.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.mar.2024 13:32:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 80 B2 sedan 1.8 DS -> 2.2 KV -> 2.3 7A
PostNapisane: 11.kwi.2015 13:41:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2015 12:46:37
Posty: 153
Lokalizacja: Kołobrzeg
Auto: 80 B2 2.3 7A
Obrazek

Witam,
moje auto to Audi 80 B2 z 1985r z silnikiem 1.8 DS + LPG

Moje Audi odkupiłem od starszego Pana, który postanowił pozbyć się auta którym i tak nie mógł już jeździć. Auto przez ostatni czas (do końca nie wiem jak długi) stacjonowało w stodole pośród siana przez co miało ciepło i sucho i pewnie to uratowało je przed rdzewieniem. Audi posiadało masę różnorakich rozwiązań, których nawet Macgyver by się nie powstydził. Poniżej zdjęcie zaraz po zakupie, zaniedbane auto, zakurzone, każde koło z inną felgą i innym bieżnikiem. Całe szczęście, że miałem przy sobie 13-tkę, bo zapłon był totalnie nieustawiony, myślę, że to było głównym powodem sprzedaży, bo właściciel mówił, że auto wcale nie ma mocy, pomimo remontu głowicy...;P
Po małym zabiegu auto odzyskało wigor i można było wracać do domu...

Obrazek

Na dzień dobry auto otrzymało nowe obuwie, nowy olej, płyny ustrojowe, filtry.
Na zdjęciu widać jak prostym domowym sposobem można zapobiec łapaniu lewego powietrza przez gaźnik...po prostu nakleić na maskę kawał gąbki ;P

Obrazek

Zawieszenie było z wersji cross country więc spokojnie można było śmigać w terenie. Ale, że ma to być auto do cruisingu...

Obrazek

Przyszedł czas na obniżenie auta -30mm

Obrazek

Efekt obniżania - dla mnie satysfakcjonujący, nie jestem fanem gleby

Obrazek

Zakupiłem blendę na alledrogo, miała być 80/90 ale jak to zwykle w życiu była od 100...więc trzeba było ją przystosować. Jak znajdę oryginalną to wymienię...
(Tego niepasującego tłumika końcowego z B3 też już nie ma)

Obrazek

Jako, że zawsze chciałem mieć pod maską 5 cylindrów...a trafił się dawca, długo się nie zastanawiałem. Audi 90 2.2 KV '87 skrzynia ALP. Silnik w stanie idealnym, żadnego falowania, gubienia zapłonów, aż miło się słucha pracy rzędowej 5.
Do przeszczepu idzie silnik, skrzynia, całe zawieszenie, wiązka.

Obrazek

Obrazek

Słowo się rzekło...Silnik i sanki broniły się jak mogły, ale w końcu się udało. Za to buda chyba ze strachu nie chciała opuścić garażu i nawet spojlerem próbowała trzymać się za próg ;P

Obrazek

Silnik i skrzynia, uświnione, na pewno pod "nowym" silnikiem znajdzie się plastikowa osłona.

Obrazek

Jako że nastąpiła zmiana planów z weekendowego swapu na bardziej kompleksowe podejście, postanowiłem odciążyć silnik o parę kilo brudu ;-)

A tak serio, to układ wspomagania w 90 był nieszczelny i okleił cały silnik, skrzynię i sanki mega syfem.


Przed

Obrazek

Po

Obrazek

Może na zdjęciu nie widać ale w rzeczywistości jest na prawdę duża różnica. Mam nadzieję że nic się nie zalało i silnik odpali po założeniu... :-/
Takich myć było jeszcze dwa... :-D

Pajęczyna z B3, zaczynam walkę i układanie instalacji w mojej b2.

Obrazek

Wyzwanie jest ;-)

Łapy silnika faktycznie same układają się do podłużnic i pasują bez większego rozmierzania.

Obrazek


Z grubszych spraw jakie mi zostały to dopasowanie lewarka zmiany biegów z b3, tak aby podchodziły mi już prawie wszystkie "nowoczesne" skrzynie.
Zamocowanie pompy paliwa i filtra, i wymiana zbiornika paliwa, chociaż nie wiem czy to konieczne. Może ktoś mi podpowie?

Obrazek

Zegary mam już dopasowane, ramki i ścieżki pocięte, zostały do przelutowania ścieżki od kierunków, kto robił to wie o co chodzi. oraz dospawanie plastików w narożnikach.

ObrazekObrazek

Chciałem wymienić tylko rozrząd, ale...ukręciła się śruba na kole rozrządu wału!!!Cały dzień rozwiercania (śruba klasa 15.8) Przerobiliśmy z tatą i wujkiem cały zestaw wierteł od 4-16...masakra. Tu wielkie podziękowania dla wszystkich, którzy wiercili ;P
Skoro już wymieniam śrubę to i koło rozrządu górne (30 lat odcisnęło na nim piętno ;P) i dolne (miało luz na klinie), skoro to już miałem zdjęte, to zrzuciłem wałek i wymieniłem uszczelniacze zaworów i szklanki.

(zwrócicie uwagę na narzędzie do odpinania zaworów...potrzeba matką wynalazku)

Obrazek

Super to wygląda takie stare a takie nowe :mrgreen: Co najważniejsze głowica nie jest popękana, jedyny minus to delikatne luzy w prowadnicach zaworów.

Obrazek

Obrazek

Miska olejowa, wszystkie pokrywy i osłony dostały nowy lakier, bo po starym nie było śladu

Obrazek

Silnik złożony dziś wpada do auta...nareszcie... :-P

Obrazek

Efekty dalszej walki.

Obrazek

Silnik mieści się super, łapy pasują idealnie, skrzynia z B3 potrzebuje delikatnego dystansu pod poduszką, ale też jest dobrze.
Teraz tylko montaż sanek z wahaczami i mcpersonami, podpinanie elektryki i mocowanie pompy paliwa, .

Na sam koniec zostawiam sobie tylną belkę z hamulcami tarczowymi.

Trafiła mi się wreszcie blenda oryginał Hella niepopękana, niepodrapana, wygląda jak nówka. Kolejny super zakup za rozsądną cenę...takie lubię :-P
(Współczynnik zaje...ści x10 )

Będę mógł się wreszcie pozbyć ciętej blendy od Audi 100.

Obrazek

Ostatnia część mechaniczna jaka została do przeswapowania. Tylna belka z hamulce na tarczy.

Podstawa grzebania w aucie... Jak coś się lepiej rozpędza to musi też lepiej zwalniać ;-)

Obrazek

Wszystko idzie do wyczyszczenia i do przemalowania.

Zaciski dawca miał nowe więc odchodzi sprawa regeneracji.

Obrazek

Tarcze do przetoczenia bo się porobiły progi. Czy jest jakaś szansa, że ktoś wkładał za małe klocki? Orientujecie się czy to wogóle możliwe?

Obrazek.

Tak to już wygląda pod maską. Cieszy mnie ten widok. Bo pracy było sporo.

Obrazek

Została jeszcze sprawa dokończenia hybrydy zegarów i podłączenia wiązki z b3 do akcesoriów z b2.

Mam nadzieję, że nie zmieniali kolorów przewodów ;-) To się już niedługo okaże.

Mechanicznie auto skończone.

Czas na cięcie, gięcie, lutowanie czyli swap wiązki.

Obrazek

Jako, że moja robota musi zrobiona jak z fabryki i wytrzymać kolejne 30 lat, to dobrze rozkminić schemat i nauczyć się go na pamięć ;P

Hybryda wiązki gotowa ;P

Obrazek


Obrazek

Auto zagadało, od strzała (w 0:16s) :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=OQzVaDyF ... e=youtu.be

Powoli ogarniam środek, dużo czasu zeszło na pasowaniu zegarów do deski rozdzielczej. Trzeba było ciąć mocowanie kolumny kierowniczej i wykombinować trochę inne prowadzenie rury do lewej kratki nawiewu.

Bardzo mnie cieszy bo jestem już na ostatniej prostej :-P

Tak to wygląda teraz. Zostało tylko wypełnienie narożników w zegarach.

Obrazek

Autko poskładane, jeżdżące.

Stage II to lakier - ale to za chwilę. Muszę się nim nacieszyć :mrgreen:

Najlepsza była mina diagnosty, który rozemocjonowany wyszedł z kanału i zapytał. "To wszystko w zawieszeniu Pan ma nowe? Te zaciski, tarcze, przewody, amortyzatory?" - odpowiedziałem mu: "Tak, jest to nowe 30 letnie auto" ;-)

Taki mały smaczek, którego nie mogło zabraknąć.
Obrazek

Zestaw naprawczy + małe odświeżenie i oto taki efekt. Jarzma jeszcze schną dostaną nowe gumki na prowadnikach.
Jak ja lubię takie puzzle.

Obrazek

W poszukiwaniu wypadających zapłonów

Obrazek

Kolejne puzzle do kolekcji...

Obrazek

Ani to Turbo ani quattro ani Ur...to niech chociaż kierownica będzie

Obrazek

Idzie wiosna czas na mały up!

Obrazek

Kolejny rodział :D

Jako że silnik KV nie wytrzymał presji ;P czas na coś bardziej męskiego

Wiązka na aucie, wszystko pospinane pod deską, co prawda był pewien problem z upchnięciem ECU ale się udało,
silnik siedzi idealnie na łapach czeka na uzbrojenie, gdyby nie weekend świąteczny jutro byłoby odpalanie...
Obrazek

Szczerze powiedziawszy zmiana z KV na 7A to banalna zabawa,mając podnośnik do dyspozycji taki swap to 1 dzień roboczy... :mrgreen:

Dotarł kolejny element układanki...bez tego nie mogłem składać dalej.
Tak czy inaczej dowiedziałem się że wcale nie mam Audi B2 tylko Passata '10
Obrazek

Kolejna aktualizacja,
niestety okazało się, że miejsca jest delikatnie za mało na ori puchę do filtra, więc jestem zmuszony ;-) założyć przepływkę z 2.8 i do tego stożek. Zobaczymy jak to się sprawdzi, bo nie bardzo mi się chce kroić fartuch nadkola.

Obrazek

No i odpalił, super bo od strzała.

https://www.youtube.com/watch?v=zX5Jk65-tUk&feature=youtu.be

Zastanawia mnie tylko ten gwizd po zgaszeniu, to sucha pompa wspomagania czy przedmuchy do skrzyni korbowej przez pierścienie? Rozwieje ktoś moje wątpliwości?

_________________
Audi 80 B2a 1.8 DS->2.2 KV->2.3 7A Historia autka w moich rękach
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi A3 8P 2.0TQ
Audi S6 Avant
Obrazek


Ostatnio edytowano 12.kwi.2015 11:22:25 przez Wojtek80B2, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 sedan 1.8 DS -> 2.2 KV -> 2.3 7A
PostNapisane: 11.kwi.2015 15:44:38 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
no no, dobrze to wygląda kolego :)

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 sedan 1.8 DS -> 2.2 KV -> 2.3 7A
PostNapisane: 11.kwi.2015 19:35:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2008 00:43:30
Posty: 385
Lokalizacja: Wrocław
Buda piękna, pod maską też fajnie to upchnięte. Pokażj jak jedzie 7a w tej lekkiej budzie jak już będzie mobilne :)

_________________
C3 1.8S Pb+LPG 2007-06.10.2009 [*]
C3 2.2E Pb 2009-2020
B3 1.8S Pb+LPG 2013-2016
B5 1.8T Pb 2016-2021
D2 4.2 Pb+LPG 2021-?
B5 2.8Q Pb+LPG 2021-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 sedan 1.8 DS -> 2.2 KV -> 2.3 7A
PostNapisane: 11.kwi.2015 20:31:24 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5191
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Nie wiem czy to gwizd ale ja słysze bardziej "syk" z dolotu, który jest normalny. Moje 7A i NM też tak robiły. Obezna zabawka ABF robi podobnie - zwłaszcza jak nie ma seryjnej puszki dolotu.

Chyba, że chodzi o jakiś inny dźwięk, którego ja nie słysze...

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 sedan 1.8 DS -> 2.2 KV -> 2.3 7A
PostNapisane: 22.kwi.2015 21:27:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2015 12:46:37
Posty: 153
Lokalizacja: Kołobrzeg
Auto: 80 B2 2.3 7A
Panowie wydział komunikacji ładnie wpisał do dowodu to co wcześniej potwierdził diagnosta. Od dziś jestem właścicielem Audi 80 2.3 20V.

Coś nie mam szczęścia do nagrywania filmików. Telefon postanowił się rozładować, więc przejazd jest tylko w jedną stronę ;-)
P.S. Wydech seria B3, warczy airbox Simota...

https://youtu.be/HQOzKCpk8uk

Co do gwizdu w silniku. Podłączyłem odmę pod króciec krokowego w kolektorze dolotowym, już wiem że nie powinno tak się robić...odma poszła w powietrze. ładnie wkomponowała się w nadkole...czasem tylko zadymi się jak z rozgrzanych hamulców. ;)

_________________
Audi 80 B2a 1.8 DS->2.2 KV->2.3 7A Historia autka w moich rękach
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi A3 8P 2.0TQ
Audi S6 Avant
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 sedan 1.8 DS -> 2.2 KV -> 2.3 7A
PostNapisane: 22.kwi.2015 21:29:46 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5191
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Zainwestuj w OCT + filterek i nikt Ci się nie przyczepi do odmy oraz nei będzie dymków. Ładnie gada. Podoba mi się. Co do rejestracji to jednak lepiej chyba było dać 90 2,3 20V - pryznajmniej nie miałbyś problemów z OC.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 sedan 1.8 DS -> 2.2 KV -> 2.3 7A
PostNapisane: 23.kwi.2015 20:51:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2015 12:46:37
Posty: 153
Lokalizacja: Kołobrzeg
Auto: 80 B2 2.3 7A
Pewnie nie głupi to pomysł z tym Catch tankiem, zobaczę, bo póki co moje rozwiązanie sprawdza się idealnie. Silnik nie rzyga olejem więc nie jest źle.

@Lu_cash dzięki za wywiązanie się z obietnic i fajną motorownię! Polecam kolegę :peace:

_________________
Audi 80 B2a 1.8 DS->2.2 KV->2.3 7A Historia autka w moich rękach
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi A3 8P 2.0TQ
Audi S6 Avant
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 sedan 1.8 DS -> 2.2 KV -> 2.3 7A
PostNapisane: 26.kwi.2015 00:38:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2008 00:43:30
Posty: 385
Lokalizacja: Wrocław
Fajny gang i opakowanie, tylko trzeba uważać teraz na przednie kapcie przy ruszaniu :D

_________________
C3 1.8S Pb+LPG 2007-06.10.2009 [*]
C3 2.2E Pb 2009-2020
B3 1.8S Pb+LPG 2013-2016
B5 1.8T Pb 2016-2021
D2 4.2 Pb+LPG 2021-?
B5 2.8Q Pb+LPG 2021-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 sedan 1.8 DS -> 2.2 KV -> 2.3 7A
PostNapisane: 29.maja.2015 07:53:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2015 12:46:37
Posty: 153
Lokalizacja: Kołobrzeg
Auto: 80 B2 2.3 7A
Byłem zmierzyć AFR aby mieć spokojną głowę jak wygląda sprawa przepływki z 2.8 i wtrysków bez opornic i okazało się że AFR wychodzi 10.3-11 czyli jest za bogato, czy istnieje sposób żeby bez integrowania w sterownik silnika poprawić skład mieszanki?

Jest stożek i luźniejszy dolot więc powietrza powinno być wystarczająco, nawet obawiałem się że może być za ubogo a tu taka niespodzianka...

Czy kręcąc aparatem mogę przyspieszyć zapłon, czy sterownik i tak sam pomimo błędnego wskazania OT (delikatnie przyspieszonego) sam dobierze optymalny punkt zapłonu?

Czy w jakiś inny sposób oprócz dokładania turbiny :) mogę poprawić ilość powietrza?

Silnik nie dławi się, bardzo fajnie wkręca się na obroty, ale sama myśl o tym że tyle paliwa się marnuje, a można byłby to przekuć na koniki nie daje mi spokoju ;)

_________________
Audi 80 B2a 1.8 DS->2.2 KV->2.3 7A Historia autka w moich rękach
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi A3 8P 2.0TQ
Audi S6 Avant
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 sedan 1.8 DS -> 2.2 KV -> 2.3 7A
PostNapisane: 30.maja.2015 13:23:44 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4386
Lokalizacja: Wrocław
Możesz wykonać dwie rzeczy, spolerować przepustnicę + wywalić link i zrobić porting głowcicy. Ale optymalnie nadal nie będzie. Możesz też założyć ustawiany regulator ciśnienia paliwa, ale to musi być coś z górnej półki, bo jak tani szlag trafi, to może Ci załatwić silnik.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 sedan 1.8 DS -> 2.2 KV -> 2.3 7A
PostNapisane: 30.maja.2015 19:43:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2015 12:46:37
Posty: 153
Lokalizacja: Kołobrzeg
Auto: 80 B2 2.3 7A
Sprawa się rozwiązała. Airbox był prawie połową średnicy utworu zaparty o gumę uszczelniającą gniazdo żarówki w lampie. Afr 12-13.5 hamownia wypluła 182km 244Nm wynik uważam za świetny.
Przepustnica spolerowana, krążek bez klina przepływka zmodzona, świecie beru. Bardzo lubię ten silnik.

_________________
Audi 80 B2a 1.8 DS->2.2 KV->2.3 7A Historia autka w moich rękach
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi A3 8P 2.0TQ
Audi S6 Avant
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 sedan 1.8 DS -> 2.2 KV -> 2.3 7A
PostNapisane: 01.cze.2015 22:44:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.kwi.2010 16:48:09
Posty: 625
Auto: A8 D3 '08
Właściwe auto i właściwy silnik. Kawał dobrej roboty :)

_________________
VW Corrado 2.0 16v 9a '94 2016-20--
Audi Coupe 2.8 v6 AHH '96 2019-20--
VW T5 1.9 TDi AXC '05 2020-20--
Audi A3 8P 2.0 TDI BMM '06 2017-20--


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 sedan 1.8 DS -> 2.2 KV -> 2.3 7A
PostNapisane: 02.cze.2015 07:57:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.mar.2015 20:45:38
Posty: 55
Auto: Audi 5000 C2
Oh my god :peace: :peace:

zaciski przód od czego?

_________________
Moje miłości:
Audi A6 C4 AEL'96 quattro Eco Power by "To_JA_!"
Audi 5000 C2 '82 na FB


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 sedan 1.8 DS -> 2.2 KV -> 2.3 7A
PostNapisane: 03.cze.2015 11:49:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2015 12:46:37
Posty: 153
Lokalizacja: Kołobrzeg
Auto: 80 B2 2.3 7A
Zaciski Girling 60 z Audi S2/Coupe.

_________________
Audi 80 B2a 1.8 DS->2.2 KV->2.3 7A Historia autka w moich rękach
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi A3 8P 2.0TQ
Audi S6 Avant
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 sedan 1.8 DS -> 2.2 KV -> 2.3 7A
PostNapisane: 03.cze.2015 18:13:28 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Dobra robota, tylko szkoda zegarów z B2 :)
Gada fajnie i pewnie nawet jakoś jedzie ;)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 sedan 1.8 DS -> 2.2 KV -> 2.3 7A
PostNapisane: 03.cze.2015 18:55:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2015 12:46:37
Posty: 153
Lokalizacja: Kołobrzeg
Auto: 80 B2 2.3 7A
Fajnie jedzie. A3 2.0tfsi q zostaje w tyle ... Znajome BMki już się nie chcą ścigać.:-D

_________________
Audi 80 B2a 1.8 DS->2.2 KV->2.3 7A Historia autka w moich rękach
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi A3 8P 2.0TQ
Audi S6 Avant
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 sedan 1.8 DS -> 2.2 KV -> 2.3 7A
PostNapisane: 03.cze.2015 18:58:43 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Ta buda jeździ żwawo z DS-em pod maską to co się dziwić :peace:

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 sedan 1.8 DS -> 2.2 KV -> 2.3 7A
PostNapisane: 03.cze.2015 20:49:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2015 12:46:37
Posty: 153
Lokalizacja: Kołobrzeg
Auto: 80 B2 2.3 7A
Co do zegarów to skrzynia ALP możliwie jedna z dłuższych jest juz na kabelkach a nie na lince...

_________________
Audi 80 B2a 1.8 DS->2.2 KV->2.3 7A Historia autka w moich rękach
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi A3 8P 2.0TQ
Audi S6 Avant
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 sedan 1.8 DS -> 2.2 KV -> 2.3 7A
PostNapisane: 09.cze.2015 23:23:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2015 12:46:37
Posty: 153
Lokalizacja: Kołobrzeg
Auto: 80 B2 2.3 7A
Pod maską wszystko ogarnięte. Zostało jeszcze poukładać kabelki tak jak bym tego chciał i doczyścić komorę z zabrudzeń.

Jest męsko, czyli tak jak miało być...

Obrazek

_________________
Audi 80 B2a 1.8 DS->2.2 KV->2.3 7A Historia autka w moich rękach
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi A3 8P 2.0TQ
Audi S6 Avant
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 sedan 1.8 DS -> 2.2 KV -> 2.3 7A
PostNapisane: 21.lip.2015 09:07:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2015 12:46:37
Posty: 153
Lokalizacja: Kołobrzeg
Auto: 80 B2 2.3 7A
Wreszcie udało mi się zanabyć nabę, jak się okazało i tak potrzebny był mały custom, ale do tego się przyzwyczaiłem, że "wszystko pasuje". Najważniejsze, że kierownica już na miejscu. Środek uważam za skończony teraz czas na lakier.

Z listy prac wygląda to tak:

Silnik - gotowe
Zawieszenie - gotowe
Wnętrze - gotowe
Wydech - gotowe
Lakier - w planach

Obrazek

_________________
Audi 80 B2a 1.8 DS->2.2 KV->2.3 7A Historia autka w moich rękach
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi A3 8P 2.0TQ
Audi S6 Avant
Obrazek


Ostatnio edytowano 21.sie.2015 11:48:12 przez Wojtek80B2, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: