.: AUDI KLUB POLSKA :.
http://www.audiklub.org/forum/

A6 2.7 BiT i moje perypetie z nim.
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=138402
Strona 1 z 1

Autor:  szewek [ 19.cze.2016 11:56:25 ]
Tytuł:  A6 2.7 BiT i moje perypetie z nim.

Jakiś czas temu nabyłem coś większego mocniejszego oczywiście w manualu.
Fura generalnie zadbana nawet nieco doinwestowana przez poprzedniego właściciela.
Wymagała tylko dopieszczenia.
Tutaj z niepomalowanym jeszcze przednim zderzakiem lampami z all-a oraz Avusach 18" :D


Obrazek

No, ale że się chciało trochę pomodzić to motor został wyszarpany :) .

ObrazekObrazek

No i pacjent juz na stole operacyjnym :D :D

Obrazek

Szybki demontaż sprzegła i turbin :D :D

Obrazek

No i zaczeło się modzenie. Turbiny k03 hybrydy. Takie porównanie przed i po :D :D
W prawym górnym rogu widać nowe większe koło kompresji w całej okazałości :D :D

Obrazek

Co jest lepsze od dużego turba? Dwa duże turba :): . Gotowe do zamontowanie razem ze sprzegłem z rs4.

Obrazek
Obrazek

Wszystko skręcone do kupy gotowe do montażu :) .

Obrazek

Jak większe turba to trzeba i pomyśleć nad paliwem. Dlatego kolejny odcinek
sponsorowała firma bosch. wtryski 440 pompa 040. :):

Obrazek


W miedzy czasie dojechały następne graty. Smic-ki i wydech używka ale ori super sprint 2,75" :D :D .

Obrazek

DP-ki zostały dorobione na wymiar :D :D a całość prezentuję się tak.

ObrazekObrazek

X-pipe może nie wymagany mocno w turbo ale w moim przypadku znacząco wyciszył wydech.
Cicho przyjemnie, a jak trzeba to ryczy :): :peace:

Pojawił się też nowy zderzak z tyłu z otworami pod końcówki wydechu.
(Wiem,wiem lampy z tyłu szału nie robią zostały po poprzednim właścicielu, do tego musiałem zakleić
czerwoną folią białe odblaski bo się niebiescy przyczepili :029: . Niedługo wylecą)

Obrazek

Montaż s-mic. Kierowonice powietrza zostały oczywiście przerobione, ale ich praca pozostawia wiele do życzenia.
Nawet przy predkości 200km/h słacho chłodzą. No ale to etap przejściowy przed fmic. Używam auta na co dzień
dlatego nie chce wywalać chłodnicy oleju wiatraka i halogenów.

Obrazek

Przy okazji zostały zrobione wszystkie rzeczy jak rozrusznik, alternator, nowy rozrząd,odma, uszczelnienie głowic,
płyny, filtry, uszczelki, silikony świece i wszytkie inne pierdoły :diabel: .

Moc narazie szacunkowa ~360KM 550NM po logach. Pomiar miał być zrobiony 5-tym kołem, ale uszkodził się wąż od chłodzenia przy chłodniczce oleju. Strojony był w najgorętszy dzień tego roku :) . ok 20 moze 25 koni ukryte jest w
przednim intercoolerze.

Każda krytykę przyjmuje na klatę :): :peace: .
Pozdrawiam.

Autor:  MAXA8 [ 19.cze.2016 12:04:24 ]
Tytuł:  Re: A6 2.7 BiT i moje perypetie z nim.

Fajnie dłubiesz-lubie takich :)

Autor:  Dymian [ 19.cze.2016 13:49:48 ]
Tytuł:  Re: A6 2.7 BiT i moje perypetie z nim.

dżentelmeni o finansach nie rozmawiają, jednak kiedyś chciałem tą drogą pójść- 10k zł pęka przy tej zabawie?

Autor:  szewek [ 19.cze.2016 22:07:12 ]
Tytuł:  Re: A6 2.7 BiT i moje perypetie z nim.

MAXA8 , dzięki :)

Dymian napisał(a):
dżentelmeni o finansach nie rozmawiają, jednak kiedyś chciałem tą drogą pójść- 10k zł pęka przy tej zabawie?


lekką ręką :): razem z dolą dla "tjunera" oraz funduszem na fmica, kalkulator zatrzymał się na około about 14k.
Mówimy tu o kosztach samych części, robocizna była po mojej stronie :)

Autor:  Lukasik [ 19.cze.2016 23:06:32 ]
Tytuł:  Re: A6 2.7 BiT i moje perypetie z nim.

No to ladne dlubanko. Ostatnio jak gadalismy to wspominales cos o sciganku, gdy dokonczysz projekt. Ale ja nie bede kopal sie z koniem :D

Autor:  Kliku [ 20.cze.2016 07:41:35 ]
Tytuł:  Re: A6 2.7 BiT i moje perypetie z nim.

Brawo idziesz dobrą drogą.

Autor:  Dżejkob [ 20.cze.2016 10:20:34 ]
Tytuł:  Re: A6 2.7 BiT i moje perypetie z nim.

Ogień w szopie :) podziwiam ludiz któży wyciagają takie silniki. Ja sie boje swoje R5 wyciągnąć a tu V6 biturbo :D

Autor:  szewek [ 20.cze.2016 20:49:18 ]
Tytuł:  Re: A6 2.7 BiT i moje perypetie z nim.

Lukasik trzeba się w końcu na spokojnie spotkać i pogadać ;) .
Przejedziesz się i ocenisz jak jeździ biturbo :D :D .

Autor:  Lukasik [ 21.cze.2016 09:29:08 ]
Tytuł:  Re: A6 2.7 BiT i moje perypetie z nim.

jakie doładowanie? od ilu obrotow na wyzszych biegach pojawia sie konkretnie doładowanie. do ilu obrotów się kręci?

Autor:  szewek [ 21.cze.2016 15:47:12 ]
Tytuł:  Re: A6 2.7 BiT i moje perypetie z nim.

Doładowanie jest na poziomie 1.15 bara i pompuje już od 2600-2800 rpm praktycznie pełną parą.
Do 7000 rpm na pewno dalej sie boję ;) :peace:

Autor:  szewek [ 10.paź.2016 17:21:11 ]
Tytuł:  Re: A6 2.7 BiT i moje perypetie z nim.

Dla potomnych jak zamontować 040 bosch do a6 c5 2.7 biturbo. :peace:

Kosz oryginalny do 040 lub przeróbka seryjnego we własnym zakresie.
-> http://sportaudi.pl/viewtopic.php?t=7871

Do tego trzeba dorobić przejściówkę z mosiężnego pręta sześciokątnego,
żeby "położyć" zawór zwrotny :):

Rysunek skrobnąłem na szybko w paincie :D
Obrazek

Trzeba tylko uważać żeby się pompa nie przykleiła do dna baku :!!: :!!:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/