.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.mar.2024 17:30:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Audi V8 D11 by Pavlik.
PostNapisane: 28.maja.2018 13:18:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2017 14:10:02
Posty: 14
Lokalizacja: Białystok
Auto: V8 D11 3.6
Cytuj:
Jakbyś potrzebował pomocy/części/informacji pisz!


Dzieki, tak się składa, że potrzebuję kilku rzeczy do wnętrza. Chodzi mi konkretnie o dekor na skrzynie bo moj jest strasznie sfatygowany...i oczywiście maskownice głośników BOSE przód w drzwiach, których szukam już dwa lata. Do tego uszczelki na kierunkowskazy...jest tego trochę, a to co wymieniłem mam na szczycie listy :)

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 D11 by Pavlik.
PostNapisane: 28.maja.2018 20:01:43 
Moderator

Dołączył(a): 21.lip.2014 16:35:49
Posty: 57
Lokalizacja: Gniezno
Auto: Audi V8 4.2 ABH 92r
pavlik4p napisał(a):
Cytuj:
Jakbyś potrzebował pomocy/części/informacji pisz!


Dzieki, tak się składa, że potrzebuję kilku rzeczy do wnętrza. Chodzi mi konkretnie o dekor na skrzynie bo moj jest strasznie sfatygowany...i oczywiście maskownice głośników BOSE przód w drzwiach, których szukam już dwa lata. Do tego uszczelki na kierunkowskazy...jest tego trochę, a to co wymieniłem mam na szczycie listy :)

Pozdrawiam.



Czyli brakuje Tobie Top Top z listy przebojów V8:)

1) Dekor jeśli Twój ma tylko lakier spękany odnów go wyjdzie lepiej szybciej i taniej - chyba iż szczęśliwie trafisz (większość sfatygowana bo nikt nie umie tego wyciągać normalnie)
2) Nikt nie sprzeda Tobie samych maskownic... boczki bose bez maskownic są niewiele warte - chyba iż znów masz farta:P
3)Chodzi Ci o uszczelki błotnik/lampa?

Niestety takie realia V8:P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 D11 by Pavlik.
PostNapisane: 29.maja.2018 09:20:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2017 14:10:02
Posty: 14
Lokalizacja: Białystok
Auto: V8 D11 3.6
Cytuj:
3)Chodzi Ci o uszczelki błotnik/lampa?


Tak, dokładnie o tą uszczelkę zaznaczoną zielonym kółkiem. Wiem, że jeszcze parę lat temu były dostępne w ASO...ale się skończyły i bieda.

Obrazek

Jeżeli chodzi o resztę części, to jestem tego w pełni świadomy...ale ciągle liczę na cud.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 D11 by Pavlik.
PostNapisane: 29.maja.2018 09:24:00 
Moderator

Dołączył(a): 03.lip.2006 10:06:41
Posty: 8288
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki/Hordzież
Auto: Audi A8 D2 4.2 quattro
Ogólnie w Audi słabo jest z częściami do starych aut.
Wypinają się na nas.
Do A8 D2 nie ma już niektórych części.
Dziwi mnie ta polityka, bo np. w BMW mają części do dużo starszych aut bez problemu.
Za to nie brakuje banerów Audi wszędzie na imprezach sportowych itd.
Nie podoba mi się bardzo ich podejście.

_________________
Audi A8 D2 4.2 quattro tiptronic '94 [ABZ/CML] [05.2007-teraz] V8
BMW E38 750iL '01 [M73B54TU/5HP30] [10.2017-teraz] V12
Mercedes C200 4matic 9G-tronic '18 [12.2019-teraz] I4T
Honda NC750S DCT '2019 [09.2019-teraz] R2
Email: lukaszgryglicki@o2.pl, tel: 693582014
Морготх
Leśny Dziadek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 D11 by Pavlik.
PostNapisane: 29.maja.2018 09:32:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lip.2006 19:11:52
Posty: 1509
Lokalizacja: Warmia
Auto: Audi V8 4.2q
pavlik4p napisał(a):
[...]Tak, dokładnie o tą uszczelkę zaznaczoną zielonym kółkiem. Wiem, że jeszcze parę lat temu były dostępne w ASO...ale się skończyły i bieda[...]

W 2015r. kupowałem te uszczelki nowe w ASO, w cenie ok 130zł/1szt.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 D11 by Pavlik.
PostNapisane: 29.maja.2018 15:31:39 
Moderator

Dołączył(a): 21.lip.2014 16:35:49
Posty: 57
Lokalizacja: Gniezno
Auto: Audi V8 4.2 ABH 92r
pavlik4p napisał(a):
Cytuj:
3)Chodzi Ci o uszczelki błotnik/lampa?


Tak, dokładnie o tą uszczelkę zaznaczoną zielonym kółkiem. Wiem, że jeszcze parę lat temu były dostępne w ASO...ale się skończyły i bieda.

Obrazek

Jeżeli chodzi o resztę części, to jestem tego w pełni świadomy...ale ciągle liczę na cud.



Już wkrótce (mam nadzieję) będzie alternatywa:P

Ciężki temat ale z resztą zobaczymy...

Ogłaszaj się i szukaj czasem ktoś się zlituje i odda swoje bo mu leżą:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 D11 by Pavlik.
PostNapisane: 29.maja.2018 18:05:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
To ja też ustawie się w kolejce po te uszczelki ;)
Jakby komuś zalegała zaślepka śruby mocującej reflektor (ten czarny kapturek na przednim pasie) to również przytulę.

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 D11 by Pavlik.
PostNapisane: 01.cze.2018 11:25:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2017 14:10:02
Posty: 14
Lokalizacja: Białystok
Auto: V8 D11 3.6
Przyszły gorące dni, więc trzeba było zająć się klimatyzacją. Postanowiłem zlecić to fachowcom z pobliskiego zakładu specjelizującego się w autoklimie. Jak zajechałem i poweiedziałem, że auto to Audi V8 to nie wiedzieli zabardzo co to za samochód :P no ale udało się...postawiłem na pełny pakiet, czyli: regeneracja sprężarki, po zimie coś się w niej zawiesiło, sprawdzenie szczelności układu wykazało jej brak ale wszystkie przecieki zostały usunięte, do tego doszło oczyszczanie i odgrzybianie kanałów i oczywiście nabicie. Był R22 (niby) poszedł R134 i okazało się, że klima wytrzymała tylko dwa dni. Więc wróciłem i powiedziałem jak się sprawy mają. Ponownie zostawiłem auto i okazało się, że nie wymienili mi oringów bo myśleli, że wytrzymają...nie wytrzymały, poszły nowe. Cenowo wyszło "średnio na jeża". Mam nadzieję, że tym razem pochodzi dłużej, staram się codziennie zabierać V - kę na rundkę z odpaloną klimą i liczę na to, że nie będzie już problemów.

Cytuj:
Już wkrótce (mam nadzieję) będzie alternatywa:P


Daj znać koniecznie, jestem bardzo ciekawy co wykombinowałeś.

Dodatkowo mam pytanie: czy ktoś z was miał problem z nieszczelnym/przeciekającym zbiorniczkiem płynu hamulcowego? Czy da się takowy wymienić bez problemu i czy pasowałby jakiś zamiennik, niekoniecznie z D11?

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 D11 by Pavlik.
PostNapisane: 05.cze.2018 19:36:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.kwi.2012 13:02:53
Posty: 10
Lokalizacja: Bełchatów
Auto: 100 C3 2.3 NF
To ja też bym się pisał na jeden komplet uszczelek, jeśli ktoś będzie miał na zbyciu ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 D11 by Pavlik.
PostNapisane: 10.cze.2018 20:37:58 
Moderator

Dołączył(a): 21.lip.2014 16:35:49
Posty: 57
Lokalizacja: Gniezno
Auto: Audi V8 4.2 ABH 92r
Dodatkowo mam pytanie: czy ktoś z was miał problem z nieszczelnym/przeciekającym zbiorniczkiem płynu hamulcowego? Czy da się takowy wymienić bez problemu i czy pasowałby jakiś zamiennik, niekoniecznie z D11?

Obrazek[/quote]


Możesz wymienić - ja w sumie nie miałem takich problemów... Powinien być dostępny zamiennik...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 D11 by Pavlik.
PostNapisane: 11.gru.2018 14:52:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2018 23:16:51
Posty: 23
Świetnie ta felga pasuje, bardzo mi się podobają taki szprychowe :) Oby służyła długo :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 D11 by Pavlik.
PostNapisane: 09.sty.2019 15:30:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2017 14:10:02
Posty: 14
Lokalizacja: Białystok
Auto: V8 D11 3.6
Dzień dobry, wszystkiego co najlepsze w nowym roku!

Coś mi się wydaję, że zapomniałem napisać o tym, że V8 jest zagazowane...takżetego.
Byłem swego czasu na badaniach technicznych i okazało się, że butla straciła ważność, więc trzeba było jechać do zakładu, który zajmuję się demontażem i wysyłką butli do innego
zakładu na legalizację. Generalnie tzw. "standart". Niestety standardem nie było to, co zastałem wewnątrz wnęki na zapas gdzie była ona zamocowana.
Wyglądało to tak:
Obrazek Obrazek Obrazek

Otwór na przewody nie był niczym zabezpieczony, wiec woda dostawała się do środka bez najmniejszego problemu.

Obrazek Obrazek Obrazek

Wszystko zostało wyczyszczone jak należy, zaślepkę zrobiłem z gumy silikonowej i zamazałem silikonem.
Nowe mocowanie wykonałem od podstaw z "kwasówki". Pomiędzy wnęką a mocowaniem zastosowałem taśmę samoprzylepną z pianki w celu wyeliminowania
ewentualnych stuków czy otarć. Kolejna warstwa pianki poszła pomiędzy mocowanie a butlę.

Obrazek Obrazek Obrazek

Efekt finalny wyszedł lepiej niż dobrze.

Obrazek Obrazek

Dodatkowo poprosiłem chłopaków, żeby odczyścili butlę i w miarę możliwości pomalowali, tak też się stało, za co jestem bardzo wdzięczny.
Butla wpasowała się idealnie. Taka to oto krótka historia.

Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 D11 by Pavlik.
PostNapisane: 09.sty.2019 17:16:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
Niezła robota. Opłacało się robić legalizację zamiast kupić nową?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 D11 by Pavlik.
PostNapisane: 13.sty.2019 22:31:48 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Otwór celowo nie jest uszczelniony. Pomyśl dlaczego, a jak nie wiesz, to przyglądnij się butli.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 D11 by Pavlik.
PostNapisane: 14.sty.2019 05:12:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6191
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Przy montażu butli nie zauważyli braku wentylacji?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 D11 by Pavlik.
PostNapisane: 15.sty.2019 13:03:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2017 14:10:02
Posty: 14
Lokalizacja: Białystok
Auto: V8 D11 3.6
szogun0 napisał(a):
Otwór celowo nie jest uszczelniony. Pomyśl dlaczego, a jak nie wiesz, to przyglądnij się butli.


Nie mam jak się przyjżeć dlatego, że sam jej przecież nie montowałem. Ale z chęcią się dowiem, bądź tak dobry i napisz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 D11 by Pavlik.
PostNapisane: 15.sty.2019 16:41:08 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5203
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Przecież gaz jest cięższy od powietrza i zbiera się w niecce, a przy otworze wentylacyjnym - ucieka na zewnątrz auta.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 D11 by Pavlik.
PostNapisane: 15.sty.2019 20:38:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
Ponawiam pytanie- opłacało się legalizować zamiast kupić nową? U mnie wychodziło +100zł do takiej operacji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 D11 by Pavlik.
PostNapisane: 16.sty.2019 10:51:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2017 14:10:02
Posty: 14
Lokalizacja: Białystok
Auto: V8 D11 3.6
rodzynek napisał(a):
Przecież gaz jest cięższy od powietrza i zbiera się w niecce, a przy otworze wentylacyjnym - ucieka na zewnątrz auta.


Faktycznie, gdzieś mi to umknęło. W takim razie będę musiał zastosować jakiegoś rodzaju "spust" gazu, ale w taki sposób żeby woda nie dostawała się do wnęki.
Dzięki.

Dymian napisał(a):
Ponawiam pytanie- opłacało się legalizować zamiast kupić nową? U mnie wychodziło +100zł do takiej operacji.


Z tego co pamiętam koszt nowej butli to dokładnie 100zł więcej. Biorąc pod uwagę to, że "stara" była w pełni sprawna i szczelna...stówka została w kieszeni.
Nowa butla będzie za 10 lat ;) chyba, że wcześniej będzie dawać niepokojące oznaki zużycia to powędruje na złom.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi V8 D11 by Pavlik.
PostNapisane: 16.sty.2019 12:09:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6191
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
pavlik4p napisał(a):
rodzynek napisał(a):
Przecież gaz jest cięższy od powietrza i zbiera się w niecce, a przy otworze wentylacyjnym - ucieka na zewnątrz auta.


Faktycznie, gdzieś mi to umknęło. W takim razie będę musiał zastosować jakiegoś rodzaju "spust" gazu, ale w taki sposób żeby woda nie dostawała się do wnęki.
Dzięki.

Dymian napisał(a):
Ponawiam pytanie- opłacało się legalizować zamiast kupić nową? U mnie wychodziło +100zł do takiej operacji.


Z tego co pamiętam koszt nowej butli to dokładnie 100zł więcej. Biorąc pod uwagę to, że "stara" była w pełni sprawna i szczelna...stówka została w kieszeni.
Nowa butla będzie za 10 lat ;) chyba, że wcześniej będzie dawać niepokojące oznaki zużycia to powędruje na złom.


Połowa tej stówki poszła pewnie na malowanie :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 42 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: