.: AUDI KLUB POLSKA :. http://www.audiklub.org/forum/ |
|
Audi 80 B4 Competition Turbo http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=148312 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | TurboMati [ 14.gru.2019 10:33:17 ] |
Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo |
Witam! Projekt zaczynamy ruszać do przodu po przerwie. Wał okazał się skrzywiony, jedna korba tez. Blok zostaje AFN, tłoki s2. Wał 1.8 KR już do nas jedzie, także zostajemy przy pojemności 1.8 Dodatkowo chcemy osadzić na wale uszczelniacz z czujnikiem położenia, taki jak poniżej i zupełnie zrezygnować z aparatu zapłonowego (dzięki hubos21!) |
Autor: | hubos21 [ 14.gru.2019 10:49:42 ] |
Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo |
Jest EMU będzie sygnał z tiggera to aparat aż się prosi do kosza |
Autor: | TurboMati [ 14.gru.2019 11:10:33 ] |
Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo |
Nie jestem tylko do końca pewny czy ten uszczelniacz siądzie bez problemu w bloku AFN, muszę go zamówić. |
Autor: | Arthur [ 15.gru.2019 10:30:21 ] |
Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo |
możesz mieć problem ze zmieszczeniem czujnika na tym zimeringu , zresztą blok z afn-a ma dziurę na czujnik, tylko przykręć tarcze do walu, natomiast czujnik walka zostaw do synchronizacji. |
Autor: | hubos21 [ 15.gru.2019 11:09:19 ] |
Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo |
Jak jest dziura na czujnik to najlepiej dać wał z ABFa |
Autor: | TurboMati [ 15.gru.2019 13:35:38 ] |
Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo |
Wał ABFa zwiększy mi pojemność, a tłok z s2 wyjdzie z cylindra także średnie rozwiazanie. Musiałbym wiercić blok pod inne tłoki, generalnie duże koszty. A tez słyszałem o rozwalających się koronkach w ABF |
Autor: | hubos21 [ 15.gru.2019 14:50:59 ] |
Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo |
Jak sprawa wygląda z wałem od 1.8T, bo wały z ABFa brali na storkery do 1.8T to w drugą stronę może pasuje? Jest już z koronką |
Autor: | TurboMati [ 15.gru.2019 21:39:59 ] |
Tytuł: | Re: Audi 80 B4 Competition Turbo |
A cholera go wie, internet nie widzi nic takiego, a nie mam już sił i czasu żeby teraz sprawdzać, bo mam już kupiony wał z KR. W teorii wykorbienie jest jak w 1.8 KR... jak nie uda się z uszczelniaczem to dorobimy koło 60-2 na koło pasowe |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |