.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.mar.2024 17:52:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: A6 C6, znów klekot, znów Quattro
PostNapisane: 26.lut.2019 13:03:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2010 14:49:35
Posty: 35
Auto: A6 C6 2006 3.0 TDI BMK Quattro Tip
Przez chwile naszły mnie głupie myśli żeby kupić BMW. Piątki w budzie E61 nawet mi się podobają. Kilka obejrzałem, później obejrzałem A4... i obejrzałem niżej przedstawioną sztukę która mnie wyleczyła rozważania pomiędzy markami :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Przejechałem się, przeskanowałem, później oddałem do zakładu specjalizującego się w ocenie samochodów, i po tygodniu zabrałem do domu. Jeśli chodzi o wyposażenie to straszny golas, ale mi wystarczy. Już i tak waży 1950 kg.

Z początku był:
- Czasowy problem z rozruchem https://youtu.be/gxW7f58efv0
- Jedna lampa w klapie bagażnika nie działa (wymienione)
- W zakładzie wyszło że jeden tylny amortyzator słabo tłumi (wymienione)
- Xenony wypalone (wymienione)
- Gdzieś ubywa płynu chłodniczego (sam korek zdziałał cuda)

Po zakupie wymieniłem amorki, wszystkie płyny i filtry. Wymieniłem tylne lampy z klapy.
Przyciemniłem szyby.
Wymieniłem termostat, wspornik pompy paliwa, wszystkie świece, żarniki.....
No skarbonka bez dna

Problem z rozruchem usunąłem.... ale nie wiem jak. Trudno mi uwierzyć że diesel spulung takie cuda działa.... w między czasie jeszcze prostowałem akumulator.

Obrazek


Niedawno kapcia złapałem, kolega chciał pomóc i podłożył lewarek....
Obrazek



Aaa w między czasie się bawimy
https://www.youtube.com/watch?v=uPipCOEAmCY


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C6, znów klekot, znów Quattro
PostNapisane: 26.lut.2019 21:39:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2013 17:37:52
Posty: 60
Auto: WH, WJ, ALT
W mojej byłej c6 z przodu miałem lewy i prawy próg robiony w miejscu podparcia lewarka. Czy progi są tak źle zrobione czy to tylko nieumiejętne ułożenie lewarka.
C6 to skarbonka i coś o tym wiem ;)
Mimo wszystko 3.0 tdi fajnie jedzie :)
Pogratulować zakupu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C6, znów klekot, znów Quattro
PostNapisane: 27.lut.2019 08:33:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2010 14:49:35
Posty: 35
Auto: A6 C6 2006 3.0 TDI BMK Quattro Tip
Progi są OK, tylko są to punkty pod które należy umieszczać lewarek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C6, znów klekot, znów Quattro
PostNapisane: 28.lut.2019 07:25:42 
mas0n napisał(a):
Przez chwile naszły mnie głupie myśli żeby kupić BMW.


biorąc po uwagę, że kupiłeś BMK to były raczej myśli rozsądne ;)

a z tym progiem to faktycznie jaja :galy:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: A6 C6, znów klekot, znów Quattro
PostNapisane: 28.lut.2019 13:54:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2010 14:49:35
Posty: 35
Auto: A6 C6 2006 3.0 TDI BMK Quattro Tip
tomeksopot absolutnie nie mogę narzekać na awaryjność tego silnika, tylko na chciwość / lenistwo / zaniedbanie / głupotę poprzedniego właściciela. A druga strona, silnik to część, tak samo jak elektronika, która ponoć też dość ostro się chędoży w BMW.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C6, znów klekot, znów Quattro
PostNapisane: 28.lut.2019 15:03:48 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sty.2006 19:22:26
Posty: 5192
Lokalizacja: Reda (pomorskie)
Auto: 80 2,3 10V
Osobiście też wolałbym wybrać BMK w Audi niż zapyziałe E61, które w środku wygląda gorzej niż e39 o osprzęcie elektroniki i elektryki nie wspomnę. A co do progów to mają jedną wadę - stopka pod lewarek nie jest w pełni zgrzewana.

_________________
Audi B2,B3 i B4 - były
Audi A6 3,0 30VQ tip - było
Audi S6 4,2 40V tip- było
Audi S6 4,2 40V manual - było
Audi A4 2.8 30VQ tip - było
Audi Cabrio 2,8 12V - było
Audi A8 4,2 32V tip - było
Audi 80 2,3 10V - do grzebania wieczorami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C6, znów klekot, znów Quattro
PostNapisane: 28.lut.2019 17:17:57 
bloku napisał(a):
niż zapyziałe E61, które w środku wygląda gorzej niż e39


to kwestia gustu o tym się nie dyskutuje.

miałem na myśli tylko i wyłącznie kwestie silnikowe w tych autach.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: A6 C6, znów klekot, znów Quattro
PostNapisane: 07.maja.2019 09:53:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2010 14:49:35
Posty: 35
Auto: A6 C6 2006 3.0 TDI BMK Quattro Tip
Dała radę w Alpach :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C6, znów klekot, znów Quattro
PostNapisane: 17.lip.2019 12:08:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.gru.2010 14:49:35
Posty: 35
Auto: A6 C6 2006 3.0 TDI BMK Quattro Tip
No cóż, przez chwilę zwątpiłem w 'jakość' Audi... Komp ześwirował, a po tygodniu od odbioru auta od mechanika płyn chłodniczy wyciekł ciurkiem (zbiorniczek na 5 km)... Ale niestety to niefart oraz efekty druciarstwa poprzedniego właściciela. Komp ześwirował bo jakiś gryzoń pogryzł wiązki, a wyciek bo poprzedni właściciel kleił węże.
- nowy akumulator
- nowy wspornik stabilizatora
Obrazek

- wymienione wiązki i naprawiony układ chłodzenia (węże z ASO)
- wymieniony olej i filtry


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C6, znów klekot, znów Quattro
PostNapisane: 17.lip.2019 19:30:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Miałem C6, kupiłem jak miała chyba 60-70tkm przebiegu, dobiłem do 200tkm bez najmniejszej awarii, sprzedałem jak rozrząd zaczął sie odzywać delikatnie na zimnym, nowy nabywca oczywiście został o tym poinformowany. Zeby było śmieszniej to jakiś miesiąc temu spotkałem na stacji tego samego właściciela w C6, którą ode mnie kupił :) Co ciekawe dobił do 320tkm i nie zrobił tego klekoczącego łańcucha :galy: mówi, że rzęzi tak samo jak w momencie zakupu, a z auta mega zadowolony bo nic się nie krzaczy, więc wychodzi na to, ze jak się dba to te C6 dobre wozy są.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: A6 C6, znów klekot, znów Quattro
PostNapisane: 17.lip.2019 20:08:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6191
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
mas0n napisał(a):
No cóż, przez chwilę zwątpiłem w 'jakość' Audi... Komp ześwirował, a po tygodniu od odbioru auta od mechanika płyn chłodniczy wyciekł ciurkiem (zbiorniczek na 5 km)... Ale niestety to niefart oraz efekty druciarstwa poprzedniego właściciela. Komp ześwirował bo jakiś gryzoń pogryzł wiązki, a wyciek bo poprzedni właściciel kleił węże.
- nowy akumulator
- nowy wspornik stabilizatora

- wymienione wiązki i naprawiony układ chłodzenia (węże z ASO)
- wymieniony olej i filtry



Przegryziona wiązka to nie awaria, wspornik mógł być już wcześniej walnięty


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: