.: AUDI KLUB POLSKA :. http://www.audiklub.org/forum/ |
|
Audi 80 Avant 2.2T mtm http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=132645 |
Strona 3 z 4 |
Autor: | Artur89 [ 17.sty.2016 21:45:56 ] |
Tytuł: | Re: Audi Turbo Quattro AAN MTM |
Siemanko! Swap ukończony! Auto śmiga o własnych siłach, więc czas podzielić się z Wami tym, co wspólnie z chłopakami z quattro garage stworzyliśmy Zadaniem Pawła i Kamila było: - demontaż starego silnika, przygotowanie komory do lakierowania, usunięcie wszystkich zbędnych elementów - mycie, czyszczenie, rozbiórka i ponowne złożenie silnika na nowych częściach, ( rozrząd, uszczelki, sprzęgło, kompleksowa regeneracja głowicy, świece, szpilki głowicy, panewki, itd.) - budowa od podstaw nowych łap silnika z zachowaniem oryginalnych mocowań ( w silniku jak i w karoserii ) - nowy układ dolotowy z Kwasówki 2.5cala, złączki elastyczne, obejmy t-clamp, front intercooler, customowa belka, mocowania IC oraz przedniego odboju silnika - układ wydechowy z Kwasówki 3” DP schodzące w 2.7” na dwóch tłumikach przelotowych, złącza V-band, DP owinięte bandażem termoizolacyjnym - układ wodny, nowa chłodnica i komplet połączeń, układ wspomagania z jedno sekcyjną pompą, dodatkowa customowa chłodnica oleju z wężami w stalowym oplocie - przeniesienie akumulatora do bagażnika w schowek, bez jakiejkolwiek ingerencji w plastiki w bagażniku, wszystko zostało w oryginale a akumulatora nie widać. - nowe przewody zasilające rozrusznik, alternator, złącze „PLUSOWE” w komorze silnika, nowe zasilanie skrzynki bezpieczników, wszystko na przewodach 35mm2, zakute na oczkach miedzianych. - podłączenie silnika elektrycznie, wszystko zrobione na kostkach, w każdej chwili można całą nową instalację „wypiąć” z auta, dodatkowo w pakiecie startowym na „dotarcie” wpadł wszystkim znany program MTM303. - przespawanie kolektora ssącego tak aby pasowała odpowiednia pompa wspomagania, przerobienie mocowań listwy wtryskowej, przerobiona linka gazu - nowy układ paliwowy od baku aż po sam silnik, pompa paliwa z S4 z koszem, nowe przewody miedziane FI 8 od baku do silnika, zakute. - nowy układ hamulcowy, położone nowe przewody miedziane do pompy abs i hamulcowej, nowe przewody elastyczne, przednie oryginalne zaciski dwu-tłoczkowe zastąpione 4-ro tłoczkowymi zaciskami BREMBO po kompleksowej regeneracji, zamocowane na adapterach - montaż wskaźnika doładowania, podłączenie zegarów dodatkowych, komputera pokładowego Musze przyznać, że jestem pod wrażeniem pracy, jaką chłopaki włożyli w moje auto. Wszystko zrobione, z głowa, przemyślane i poukładane. Auto stało kilka miesiecy, a mimo to w dniu odbioru wysprzatane, czyste i wypachnione Jakby ktoś sie zastanawiał czy oddac auto do quattro garage, to polecam z czystym sumieniem <ok> Auto wkońcu odżyło, jedzie i przyśpiesza jak powinno A tak sie Audi prezentuje w setupie zimowym: Aktualnie czeka na cieplejsze dni Teraz zostało sie cieszyc z jazdy i zbierać nowe zaqbawki na podniesienie mocy Aktualizacja wkrótce... Pozdrawiam <ok> |
Autor: | gitmar [ 20.sty.2016 09:27:07 ] |
Tytuł: | Re: Audi Turbo Quattro AAN MTM |
No teraz to ja rozumiem, szacun za determinację i dobrą robotę Ale z relingami i tak by było ładniej |
Autor: | Gustav [ 20.sty.2016 10:46:02 ] |
Tytuł: | Re: Audi Turbo Quattro AAN MTM |
Bez relingów auto jest szybsze i ładniejsze , Super auto i motór właściwy . Felga poprzednia była lepsza. Wszystko na czarno to trochę przekombinacja. |
Autor: | tomeksopot [ 20.sty.2016 14:23:51 ] |
Tytuł: | Re: Audi Turbo Quattro AAN MTM |
Gratuluje!! Jak dla mnie jedno z najlepszych/najciekawszych aut/projektów w tym dziale... Zayebiaszcze auto |
Autor: | Kamil_gd [ 20.sty.2016 14:26:36 ] |
Tytuł: | Re: Audi Turbo Quattro AAN MTM |
tomeksopot napisał(a): Gratuluje!! Jak dla mnie jedno z najlepszych/najciekawszych aut/projektów w tym dziale... Zayebiaszcze auto +1 uwielbiam rezanie z gustem przy zachowaniu spójności projektu. Rewelacja. |
Autor: | mały v8 [ 20.sty.2016 16:08:40 ] |
Tytuł: | Re: Audi Turbo Quattro AAN MTM |
Elegancko, a co z klimą? Bo lelutów pod maską nie widzę? P.S Gdzie taki pokrowiec zanabyłeś? Mechaci się od środka? Chodzi o to czy nie zostawia żadnych włókien? |
Autor: | Artur89 [ 20.sty.2016 17:09:44 ] |
Tytuł: | Re: Audi Turbo Quattro AAN MTM |
Felgi, to zimowa opcja, nowa rolka na sezon juz jest klimy nie ma, klimatronik zostal po v6, a pokrowiec kupiłem w JULA w norwegii, ale pl tez chyba sa. własnie ze wzgledu na material go kupilem bo wydaje sie byc dobrej jakosci |
Autor: | mały v8 [ 20.sty.2016 17:23:31 ] |
Tytuł: | Re: Audi Turbo Quattro AAN MTM |
No to jak ma być to auto na letnie weekendowe przejażdżki , to masz już nowe wyzwanie odbudować klimę . Najważniejsze graty zostały pod dechą , reszta to czyta mechanika. |
Autor: | Artur89 [ 20.sty.2016 20:37:11 ] |
Tytuł: | Re: Audi Turbo Quattro AAN MTM |
mały v8 napisał(a): masz już nowe wyzwanie odbudować klimę taki jest plan! |
Autor: | Kamil_gd [ 20.sty.2016 22:08:05 ] |
Tytuł: | Re: Audi Turbo Quattro AAN MTM |
Sorry, że wykorzystam ten wątek, ale mówiąc o klimie, to czy w 220v można wrzucić nowszy panel climatronic? Domyślałem się, że wówczas trzeba ogarnąć nowy system sterowania klapami (?). Mały, wspomóż radą;) |
Autor: | mały v8 [ 20.sty.2016 22:14:16 ] |
Tytuł: | Re: Audi Turbo Quattro AAN MTM |
Ja się na tym nie znam, i Ty się tez nie poznawaj. Masz amerykański, to nie majstruj, jeszcze pół wieku poświeci i na pewno się nie rozleje. |
Autor: | Kamil_gd [ 21.sty.2016 07:12:07 ] |
Tytuł: | Re: Audi Turbo Quattro AAN MTM |
mały v8 napisał(a): Ja się na tym nie znam, i Ty się tez nie poznawaj. Masz amerykański, to nie majstruj, jeszcze pół wieku poświeci i na pewno się nie rozleje. Nie chodzi o rozlanie, ale o jego funkcjonalność, a raczej jej brak. Równie dobrze mogli zrobić jeden przełącznik (ON/OF) i ergonomia pozostałaby na tym samym poziomie. OK, przepraszam za OT, kontynuujmy wzdychanie do tego avanta |
Autor: | emcior [ 21.sty.2016 09:00:07 ] |
Tytuł: | Re: Audi Turbo Quattro AAN MTM |
Fajny avantos, podoba mi się Kamil, hans to 100 lat temu przerabial w swojej coupe, musisz zmienic panel i silowniki z pneumatyki na elektryczne, nie trzeba zmieniac obudowy nagrzewnicy, tylko sam osprzęt. |
Autor: | jozek726 [ 20.lut.2016 01:16:47 ] |
Tytuł: | Re: Audi Turbo Quattro AAN MTM |
Mega fajny projekt pozazdrościć |
Autor: | _małyTM_ [ 05.cze.2016 07:48:04 ] |
Tytuł: | Re: Audi Turbo Quattro AAN MTM |
niezła lalka, szkoda tym jeździć |
Autor: | MAXA8 [ 05.cze.2016 12:30:55 ] |
Tytuł: | Re: Audi Turbo Quattro AAN MTM |
Jak szkoda jeździć? Toz to ma własnie cieszyc a nie gnić |
Autor: | Dżejkob [ 12.cze.2016 09:23:36 ] |
Tytuł: | Re: Audi Turbo Quattro AAN MTM |
Po prostu woow. Kupa czasu wsadzona i pieniedzy ale efekt jest jak cholera. Gratuluje |
Autor: | Artur89 [ 19.sie.2016 20:55:34 ] |
Tytuł: | Re: Audi Turbo Quattro AAN MTM |
Hej! Po długim czasie nieobecnosci na forum, Audi praktycznie wygląda tak samo, poza kilkoma detalami Na poczatku sezonu wpadly felgi z Porsche 18x8,5J na adapterach H&R Wpadła dokładka DTM od Delika Rozpoczecie sezonu 2016 Po swapie silnika usmiech nie schodzil z twarzy... dopóki nie zastukała panewka i trzeba było rozbierać silnik Z racji remontu, wpadły kute korbowody oraz wzmocnione panewki. Poduszki silnika takze wymagaly wymiany, wiec stare, bardzo zuzyte juz, zastapily nowe wykononane z poliuretanu. Kilka elementow silnika poszło do szkiełkowania, czesc z nich polakierowana została w czarny połysk Takze grill oraz emblemat mtm na klapie poszly w kolor nadwozia Tak auto prezentuje sie na chwile obecna |
Autor: | Yasiek [ 19.sie.2016 21:31:13 ] |
Tytuł: | Re: Audi 80 Avant 2.2T mtm |
Rany, miłość do 80 znów mnie zaatakowała, jak spojrzałem na Twoje cudo |
Autor: | Luki147 [ 20.sie.2016 03:44:08 ] |
Tytuł: | Re: Audi 80 B4 quattro by Artur89 |
Artur89 napisał(a): Siemanko! dawno nic nie pisalem, a dzieje sie wiec trzeba zrobic jakis update Podczas urlopu Audi zostalo doposazone w klimatronik, bardzo mi tego brakowalo, przy okazji dlubania wpadly dodatkowe białe zegary z s2, co z głównymi białymi zegarami i panelem klimatronika tworzy fajni i przyjemny klimat we wnetrzu. Zostało także zregenerowane cale przednie zawieszenie Wkońcu auto pojawiło sie na kilku zlotach, w bardzo doborowy towarzystwie <ok> Jak wczesniej pisałem, kupiłem silnik 2.2 Turbo AAN, Chłopaki z quattro garage już temat ogarniaja Komora jest juz w kolorze i w tym tygodniu Audi wraca na dalsze modzenie w zwiazku z podniesieniem mocy wpadnie tez troszke wiekszy hamulec na przod 4-tłoczkowy zacisk brembo na tarczy z Audi S6 321 mm Narazie jest to zestaw przejsciowy, z czasem wpadnie coś męskiego na obie osie :mrgreen: W miare możliwości bede dodawal fotki z przebiegu prac, a w miedzy czasie polowanie na graty W nowym sezonie o ile plan wypali, quattro wyjedzie troche w innym wcieleniu Pozdrawiam <ok> Kolego jedna rada , bardzo ważna .... idź do rzeczoznawcy samochodowego - nie zależnego i zapłać za ekspertyzę wyceny tego auta .. odżałuj te 5 stówek .. bo jak ktoś Ci je trzaśnie .. tfu odpukać w nie malowane to będziesz miał pod górkę z ubezpieczalnią sprawcy ... ja tak się przekonałem ze swoim audi 80 ... |
Strona 3 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |