.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.mar.2024 22:56:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 2.7 BiT i moje perypetie z nim.
PostNapisane: 19.cze.2016 11:56:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
Jakiś czas temu nabyłem coś większego mocniejszego oczywiście w manualu.
Fura generalnie zadbana nawet nieco doinwestowana przez poprzedniego właściciela.
Wymagała tylko dopieszczenia.
Tutaj z niepomalowanym jeszcze przednim zderzakiem lampami z all-a oraz Avusach 18" :D


Obrazek

No, ale że się chciało trochę pomodzić to motor został wyszarpany :) .

ObrazekObrazek

No i pacjent juz na stole operacyjnym :D :D

Obrazek

Szybki demontaż sprzegła i turbin :D :D

Obrazek

No i zaczeło się modzenie. Turbiny k03 hybrydy. Takie porównanie przed i po :D :D
W prawym górnym rogu widać nowe większe koło kompresji w całej okazałości :D :D

Obrazek

Co jest lepsze od dużego turba? Dwa duże turba :): . Gotowe do zamontowanie razem ze sprzegłem z rs4.

Obrazek
Obrazek

Wszystko skręcone do kupy gotowe do montażu :) .

Obrazek

Jak większe turba to trzeba i pomyśleć nad paliwem. Dlatego kolejny odcinek
sponsorowała firma bosch. wtryski 440 pompa 040. :):

Obrazek


W miedzy czasie dojechały następne graty. Smic-ki i wydech używka ale ori super sprint 2,75" :D :D .

Obrazek

DP-ki zostały dorobione na wymiar :D :D a całość prezentuję się tak.

ObrazekObrazek

X-pipe może nie wymagany mocno w turbo ale w moim przypadku znacząco wyciszył wydech.
Cicho przyjemnie, a jak trzeba to ryczy :): :peace:

Pojawił się też nowy zderzak z tyłu z otworami pod końcówki wydechu.
(Wiem,wiem lampy z tyłu szału nie robią zostały po poprzednim właścicielu, do tego musiałem zakleić
czerwoną folią białe odblaski bo się niebiescy przyczepili :029: . Niedługo wylecą)

Obrazek

Montaż s-mic. Kierowonice powietrza zostały oczywiście przerobione, ale ich praca pozostawia wiele do życzenia.
Nawet przy predkości 200km/h słacho chłodzą. No ale to etap przejściowy przed fmic. Używam auta na co dzień
dlatego nie chce wywalać chłodnicy oleju wiatraka i halogenów.

Obrazek

Przy okazji zostały zrobione wszystkie rzeczy jak rozrusznik, alternator, nowy rozrząd,odma, uszczelnienie głowic,
płyny, filtry, uszczelki, silikony świece i wszytkie inne pierdoły :diabel: .

Moc narazie szacunkowa ~360KM 550NM po logach. Pomiar miał być zrobiony 5-tym kołem, ale uszkodził się wąż od chłodzenia przy chłodniczce oleju. Strojony był w najgorętszy dzień tego roku :) . ok 20 moze 25 koni ukryte jest w
przednim intercoolerze.

Każda krytykę przyjmuje na klatę :): :peace: .
Pozdrawiam.

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 2.7 BiT i moje perypetie z nim.
PostNapisane: 19.cze.2016 12:04:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2013 13:22:51
Posty: 771
Lokalizacja: DE
Auto: A8 V8 Manual Quattro.
Fajnie dłubiesz-lubie takich :)

_________________
Lubie poprawiać fabryke :)
ByłoObrazekJestObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 2.7 BiT i moje perypetie z nim.
PostNapisane: 19.cze.2016 13:49:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
dżentelmeni o finansach nie rozmawiają, jednak kiedyś chciałem tą drogą pójść- 10k zł pęka przy tej zabawie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 2.7 BiT i moje perypetie z nim.
PostNapisane: 19.cze.2016 22:07:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
MAXA8 , dzięki :)

Dymian napisał(a):
dżentelmeni o finansach nie rozmawiają, jednak kiedyś chciałem tą drogą pójść- 10k zł pęka przy tej zabawie?


lekką ręką :): razem z dolą dla "tjunera" oraz funduszem na fmica, kalkulator zatrzymał się na około about 14k.
Mówimy tu o kosztach samych części, robocizna była po mojej stronie :)

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 2.7 BiT i moje perypetie z nim.
PostNapisane: 19.cze.2016 23:06:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
No to ladne dlubanko. Ostatnio jak gadalismy to wspominales cos o sciganku, gdy dokonczysz projekt. Ale ja nie bede kopal sie z koniem :D

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 2.7 BiT i moje perypetie z nim.
PostNapisane: 20.cze.2016 07:41:35 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
Brawo idziesz dobrą drogą.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 2.7 BiT i moje perypetie z nim.
PostNapisane: 20.cze.2016 10:20:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.lip.2011 16:33:43
Posty: 309
Lokalizacja: Piła
Auto: 90
Ogień w szopie :) podziwiam ludiz któży wyciagają takie silniki. Ja sie boje swoje R5 wyciągnąć a tu V6 biturbo :D

_________________
Audi 90 2.2 10VT Quattro jest
Audi A6 C5 2.4 Quattro jest
Opel Omega Bfl 2.6 było
Mazda 323f BG 1.6 było
Audi 80 1.8 Comfort edition było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 2.7 BiT i moje perypetie z nim.
PostNapisane: 20.cze.2016 20:49:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
Lukasik trzeba się w końcu na spokojnie spotkać i pogadać ;) .
Przejedziesz się i ocenisz jak jeździ biturbo :D :D .

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 2.7 BiT i moje perypetie z nim.
PostNapisane: 21.cze.2016 09:29:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
jakie doładowanie? od ilu obrotow na wyzszych biegach pojawia sie konkretnie doładowanie. do ilu obrotów się kręci?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 2.7 BiT i moje perypetie z nim.
PostNapisane: 21.cze.2016 15:47:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
Doładowanie jest na poziomie 1.15 bara i pompuje już od 2600-2800 rpm praktycznie pełną parą.
Do 7000 rpm na pewno dalej sie boję ;) :peace:

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 2.7 BiT i moje perypetie z nim.
PostNapisane: 10.paź.2016 17:21:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
Dla potomnych jak zamontować 040 bosch do a6 c5 2.7 biturbo. :peace:

Kosz oryginalny do 040 lub przeróbka seryjnego we własnym zakresie.
-> http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=7871

Do tego trzeba dorobić przejściówkę z mosiężnego pręta sześciokątnego,
żeby "położyć" zawór zwrotny :):

Rysunek skrobnąłem na szybko w paincie :D
Obrazek

Trzeba tylko uważać żeby się pompa nie przykleiła do dna baku :!!: :!!:

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: