.: AUDI KLUB POLSKA :.
http://www.audiklub.org/forum/

[A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=133083
Strona 8 z 8

Autor:  Zarathustra [ 18.sty.2019 19:41:47 ]
Tytuł:  Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++

Na szybko foto z rąsi :)

Obrazek

Autor:  tomeksopot [ 18.sty.2019 21:19:09 ]
Tytuł:  Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++

robi robotę!! :)
tak jak podejrzewałem ;)

Autor:  Zarathustra [ 18.sty.2019 21:26:50 ]
Tytuł:  Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++

Wygląda obłędnie, tylko się ślizga trochę..

Autor:  Zarathustra [ 31.mar.2019 20:50:52 ]
Tytuł:  Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++

Zarathustra napisał(a):
Podbijam

Zarathustra napisał(a):
[27.07.2015]
Auto zmieniło właściciela :)

Do tego dnia zostało jeszcze porobione pare rzeczy:

- wymieniony EGR (Wahler)
- pryśnięta została tylna klapa bo klar schodził w rogu szyby
- wymieniona opornica
- zarobiona nówka wtyczka czujnika temp paliwa + lutowanie w wiazkę
- wymieniony wentylator klimy - nówka GATE
- no i Spanky podłubał i wyszło takie coś:

Obrazek

[EDIT] 27/08/2015

Zrobione zostało:

- nowa pompa tandemowa - PIERBURG - 900 zł
- wymieniony przewód gumowy cieczy chłodzącej pod pompą tandemową - ORI ASO
- wymieniony olej w skrzyni
- wymieniony przegub lewy - LOBRO - 230 zł
- udrożniony został odpływ wody z parownika klimatyzacji
- założone zostały ORI osłony skrzyni i silnika

w najbliższym czasie:

- naprawa czujnika parkowania
- naprawa spryskiwacza tylniej szyby

w dalszej perspektywie:

- wymiana zawiasu na LEMFORDER
- wymiana amortyzatorów przód


EDIT (30-03-2017):
- Wymiana zawiasu na LEMFORDER (komplet) - cena 2200
- Wymiana żarówek z tyłu - grosze
- Wymiana tarcz i hamulców na przodzie - TRW
- Ciągła walka z pompkami ...

EDIT (25-06-2017):
- Naprawa i sprawdzenie pompek w Diesel Service Nadarzyn (okazało się, że pompki są ok, zostały wyczyszczone wraz z kostkami), nowe uszczelnienia, śruby mocujące, stopki
- naprawa wycieraczek (wyczyszczenie mechanizmu + nowe ramiona)
- naprawa spryskiwacza z tyłu (zapchana dysza)
- naprawa czujników poziomowania świateł
- naprawa licznika FIS
- montaż DRL, czujnika zmierzchu (niestety zagapiłem się i zamówiłem DRL działaljące poprzez halogeny....)

EDIT 23-07-2017
- Wymiana wycieraczek z ORI na BOSCH AEROTWIN
- Wymiana przełącznika świateł (uszkodzony)
- Wymiana uszczelki ze spływu turbiny
- Wymiana filtra paliwa (BOSCH)

PS. Pompki działają OK.

EDIT 19-04-2018
- Wymiana przegub prawy - LOBRO
- Naprawa spryskiwacza tylniej szyby (again)
- Poszedł lewy zacisk ręcznego hamulca - niebawem będę wymieniał
- Wymiana czujnika wysokiego ciśnienia w układzie klimatyzacji
- Wymiana klocków ham. z tyłu
- w międzyczasie wymieniłem też świecę w WEBASTO

btw. na jesieni wymieniałem olej, patrze na karteczkę i .. za 3 tys. km znów wymiana, a w majówkę walę na wschód pod ukrainę - czyli w maju wymiana oleju.

26-04-2018
Wpadły nowe oponki Dębica Presto UHP 2 235/45/17

Czerwiec 2018:
- nowy zacisk ham. ręcznego
- nowy olej, filtry (MOTUL 5W30)

Wrzesień 2018:
- Nowy rozrząd INA (przebieg 310 tys km)
- Czyszczenie baku i układu paliwowego
- Nowe opony na zimę YOKOHAMA 235/55/17


Marzec 2019:
- Wymiana lewego zewnętrznego i wewnętrznego przegubu
- wymiana czujnika biegu wstecznego

Autor:  void [ 31.mar.2019 22:05:56 ]
Tytuł:  Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++

Zarath, pompa tandem była ori czy zmieniałeś? W B6 AVF wujka zabiła pompki. Facet, który regenerował w CT wiedział od razu kto jest winowajcą.

Pytanie do posiadaczy AVF/AWX i nie tylko. Czy jest przewidziany interwał wymiany tandem pompy? Lepiej dać 900 zł za pompę niż 2650 zł za regenerację pompek i płukanie układu paliwowego...

Autor:  myszon90 [ 01.kwi.2019 03:02:53 ]
Tytuł:  Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++

Moja tandem pompa w T5 ma 560tkm, pompki tyle samo bez żadnych regeneracji... ;)

Autor:  Zarathustra [ 01.kwi.2019 08:43:33 ]
Tytuł:  Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++

W AVF pompy tandem padają w okolicach 250 - 300 tys km (ciekną) a problem jest taki, że wyciek idzie na przewody gumowe, które nie są odporne na tego typu wycieki. Pompa była ori, zmieniłem na Pierburga. Przewody z ASO.

Autor:  Zarathustra [ 14.kwi.2019 22:42:11 ]
Tytuł:  Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++

Bliskie spotkanie z psem... poszukuję zderzaka, kratki halogenu z halogenem prawy i osłony silnika

Autor:  Zarathustra [ 07.maja.2019 09:12:25 ]
Tytuł:  Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++

Podbijam, auto pojechało do lakiernika, będzie robione:
- zderzak przedni (klejenie + malowanie)
- zderzak tylni (malowanie obcierki i zadrapań)
- błotnik lewy tylni (malowanie obcierki)
- błotnik prawy przedni (klepanie i malowanie (po spotkaniu z psem))
- doły drzwi przednich pasażera i kierowcy (pojawiły się ogniska rudej, mało widoczne, ale jak już będzie u lakiernika niech zrobi)

EDIT:
Auto odebrane od lakiernika
Robotę oceniam na 4 w skali 1-5.
Koszt 2 tysiące pln brutto. (z tym że zrobił doły wszystkich drzwi)

Autor:  Zarathustra [ 16.paź.2019 19:29:53 ]
Tytuł:  Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++

Podbijam

Cytuj:
Zarathustra napisał(a):
[27.07.2015]
Auto zmieniło właściciela :)

Do tego dnia zostało jeszcze porobione pare rzeczy:

- wymieniony EGR (Wahler)
- pryśnięta została tylna klapa bo klar schodził w rogu szyby
- wymieniona opornica
- zarobiona nówka wtyczka czujnika temp paliwa + lutowanie w wiazkę
- wymieniony wentylator klimy - nówka GATE
- no i Spanky podłubał i wyszło takie coś:

Obrazek

[EDIT] 27/08/2015

Zrobione zostało:

- nowa pompa tandemowa - PIERBURG - 900 zł
- wymieniony przewód gumowy cieczy chłodzącej pod pompą tandemową - ORI ASO
- wymieniony olej w skrzyni
- wymieniony przegub lewy - LOBRO - 230 zł
- udrożniony został odpływ wody z parownika klimatyzacji
- założone zostały ORI osłony skrzyni i silnika

w najbliższym czasie:

- naprawa czujnika parkowania
- naprawa spryskiwacza tylniej szyby

w dalszej perspektywie:

- wymiana zawiasu na LEMFORDER
- wymiana amortyzatorów przód


EDIT (30-03-2017):
- Wymiana zawiasu na LEMFORDER (komplet) - cena 2200
- Wymiana żarówek z tyłu - grosze
- Wymiana tarcz i hamulców na przodzie - TRW
- Ciągła walka z pompkami ...

EDIT (25-06-2017):
- Naprawa i sprawdzenie pompek w Diesel Service Nadarzyn (okazało się, że pompki są ok, zostały wyczyszczone wraz z kostkami), nowe uszczelnienia, śruby mocujące, stopki
- naprawa wycieraczek (wyczyszczenie mechanizmu + nowe ramiona)
- naprawa spryskiwacza z tyłu (zapchana dysza)
- naprawa czujników poziomowania świateł
- naprawa licznika FIS
- montaż DRL, czujnika zmierzchu (niestety zagapiłem się i zamówiłem DRL działaljące poprzez halogeny....)

EDIT 23-07-2017
- Wymiana wycieraczek z ORI na BOSCH AEROTWIN
- Wymiana przełącznika świateł (uszkodzony)
- Wymiana uszczelki ze spływu turbiny
- Wymiana filtra paliwa (BOSCH)

PS. Pompki działają OK.

EDIT 19-04-2018
- Wymiana przegub prawy - LOBRO
- Naprawa spryskiwacza tylniej szyby (again)
- Poszedł lewy zacisk ręcznego hamulca - niebawem będę wymieniał
- Wymiana czujnika wysokiego ciśnienia w układzie klimatyzacji
- Wymiana klocków ham. z tyłu
- w międzyczasie wymieniłem też świecę w WEBASTO

btw. na jesieni wymieniałem olej, patrze na karteczkę i .. za 3 tys. km znów wymiana, a w majówkę walę na wschód pod ukrainę - czyli w maju wymiana oleju.

26-04-2018
Wpadły nowe oponki Dębica Presto UHP 2 235/45/17

Czerwiec 2018:
- nowy zacisk ham. ręcznego
- nowy olej, filtry (MOTUL 5W30)

Wrzesień 2018:
- Nowy rozrząd INA (przebieg 310 tys km)
- Czyszczenie baku i układu paliwowego
- Nowe opony na zimę YOKOHAMA 235/55/17


Marzec 2019:
- Wymiana lewego zewnętrznego i wewnętrznego przegubu
- wymiana czujnika biegu wstecznego

Podbijam, auto pojechało do lakiernika, będzie robione:
- zderzak przedni (klejenie + malowanie)
- zderzak tylni (malowanie obcierki i zadrapań)
- błotnik lewy tylni (malowanie obcierki)
- błotnik prawy przedni (klepanie i malowanie (po spotkaniu z psem))
- doły drzwi przednich pasażera i kierowcy (pojawiły się ogniska rudej, mało widoczne, ale jak już będzie u lakiernika niech zrobi)

EDIT:
Auto odebrane od lakiernika
Robotę oceniam na 4 w skali 1-5.
Koszt 2 tysiące pln brutto. (z tym że zrobił doły wszystkich drzwi)


Przebieg 330 tys., wrzesień 2019, zrobione:
- filtry, płyny (mann, motul 5w30) - 600 zł
- obszyta na nowo podsufitka (w kolorze oryginału) - 500 zł
- naprawa spryskiwacza klapy

Autor:  Dymian [ 17.paź.2019 20:12:53 ]
Tytuł:  Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++

Podsufitkę demontowałeś sam czy firma zrobiła od A do Z?

Autor:  Zarathustra [ 20.paź.2019 19:59:34 ]
Tytuł:  Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++

Firma zrobiła od A do Z

Autor:  Zarathustra [ 06.sie.2020 13:24:01 ]
Tytuł:  Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++

Zarathustra napisał(a):
Podbijam

Cytuj:
Zarathustra napisał(a):
[27.07.2015]
Auto zmieniło właściciela :)

Do tego dnia zostało jeszcze porobione pare rzeczy:

- wymieniony EGR (Wahler)
- pryśnięta została tylna klapa bo klar schodził w rogu szyby
- wymieniona opornica
- zarobiona nówka wtyczka czujnika temp paliwa + lutowanie w wiazkę
- wymieniony wentylator klimy - nówka GATE
- no i Spanky podłubał i wyszło takie coś:

Obrazek

[EDIT] 27/08/2015

Zrobione zostało:

- nowa pompa tandemowa - PIERBURG - 900 zł
- wymieniony przewód gumowy cieczy chłodzącej pod pompą tandemową - ORI ASO
- wymieniony olej w skrzyni
- wymieniony przegub lewy - LOBRO - 230 zł
- udrożniony został odpływ wody z parownika klimatyzacji
- założone zostały ORI osłony skrzyni i silnika

w najbliższym czasie:

- naprawa czujnika parkowania
- naprawa spryskiwacza tylniej szyby

w dalszej perspektywie:

- wymiana zawiasu na LEMFORDER
- wymiana amortyzatorów przód


EDIT (30-03-2017):
- Wymiana zawiasu na LEMFORDER (komplet) - cena 2200
- Wymiana żarówek z tyłu - grosze
- Wymiana tarcz i hamulców na przodzie - TRW
- Ciągła walka z pompkami ...

EDIT (25-06-2017):
- Naprawa i sprawdzenie pompek w Diesel Service Nadarzyn (okazało się, że pompki są ok, zostały wyczyszczone wraz z kostkami), nowe uszczelnienia, śruby mocujące, stopki
- naprawa wycieraczek (wyczyszczenie mechanizmu + nowe ramiona)
- naprawa spryskiwacza z tyłu (zapchana dysza)
- naprawa czujników poziomowania świateł
- naprawa licznika FIS
- montaż DRL, czujnika zmierzchu (niestety zagapiłem się i zamówiłem DRL działaljące poprzez halogeny....)

EDIT 23-07-2017
- Wymiana wycieraczek z ORI na BOSCH AEROTWIN
- Wymiana przełącznika świateł (uszkodzony)
- Wymiana uszczelki ze spływu turbiny
- Wymiana filtra paliwa (BOSCH)

PS. Pompki działają OK.

EDIT 19-04-2018
- Wymiana przegub prawy - LOBRO
- Naprawa spryskiwacza tylniej szyby (again)
- Poszedł lewy zacisk ręcznego hamulca - niebawem będę wymieniał
- Wymiana czujnika wysokiego ciśnienia w układzie klimatyzacji
- Wymiana klocków ham. z tyłu
- w międzyczasie wymieniłem też świecę w WEBASTO

btw. na jesieni wymieniałem olej, patrze na karteczkę i .. za 3 tys. km znów wymiana, a w majówkę walę na wschód pod ukrainę - czyli w maju wymiana oleju.

26-04-2018
Wpadły nowe oponki Dębica Presto UHP 2 235/45/17

Czerwiec 2018:
- nowy zacisk ham. ręcznego
- nowy olej, filtry (MOTUL 5W30)

Wrzesień 2018:
- Nowy rozrząd INA (przebieg 310 tys km)
- Czyszczenie baku i układu paliwowego
- Nowe opony na zimę YOKOHAMA 235/55/17


Marzec 2019:
- Wymiana lewego zewnętrznego i wewnętrznego przegubu
- wymiana czujnika biegu wstecznego

Podbijam, auto pojechało do lakiernika, będzie robione:
- zderzak przedni (klejenie + malowanie)
- zderzak tylni (malowanie obcierki i zadrapań)
- błotnik lewy tylni (malowanie obcierki)
- błotnik prawy przedni (klepanie i malowanie (po spotkaniu z psem))
- doły drzwi przednich pasażera i kierowcy (pojawiły się ogniska rudej, mało widoczne, ale jak już będzie u lakiernika niech zrobi)

EDIT:
Auto odebrane od lakiernika
Robotę oceniam na 4 w skali 1-5.
Koszt 2 tysiące pln brutto. (z tym że zrobił doły wszystkich drzwi)


Przebieg 330 tys., wrzesień 2019, zrobione:
- filtry, płyny (mann, motul 5w30) - 600 zł
- obszyta na nowo podsufitka (w kolorze oryginału) - 500 zł
- naprawa spryskiwacza klapy

Sierpień 2020
Zakupiony box dachowy INTER PACK TRAXER 6.6 + belki i winda. Z napraw naprawiony klakson (wymiana na nowy).

Autor:  void [ 06.sie.2020 20:31:49 ]
Tytuł:  Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++

Przez trumnę wzrośnie spalanie. :D

Autor:  Zarathustra [ 26.sie.2020 22:54:29 ]
Tytuł:  Re: [A6 C5 1.9TDI] Tym razem DIESEL-ek OEM++

void napisał(a):
Przez trumnę wzrośnie spalanie. :D


Niekoniecznie, bo 2 razy nie muszę jechać :D

Strona 8 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/