.: AUDI KLUB POLSKA :. http://www.audiklub.org/forum/ |
|
B4 8C 2.0 20v 471ps 578Nm quattro http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=21680 |
Strona 22 z 25 |
Autor: | FranoF1 [ 31.sie.2014 07:05:16 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
Probe041 napisał(a): Jeśli mogę spytać to gdzie można dostać taką rurkę harmonijkę silikonową? proszę; http://www.isa-racing.com/advanced_sear ... 49e2c77694 |
Autor: | FranoF1 [ 31.sty.2015 17:13:58 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
Update: 2 Zbiorniku aluminiowe 20x10cm(hydraulika+woda) Spusty Dash AN-10 Szlauchy Seri 300 -40/+130 sropni, wytrzymałość 35 bar Dekle Stant 20 psi Podstawki custom Alu 2mm Nowy zderzak, wloty powietrza Porsche 993, wywalenie halogenów, xenonu oraz spryskiwaczy. Ogromne dzieki Daro. Zdrówko |
Autor: | bloku [ 31.sty.2015 17:18:35 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
Fajne te kanki na mleko Ryjek też nabrał młodego wyglądu. |
Autor: | FranoF1 [ 18.lip.2015 11:54:46 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
Update 18.07.2015 Zawór hydrauliczny do hamulca ręcznego, złączki Dash D-03 Chłodzenie tylnich hamulcy. szlauchy fi 70mm, wszystko alu 2mm, wlot ala naca duct Wypad na Tor Nurburgring Nawet na filmiku sie znalazło: https://www.youtube.com/watch?v=2oNJFtv ... u.be&t=59s Pozdro i Szerokości |
Autor: | Dymian [ 22.lip.2015 10:58:33 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
Niezłe ujęcie;) byłem rok temu na tym tarasie i nie dane mi było obejrzeć żadnej chociaż minimalnie podnoszącej ciśnienie akcji. A wóz to majstersztyk! |
Autor: | FranoF1 [ 05.wrz.2015 20:06:23 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
update 5.09.2015 Kolektor dolotowy na szerokim kanale, dwu komorowy, wykonany w P-MotorSports Intercooler 450x300x76mm Orurowanie aluminium 76mm komplet Uszczelka termoizolacyja 12,5mm z dużych na małe kanały, dzieki Bar-Tek Motorsport Przespawanie chłodnicy wody & sprawdzanie szczelności spawów... Oringi & drobne inne częsci.. pozdro i szerokości Krzysiek |
Autor: | Kliku [ 07.wrz.2015 17:18:04 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
Za każdym razem zaskakujesz mnie kolejnymi modami. Brakuje wygranej w lotto wtedy można go będzie zrobic z carbonu |
Autor: | Blt [ 07.wrz.2015 19:58:27 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
Ile tam jest złomu Ja to bym ten samochód powiesił na ścianie w swoim pokoju. FranoF1 na poprzedniej stronie w poście z marca 2014r napisałeś "już kończę" gdzie jest ten koniec? Wątek klei się już ponad 10 lat |
Autor: | FranoF1 [ 12.wrz.2015 14:00:59 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
Blt napisał(a): Ile tam jest złomu Ja to bym ten samochód powiesił na ścianie w swoim pokoju. FranoF1 na poprzedniej stronie w poście z marca 2014r napisałeś "już kończę" gdzie jest ten koniec? Wątek klei się już ponad 10 lat Jakoś nie mogę skończyć, a to dlatego, że człowiek chce coraz więcej, jedynie nad czym bardzo ubolewam, to na brak mocy, ale to na przyszły sezon dzieki Panowie za dobre słowo |
Autor: | s2power [ 17.wrz.2015 10:43:09 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
Właśnie, kiedy to się zacznie właściwie odpychać? Trzeba Cię troszkę podrażnić |
Autor: | FranoF1 [ 14.lis.2016 20:23:15 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 1.8 20vt quattro 6-gang |
Update 2016 Stroker 2.0 L 20vt Głowica na szerokich kanałach BorgWarner EFR 7163 Turbo Wałki ssące z N/A Trochę kucizny Dodatkowe odpowietrzenie zbiornika paliwa, żonie trochę "pachniało" benzyną w garażu Dodatkowe dwa tłumiki środkowe 3cale Cała masa drobiazgów o, których nie mam pojęcia... Zmiana ECU Zmiana sprzęgła na spieka, i wywalenie wysprzęglika AP Racing, które wykończyło mi sprzęgło Sachs Race(do 500Nm)... Strojone będzie na E85, ale to dopiero jak poprawi się pogoda i będzie możliwość wyjechania do Rafała... póki co składam skrzynie biegów... Ogromne podziękowania dla Rafała Gajewskiego, który ogarnął całego strokera i montaż ! pozdro i szerokości Frano |
Autor: | uki [ 17.lis.2016 09:18:15 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 2.0 Stroker 20vtq Borg EFR 7163 |
No to grubo pocisnąłeś , tej fury to na prawdę żal wyciągać z ciepłego garażu |
Autor: | FranoF1 [ 04.kwi.2017 18:52:33 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 2.0 Stroker 20vtq Borg EFR 7163 |
Dzięki Uki. Auto wystrojenie, niestety nie zmierzone na hamowni, ponieważ był kłopot z terminem.... Ogromne dzięki dla Digitun i Rafała za ogarnięcie Filmik poglądowy |
Autor: | zgredek27 [ 04.kwi.2017 19:54:14 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 2.0 Stroker 20vtq Borg EFR 7163 |
Samochód jak zawsze b. fajny. Jedzie jeszcze lepiej Z innej beczki, co to za napinacz w głowicy? Nie widzę oznaczeń CCCO, jakaś alternatywa? |
Autor: | FranoF1 [ 04.kwi.2017 20:00:15 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 2.0 Stroker 20vtq Borg EFR 7163 |
Napinacz do silników bez VVT... |
Autor: | bloku [ 04.kwi.2017 21:04:54 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 2.0 Stroker 20vtq Borg EFR 7163 |
Ładnie się napędza... Zmień ten licznik na 260 bo się skala szybko kończy |
Autor: | drookash [ 04.kwi.2017 21:49:37 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 2.0 Stroker 20vtq Borg EFR 7163 |
Przepiękna... Obstawiam ze poniżej 5 sec do setuni pociska he? |
Autor: | Sprinter [ 04.kwi.2017 23:17:22 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 2.0 Stroker 20vtq Borg EFR 7163 |
Przydałoby się jeszcze z 2k RPM. Hihi. Jest grubo gościu. |
Autor: | zgredek27 [ 06.kwi.2017 18:28:48 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 2.0 Stroker 20vtq Borg EFR 7163 |
FranoF1 napisał(a): Napinacz do silników bez VVT... Faktycznie! Ale się zapędziłem... hehhehhe . Pzdr. |
Autor: | s2power [ 04.sie.2017 09:14:43 ] |
Tytuł: | Re: B4 8C 2.0 Stroker 20vtq Borg EFR 7163 |
FranoF1, wreszcie widzę, że to jeździ a nie stoi w garażu. Fajnie |
Strona 22 z 25 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |