.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.kwi.2024 13:36:00

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 181 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 16.sty.2015 17:38:20 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5198
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Miałem nie modzić...nie opisywać ale emge mnie zmotywował.

Od niespełna roku nie posiadam już Coupe 8B...niestety. Sytuacja domowa zmusiła do przesiadki na Avanta. W pierwszej kolejności było A6 3,0 30V 220KM (ASN) na prawie najwyższym wypasie. Po kilku miesiącach kolega z forum PKAudi, paweb zasmakował i odkupił niespodziewanie. Jako, że nie robi się kroków wstecz....

-> Audi S6 Avant (4B, C5)
-> 4,2 40V 340KM 420Nm (AQJ)
-> skrzynia tiptronic 5-biegów 5HP24
-> wypas typowo szwajcarski czyli biedak (choć w przypadku eSki ciężko to tak nazwać)
-> przedlift z 2000r
-> wersja w stylizacji "RS Plus"

Przywiezione z Łodzi od kolegi Derbiaka.

Kilka fotek tuż po przyejchaniu na Pomorze (20.07.2014)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Auto w stanie dość dobrym, choć ma kilka drobnych usterek:
- poprawki lakiernicze przedniego lewego narożnika progu, zderzak przód prawa strona oraz błotnik (prawdopodobie parkingówki)
- likwidacja betonu na tylnym nadkolu u dołu - mało profesjonalnie zrobione. I to jedyne miejsce gdzie jest położony beton
- wymiana wyświetlacza FIS
- naprawa fotela kierowcy - nie działa unoszenie fotela. Prawdpodobnie typowa przypadłość Recaro czyli krańcówka
- wymiana podwójnych szyb - w kilku miejscach już się rozkleja
- naprawa podbicia solardachu - wyłamany wieszak przedni

Mody:
- duża soczewka z polifta (już jest)
- nieco posadzić w dół (plan aby było podobnie jak w A6)
- felgi RSowe...
- przywrócić seryjną moc (prawdopodobnie wymiana rozrządu powinna pomóc - są lekkie odchyłki od standardu choć fazatory zdrowe)
- zrobić coś z zewnętrznymi dekorami (listwy, grille, atrapy halogenów)
- założenie relingów, których fabrycznie brak - jest wpis w VINie

A wygląda na dzień dzisiejszy tak: 14.09.2014


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Odkopię trochę temat. 30.11.2014

Auto przez ostatnie 2 miesiące przeszło szereg zmian stylistycznych jak i mechanicznych.

Przy wertowaniu forum natrafiłem na ciekawe rozwiązanie dla składanych lusterek. Skorzystałem z oferty. Z pomocą kolegi udało się podpiąć pod moduł światła "follow to home" oraz składane lusterka po zamknięciu auta.

https://www.youtube.com/watch?v=ymToZw2yTMw


W dalszej kolejności:
- naprawione poszycie szyberdachu/solara (ułamało się mocowanie wewnętrznej osłony)
- zmiana wizualna z przedlifta na polift (auto na takim zestawie młodnieje) - przednie lampy na dużej soczewce + tylne lampy z blenda poliftową czarną
- montaż relingów aluminiowych (przez chwilę myślałem nad czarnymi aby podpasować się do całości pakietu ale...)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Auto znacznie odmłodniało w mojej ocenie. Aby układanka była kompletna dokupiłem nowe koła.

Obrazek

Trafiły do piaskowania, prostowania i do proszkowego malowania (3krotnie wybieraliśmy granulację lakieru aby uzyskać efekt głebokiego brudnego srebrnego koloru)

Obrazek
Obrazek

Po tych wszystkich kosmetycznych zabiegach przyszedł czas na sprawy mechaniczne...a trochę ich było:
- zmiana przednich amortyzatorów na Bilstein B4. Plan był też na tył ale do eSek nie robią B4ek więc poczekam do sezonu letniego i wpadnie pełen komplet amorków B6.
- wymiana skrzyni biegów. Moja mając 180kkm umarła poprzez wymianę oleju w układzie. Jako, że wcześniej nikt od nowości nie wymieniał to poprzedni właściciel nie wiedząc jak mocno może to nabroić dokonał wymiany. Auto w sumie przejechało 7-10kkm od tej wymiany i skrzynia podczas spokojnej jazdy wpieła się na 5 bieg i tak już została. Tryb awaryjny. Przepinała z 5 na luz i na wsteczny ale poza wspomnianą 5tką nic więcej w przód. Wpadła używka w bdb stanie z przebiegiem 200kkm i kompletnym serwisem od początku użytkowania. Działa póki co wyśmienicie. (zabolało po kieszeni :/)
- wymiana cewki, komplet świec NGK R, czujnik ciśnienia w instalacji LPG


A na zime buty od Mercedesa...takei dostałem i na ten sezon zimowy nie było planu na zmiane. A chciałbym aby trafiły docelowo 17tki 8,5 cala ori eSkowe.

Jak bedzie ładna słoneczna pogoda i nie bedzie za zimno cyknę kilka fotek wnętrza - może już będę po montażu dywaników robionych na zamówienie <radocha>


26.12.2014

Auto śmiga, daje frajdę i czekam na pierwsze warunki zimowe. Ponadto grill górny, dolny oraz kratki halogenów trafiły do oklejone.com na operację hydrografiki. Listwy/dekory poszły w karbon (fabrycznei były czarne) natomiast wspomniane kratki i grille w szczotkowane aluminium.

Na dniach foty.


06.01.2015


Dziś się troszkę nudziłem więc wyprowadziłem eSkę na spacer. Pogoda średnia do robienia zdjęć więc nie wyszły tak jak chciałem. Ale coś już tam widać ;-) (również mankamenty)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Prace z oklejenia obwódki grilla i listw pod reflektorami. Sam grill jak już wyżej wspomniałem w hydrografice.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Lada dzień czeka wymiana oliwy...druga. Dalej leje Total Quartz Racing 10W50, do tego filtr powietrza (pipercross), paliwa (knecht), oleju (knecht), kabinowy (knecht). Na przełom lutego i marca planowany rozrząd - graty już czekają.

A zimy wciąż brak... :/

19.01.2015

W weekend auto trafiło na drobny serwis:
- olej Total Quartz Racing 10W50 7,6l
- filtr powietrza PiperCross
- filtr oleju Knecht
- filtr kabinowy Knecht
- wyjęcie licznika - dziś został wysłąny w celu wymiany wyświetlacza FIS, kilka linii zniknęło i za bardzo mnie to drażniło :-)

Obrazek

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Ostatnio edytowano 19.sty.2015 14:30:20 przez bloku, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 16.sty.2015 18:56:30 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
Fajna esa, zapraszam tutaj kolego:

viewtopic.php?f=25&t=132180

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 16.sty.2015 20:12:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
Niezły wóz, a temat fajnie opisany.
Na początkowych zdj to klima się tak zlała?
No i ogólnie przez niektóre zdjęcia się rozjeżdża strona.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 16.sty.2015 21:55:36 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5198
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Przeklejałem z innego forum więc może się rozjeżdżać. Jak znajdę czas to poprawie.

Co do szczocha to tak, klima puściła małego bączka :-D

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 16.sty.2015 23:18:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
A teraz wystąp jako wujek dobra rada:
poniżej 30k zł w kieszeni na zakup i pakiet startowy do S6 C5 z LPG nie ma co podchodzić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 16.sty.2015 23:42:18 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5198
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Czasami się trafia okazja ale pakiet startowy zawsze. Najważniejsze aby buda nie była zbyt zmeczona. Mechanika...zależy jak trafisz. Może skończyć się na 5k a może i na 15k (silnik + skrzynia + zawias + heble).

W PL polecam kupować z pewnych źródeł.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 17.sty.2015 05:08:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1869
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi S38L BAM
Auto znane mi z A6klub - u.
Do pełni szczęścia brakuje jeszcze navi a reszta powoli się robi.
Z tego co zauważyłem to widzimy się na zlocie? Będziemy na "live" obgadywać ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 17.sty.2015 09:00:29 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5198
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Navi nie będzie. Jest tylko plan na CA - możliwe że Bose ale mocno się zastanawiam jakimś customem.

Oczywiście widzimy się w Toruniu ;-) Będzie o czym pogadać :-)

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 17.sty.2015 18:07:40 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Jak już gdzieś pisałem w dzisiejszych czasach smartfonów navi w aucie to zbędny gadżet.
Za to pompowane błotniki S-ki dodają budzie C5 uroku :)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 19.sty.2015 14:29:38 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5198
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
W weekend auto trafiło na drobny serwis:
- olej Total Quartz Racing 10W50 7,6l
- filtr powietrza PiperCross
- filtr oleju Knecht
- filtr kabinowy Knecht
- wyjęcie licznika - dziś został wysłąny w celu wymiany wyświetlacza FIS, kilka linii zniknęło i za bardzo mnie to drażniło :-)

Obrazek

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 20.sty.2015 06:34:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Gdzie i za ile ten fis naprawiasz?

tap

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 20.sty.2015 07:59:09 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5198
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
350 pln w Zorach. Jest to kompletna wymiana na nowy z lutowaniem a nie klejeniem jak fabryka robila. Nie powinnien juz sie psuc.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 20.sty.2015 11:54:45 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
Daj jakiś namiar
Mam do Żor 14 km (jeśli to te Żory)

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 20.sty.2015 12:20:32 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5198
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
tel.: 883673656 Krystian Prusak
www.naprawalicznikow.pl

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 21.sty.2015 11:56:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sie.2007 20:14:10
Posty: 136
Lokalizacja: Allenstein
Auto: B4AvantQ
bloczku a jaki czas operacyjny? Zastanawiam się nad swoim fisem czy nie wysłać ale tak w daily bez licznika zostać to słabo tym bardziej że jest w nim immo to się trochę uziemię, a 80tka w rozkorku bo czeka na heble.

_________________
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą...najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem... "
Obrazek
-> 80 B4 2.3 10V - było
-> 80 B4 2.8 Q Avant - Stoi pod kocykiem
-> A4 B5 1.8T Q Avant - Wozi na co dzień


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 21.sty.2015 12:25:17 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5198
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Do 4 dni i bedzie u ciebie w domu. Jak rano dostaja to tego samego dnia wysylaja z wymienionym fisem.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 21.sty.2015 20:16:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2578
Lokalizacja: Limanowa/NS
http://obrazki.elektroda.pl/9392870800_1417368287.jpg

powiedz mi co to za felga z tego zdjęcia sprawiłbym sobie taką do A4

P.S swoją drogą najładniejsze zdjęcie ;)

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 21.sty.2015 20:29:51 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5198
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Fivenflats z A8 D2

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 21.sty.2015 20:54:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2578
Lokalizacja: Limanowa/NS
po wklepania nie ma nic
masz jakiegoś linka do allegro

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Avant V8 czyli jak to jest miec SKS.
PostNapisane: 21.sty.2015 20:55:32 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Wpisz łopaty :-)

tap

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 181 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: