.: AUDI KLUB POLSKA :. http://www.audiklub.org/forum/ |
|
B4 8C 2.0 20v 471ps 578Nm quattro http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=21680 |
Strona 21 z 25 |
Autor: | 2rafal7 [ 12.kwi.2013 06:31:23 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
mojemu znajomemu lata temu w golfie 4 na gwincie i kole 19 pekła przednia szyba od napręzeń |
Autor: | FranoF1 [ 10.maja.2013 18:28:03 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
update; Lifeline Zero 2000, 4Litry, 4 dysze. Zdrówko |
Autor: | proper [ 11.maja.2013 20:57:51 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
....super projekt! Pogratulować aż miło sie ogląda. Może po mojej ur będziemy też "swapować" audi competition na 1,8T |
Autor: | Łuki28.08 [ 01.paź.2013 19:15:17 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
śmiga już to autko??:) |
Autor: | FranoF1 [ 01.paź.2013 19:38:19 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
Oczywiście, ma za sobą ~300km. |
Autor: | FranoF1 [ 26.sty.2014 16:33:50 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
Update 26 stycznia 2014 -chłodnica stage 2(dedykowana do S3) 650x415x50mm -thermoschalter 80/85 stopni (z jakiegoś Mercedesa) -wentylator Spal wciągający 12V 412mm 385mm 87,6mm 3430 m³/h 19,5Amp -przespawanie coolera oraz krótszy dolot -tuleje Alu do sanek przód -złaczki Samco Sport -belka przód custom, alu 13mm PA11, profil o grubości 3mm -przeniesienie chłodnicy z hydrauliki na przód pozdrawiam |
Autor: | ratmasta [ 26.sty.2014 18:54:22 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
Ło matko.... |
Autor: | tomeksopot [ 26.sty.2014 19:02:05 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
Oł dżisass tym to żal na ulicę byłoby mi wyjechać:) Piękna sprawa |
Autor: | emge [ 26.sty.2014 20:30:20 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
Można by z niego jeść tak sterylnie |
Autor: | FranoF1 [ 01.mar.2014 15:40:02 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
Dzięki "Dieta" 3kg 600g Lekkie kółka dla paska klinowego wielorowkowy: Alternator - dodatkowa obróbka na tokarce, nie pasowało do końca. Pompa hydrauliczna Do wału Zmiana paska z 5PK1300 na 5PK1270 |
Autor: | s2power [ 03.mar.2014 08:11:36 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
Ciekawe czy silnik bedzie inaczej gadal na wolnych obrotach z tymi wszystkimi kolkami. Ps. Frano, wez sie do roboty i skoncz wreszcie ten projekt bo wstyd |
Autor: | Gustav [ 03.mar.2014 13:56:02 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
a cóż to za materiał z którego są wykonane kółka ? jakieś super utwardzane plexi ? |
Autor: | FranoF1 [ 03.mar.2014 17:04:06 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
Aluminium. Tomku- już kończę |
Autor: | emge [ 03.mar.2014 17:08:06 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
Gustav napisał(a): a cóż to za materiał z którego są wykonane kółka ? jakieś super utwardzane plexi ? Chyba musisz zbadać wzrok |
Autor: | Gustav [ 03.mar.2014 17:36:32 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
Branża IT psuje mi wzrok , a tak na serio to elementy zastosowane przez Frana wydały mi się przeźroczyste. Frano: Czy brak osłony rozrządu w Twoim projekcie nie przysparza Ciebie o ból głowy ? przeglądając mase projektów spotykam się z brakiem tego typu obudowy ? zabieg celowy ? osłona chyba waży z 200gram ....ale pewnie o wagę nie chodzi ... |
Autor: | marszall [ 19.mar.2014 22:17:47 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
Elo wiesz moze jak sie zachowuje zawieszenie na sztywnych tulejach sanek? Ja mam meyle HD w wahaczu i zamiast tulei w wahaczu rusza mi całymi sankami na tulejach właśnie, myslałem coby to zrobić na sztywno |
Autor: | FranoF1 [ 12.kwi.2014 19:03:14 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
Gustav, jak już sam napisałeś nie chodzi tutaj o wage, może tylko o lenistwo z mojej strony, że jej nie założyłem Marszall, zawieszenie beton, dłuższa jazda niż 50km, sprawia głód Update: KW Variant 3 inox-line – Perfect Street Performance Frezowanie kolumn by móc regulować siły odbicia i dobicia http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/230.jpg http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/231.jpg http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/232.jpg http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/233.jpg http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/234.jpg http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/235.jpg http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/236.jpg Pozdro za duże fotki, zmniejszaj przed podaniem- edytowałem- emge |
Autor: | FranoF1 [ 09.lip.2014 17:11:05 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
Update: Filtr CDA BMC dla 20vt Orurowanie rura papier-alu 70mm Skrócenie TIP`a Wlot alu 2mm, szerokośc 15cm, wysokość 35mm pozdrooo |
Autor: | FranoF1 [ 28.sie.2014 15:53:58 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
Wloty jednak zostały zmienione oraz szlauch na silikonowy... http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/256.jpg http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/255.jpg |
Autor: | Probe041 [ 30.sie.2014 20:09:00 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
Jeśli mogę spytać to gdzie można dostać taką rurkę harmonijkę silikonową? |
Strona 21 z 25 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |