.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2024 01:39:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: S6 C5 Avant by adrian1115
PostNapisane: 14.sty.2016 21:54:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
adrian1115 napisał(a):
Płyn do wspomagania mineral zielony - Febi


Zlej to gówno(siki) i wlej oryginalny płyn. :zly:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 C5 Avant by adrian1115
PostNapisane: 14.sty.2016 21:57:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2015 09:45:06
Posty: 23
Lokalizacja: Mielec
Auto: S6 C5
bloku napisał(a):
Pierwsze słyszę... Ja na pierwszy montaż najczęściej spotykam Knechta.


Niby w internecie pisze, że idzie na pierwszy montaż ale też zbiera dobre opinie więc nie powinno być z nim problemu.

DeS napisał(a):
adrian1115 napisał(a):
Płyn do wspomagania mineral zielony - Febi


Zlej to gówno(siki) i wlej oryginalny płyn. :zly:


A coś konkretniej? Wszyscy jakoś polecają by lać to do układu w Audi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 C5 Avant by adrian1115
PostNapisane: 14.sty.2016 22:01:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Polecać mogą tylko: ci, którzy nie porównali sików z oryginalnym płynem lub ci, którzy żałują kilkunastu dodatkowych złotych na prawidłową pracę swojego układu wspomagania. :)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 C5 Avant by adrian1115
PostNapisane: 14.sty.2016 22:03:58 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5204
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Co by nie mówić to się zgodzę z Pawłem. Na własnej skórze się przekonałem.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 C5 Avant by adrian1115
PostNapisane: 14.sty.2016 22:08:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2015 09:45:06
Posty: 23
Lokalizacja: Mielec
Auto: S6 C5
A co u ciebie bloku było nie tak?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 C5 Avant by adrian1115
PostNapisane: 14.sty.2016 22:12:58 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5204
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Po zalaniu zielonego taniego płynu przytarła się przekładnia. Co prawda w rajdówce ale jednak. Potem nastąpiłą wymiana pompy po rozsadziło płytki w ściankach pompy.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 C5 Avant by adrian1115
PostNapisane: 15.sty.2016 16:49:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2015 09:45:06
Posty: 23
Lokalizacja: Mielec
Auto: S6 C5
Po wymianie wszystko działa bardzo dobrze i pompa ciszej chodzi więc jestem zadowolony i raczej nie będę wymieniał tego płynu chyba, że coś się wysra w układzie to wtedy zaleje oryginał VAGa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 C5 Avant by adrian1115
PostNapisane: 15.sty.2016 17:40:35 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
płyn szybko traci własciwosci, jest cholerny spadek jakosci od pewnego czasu, nie ma duzej roznicy: w aso 1L to 47 zl .

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 C5 Avant by adrian1115
PostNapisane: 15.sty.2016 23:49:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lip.2005 10:12:56
Posty: 549
Lokalizacja: LBI
UFI klepie też dla alfy bardzo dobre jakościowo
u mnie też siedzą

_________________
Alfa 156 2.4 20V
Audi B4 2.0 ABT LPG

Audi B4 2.6 ABC LPG ...
Audi B3 1.8 LPG...
Audi B3 1.6 LPG...
Alfa 156 2.4 JTD...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 C5 Avant by adrian1115
PostNapisane: 19.sty.2016 10:35:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2015 09:45:06
Posty: 23
Lokalizacja: Mielec
Auto: S6 C5
Panowie może ktoś mi tutaj pomoże a mianowicie chce zmienić kodowanie TIPa tak by działały przyciski na kierownicy w trybie D wie ktoś jaki dokładnie kod ma być by wszystko działało jak trzeba?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 C5 Avant by adrian1115
PostNapisane: 19.sty.2016 13:30:52 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5204
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
W przedlifcie nie zadziała. W polifcie jest to do zrobienia bezproblemowo.

Kodowanie:
00000 - Fabryczne kodowanie
00001 - zmiana biegów łagodniejsza i bardziej ekonomiczna - biegi są wrzucane przy niższych obrotach
00010 - włączony DSP
00011 - wyłączone DSP + mniej agresywna zmiana biegów
00012 - tryb nazwijmy to sportowy - wyżej kręci biegi, szybciej reaguje na redukcje
00030 - podniesione ciśnienie o 2 bary z włączonym DSP
00031 - według mnie najbardziej hardcorowe ustawienie bo brak DSP i bardzo agresywna zmiana biegów - może mieć wpływ na szybsze zużycie konwertera i kasety.

Ostatnie dwa kodowania działają tylko w poliftowych skrzyniach. Jeśli masz sterownik poliftowy czyli tryb RNDS to spróbuj sobie każdy z kodów na testy. Jeśli masz RND432 to niestety z kiery tylko podczas trybu +/-.


EDIT:

Spojrzałem na fotki i masz przedliftową skrzynię więc nic nie przekodujesz aby działała zmiana z kiery podczas jazdy na D.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 C5 Avant by adrian1115
PostNapisane: 19.sty.2016 23:30:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2015 09:45:06
Posty: 23
Lokalizacja: Mielec
Auto: S6 C5
No to lipa w takim razie a strasznie by mi się to przydało bo przerzucać fajchę w prawo i lewo co chwile to tak średnio.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 C5 Avant by adrian1115
PostNapisane: 20.sty.2016 12:16:47 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5204
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Zmień kierownicę na RS6kową z łopatkami to będziesz cały czas na tipie jeździł :D

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 C5 Avant by adrian1115
PostNapisane: 20.sty.2016 12:47:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2015 09:45:06
Posty: 23
Lokalizacja: Mielec
Auto: S6 C5
Aż tak kombinować nie chce :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 C5 Avant by adrian1115
PostNapisane: 20.sty.2016 12:53:28 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5204
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Zero kombinacji. plug&drive

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: S6 C5 Avant by adrian1115
PostNapisane: 05.lut.2016 11:42:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.paź.2015 09:45:06
Posty: 23
Lokalizacja: Mielec
Auto: S6 C5
I kolejny mały UPik a więc auto odwiedziło Panów gazowników. Zostały wymienione wszystkie filtry oraz czujnik temperatury na reduktorze bo coś mu odwaliło i na zimnym przełączał od razu na gaz. Wyciek płynu chłodniczego spowodowany był luźnymi opaskami na wężach a więc zostało wszystko dokręcone i teraz jest wszystko na tip top :)

Dodane : 16-03-2016

Kupując eSe miałem nadzieje, że mnie to nie dopadnie a jednak. Zaparkowałem auto dzień wcześniej i wszystko było dobrze ale na drugi dzień nie zdołałem odjechać spod domu :( Diagnoza brak biegów do przodu a do tyłu jedzie normalnie więc skrzynia kaput :( 3 tygodnie bez auta ale wczoraj już odebrałem gotowe auto z serwisu ASB. Do regeneracji poszedł konwerter, wymieniony kosz forwardu (podobno cały się rozsypał), nowy olej i filtry. Mocno wydrenowała ta awaria moją kieszeń ale od wczoraj nie schodzi mi banan z twarzy bo autko jeździ jak marzenie :) Mam nadzieję, że już więcej nie spłata mi takiego figla.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 56 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: