.: AUDI KLUB POLSKA :.
http://www.audiklub.org/forum/

B4 8C 2.0 20v 471ps 578Nm quattro
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=21680
Strona 21 z 25

Autor:  2rafal7 [ 12.kwi.2013 06:31:23 ]
Tytuł:  Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang

mojemu znajomemu lata temu w golfie 4 na gwincie i kole 19 pekła przednia szyba od napręzeń :D

Autor:  FranoF1 [ 10.maja.2013 18:28:03 ]
Tytuł:  Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang

update;

Lifeline Zero 2000, 4Litry, 4 dysze.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zdrówko

Autor:  proper [ 11.maja.2013 20:57:51 ]
Tytuł:  Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang

....super projekt!
Pogratulować aż miło sie ogląda.
Może po mojej ur będziemy też "swapować" audi competition na 1,8T

Autor:  Łuki28.08 [ 01.paź.2013 19:15:17 ]
Tytuł:  Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang

śmiga już to autko??:)

Autor:  FranoF1 [ 01.paź.2013 19:38:19 ]
Tytuł:  Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang

Oczywiście, ma za sobą ~300km.

Autor:  FranoF1 [ 26.sty.2014 16:33:50 ]
Tytuł:  Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang

Update 26 stycznia 2014

-chłodnica stage 2(dedykowana do S3) 650x415x50mm
-thermoschalter 80/85 stopni (z jakiegoś Mercedesa)
-wentylator Spal wciągający 12V 412mm 385mm 87,6mm 3430 m³/h 19,5Amp
-przespawanie coolera oraz krótszy dolot
-tuleje Alu do sanek przód
-złaczki Samco Sport
-belka przód custom, alu 13mm PA11, profil o grubości 3mm
-przeniesienie chłodnicy z hydrauliki na przód


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

pozdrawiam

Autor:  ratmasta [ 26.sty.2014 18:54:22 ]
Tytuł:  Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang

Ło matko....:)

Autor:  tomeksopot [ 26.sty.2014 19:02:05 ]
Tytuł:  Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang

Oł dżisass tym to żal na ulicę byłoby mi wyjechać:)

Piękna sprawa :peace:

Autor:  emge [ 26.sty.2014 20:30:20 ]
Tytuł:  Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang

Można by z niego jeść tak sterylnie :)

Autor:  FranoF1 [ 01.mar.2014 15:40:02 ]
Tytuł:  Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang

Dzięki
"Dieta" 3kg -> 600g
Lekkie kółka dla paska klinowego wielorowkowy:
Alternator - dodatkowa obróbka na tokarce, nie pasowało do końca.
Pompa hydrauliczna
Do wału
Zmiana paska z 5PK1300 na 5PK1270
Obrazek

Autor:  s2power [ 03.mar.2014 08:11:36 ]
Tytuł:  Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang

Ciekawe czy silnik bedzie inaczej gadal na wolnych obrotach z tymi wszystkimi kolkami.

Ps. Frano, wez sie do roboty i skoncz wreszcie ten projekt bo wstyd :)

Autor:  Gustav [ 03.mar.2014 13:56:02 ]
Tytuł:  Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang

a cóż to za materiał z którego są wykonane kółka ? jakieś super utwardzane plexi ?

Autor:  FranoF1 [ 03.mar.2014 17:04:06 ]
Tytuł:  Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang

Aluminium.
Tomku- już kończę :D

Autor:  emge [ 03.mar.2014 17:08:06 ]
Tytuł:  Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang

Gustav napisał(a):
a cóż to za materiał z którego są wykonane kółka ? jakieś super utwardzane plexi ?

Chyba musisz zbadać wzrok :galy: ;)

Autor:  Gustav [ 03.mar.2014 17:36:32 ]
Tytuł:  Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang

Branża IT psuje mi wzrok :P , a tak na serio to elementy zastosowane przez Frana wydały mi się przeźroczyste.

Frano: Czy brak osłony rozrządu w Twoim projekcie nie przysparza Ciebie o ból głowy ? przeglądając mase projektów spotykam się z brakiem tego typu obudowy ? zabieg celowy ? osłona chyba waży z 200gram ....ale pewnie o wagę nie chodzi ...

Autor:  marszall [ 19.mar.2014 22:17:47 ]
Tytuł:  Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang

Elo wiesz moze jak sie zachowuje zawieszenie na sztywnych tulejach sanek? Ja mam meyle HD w wahaczu i zamiast tulei w wahaczu rusza mi całymi sankami na tulejach właśnie, myslałem coby to zrobić na sztywno

Autor:  FranoF1 [ 12.kwi.2014 19:03:14 ]
Tytuł:  Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang

Gustav, jak już sam napisałeś nie chodzi tutaj o wage, może tylko o lenistwo z mojej strony, że jej nie założyłem :)

Marszall, zawieszenie beton, dłuższa jazda niż 50km, sprawia głód :D

Update:

KW Variant 3 inox-line – Perfect Street Performance
Frezowanie kolumn by móc regulować siły odbicia i dobicia

http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/230.jpg
http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/231.jpg
http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/232.jpg
http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/233.jpg
http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/234.jpg
http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/235.jpg
http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/236.jpg

Pozdro

za duże fotki, zmniejszaj przed podaniem- edytowałem- emge

Autor:  FranoF1 [ 09.lip.2014 17:11:05 ]
Tytuł:  Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang

Update:
Filtr CDA BMC dla 20vt
Orurowanie rura papier-alu 70mm
Skrócenie TIP`a
Wlot alu 2mm, szerokośc 15cm, wysokość 35mm

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

pozdrooo

Autor:  FranoF1 [ 28.sie.2014 15:53:58 ]
Tytuł:  Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang

Wloty jednak zostały zmienione oraz szlauch na silikonowy...

http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/256.jpg
http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/255.jpg

Autor:  Probe041 [ 30.sie.2014 20:09:00 ]
Tytuł:  Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang

Jeśli mogę spytać to gdzie można dostać taką rurkę harmonijkę silikonową? ;-)

Strona 21 z 25 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/