.: AUDI KLUB POLSKA :. http://www.audiklub.org/forum/ |
|
Audi 200 20V turbo quattro '89 sedan http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=132670 |
Strona 5 z 11 |
Autor: | Kamil_gd [ 07.wrz.2015 20:23:15 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 20V turbo quattro '89 sedan |
Jedno z moich ulubionych zdjęć. Mały robi jeszcze bardziej odstający błotnik |
Autor: | emge [ 07.wrz.2015 20:28:28 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 20V turbo quattro '89 sedan |
Autor: | Blt [ 07.wrz.2015 21:47:47 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 20V turbo quattro '89 sedan |
Bo pewnie myślał, że masz od 100 C3 Sport a nie 220V |
Autor: | Artur89 [ 03.paź.2015 15:23:51 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 20V turbo quattro '89 sedan |
w swietny stanie utrzymane kultowe juz auto nie myslales zeby troche nizej zejsc? |
Autor: | Kamil_gd [ 03.paź.2015 16:24:40 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 20V turbo quattro '89 sedan |
Dzięki. Tak, auto będzie obniżone juz wkrótce. |
Autor: | zgredek27 [ 03.paź.2015 21:03:57 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 20V turbo quattro '89 sedan |
Tylko ta felga, zupełnie tam nie pasuje... |
Autor: | Kamil_gd [ 03.paź.2015 22:07:58 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 20V turbo quattro '89 sedan |
Mi się podoba. Jak przód pójdzie niżej będzie lepiej. |
Autor: | pawelec [ 24.paź.2015 13:08:04 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 20V turbo quattro '89 sedan |
springi chyba H&R ? jakie amory do tego ? lampy narożne US są jakieś inne niż V8 ? |
Autor: | Kamil_gd [ 24.paź.2015 13:39:37 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 20V turbo quattro '89 sedan |
Spring to Jamex, na razie będzie z oryginalnym amorem. Lampy narożne są odpowiednikiem z V8 - pełna czerwień. |
Autor: | pawelec [ 24.paź.2015 14:02:15 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 20V turbo quattro '89 sedan |
szybko wywalisz tego jamexa gdybyś jeszcze miał jakiś twardszy amor to chodziłoby to jako tako. poza tym jamex jest delikatnie mówiąć średni w charakterystyce pracy. Mam kpl springów w bdb stanie K.A.W. -40 jak chcesz... Ale tu też musisz mieć iinny amor. W przeciwnym razie zabijesz go dosłownie w kilka miesięcy. przerabiałem zawieszenie w swoim sporcie na różne opcje i wiem że sama zmiana sprężyn poza wizualnym obniżeniem nie daje nic, a w zasadzie pogarsza wszystko - komfort, dobicie, hamowanie. jeden kpl nowych sachs advantage zepsułem na próbach... Zbieraj na kpl B6/B8 i wtedy możesz bawić się na całego z obniżaniem! |
Autor: | Kamil_gd [ 24.paź.2015 15:37:15 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 20V turbo quattro '89 sedan |
Oczywiście mam świadomość tego, co napisałeś. Zdecydowałem sie jednak na takie rozwiazanie (tymczasowe) tylko ze wzgledu na symboliczne wręcz przebiegi, jakie robię tym autem. Na razie B6 poza moim zasięgiem, bo jeszcze dużo do zrobienia innych rzeczy, ale kiedyś... |
Autor: | pawelec [ 24.paź.2015 16:37:11 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 20V turbo quattro '89 sedan |
"jeszcze dużo do zrobienia innych rzeczy.." kurna... co tu jest do roboty ?! jeździć !!! |
Autor: | Blt [ 26.paź.2015 21:44:56 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 20V turbo quattro '89 sedan |
A co zrobiłeś z fabryczną blendą? Nie chcesz się pozbyć? Lepszy taki jamnik czy tam jameks jak ucinane zwoje sprężyn, pamiętam tutejsze wątki magików od cięcia sprężyn Aż przypomniało mi się ile znam ludzi jeżdżących Golfami 2 bądź 3 na pociętych sprężynach, masakra. Emblematy jakoś tak krzywo chyba są, powinny być mniejsze przerwy pomiędzy nim |
Autor: | Kamil_gd [ 26.paź.2015 21:56:28 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 20V turbo quattro '89 sedan |
Stara blenda zostaje w spiżarni, jak znudzi się ta hamerykanska Jeżeli chodzi natomiast o emblematy to musą zostać poprawione, nie były naklejane za mojej kadencji. Będę je zrywał i dawał do renowacji, wiec ułożenie sie zmieni, w szczególności odstęp musi zostać zniwelowany pomiędzy 20, a V. Pozdr. |
Autor: | spaykee [ 27.paź.2015 20:30:37 ] |
Tytuł: | Re: Audi 200 20V turbo quattro '89 sedan |
łądnie się tu dzieje |
Strona 5 z 11 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |