.: AUDI KLUB POLSKA :.
http://www.audiklub.org/forum/

Audi A3 8P S-line [RepTune]
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=132344
Strona 1 z 1

Autor:  Diagi [ 23.sty.2015 17:18:36 ]
Tytuł:  Audi A3 8P S-line [RepTune]

Marka: Audi
Model: A3 8P
Rok produkcji: 2005 (mod. 2006)
Kolor: czarny LY9B
Pojemność: 2.0
Moc: 140KM/320Nm
Silnik: BMM
Wyposażenie: fabryczny S-line wewnętrzny i zewnętrzny


MODYFIKACJE:
Osiągi: turbina GTB2260VKLR, intercooler S3 8P, wydajniejsze wtryski (fabryczne), usunięty filtr cząstek stałych, wydech: downpipe 3,0" cale reszta 2,5" cala na 3 tłumikach, zaślepiony EGR, usunięta chłodnica spalin, twardsze szpilki głowicy, zmiana programu + odcinka 5000 obr/min
Felgi: oryginalne BBS RS861 19x8,5
Opony: Goodyear F1 Asymmetric 2 225/35 R19
Zawieszenie: gwintowane KW Variant 1 Inox
Hamulce: Leon Cupra R 345mm przód, 286mm tył, płyn Motul RBF 660
Stylistyka: fabryczny S-line
Wnętrze: fabryczny S-line, zmodyfikowany w całości na wersję po drugim lifcie 2009-
Car Audio: RNS-E wersja G, fabryczne Bose



Po sprowadzeniu:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Zaniedbany lakier z odpryskami na masce, zderzaku i błotnikach oraz ryskami na innych elementach, niedotykany chyba od nowości. Przed podjęciem decyzji o malowaniu auta należało doprowadzić do stanu najlepszego jak to tylko było możliwe. Glinka, pasty Menzerna, gąbki 3M, szampon i wosk Meguiars:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Wymiana modułu centralnej elektryki (Bordnetz) z 23bit highend na 30bit highend głównie ze względu na doświetlanie zakrętów:
Obrazek



Komplet hamulców z Leon Cupra R, 345mm przód, 286mm tył:
Obrazek Obrazek Obrazek



Piaskowanie i proszkowe malowanie fabrycznych felg 18x7,5 przygotowanych na zimówki, opony Dunlop Winter Sport 3D 225/40 18 + woskowanie:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Wymiana seryjnej turbiny GT1646V, która potrafi nie wytrzymać nawet serii w 2.0TDI 8V (tym bardziej jeżeli jest źle zregenerowana jak się okazało po rozebraniu) na hybrydową GT1749VC:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Pierwsze wypusty modeli po pierwszym lifcie czyli produkcja jeszcze w 2005 (modelowo 2006 duży grill) miały jeszcze xenon a nie bi-xenon, wymiana z fabrycznych lamp xenon na bi-xenon z DRL (światła do jazdy dziennej):
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Kierownica multifunkcyjna z TT 8J S-line lub A3 8P S-line po drugim lifcie, profilowana + biała nić:
Obrazek Obrazek Obrazek



Gałka z mieszkiem i rączka ręcznego biała nić:
Obrazek Obrazek



Nakładki, pedał i podstopnica:
Obrazek Obrazek



Lampka sufitowa z lampkami do czytania i diodami podświetlającymi tunel i konsolę środkową:
Obrazek



Radionawigacja RNS-E wersja G i kosz 2 DIN:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Usunięcie fizyczne i elektroniczne filtra cząstek stałych (DPF), w jego miejsce kompletny downpipe 2,5":
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Po modyfikacji oprogramowania:
Obrazek



Zawieszenie gwintowane KW Variant 1 Inox, tuleje wahacza pełne S3:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Felgi BBS RS861 19x8,5 z oponami Goodyear F1 Asymmetric 225/35 19 (dodatkowo porównanie z tymi samymi oponami z rozmiarze 255/35):
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Regeneracja zacisków:
Obrazek



Wymiana turbiny na GTB17:
Obrazek



Po modyfikacji oprogramowania:
Obrazek



2014:



Nowe opony Goodyear F1 Asymmetric 2 225/35:
Obrazek Obrazek Obrazek



Modyfikacja fabrycznego wnętrza S-line pierwszy lift 2005-2008 na drugi lift 2009-:
Obrazek



Kompletny układ wydechowy ze stali kwasoodpornej 2,5" cala, downpipe 3.0" cale, 3 tłumiki:
Obrazek Obrazek Obrazek



Oryginalny intercooler S3 8P + wymiana pozostałych chłodnic:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Turbina GTB2260VKLR + twardsze szpilki głowicy:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek



Wydajniejsze wtryski (fabryczne):
Obrazek



Po wystrojeniu (bezdymnie):
Obrazek



Licznik poliftowy (biały FIS):
Obrazek Obrazek




Aktualnie:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Autor:  solaris [ 23.sty.2015 17:33:01 ]
Tytuł:  Re: Audi A3 8P S-line [RepTune]

ciekawe ciekawe

nieźle się to musi odpychać, masz jakiś film na YT

Nieźle kasy włożyłeś w tą a3kę

Autor:  tomeksopot [ 23.sty.2015 17:57:09 ]
Tytuł:  Re: Audi A3 8P S-line [RepTune]

no auto na grubym wypasie.
reklama??

Autor:  emge [ 23.sty.2015 18:46:46 ]
Tytuł:  Re: Audi A3 8P S-line [RepTune]

Tak, prośba o avatar już poszła.

Autor:  Diagi [ 23.sty.2015 19:05:59 ]
Tytuł:  Re: Audi A3 8P S-line [RepTune]

Jak tylko będzie filmik to wrzucę tutaj link. Avatar wszędzie taki mam, nie doczytałem, ale już załatwione.

Autor:  emge [ 23.sty.2015 19:38:09 ]
Tytuł:  Re: Audi A3 8P S-line [RepTune]

Dzięki.

tap

Autor:  Probe041 [ 23.sty.2015 19:39:04 ]
Tytuł:  Re: Audi A3 8P S-line [RepTune]

Połowa zdjęć się nie otwiera :)

Autor:  tomeksopot [ 23.sty.2015 20:35:19 ]
Tytuł:  Re: Audi A3 8P S-line [RepTune]

no faktycznie,a diagi.pl na zdjęciach to nie reklama...he,he
a co mi tam. Auto godnie zrobione.

Autor:  zioolko [ 23.sty.2015 20:41:31 ]
Tytuł:  Re: Audi A3 8P S-line [RepTune]

tomeksopot napisał(a):
no faktycznie,a diagi.pl na zdjęciach to nie reklama...he,he
a co mi tam. Auto godnie zrobione.

Czekamy teraz na resztę - mastersa, diagtroniki i jetroniki - oczywiście w teraz my.

Autor:  Diagi [ 23.sty.2015 23:50:05 ]
Tytuł:  Re: Audi A3 8P S-line [RepTune]

To jest również reklama, zgadza się, kogo tu oszukiwać. Ujmę inaczej, samochód został zrobiony przez nas, czyli mnie i mojego kolegę jeżeli to lepiej brzmi. Po drugie zdjęcia z przykrego doświadczenia hologramuję od zawsze ze względu na kradzieże, więc z tego nie zrezygnuję, proszę o to już nie mieć pretensji bo według mnie to już normalne. Jedno jedyne zdjęcie rzeczywiście jest z ".pl" zmienię to jeżeli to przeszkadza, nie ma problemu. Jeżeli to ma oburzać tutaj niektórych zmienię co trzeba, bo to nie ma na celu robić na złość i drażnić, tylko po prostu pokazać co ale też kto zrobił bo według mnie jest to też istotne.

Autor:  ernieball [ 24.sty.2015 08:22:23 ]
Tytuł:  Re: Audi A3 8P S-line [RepTune]

Zapomniałeś jeszcze napisać co ze sprzęgłem? bo domyślam się, że na serii to nie jeździ?

Autor:  Diagi [ 24.sty.2015 09:45:38 ]
Tytuł:  Re: Audi A3 8P S-line [RepTune]

ernieball, nie ma informacji o sprzęgle ponieważ jest to fabryczne sprzęgło. W teorii ma ono wytrzymać moment nawet do 450Nm. W praktyce jest to obecnie cały czas testowane. Każda kolejna modyfikacja (czyli w tym przypadku kolejny etap to jeszcze wydajniejsze wtryski) mogą już spowodować potrzebę wymiany sprzęgła na mocniejsze.

Autor:  Maniak_Audi12 [ 22.lis.2018 21:54:00 ]
Tytuł:  Re: Audi A3 8P S-line [RepTune]

Nie wiem dlaczego ale połowa zdjęć nie działa a poza tym gratuluje :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/