.: AUDI KLUB POLSKA :. http://www.audiklub.org/forum/ |
|
[A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++ http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=133083 |
Strona 8 z 9 |
Autor: | tomeksopot [ 18.sty.2019 21:19:09 ] |
Tytuł: | Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++ |
robi robotę!! tak jak podejrzewałem |
Autor: | Zarathustra [ 18.sty.2019 21:26:50 ] |
Tytuł: | Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++ |
Wygląda obłędnie, tylko się ślizga trochę.. |
Autor: | Zarathustra [ 31.mar.2019 20:50:52 ] |
Tytuł: | Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++ |
Zarathustra napisał(a): Podbijam Zarathustra napisał(a): [27.07.2015] Auto zmieniło właściciela Do tego dnia zostało jeszcze porobione pare rzeczy: - wymieniony EGR (Wahler) - pryśnięta została tylna klapa bo klar schodził w rogu szyby - wymieniona opornica - zarobiona nówka wtyczka czujnika temp paliwa + lutowanie w wiazkę - wymieniony wentylator klimy - nówka GATE - no i Spanky podłubał i wyszło takie coś: Obrazek [EDIT] 27/08/2015 Zrobione zostało: - nowa pompa tandemowa - PIERBURG - 900 zł - wymieniony przewód gumowy cieczy chłodzącej pod pompą tandemową - ORI ASO - wymieniony olej w skrzyni - wymieniony przegub lewy - LOBRO - 230 zł - udrożniony został odpływ wody z parownika klimatyzacji - założone zostały ORI osłony skrzyni i silnika w najbliższym czasie: - naprawa czujnika parkowania - naprawa spryskiwacza tylniej szyby w dalszej perspektywie: - wymiana zawiasu na LEMFORDER - wymiana amortyzatorów przód EDIT (30-03-2017): - Wymiana zawiasu na LEMFORDER (komplet) - cena 2200 - Wymiana żarówek z tyłu - grosze - Wymiana tarcz i hamulców na przodzie - TRW - Ciągła walka z pompkami ... EDIT (25-06-2017): - Naprawa i sprawdzenie pompek w Diesel Service Nadarzyn (okazało się, że pompki są ok, zostały wyczyszczone wraz z kostkami), nowe uszczelnienia, śruby mocujące, stopki - naprawa wycieraczek (wyczyszczenie mechanizmu + nowe ramiona) - naprawa spryskiwacza z tyłu (zapchana dysza) - naprawa czujników poziomowania świateł - naprawa licznika FIS - montaż DRL, czujnika zmierzchu (niestety zagapiłem się i zamówiłem DRL działaljące poprzez halogeny....) EDIT 23-07-2017 - Wymiana wycieraczek z ORI na BOSCH AEROTWIN - Wymiana przełącznika świateł (uszkodzony) - Wymiana uszczelki ze spływu turbiny - Wymiana filtra paliwa (BOSCH) PS. Pompki działają OK. EDIT 19-04-2018 - Wymiana przegub prawy - LOBRO - Naprawa spryskiwacza tylniej szyby (again) - Poszedł lewy zacisk ręcznego hamulca - niebawem będę wymieniał - Wymiana czujnika wysokiego ciśnienia w układzie klimatyzacji - Wymiana klocków ham. z tyłu - w międzyczasie wymieniłem też świecę w WEBASTO btw. na jesieni wymieniałem olej, patrze na karteczkę i .. za 3 tys. km znów wymiana, a w majówkę walę na wschód pod ukrainę - czyli w maju wymiana oleju. 26-04-2018 Wpadły nowe oponki Dębica Presto UHP 2 235/45/17 Czerwiec 2018: - nowy zacisk ham. ręcznego - nowy olej, filtry (MOTUL 5W30) Wrzesień 2018: - Nowy rozrząd INA (przebieg 310 tys km) - Czyszczenie baku i układu paliwowego - Nowe opony na zimę YOKOHAMA 235/55/17 Marzec 2019: - Wymiana lewego zewnętrznego i wewnętrznego przegubu - wymiana czujnika biegu wstecznego |
Autor: | void [ 31.mar.2019 22:05:56 ] |
Tytuł: | Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++ |
Zarath, pompa tandem była ori czy zmieniałeś? W B6 AVF wujka zabiła pompki. Facet, który regenerował w CT wiedział od razu kto jest winowajcą. Pytanie do posiadaczy AVF/AWX i nie tylko. Czy jest przewidziany interwał wymiany tandem pompy? Lepiej dać 900 zł za pompę niż 2650 zł za regenerację pompek i płukanie układu paliwowego... |
Autor: | myszon90 [ 01.kwi.2019 03:02:53 ] |
Tytuł: | Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++ |
Moja tandem pompa w T5 ma 560tkm, pompki tyle samo bez żadnych regeneracji... |
Autor: | Zarathustra [ 01.kwi.2019 08:43:33 ] |
Tytuł: | Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++ |
W AVF pompy tandem padają w okolicach 250 - 300 tys km (ciekną) a problem jest taki, że wyciek idzie na przewody gumowe, które nie są odporne na tego typu wycieki. Pompa była ori, zmieniłem na Pierburga. Przewody z ASO. |
Autor: | Zarathustra [ 14.kwi.2019 22:42:11 ] |
Tytuł: | Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++ |
Bliskie spotkanie z psem... poszukuję zderzaka, kratki halogenu z halogenem prawy i osłony silnika |
Autor: | Zarathustra [ 07.maja.2019 09:12:25 ] |
Tytuł: | Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++ |
Podbijam, auto pojechało do lakiernika, będzie robione: - zderzak przedni (klejenie + malowanie) - zderzak tylni (malowanie obcierki i zadrapań) - błotnik lewy tylni (malowanie obcierki) - błotnik prawy przedni (klepanie i malowanie (po spotkaniu z psem)) - doły drzwi przednich pasażera i kierowcy (pojawiły się ogniska rudej, mało widoczne, ale jak już będzie u lakiernika niech zrobi) EDIT: Auto odebrane od lakiernika Robotę oceniam na 4 w skali 1-5. Koszt 2 tysiące pln brutto. (z tym że zrobił doły wszystkich drzwi) |
Autor: | Zarathustra [ 16.paź.2019 19:29:53 ] |
Tytuł: | Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++ |
Podbijam Cytuj: Zarathustra napisał(a): [27.07.2015] Auto zmieniło właściciela Do tego dnia zostało jeszcze porobione pare rzeczy: - wymieniony EGR (Wahler) - pryśnięta została tylna klapa bo klar schodził w rogu szyby - wymieniona opornica - zarobiona nówka wtyczka czujnika temp paliwa + lutowanie w wiazkę - wymieniony wentylator klimy - nówka GATE - no i Spanky podłubał i wyszło takie coś: Obrazek [EDIT] 27/08/2015 Zrobione zostało: - nowa pompa tandemowa - PIERBURG - 900 zł - wymieniony przewód gumowy cieczy chłodzącej pod pompą tandemową - ORI ASO - wymieniony olej w skrzyni - wymieniony przegub lewy - LOBRO - 230 zł - udrożniony został odpływ wody z parownika klimatyzacji - założone zostały ORI osłony skrzyni i silnika w najbliższym czasie: - naprawa czujnika parkowania - naprawa spryskiwacza tylniej szyby w dalszej perspektywie: - wymiana zawiasu na LEMFORDER - wymiana amortyzatorów przód EDIT (30-03-2017): - Wymiana zawiasu na LEMFORDER (komplet) - cena 2200 - Wymiana żarówek z tyłu - grosze - Wymiana tarcz i hamulców na przodzie - TRW - Ciągła walka z pompkami ... EDIT (25-06-2017): - Naprawa i sprawdzenie pompek w Diesel Service Nadarzyn (okazało się, że pompki są ok, zostały wyczyszczone wraz z kostkami), nowe uszczelnienia, śruby mocujące, stopki - naprawa wycieraczek (wyczyszczenie mechanizmu + nowe ramiona) - naprawa spryskiwacza z tyłu (zapchana dysza) - naprawa czujników poziomowania świateł - naprawa licznika FIS - montaż DRL, czujnika zmierzchu (niestety zagapiłem się i zamówiłem DRL działaljące poprzez halogeny....) EDIT 23-07-2017 - Wymiana wycieraczek z ORI na BOSCH AEROTWIN - Wymiana przełącznika świateł (uszkodzony) - Wymiana uszczelki ze spływu turbiny - Wymiana filtra paliwa (BOSCH) PS. Pompki działają OK. EDIT 19-04-2018 - Wymiana przegub prawy - LOBRO - Naprawa spryskiwacza tylniej szyby (again) - Poszedł lewy zacisk ręcznego hamulca - niebawem będę wymieniał - Wymiana czujnika wysokiego ciśnienia w układzie klimatyzacji - Wymiana klocków ham. z tyłu - w międzyczasie wymieniłem też świecę w WEBASTO btw. na jesieni wymieniałem olej, patrze na karteczkę i .. za 3 tys. km znów wymiana, a w majówkę walę na wschód pod ukrainę - czyli w maju wymiana oleju. 26-04-2018 Wpadły nowe oponki Dębica Presto UHP 2 235/45/17 Czerwiec 2018: - nowy zacisk ham. ręcznego - nowy olej, filtry (MOTUL 5W30) Wrzesień 2018: - Nowy rozrząd INA (przebieg 310 tys km) - Czyszczenie baku i układu paliwowego - Nowe opony na zimę YOKOHAMA 235/55/17 Marzec 2019: - Wymiana lewego zewnętrznego i wewnętrznego przegubu - wymiana czujnika biegu wstecznego Podbijam, auto pojechało do lakiernika, będzie robione: - zderzak przedni (klejenie + malowanie) - zderzak tylni (malowanie obcierki i zadrapań) - błotnik lewy tylni (malowanie obcierki) - błotnik prawy przedni (klepanie i malowanie (po spotkaniu z psem)) - doły drzwi przednich pasażera i kierowcy (pojawiły się ogniska rudej, mało widoczne, ale jak już będzie u lakiernika niech zrobi) EDIT: Auto odebrane od lakiernika Robotę oceniam na 4 w skali 1-5. Koszt 2 tysiące pln brutto. (z tym że zrobił doły wszystkich drzwi) Przebieg 330 tys., wrzesień 2019, zrobione: - filtry, płyny (mann, motul 5w30) - 600 zł - obszyta na nowo podsufitka (w kolorze oryginału) - 500 zł - naprawa spryskiwacza klapy |
Autor: | Dymian [ 17.paź.2019 20:12:53 ] |
Tytuł: | Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++ |
Podsufitkę demontowałeś sam czy firma zrobiła od A do Z? |
Autor: | Zarathustra [ 20.paź.2019 19:59:34 ] |
Tytuł: | Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++ |
Firma zrobiła od A do Z |
Autor: | Zarathustra [ 06.sie.2020 13:24:01 ] |
Tytuł: | Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++ |
Zarathustra napisał(a): Podbijam
Cytuj: Zarathustra napisał(a): [27.07.2015] Auto zmieniło właściciela Do tego dnia zostało jeszcze porobione pare rzeczy: - wymieniony EGR (Wahler) - pryśnięta została tylna klapa bo klar schodził w rogu szyby - wymieniona opornica - zarobiona nówka wtyczka czujnika temp paliwa + lutowanie w wiazkę - wymieniony wentylator klimy - nówka GATE - no i Spanky podłubał i wyszło takie coś: Obrazek [EDIT] 27/08/2015 Zrobione zostało: - nowa pompa tandemowa - PIERBURG - 900 zł - wymieniony przewód gumowy cieczy chłodzącej pod pompą tandemową - ORI ASO - wymieniony olej w skrzyni - wymieniony przegub lewy - LOBRO - 230 zł - udrożniony został odpływ wody z parownika klimatyzacji - założone zostały ORI osłony skrzyni i silnika w najbliższym czasie: - naprawa czujnika parkowania - naprawa spryskiwacza tylniej szyby w dalszej perspektywie: - wymiana zawiasu na LEMFORDER - wymiana amortyzatorów przód EDIT (30-03-2017): - Wymiana zawiasu na LEMFORDER (komplet) - cena 2200 - Wymiana żarówek z tyłu - grosze - Wymiana tarcz i hamulców na przodzie - TRW - Ciągła walka z pompkami ... EDIT (25-06-2017): - Naprawa i sprawdzenie pompek w Diesel Service Nadarzyn (okazało się, że pompki są ok, zostały wyczyszczone wraz z kostkami), nowe uszczelnienia, śruby mocujące, stopki - naprawa wycieraczek (wyczyszczenie mechanizmu + nowe ramiona) - naprawa spryskiwacza z tyłu (zapchana dysza) - naprawa czujników poziomowania świateł - naprawa licznika FIS - montaż DRL, czujnika zmierzchu (niestety zagapiłem się i zamówiłem DRL działaljące poprzez halogeny....) EDIT 23-07-2017 - Wymiana wycieraczek z ORI na BOSCH AEROTWIN - Wymiana przełącznika świateł (uszkodzony) - Wymiana uszczelki ze spływu turbiny - Wymiana filtra paliwa (BOSCH) PS. Pompki działają OK. EDIT 19-04-2018 - Wymiana przegub prawy - LOBRO - Naprawa spryskiwacza tylniej szyby (again) - Poszedł lewy zacisk ręcznego hamulca - niebawem będę wymieniał - Wymiana czujnika wysokiego ciśnienia w układzie klimatyzacji - Wymiana klocków ham. z tyłu - w międzyczasie wymieniłem też świecę w WEBASTO btw. na jesieni wymieniałem olej, patrze na karteczkę i .. za 3 tys. km znów wymiana, a w majówkę walę na wschód pod ukrainę - czyli w maju wymiana oleju. 26-04-2018 Wpadły nowe oponki Dębica Presto UHP 2 235/45/17 Czerwiec 2018: - nowy zacisk ham. ręcznego - nowy olej, filtry (MOTUL 5W30) Wrzesień 2018: - Nowy rozrząd INA (przebieg 310 tys km) - Czyszczenie baku i układu paliwowego - Nowe opony na zimę YOKOHAMA 235/55/17 Marzec 2019: - Wymiana lewego zewnętrznego i wewnętrznego przegubu - wymiana czujnika biegu wstecznego Podbijam, auto pojechało do lakiernika, będzie robione: - zderzak przedni (klejenie + malowanie) - zderzak tylni (malowanie obcierki i zadrapań) - błotnik lewy tylni (malowanie obcierki) - błotnik prawy przedni (klepanie i malowanie (po spotkaniu z psem)) - doły drzwi przednich pasażera i kierowcy (pojawiły się ogniska rudej, mało widoczne, ale jak już będzie u lakiernika niech zrobi) EDIT: Auto odebrane od lakiernika Robotę oceniam na 4 w skali 1-5. Koszt 2 tysiące pln brutto. (z tym że zrobił doły wszystkich drzwi) Przebieg 330 tys., wrzesień 2019, zrobione: - filtry, płyny (mann, motul 5w30) - 600 zł - obszyta na nowo podsufitka (w kolorze oryginału) - 500 zł - naprawa spryskiwacza klapy Sierpień 2020 Zakupiony box dachowy INTER PACK TRAXER 6.6 + belki i winda. Z napraw naprawiony klakson (wymiana na nowy). |
Autor: | void [ 06.sie.2020 20:31:49 ] |
Tytuł: | Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++ |
Przez trumnę wzrośnie spalanie. |
Autor: | Zarathustra [ 26.sie.2020 22:54:29 ] |
Tytuł: | Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++ |
void napisał(a): Przez trumnę wzrośnie spalanie. Niekoniecznie, bo 2 razy nie muszę jechać |
Autor: | Zarathustra [ 26.mar.2021 00:20:58 ] |
Tytuł: | Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++ |
Zarathustra napisał(a): Zarathustra napisał(a): Podbijam Cytuj: Zarathustra napisał(a): [27.07.2015] Auto zmieniło właściciela Do tego dnia zostało jeszcze porobione pare rzeczy: - wymieniony EGR (Wahler) - pryśnięta została tylna klapa bo klar schodził w rogu szyby - wymieniona opornica - zarobiona nówka wtyczka czujnika temp paliwa + lutowanie w wiazkę - wymieniony wentylator klimy - nówka GATE - no i Spanky podłubał i wyszło takie coś: Obrazek [EDIT] 27/08/2015 Zrobione zostało: - nowa pompa tandemowa - PIERBURG - 900 zł - wymieniony przewód gumowy cieczy chłodzącej pod pompą tandemową - ORI ASO - wymieniony olej w skrzyni - wymieniony przegub lewy - LOBRO - 230 zł - udrożniony został odpływ wody z parownika klimatyzacji - założone zostały ORI osłony skrzyni i silnika w najbliższym czasie: - naprawa czujnika parkowania - naprawa spryskiwacza tylniej szyby w dalszej perspektywie: - wymiana zawiasu na LEMFORDER - wymiana amortyzatorów przód EDIT (30-03-2017): - Wymiana zawiasu na LEMFORDER (komplet) - cena 2200 - Wymiana żarówek z tyłu - grosze - Wymiana tarcz i hamulców na przodzie - TRW - Ciągła walka z pompkami ... EDIT (25-06-2017): - Naprawa i sprawdzenie pompek w Diesel Service Nadarzyn (okazało się, że pompki są ok, zostały wyczyszczone wraz z kostkami), nowe uszczelnienia, śruby mocujące, stopki - naprawa wycieraczek (wyczyszczenie mechanizmu + nowe ramiona) - naprawa spryskiwacza z tyłu (zapchana dysza) - naprawa czujników poziomowania świateł - naprawa licznika FIS - montaż DRL, czujnika zmierzchu (niestety zagapiłem się i zamówiłem DRL działaljące poprzez halogeny....) EDIT 23-07-2017 - Wymiana wycieraczek z ORI na BOSCH AEROTWIN - Wymiana przełącznika świateł (uszkodzony) - Wymiana uszczelki ze spływu turbiny - Wymiana filtra paliwa (BOSCH) PS. Pompki działają OK. EDIT 19-04-2018 - Wymiana przegub prawy - LOBRO - Naprawa spryskiwacza tylniej szyby (again) - Poszedł lewy zacisk ręcznego hamulca - niebawem będę wymieniał - Wymiana czujnika wysokiego ciśnienia w układzie klimatyzacji - Wymiana klocków ham. z tyłu - w międzyczasie wymieniłem też świecę w WEBASTO btw. na jesieni wymieniałem olej, patrze na karteczkę i .. za 3 tys. km znów wymiana, a w majówkę walę na wschód pod ukrainę - czyli w maju wymiana oleju. 26-04-2018 Wpadły nowe oponki Dębica Presto UHP 2 235/45/17 Czerwiec 2018: - nowy zacisk ham. ręcznego - nowy olej, filtry (MOTUL 5W30) Wrzesień 2018: - Nowy rozrząd INA (przebieg 310 tys km) - Czyszczenie baku i układu paliwowego - Nowe opony na zimę YOKOHAMA 235/55/17 Marzec 2019: - Wymiana lewego zewnętrznego i wewnętrznego przegubu - wymiana czujnika biegu wstecznego Podbijam, auto pojechało do lakiernika, będzie robione: - zderzak przedni (klejenie + malowanie) - zderzak tylni (malowanie obcierki i zadrapań) - błotnik lewy tylni (malowanie obcierki) - błotnik prawy przedni (klepanie i malowanie (po spotkaniu z psem)) - doły drzwi przednich pasażera i kierowcy (pojawiły się ogniska rudej, mało widoczne, ale jak już będzie u lakiernika niech zrobi) EDIT: Auto odebrane od lakiernika Robotę oceniam na 4 w skali 1-5. Koszt 2 tysiące pln brutto. (z tym że zrobił doły wszystkich drzwi) Przebieg 330 tys., wrzesień 2019, zrobione: - filtry, płyny (mann, motul 5w30) - 600 zł - obszyta na nowo podsufitka (w kolorze oryginału) - 500 zł - naprawa spryskiwacza klapy Sierpień 2020 Zakupiony box dachowy INTER PACK TRAXER 6.6 + belki i winda. Z napraw naprawiony klakson (wymiana na nowy). Marzec 2021 Naprawa WEBASTO - wymiana pompy wody - koszt pompy ok. 700 zł (ori) |
Autor: | void [ 29.mar.2021 00:53:00 ] |
Tytuł: | Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++ |
Fajna ta Ce Pjontka, taka nie za wolna, nie za szybka, no i doinwestowana. |
Autor: | Morgi [ 29.mar.2021 07:32:55 ] |
Tytuł: | Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++ |
Po prostu prima-sot. |
Autor: | Zarathustra [ 29.mar.2021 13:21:15 ] |
Tytuł: | Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++ |
Audik sprawny, dostał drugie miejsce w garażu i będzie czekał na klienta Tera zabieram się za bete, bo coś tam muszę podłubać. |
Autor: | Dymian [ 03.kwi.2021 22:47:54 ] |
Tytuł: | Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++ |
A co tam się u"drookash" dzieje, że się nie pojawia na forum? Kiedyś nawet w tym wątku czasem się pojawiał przy Twoich poczynaniach, a teraz ponad 2 lata ciszy. |
Autor: | Zarathustra [ 04.kwi.2021 00:05:33 ] |
Tytuł: | Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++ |
Dymian napisał(a): A co tam się u"drookash" dzieje, że się nie pojawia na forum? Kiedyś nawet w tym wątku czasem się pojawiał przy Twoich poczynaniach, a teraz ponad 2 lata ciszy. Szczerze to nie wiem.. czasem się odezwał na messengerze jak go zaczepiłem, a tak cisza.. |
Strona 8 z 9 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |