania nie bardzo jestem w stanie stwierdzić - jak np. przełącznik, który jest pod kierownicą (nie uchwyciłem go na zdjęciu), a którego przełączenie nic (potencjalnie) nie zmienia... Muszę też sprawdzić na co jest ten patent:


Do tego chciałbym Was zapytać, czy w uszczelce szyber dachu powinna być taka mała przerwa (obstawiam, że nie i dlatego ją zakrywam czymś zazwyczaj);


Poza tym - muszę znaleźć kogoś, najlepiej w Krakowie, kto potrafi przerobić starą instalację klimy na tę z nowym odczynnikiem, prosiłbym też o informacje gdzie mogę znaleźć w jakiejś sensownej cenie przewody paliwowe (z baku do filtra) - najlepiej takie, które pasowałyby też do silnika 2.8 V6, ponieważ możliwe, że w przyszłym roku taki znajdzie się w Audi.

Wątek będę uzupełniał na bieżąco, jak tylko ogarnę to co chcę przekazać w sensowny sposób ;)

Pozdrawiam!

Edit.
Widzę, że linki z dropbox'a nie działają - tu podaję link do folderu ze zdjęciami: KLIK. Oczywiście ogarnę to w najbiższym czasie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 C4 2.0 1990r
PostNapisane: 01.wrz.2014 18:46:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
nie ma zdjęć , to będę strzelał, kolor taki zielono- niebieski ? :P

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 C4 2.0 1990r
PostNapisane: 01.wrz.2014 19:03:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2013 00:53:21
Posty: 14
Jest link do zdjęć - pod koniec postu ;) I nie trafiłeś - kolor jest szary (nie wiem czy grafitowy, jestem daltonistą) :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 C4 2.0 1990r
PostNapisane: 01.wrz.2014 19:36:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10296
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Ło kulfa, następny "szybcy i ze wsi" konta "gniewne tunery" :peace:

Weź ten przód uporządkuj, załóż soczewkowe oczka, albo co najmniej czyste, i normalną atrapę z niklem, zderzak poklej/pomaluj ,listwy wiadomo, środek jeszcze od biedy ujdzie , tylko ten maluchowski termometr , gałkę , i burackie nakładki na "gejach" zdemontuj. Poza tym gaz do przerobienia przez kumatego gazownika, i z tym swapem to się ze dwa razy w głowę puknij, bo takie całe 2,8 można za 4 tysie kupić :D . Ogólnie auto wygląda na zachwaszczonago starego dziada z marnym silnikiem , do tego nie chodzi jak należy więc może lepiej sprzedać dalej żeby go prowincjonalni kaskaderzy dobili, jak pakować w to pieniądze.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 C4 2.0 1990r
PostNapisane: 01.wrz.2014 20:05:40 
no to Mały podsumował topica :peace:

"...coś sie dymi z kolumny kierowniczej.... co to może być?..." ja yebie kolego


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 C4 2.0 1990r
PostNapisane: 01.wrz.2014 20:18:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10296
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
AAAA tak na poważnie mam ten przełącznik wycieraczek jak by co , mogę za alkohol wymienić, jak jeszcze Ci się reszta tego gruzu nie spaliła. No i podłoga pod silnik by się przydała.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 C4 2.0 1990r
PostNapisane: 02.wrz.2014 10:45:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2013 00:53:21
Posty: 14
@tomeksopot
Gdzie ja napisałem, że "coś się dymi"? Domyślam się, że to zwarcie i trzeba wymienić - do czego Twój komentarz? Co on wnosi?

@mały v8
Wiem, wiem - napisałem przecie, że do roboty jest sporo. Niestety, nie dam rady wszystkiego ogarnąć od razu... To chyba normalne?
I oczywiście jestem zainteresowany nabyciem przełącznika od Ciebie - napisz mi proszę PW :)

Aaa, jeszcze nawiązując do gazu - miałem na myśli pedał gazu, auto nie posiada instalacji LPG.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 C4 2.0 1990r
PostNapisane: 02.wrz.2014 12:02:10 
Shimu napisał(a):
@tomeksopot
Gdzie ja napisałem, że "coś się dymi"? Domyślam się, że to zwarcie i trzeba wymienić - do czego Twój komentarz? Co on wnosi?

@mały v8
Wiem, wiem - napisałem przecie, że do roboty jest sporo. Niestety, nie dam rady wszystkiego ogarnąć od razu... To chyba normalne?
I oczywiście jestem zainteresowany nabyciem przełącznika od Ciebie - napisz mi proszę PW :)

Aaa, jeszcze nawiązując do gazu - miałem na myśli pedał gazu, auto nie posiada instalacji LPG.



napisałeś,że zaczyna uchodzić dym z kolumny kierowniczej to chyba to samo,czy nie?? jeśli nie to przepraszam,że uraziłem. Mój komentarz odnosi się do stanu Twojego samochodu,który jest najogólniej mówiąc słaby więc sie nie dziw tego typu komentarzom...


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Audi 100 C4 2.0 1990r
PostNapisane: 02.wrz.2014 12:35:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2013 00:53:21
Posty: 14
Wiem, że jest nieco słaby - dlatego też proszę Was o pomoc ;) Z czasem rzecz jasna postaram się go odchamić i najlepiej doprowadzić do "fabryki" w miarę możliwości... Potrzebuję trochę czasu i pieniędzy, ale to chyba normalne :)

Edit.
Jak mam wrzucić zdjęcia, żeby się normalnie wyświetlały? (tzn. w jakiej rozdzielczości i z jakiego serwisu hostingowego, bo próbowałem z kilku i nie działa...)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: