.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.kwi.2024 07:33:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: A6 c4 1996 2.0 AAE
PostNapisane: 04.lut.2017 23:31:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6200
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
obojętnie, byle były dobrane do tego auta, DENSO z jedną elektrodą do tego silnika będą kosztować pewnie naście złotych za szt

powiedz jak jest z ekonomią w tym autku bo mam w planach zrobić mały test na wiązce i ECU z AAE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 c4 1996 2.0 AAE
PostNapisane: 05.lut.2017 07:46:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2017 04:31:34
Posty: 27
Auto: A6 c4 2.0 101KM AAE
Mało nim jeżdżę ale poprzedni właściciel mówił, że 10 trzeba liczyć.

_________________
A4 B5 1.6 AHL 1997
A6 C4 2.0 AAE 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 c4 1996 2.0 AAE
PostNapisane: 09.lut.2017 18:09:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2017 04:31:34
Posty: 27
Auto: A6 c4 2.0 101KM AAE
Kable WN wymieniłem ale nadal to samo.... kable MagnetiMarelli . Po wymianie nie widać różnicy. Czekam na kopułke.

Gdzieś czytałem...,że jeśli układ wydechowy jest nieszczelny to może powodować wibracje ... u mnie układ wydechowy na wysokości fotela pasażera jest takie łączenie i tam przepuszcza.

Edit :
Jest jakies światełko w tunelu ... na zapalonym silniku odpinałem kable WN że świec i przy ostatniej silnik chodził tak samo .
Pomyślałem, że świeca padła ale dla pewności przemieniłem ja na 1 cylinder. I nadal silnik chodził źle . Przy odpinaniu kabli ponownie ostatni cylinder kuleje. Wymieniłem kable i nadal to samo.
Więc wniosek może być taki ,że albo kopulka (na którą czekam) albo ... wtrysk?

_________________
A4 B5 1.6 AHL 1997
A6 C4 2.0 AAE 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 c4 1996 2.0 AAE
PostNapisane: 11.lut.2017 17:53:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2017 04:31:34
Posty: 27
Auto: A6 c4 2.0 101KM AAE
Bingo!

Przewód gumowy który łączy wspomaganie hamulcowe i silnik ....pękł!

Jaki nr tej części?

_________________
A4 B5 1.6 AHL 1997
A6 C4 2.0 AAE 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 c4 1996 2.0 AAE
PostNapisane: 11.lut.2017 18:04:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6200
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
ale to tylko łącznik masz pewnie gumowy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 c4 1996 2.0 AAE
PostNapisane: 11.lut.2017 18:09:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2017 04:31:34
Posty: 27
Auto: A6 c4 2.0 101KM AAE
Dokładnie. Wiem tylko tyle,że to podcisnieniowy przewód. Czy od niego zależy także ciśnienie w układzie hamulcowym?

_________________
A4 B5 1.6 AHL 1997
A6 C4 2.0 AAE 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 c4 1996 2.0 AAE
PostNapisane: 11.lut.2017 18:11:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6200
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Barracuda napisał(a):
Dokładnie. Wiem tylko tyle,że to podcisnieniowy przewód. Czy od niego zależy także ciśnienie w układzie hamulcowym?


zwykły wąż zbrojony może być na odcinku 5cm


Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 c4 1996 2.0 AAE
PostNapisane: 11.lut.2017 18:14:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2017 04:31:34
Posty: 27
Auto: A6 c4 2.0 101KM AAE
Dokladnie ten. Znasz jego Nr?
I powiedz mi do czego jest ten przewód jakie ma zadanie.

_________________
A4 B5 1.6 AHL 1997
A6 C4 2.0 AAE 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 c4 1996 2.0 AAE
PostNapisane: 11.lut.2017 18:17:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6200
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
do wytwarzania podciśnienia w serwie, nr węża masz na zdjęciu ale kup obojętnie jaki zbrojony byle miał fi12mm w środku bo plastikowa rurka jest zakończona kołnierzem, który pasuje akurat na taki wąż


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 c4 1996 2.0 AAE
PostNapisane: 11.lut.2017 18:21:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2017 04:31:34
Posty: 27
Auto: A6 c4 2.0 101KM AAE
Pojadę w pn do aso ...mam nadzieję że nie będą chcieli całego przewodu mi sprzedać.
Czy po wymianie tego przewodu muszę odpowietrzyć hamulce? Pytam bo dopiero co odpowietrzaniem...
Czy jeśli ten przewód jest nieszczelny to być może on jest przyczyną miękkiego pedalu hamulca.

_________________
A4 B5 1.6 AHL 1997
A6 C4 2.0 AAE 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 c4 1996 2.0 AAE
PostNapisane: 11.lut.2017 18:22:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6200
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
w AS0 80zł ale z tego co ETKA podaje to 5m dostaniesz :D

przy nieszczelnym przewodzie podciśnienia pedał powinien być bardziej twardy bo wtedy nie do końca działa wspomaganie hamulca, poza tym hamulec w C4 jest taki trochę gumowaty, nie to co w nowszych autach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 c4 1996 2.0 AAE
PostNapisane: 11.lut.2017 18:31:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2017 04:31:34
Posty: 27
Auto: A6 c4 2.0 101KM AAE
To jadę chyba do budowlanego sklepu może tam znajdę coś ciekawego.

_________________
A4 B5 1.6 AHL 1997
A6 C4 2.0 AAE 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 c4 1996 2.0 AAE
PostNapisane: 11.lut.2017 18:35:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6200
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Barracuda napisał(a):
To jadę chyba do budowlanego sklepu może tam znajdę coś ciekawego.


w motoryzacyjnym też może będzie, na pewno mają fi16 i fi19 bo takie do gazu idą ale zawsze mają na szpulach różne, a jak nie to jakiś Grene czy inny rolniczy, wąż to waż byle był gruby i zbrojony

http://allegro.pl/waz-ukladu-chlodzenia ... i_c=206546


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 c4 1996 2.0 AAE
PostNapisane: 11.lut.2017 19:35:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2017 04:31:34
Posty: 27
Auto: A6 c4 2.0 101KM AAE
W pn podjadę do aso zobaczę co mają i za ile ...Grunt To, Że przyczyną zlokalizowana.

_________________
A4 B5 1.6 AHL 1997
A6 C4 2.0 AAE 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 c4 1996 2.0 AAE
PostNapisane: 13.lut.2017 12:07:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2017 04:31:34
Posty: 27
Auto: A6 c4 2.0 101KM AAE
Pan w aso mnie dobił....37€ za Metr!

Na szrocie znalazłem podobny wąż cisnieniowy ok 50cm /5€

Po zamontowaniu pedal hamulca może trochę się poprawił jednak nadal łapie moim zdaniem trochę za późno, trochę pedał za bardzo wpada w podłogę.
Mam pytanie przy pompie kamulcowej są takie dwa zielone kapturki jakby odpowietrzniki...do czego służą ?
Dochodzę do wniosku ,że albo mam padnieta pompę hamulcowa albo zapowitrzona jest pompa abs.

_________________
A4 B5 1.6 AHL 1997
A6 C4 2.0 AAE 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 c4 1996 2.0 AAE
PostNapisane: 13.lut.2017 13:20:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6200
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Kapturki są to zaślepki na zaworku kierunkowym serwa. Jest on uniwersalny i w innych wersjach silnikowych albo wyposażenia są wpięte tam dodatkowe podciśnienia, np. do układu sterowania klimatyzacji. Może faktycznie wpada może musisz się przyzwyczaić bo chyba fabryczny hamulec C4ki tak łapie ale przyjrzyj się też działaniu tylnych zacisków, czy pracują na prowadnicach i czy są sprawne, kończące się klocki też będą dawać takie objawy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 c4 1996 2.0 AAE
PostNapisane: 13.lut.2017 13:52:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2017 04:31:34
Posty: 27
Auto: A6 c4 2.0 101KM AAE
Prawy zacisk jest do wymiany to ma raczej z recznym wspólnego. Najzwyczajniej na prawy tyl nie łapie ręczny.... Tak powiedział mechanik. Ja kiedy sam odpowietrzałem koła też zwróciłem uwagę na to że jest.. jakiś luźny...
Klocki mają jeszcze trochę okładziny 3 może 4mm tarcza ma kołnierz lekki...
Może jest to wina tego zacisku. A do tego w c4 tak jest ze ten pedał tak pracuje. Jak wcisne mocno to staje dęba.

_________________
A4 B5 1.6 AHL 1997
A6 C4 2.0 AAE 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 c4 1996 2.0 AAE
PostNapisane: 13.lut.2017 13:52:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.sty.2017 04:31:34
Posty: 27
Auto: A6 c4 2.0 101KM AAE
Prawy zacisk jest do wymiany to ma raczej z recznym wspólnego. Najzwyczajniej na prawy tyl nie łapie ręczny.... Tak powiedział mechanik. Ja kiedy sam odpowietrzałem koła też zwróciłem uwagę na to że jest.. jakiś luźny...
Klocki mają jeszcze trochę okładziny 3 może 4mm tarcza ma kołnierz lekki...
Może jest to wina tego zacisku. A do tego w c4 tak jest ze ten pedał tak pracuje. Jak wcisne mocno to staje dęba.

_________________
A4 B5 1.6 AHL 1997
A6 C4 2.0 AAE 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 c4 1996 2.0 AAE
PostNapisane: 13.lut.2017 14:03:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6200
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
pompa jak padnie to pedał wpada cały w podłogę zwłaszcza przy wolnych wciskaniu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 c4 1996 2.0 AAE
PostNapisane: 13.lut.2017 20:37:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
Tylne zaciski do przeczyszczenia, sprawdź linkę ręcznego, może jest zapieczona = do wymiany. Tak jak pisał przedmówca, pompa hamulcowa jak padanie to pedał wpada, ostatni mi padła, efekt hamulec znika momentalnie. Na szczęście da się ją w miarę szybko naprawić i tanio. Link -> viewtopic.php?f=28&t=140256
Po tylu latach radziłbym też wymianę elastycznych przewodów hamulcowych, żeby nie było niespodzianek w trasie. Na koniec dobre odpowietrzenie układu. W moim A6 c4 i 100 c4 hamulce naprawdę dają radę, więc A6c4/100 c4 może dobrze hamować.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: