.: AUDI KLUB POLSKA :.
http://www.audiklub.org/forum/

Audi 210tq-VEMS(240KM&350Nm,bitorsen) update str 10)
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=33&t=25356
Strona 10 z 11

Autor:  ciah [ 03.wrz.2010 09:14:05 ]
Tytuł: 

emcior napisał(a):
Dred napisał(a):
to nie wróżę zbyt długiego żywota tejże turbiny na lauch'u. Niezbyt dobrze one to znoszą :(


spoko jak sie rozleci to sie cos pomysli, mam jescze ze 2 szt, zreszta nie uzywam LC na codzien, bo nie ma takiej potrzeby ;)


Właśnie po co to LC...odpowiednie obroty, praca nóżek i auto strzela jak przysłowiowa guma od majtek (barchanów :diabel: ). Baaardzo miło przyśpiesza, doładowanie praktycznie dmucha od samego dołu do końca ( na boost nie patrzyłem bo po co... :D ) ......było ślisko :diabel: i autko pięknie układało się w długich łukach do ślizgu na 2 a nawet 3 biegu z ,,dołożenia'' -bardzo przewidywalnie i stabilnie jest na tych B6, ...coś jak RWD, tylko że nie trzeba aż tak intensywnie operować kierą i gazem :helm: ...owocnych Killi :gitara:

Autor:  Dred [ 03.wrz.2010 09:20:44 ]
Tytuł: 

LC jest naprawdę pożytecze w wielu sytuacjach. Jeśli byłoby zbędne to by w sporcie tego nie używali.

Autor:  ciah [ 03.wrz.2010 09:44:57 ]
Tytuł: 

Dred napisał(a):
LC jest naprawdę pożytecze w wielu sytuacjach. Jeśli byłoby zbędne to by w sporcie tego nie używali.


Mówimy o konkretnym samochodzie, który używany jest przeważnie weekendowo jako fun car,lub czasem na codzień... słowo sport jest trochę na wyrost w tym przypadku. Moja opnia - nie twierdzę że nie jest to fajny i przydatny gadżet (start ze świateł itp.) ,ale większą przyjemność sprawiało by mi poznanie wozu na tyle , by móc z tego korzystać okazjonalnie , lub wogóle...z mojej strony to tyle , pozdrawiam :)
P.S. Emcior sorry za OT.

Autor:  mechitro [ 03.paź.2010 08:08:38 ]
Tytuł: 

Hamowałeś auto ?
Ciekawi mnie, czy była to gra warta świeczki...

Autor:  hubos21 [ 03.paź.2010 08:52:10 ]
Tytuł: 

mechitro napisał(a):
Hamowałeś auto ?
Ciekawi mnie, czy była to gra warta świeczki...


jakby nie było motronik wyleciał i to jest duży plus

Autor:  mechitro [ 03.paź.2010 21:45:02 ]
Tytuł: 

Kwestia jak duży (bo, że nie tani to wiem), ponieważ w wątku nie widziałem wykresu z motronikiem (a auto hamowane chyba było). Niemniej jednak mam na myśli całokształt tych zabaw (tymbardziej ciekawią mnie efekty/ich brak na motronicu).

Autor:  emcior [ 04.paź.2010 11:15:00 ]
Tytuł: 

na motronicu bylo hamowane na programie MTM 1,25 bara, pomiar nie zostal dokonczony bo sie bidulka "zczekowala" mimo to wyszlo nam tam wtedy 193 lub 197 kucy, musze poszukac gdzie mam wykres to wkleje.
Po obecnych testach i doladowaniu ustawionym na 1.05 bara , ganiankach z autami o podobnej mocy mozna wywnioskowac ze powinno byc kolo 260 kucy, chcialbym to shamowac, ale w kraku nie ma porzadnej hamowni 4x4 , a wycieczka na slask to juz wyprawa na pare godzin, mimo to wykres bedzie :!: :)
Patrzac na obecne osiagi/spalanie/mozliwosci poprawy programu i rozwojowosc, na pewno warto bylo :diabel:

edit:

Obrazek

Wykres jeszcze na oryginalnym IC , MOTRONICU , i nieszczelnym dolocie, ładowało 0,7- 0,8 bara, takze mozliwosci motronica w takim przypadku sa duzo wieksze, ale moment od hamowania na Kjecie wzrosł znacząco :)

Autor:  emcior [ 13.lis.2010 15:39:17 ]
Tytuł: 

Odswiezam kotleta, po dzisiejszej wycieczce do katowiic na hamowanko, zreszta w bardzo doborowym towarzystwie , wynik hamowania wołgi na VEMSIE wyglada nastepujaco :)

Boost ustawiony na 1.05 bara :

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Autor:  hubos21 [ 13.lis.2010 15:42:47 ]
Tytuł: 

no no no :) dużo sie nie pomyliłeś :D

Autor:  ciah [ 13.lis.2010 15:49:00 ]
Tytuł: 

Czyli dobrze dupohamownia na ,,oko'' pokazywała :peace:
Gratki Marcinie :P

Autor:  DeS [ 13.lis.2010 15:55:36 ]
Tytuł: 

emcior napisał(a):
Odswiezam kotleta, po dzisiejszej wycieczce do katowiic na hamowanko, zreszta w bardzo doborowym towarzystwie , wynik hamowania wołgi na VEMSIE wyglada nastepujaco :)

Boost ustawiony na 1.05 bara :

Obrazek


Fajny wynik. Dmuchniesz trochę więcej i moment skoczy jak z procy, moc z resztą też :peace:

Autor:  Buba [ 13.lis.2010 17:57:55 ]
Tytuł: 

no panie
pięknie to wyszło
choć ja nadal nie lubię tego brzęczenia przy skrzyni czy cholera wie gdzie hehehehehe
prawie się nie pomyliłeś jeśli chodzi o wynik
brawo

Autor:  Kobusz [ 17.lis.2010 21:42:17 ]
Tytuł: 

start z miejsca ta 200 powoduje chwilowa dezorjetacje u pasazera :diabel:

Autor:  20020v [ 18.lis.2010 10:01:08 ]
Tytuł: 

Gratuluje wyniku i trzymaj tak dalej ;)

Lampy I liga, spasuj tylko przedni zderzak i bestia niejednego zmrozi wzrokiem :peace:

Autor:  emcior [ 04.gru.2010 02:28:09 ]
Tytuł: 

po dzisiejszym zamontowaniu dyfra z V8 jestem wniebowzięty.
"wiecej quattro w quattro "- pozdro Des - to prawda , szczególnie jak jest bialo i ciągle pada . machnęliśmy 80 km po górkach i zakrętach i mozna smialo powiedziec ze jest tu wiecej mozliwosci do zabawy, a zarazem wieksza kontrola ...fiu, fiu ... fajnie , fajnie... fiu fiu :diabel: :diabel: :):

Autor:  martab99 [ 04.gru.2010 02:35:25 ]
Tytuł: 

To było aż 80 kilosów? :diabel:

Autor:  GomeZ [ 14.gru.2010 08:55:31 ]
Tytuł: 

kozacka wanna gratuluję :D

Autor:  Kamil Wolski [ 08.kwi.2011 12:25:38 ]
Tytuł: 

Świetny projekt, zarówno stylistycznie jak i mechanicznie. Gratuluję i chylę czoła.

Autor:  karol89 [ 22.lip.2014 21:22:03 ]
Tytuł:  Re: Audi 210tq-VEMS(240KM&350Nm,bitorsen) update str 10)

Dzieje się coś z czarnulą? Widziałem ją na rozpoczęciu sezonu w Krakowie :D

Autor:  emcior [ 23.lip.2014 15:13:58 ]
Tytuł:  Re: Audi 210tq-VEMS(240KM&350Nm,bitorsen) update str 10)

wstyd sie przyznac, ale od tego czasu stoi nie ruszana, czeka na wizyte u lakiernika i montaz podsufitki. Karol Ty byles ta ladna A6 2,8 ? ;)

Strona 10 z 11 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/